Champions League 2011-2012
Moderator: mods
Re: Champions League 2011-2012
Vorige week hadden er ook 2 bij die kutclub uitgemoeten
Terry, sukkel.
Jammer Wimpey. Beetje zielig zelfs.wimpey schreef:Goh, de scheids helpt een handje. 2 handjes. Dat verwacht je toch niet?!
IK GELOOF!!!!!!
Ik vind het vooral een domme actie van Terry eerlijk gezegd. Waarom doe je zoiets?wimpey schreef:Goh, de scheids helpt een handje. 2 handjes. Dat verwacht je toch niet?!

Nil volentibus arduum
Wordt 4-1 

Ach, die Barcelonaspeler stelde zich wel weer vreselijk aan. Zou die arme jongen ooit nog kunnen lopen?
I think I lost my fucking headache
Man .. man .. man .. zeg dan niks ...LucaS schreef:Ach, die Barcelonaspeler stelde zich wel weer vreselijk aan. Zou die arme jongen ooit nog kunnen lopen?
Blij met de punten ...
Ach, ik vind dat gebuitel en toneelspel bij Barcelona gewoon zum kotzen. Zoals jullie weten is dat onafhankelijk van mijn voorkeur, want Suarez werd ik ook misselijk van.
In dit soort situaties is het terecht dat hij zich aanstelt.. Want anders wordt er geen rood voor gegeven.LucaS schreef:Ach, die Barcelonaspeler stelde zich wel weer vreselijk aan. Zou die arme jongen ooit nog kunnen lopen?
IK GELOOF!!!!!!
Zoals 999 zegt: man man man.. zeg dan niks.LucaS schreef:Ach, ik vind dat gebuitel en toneelspel bij Barcelona gewoon zum kotzen. Zoals jullie weten is dat onafhankelijk van mijn voorkeur, want Suarez werd ik ook misselijk van.
IK GELOOF!!!!!!
Maar van Drogba niet natuurlijk .. zeg dan gewoon niks ..LucaS schreef:Ach, ik vind dat gebuitel en toneelspel bij Barcelona gewoon zum kotzen. Zoals jullie weten is dat onafhankelijk van mijn voorkeur, want Suarez werd ik ook misselijk van.
Laatst gewijzigd door 999 op di apr 24, 2012 8:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Want ik hijg niet mee over Barcelona? Ik zeg wat ik vind, dank je wel.
Ik vind Drogba ook irritant, hoe kom je erbij dat dat niet zo is?
Hier hijgt geen man over Barcelona .. slap gelul weer .. Wat wil je nu Luuk .. Knietjes in de rug goed gaan keuren ?.LucaS schreef:Want ik hijg niet mee over Barcelona? Ik zeg wat ik vind, dank je wel.
Blij met de punten ...
Nou, wel een aantal mensen hoor. Natuurlijk wil ik geen knietjes goedkeuren, ik zei alleen maar dat die Barcelonaspeler zich weer eens enorm aanstelde. Dat schreef ik, dus dat wilde ik zeggen. Ik vind aanstellerij haast net zo'n grote bederver van mijn plezier in voetbal als gemeen spel. Ik ben ooit opgehouden (lang geleden) met naar Duits voetbal kijken omdat het daar in die tijd zo was dat de helft van de spelers te pas en te onpas deed alsof ze zwaar gewond waren geraakt. Ik vind dat gewoon walgelijk, nogmaals, ook als een Ajaxspeler dat doet. En als ik dat zie zeg ik dat.999 schreef:Hier hijgt geen man over Barcelona .. slap gelul weer .. Wat wil je nu Luuk .. Knietjes in de rug goed gaan keuren ?.LucaS schreef:Want ik hijg niet mee over Barcelona? Ik zeg wat ik vind, dank je wel.
Terechte rode kaart. Wat stom van zo'n ervaren speler. Echt dom.
Mooie goal van Chelsea trouwens! Hopelijk gaat Barca wel door, want Chelsea voetbalt voor geen meter natuurlijk. Muur optrekken en uit de lange bal proberen te scoren. Niet mijn koppie tea.
(en dan mag Real of Bayern de finale winnen... :-)
Mooie goal van Chelsea trouwens! Hopelijk gaat Barca wel door, want Chelsea voetbalt voor geen meter natuurlijk. Muur optrekken en uit de lange bal proberen te scoren. Niet mijn koppie tea.
(en dan mag Real of Bayern de finale winnen... :-)
Het lijkt alsof je het geen rood vindt.LucaS schreef:Nou, wel een aantal mensen hoor. Natuurlijk wil ik geen knietjes goedkeuren, ik zei alleen maar dat die Barcelonaspeler zich weer eens enorm aanstelde. Dat schreef ik, dus dat wilde ik zeggen. Ik vind aanstellerij haast net zo'n grote bederver van mijn plezier in voetbal als gemeen spel. Ik ben ooit opgehouden (lang geleden) met naar Duits voetbal kijken omdat het daar in die tijd zo was dat de helft van de spelers te pas en te onpas deed alsof ze zwaar gewond waren geraakt. Ik vind dat gewoon walgelijk, nogmaals, ook als een Ajaxspeler dat doet. En als ik dat zie zeg ik dat.999 schreef:Hier hijgt geen man over Barcelona .. slap gelul weer .. Wat wil je nu Luuk .. Knietjes in de rug goed gaan keuren ?.LucaS schreef:Want ik hijg niet mee over Barcelona? Ik zeg wat ik vind, dank je wel.
IK GELOOF!!!!!!
Geen pi gel e
Wel opvallend dat nou juist tegen Barcelona ineens die extra assistenten achter de lijn naar volle tevredenheid hun werk doen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
UEFA maffiaLe T. schreef:Wel opvallend dat nou juist tegen Barcelona ineens die extra assistenten achter de lijn naar volle tevredenheid hun werk doen.

Een terechte rode kaart na een oliedomme en volkomen onnodige overtreding, onbegrijpelijk!
De net gegeven penalty was wel een cadeautje, dat was een pure schwalbe van Fabregas...gerechtigheid dus dat Messi mist. En dus nog steeds niet heeft gescoord tegen Chelsea.
Edit: Maar dankzij Terry gaat Barca dit wel winnen.
De net gegeven penalty was wel een cadeautje, dat was een pure schwalbe van Fabregas...gerechtigheid dus dat Messi mist. En dus nog steeds niet heeft gescoord tegen Chelsea.
Edit: Maar dankzij Terry gaat Barca dit wel winnen.
Eens met Baseman. Rode kaart was terecht en die penalty niet. Mooi dat die er niet in ging want ze moeten 'm wel op eigen kracht maken.
Nil volentibus arduum