Heerlijk dat Barcelona verloor, want dat maakt de return erg leuk.
Riise was ook weer als vanouds. Toppertje.

Moderator: mods
Wist zijn transfersom niet, maar dat is inderdaad onbetaalbaar voor Ajax. Toch lijkt het mij interessant om bij de 'mindere clubs' in Frankrijk te scouten, loopt genoeg denk ik, en fysiek zijn het reuzen.Peter schreef:12 miljoen euro voor een verdediger. Nee, ik zie Ajax dat niet betalen.
Heerlijk dat Barcelona verloor, want dat maakt de return erg leuk.
Riise was ook weer als vanouds. Toppertje.
Wilshere vond ik een goede tweede. Die Koscielny ruimde aardig wat op, maar leverde ook erg veel in. Beter dan die andere drie grappenmakers achterin. Clichy was drama en Eboué voerde weer constant de blindepaardnaarvorenact op. Ik vond die jonge Pool op de goal wel een aardige indruk maken.gaizka schreef:Ik vond Koscielny en Wilshere de uitblinkers bij Arsenal, zie Wilshere nog wel eens naar Barcelona verhuizen.
Ik vond Wilshere fan-tas-tisch. Steeds op tijd dat lichaam erin draaien, steeds ruimte creerend, altijd vooruit denken. Heerlijke speler. Koncelsky (kende ik niet) viel me ook in positieve zin op.generaal schreef:Fan-tas-tisch dit.
Blijft een prachtige voetballer om naar te kijken, o zo jammer dat hij destijds voor AC koos en niet voor Ajax.Heb Lyon al een tijdje niet meer gezien. Ben benieuwd hoe Gourcuff ervoor staat.
En tráág. Le Richard Witschge de la France. Europese subtop.joey schreef:Gourcuff is een geboren voetballer, wát een traptechniek.