Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Le T.

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Le T. » wo nov 05, 2014 2:22 pm

peter schreef:Overigens is het wel bijzonder dat de PL-clubs er zo gigantisch veel geld in pompen, maar dat ze 0,0 resultaten boeken. Als ik zie hoe die Duitsers het aanpakken en met wat voor succes ze dat doen, dan moet je je als Engelsman toch eens achter je oren gaan krabben.
Dat hebben ze bij Man U gedaan en Van Gaal gehaald.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 05, 2014 2:32 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef: Waarom ga je nou weer Ajax met Man U vergelijken? Dat is toch helemaal niet van toepassing?
Je bent wat zeurderig vandaag. Je vindt dat ik aan makkelijke name-dropping doe. Dat bestrijd ik, want met het budget van Man U is the sky the limit. Met dat van Ajax niet. That's all...
Okay. Bedankt voor de nikszeggende toevoeging.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 05, 2014 5:25 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Nog steeds geen reden om een kneus als Van der Hoorn te halen.
Eens. Zeker Man U maar ook Ajax shopt bij de Lidl i.p.v. bij AH.
Tegen Dordrecht speelde geen enkele van de aankopen van de afgelopen 2 jaar :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 05, 2014 6:19 pm

Lionel schreef:
wimpey schreef:
Lionel schreef:Nog steeds geen reden om een kneus als Van der Hoorn te halen.
Eens. Zeker Man U maar ook Ajax shopt bij de Lidl i.p.v. bij AH.
Tegen Dordrecht speelde geen enkele van de aankopen van de afgelopen 2 jaar :excited.gif:
Bij United wel de laatste weken. :smallgrin.gif:

Punt is gewoon dat Van Gaal met dat enorme budget niet veel nuttigs heeft gedaan. Hetzelfde geldt voor die Rodgers bij Liverpool. Geef jou of mij zo'n budget en er staat een betere selectie dan er nu staat.

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 05, 2014 6:27 pm

Ik had Tevez gekocht bij Liverpool :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 05, 2014 6:47 pm

Lionel schreef:Ik had Tevez gekocht bij Liverpool :hypocrite.gif:
Duidelijk betere spits dan Balotelli of een revaliderende Falcao.

Mourinho heeft zijn huiswerk wél gedaan. Guardiola ook. Hun aankopen zijn allemaal raak.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo nov 05, 2014 11:08 pm

Hoe heten die twee dure Spanjolen bij Bayern ook alweer de een altijd.geblesseerd en.die andere middenvelder? Altijd raak met pep.
Whitey on the moon.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo nov 05, 2014 11:23 pm

Javi Martinez en Thiago Alcantara? Eerstgenoemde is een aankoop van CL-winnaar Heynckes en Thiago is inderdaad altijd geblesseerd. Wel een erg groot talent, trouwens.

wimpey

Bericht door wimpey » wo nov 05, 2014 11:45 pm

peter schreef:Javi Martinez en Thiago Alcantara? Eerstgenoemde is een aankoop van CL-winnaar Heynckes en Thiago is inderdaad altijd geblesseerd. Wel een erg groot talent, trouwens.
Misschien moeten we Man U effe tegen Bayern laten ballen om GR te overtuigen. :smallgrin.gif:

Bernat, Xabi Alonso en Lewandowski lijken me wel redelijke aankopen.

Lionel

Bericht door Lionel » do nov 06, 2014 12:47 am

Maar ook Pep heeft toch flink wat miskopen gedaan in zijn tijd bij Barca? Chygrinsky en Zlatan bijvoorbeeld. Voor flink wat knaken gekocht maar die pasten allebei niet in het systeem. Nou waren ze met Zlatan wel kampioen geworden en haalden ze de halve finale van de CL maar Zlatan mocht bijna gratis weer weg.
Thiago heeft de pech dat hij geblesseerd is maar anders is hij het grootste talent op zijn positie. Geniale voetballer.
Xabi in en Kroos out vind ik niet per sé een goede zet. Kroos is Duits international en kan nog 10 jaar mee. Jongen van de club ook. Al lag het bij hem aan geld. Maar het lijkt me niet dat Xabi gratis is komen spelen.

Ik denk dat de meeste trainers niet uitblinken in goede aankopen. Mourinho 'ken' ik alleen vanaf zijn tijd bij Chelsea. Daar had hij het geluk dat hij het eerst echt mocht strooien met de knaken. Haalde flink wat toppers binnen maar toch ook wel wat prut. Bij Madrid haalde hij Modric om die vervolgens amper op te stellen. Een jaar later onder Carlo is Modric geniaal. Zelfde met Di Maria. Zijn dat dan goede aankopen van Mourinho? Varane is gehaald door Zidane.

Van Gaal heeft nu flink wat aankopen gedaan maar die waren, en dat zeg ik voor de 100e keer, broodnodig.
1. Van Gaal wilde, mede door het WK, de selectie analyseren. In de jaren voor Van Gaal zijn Jones en Smalling gekocht voor 20+ miljoen GBP. Die jongens waren geblesseerd maar die kan je niet zomaar op de bank zetten zonder ze een kans te geven. Daarnaast was Man Utd altijd een club die jonge spelers een kans gaf.
2. Luke Shaw is deze zomer gekocht maar die zou onder elke andere trainer gekocht zijn. Een aankoop a la Rooney. Een jonge Engelse tienersensatie. Daar betaal je nou eenmaal grof geld voor, 40 miljoen..... :excited.gif: Geen aankoop Louis. Dat Rojo gekocht is kwam omdat Shaw jong is, Evra weg is en de 2 centrale verdedigers geblesseerd waren/zijn. Rojo biedt meer mogelijkheden en ik vind hem een goede verdediger. Zou misschien beter passen bij Barca i.p.v. Mathieu.
3. Ander Herrera wilden ze vorig jaar al halen. Athletic weigerde toen. Deze zomer is hij dan toch aangetrokken. Ook weer buiten Van Gaal om. Dat hij dan toch Blind haalde voor een redelijke prijs lijkt erop dat hij het geld voor Herrera anders zou hebben besteed.
4. Dat Falcao is gehaald/gehuurd lijkt te komen door de blessures van Rooney en RVP. Die spelen geen volledig seizoen. Ik had Welbeck gehouden overigens en nooit Falcao gehuurd (zeker gezien de prio's elders in het elftal).
5. Di Maria: Topaankoop. Een speler die ze misten in de selectie. Iemand die iets kan creeren. Iemand die geniaal is. Rooney en RVP kunnen dat beide niet (meer). Januzaj is te jong.

Al met al vind ik de aankopen niet eens zo heel onlogisch. De Gea als keeper. Zekerheidje. Rafael speelt er al een aantal jaren, ook onder SAF. SAF gaf een vermogen uit voor 2 Engelse "talenten". Dan lijkt het me sterk dat het bestuur het nodig achtte om 50 miljoen voor Hummels uit te trekken. Rojo was stukken goedkoper en kan ook nog eens als linksback uit de voeten. Vidic en Ferdinand zijn overigens vertrokken. Buttner en Evra waren daar tenslotte weg en Shaw is jong (en was geblesseerd al weet ik niet of dat ten tijde van het aantrekken van Rojo ook was).
Op het middenveld bakte Fellaini er vorig jaar niks van. Carrick en Fletcher zijn allebei blessuregevoelig en ook niet zo heel erg goed (meer). Herrera was al aangetrokken, Blind als verbindigsspeler (doet het gewoon prima, moet ook gewoon nog wennen), Di Maria voor de creativiteit en Mata/Rooney als nummer 10. Fellaini wordt nu gebruikt als sloper wat hij ook zou moeten doen. In de opbouw wat dieper staan en bij balverlies moet hij Blind helpen.
Falcao/Rooney/RVP voorin dus. Zeker geen overbodige luxe al blijf ik het zonde vinden van Welbeck.

Al met al vind ik de aankopen niet slecht/onlogisch. Van Gaal moet alleen gaan presteren. Want de harde cijfers zijn nou eenmaal dat hij er tot op heden cijfertechnisch weinig van bakt. Tegen Chelsea vond ik het overigens redelijk tot prima.

Ik heb vaak gelachen om die Brendan Rodgers. Die is duidelijk voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit gegaan. Nou betaal je voor Engelse spelers drie keer zoveel dan nodig. Hetzelfde voor Nederlandse talenten in Nederland. Was Van der Hoorn een Somalier dan hadden we die op kunnen halen voor 10.000 euro. Wat overigens nog teveel geld is voor zo een beperkte speler.
Liverpool speelde vorig jaar geen Europees. Ook in de bekertoernooien werd volgens mij niet echt veel gepresteerd. Dit jaar werd dus verwacht/geeist dat ze een wedstrijd of 15-20 meer zouden spelen (6x in de CL, 2 of 4 wedstrijden in de CL of EL) en wat wedstrijden in de FA Cup en League Cup. Dan is het dus logisch dat hij flink wat spelers heeft gehaald. De kwaliteit van Luis Suarez is niet 1 op 1 te vervangen. Ajax is ook al 2 jaar zonder Eriksen en dat merken we nog steeds (Andersen begint het overigens aardig te doen). Ik denk dat Liverpool een beetje hetzelfde probleem heeft als Ajax, zij het op een iets andere level. Liverpool wint al jaren geen fuck. Je gaat dan ook niet van Atletico Madrid (Mandzukic) naar Liverpool. Zeker niet als je dan maar max 3-4 miljoen kan gaan verdienen. Want het lijkt me niet dat Liverpool 7-9 miljoen per jaar betaalt aan salaris. Misschien dat Gerrard in de buurt komt maar verder niemand lijkt me. Lallana is duurder dan Kroos. Maar Kroos zou van z'n leven niet naar Liverpool gaan als ook Madrid hem wilt hebben. Ajax had hem ook kunnen betalen (Siem + Blind) maar 1. Kroos wilt niet, 2 Kroos vraagt teveel salaris. Dan kom je vanzelf weer uit bij spelers de spelers die ze nu gekocht hebben. Spelers die de stap hogerop aan leken te kunnen. Liverpool heeft er alleen 9 gekocht. Geen 'zekerheidjes' (Kroos, Xabi, Lewandowski)... en dan is ook nog eens Sturridge geblesseerd.

En nu ga ik slapen!
IK GELOOF!!!!!!

beelzebub

Bericht door beelzebub » do nov 06, 2014 9:38 am

Dat ik dit nog mag meemaken. Een post van meer dan twee zinnen en nog onderbouwd ook. :biggthumpup.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Arthur

Bericht door Arthur » do nov 06, 2014 11:05 am

Alleen jammer dat die over een club gaat die er niet toe doet :smile-ajax.gif:

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » do nov 06, 2014 9:08 pm

Van Gaal bouwt voor de lange termijn. Dat kan hij als geen ander. De korte termijn is iets wat hij op het WK wel deed, maar niet bij een club. Tijdens de wedstrijd zie je hem nooit langs de lijn staan coachen. In plaats daarvan zit hij heerlijk in zijn grote SInterklaasboek te schrijven. Dan ben je meer met de patronen bezig dan met de onmiddelijke gevolgen. Van Gaal gaat ongetwijfeld weer een puike prestatie leveren, maar dat gaat nog wel even duren, en daarbij komt de extra uitdaging dat Engelse voetballers taktisch vrij zwak zijn. Dat Bayern het sneller oppakte is geen toeval.

Tenzij er een wonder geschiedt denk ik dat het met de carriere van van Persie gebeurd is. Dit is geen inzinking meer, maar een speler die heel snel te oud is geworden. Hij hoort nu in een veteranenelftal. Verder opvallend dat niemand de vele prima voorzetten van Di Maria het doel in weet te koppen. Ik geloof dat er bij Southampton wel een kopsterke spits rondloopt. Pelle. Zo iemand zou voor dit United goud waard zijn.

Nog even terugkijkend op de wedstrijd tegen City. Beslist door Yaya. Vier of vijf perfecte steekpasses, precies op maat in het strafschopgebied, in alleen al de tweede helft. Pure klasse. Als geen ander beheerst hij de kunst van het wachten met de pass tot precies het juiste moment. Het resultaat is niet een pass die ongeveer op maat is, maar een die dodelijk is. Een genot om naar te kijken.

wimpey

Bericht door wimpey » vr nov 07, 2014 3:23 pm

Van Gaal vraagt om geduld

Van onze Telesportredactie
De fans van Manchester United moeten geduld hebben. Volgens Louis van Gaal kan het nog jaren duren totdat de Engelse club weer tot volle wasdom komt. Na de 1-0 nederlaag bij Manchester City staat de formatie van de Nederlands slechts 9e in de Premier League.
"Het is niet goed genoeg", vertelde Van Gaal aan de BBC. "Maar aan de andere kant zitten we in een proces. Dat heb ik vanaf het begin al gezegd."
"Dat proces duurt langer dan een jaar. Het duurt 3 jaar", vervolgde de 63-jarige manager. "Ik voel mee voor de fans en met het bestuur. Ze hebben veel vertrouwen in mij, de technische staf en de spelers."
Manchester United neemt het zaterdagmiddag op tegen Crystal Palace. Het elftal van Van Gaal kan een overwinning goed gebruiken. De afgelopen 3 duels pakte United 2 slechts punten. De achterstand op koploper Chelsea bedraagt na 10 speelronden al 13 punten.
Van 'beoordeel me na 3 maanden' naar 'beoordeel me naar 3 jaar' dus.

De paus van de platte platitudes.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 07, 2014 4:41 pm

God heeft het menselijk lichaam gemaakt, niet ik'
BEWAAR
REACTIES2
Door: redactie
7-11-14 - 14:37 bron: manutd.com
Van Gaal voelt volop vertrouwen in en om Old Trafford
© epa.
Louis van Gaal heeft op weg naar het treffen op Selhurst Park met Crystal Palace een overvolle ziekenboeg. De manager van Manchester United moet het morgen tegen de degradatiekandidaat stellen zonder de verdedigers Marcos Rojo, Jonny Evans en Phil Jones. Bovendien is Chris Smalling geschorst na zijn rode kaart tegen Manchester City.

© ap.
Rojo verdraaide tegen de Sky Blues zijn schouder. Hoewel een operatie niet nodig is, komt het duel met Palace te vroeg voor de Argentijnse centrumverdediger. Van Gaal: 'Het ziet er gelukkig niet heel slecht uit. Een operatie is niet nodig. Dat is een opluchting, maar we moeten erg voorzichtig zijn. Deze blessure is erg lastig. Het is heel moeilijk om herhaling te voorkomen. Het is met deze blessures altijd hetzelfde liedje, dat kan ik helaas niet veranderen. God heeft het menselijk lichaam geschapen, niet ik. Als ik conservatief denk, zijn we Rojo 6 weken kwijt. Zouden we hem hebben geopereerd, dan was hij minimaal 12 weken uit de roulatie geweest.'

Van Gaal gaat door de waslijst aan afwezigen in de defensie morgen mogelijk putten uit het kwartet Michael Carrick, Paddy McNair, Tyler Blackett en Tom Thorpe. Van Gaal kan ook geen beroep doen op Radamel Falcao. De Colombiaanse spits is nog niet voldoende hersteld van een kuitblessure.

De oud-bondscoach van Oranje gebruikt de ziekenboeg niet als excuus voor de ronduit magere eerste maanden op Old Trafford. 'We presteren zeker nog niet goed genoeg', zei Van Gaal vanmiddag op de persconferentie. 'We zijn druk bezig met een proces dat misschien nog wel drie jaar kan duren. Het voelt natuurlijk niet goed dat we pas 13 punten hebben na 10 wedstrijden. Ik hoop wel dat we snel een reeks kunnen neerzetten. Ik voel in elk geval nog volop vertrouwen. Bij de directie, de spelers en de supporters.'

United kreeg dit seizoen al veertien doelpunten tegen met een veelvuldig door blessures gehavende defensie. 'Ik heb de structuur van het team veranderd', legde Van Gaal uit 'Nu moet ik wekelijks een oplossing zoeken voor alle blessures waarmee we te maken hebben. Je wilt graag aan een vaste ploeg bouwen maar dat lukt nu niet. Maar ik wil daar niet over klagen omdat ik geloof in de spelers.'
Met andere woorden, van Gaal had het beter gedaan hoogmoedswaanzin ten top. :excited.gif:
YNWA

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr nov 07, 2014 5:01 pm

Als hij die 3 jaar werkelijk heeft gezegd, lijkt mij dat niet verstandig. Dat het even zal duren voordat Man Utd weer op de rails staat richting titeljacht kan ik me goed voorstellen na de kaalslag en ander ongerief de laatste jaren. Die erfenis heb je niet in een paar dagen weggewerkt en dat mag volgens mij ook gerust erkend worden. Dat je dan ook nog eens met een langdurige blessuregolf (vooral achterin) geconfronteerd wordt, helpt ook niet echt. Maar noem alsjeblieft geen termijn in dat herstel. En zeker niet zo'n lange periode als 3 jaar. Dan begint het wel erg naar indekken te ruiken.

Overigens is het natuurlijk niet alleen overmacht. Gijp noemde het al: zo pragmatisch als Van Gaal bezig was op het WK, zo onbegrijpelijk idealistisch is hij nou bezig bij Man Utd. Op zich is dat hogeschoolvoetbal inbrengen bij Man Utd natuurlijk een nobel streven. Als een soort laatste kunststukje voor zijn pensioen, waar Man Utd nog jaren op voort moet kunnen. Kennelijk gaat Louis voor een standbeeld naast Busby en Ferguson. Dat hij zich daarbij vertilt aan de beperkingen van zijn selectie en de kwaal nog erger maakt door wel het dak, maar niet het fundament, voor vele miljoenen euri te verbouwen, valt me best wel van hem tegen. Ik wil het nog geen wanbeleid noemen, maar het zit er zo langzamerhand wel verdomde dicht tegenaan, als Man Utd niet rap flink verbetert en de nodige punten gaat verzamelen.

Toch verbaas ik me wel over deze gang van zaken. In de voorbereiding liet Man Utd geregeld formidabele staaltjes teamwork en positiespel zien tegen vaak niet misselijke tegenstanders. Dat zag er toen zeer veelbelovend uit. In het eggie blijkt het dus toch weer allemaal anders te zijn, zeker in zo'n pittige en genadeloze competitie als de PL. Heb je dan ook nog eens te maken met voortdurend veel blessures (waarom eigenlijk, Louis?), een niet bepaald uitgebalanceerd aankoopbeleid en een vooralsnog te groot tactisch eisenpakket voor je selectie, dan kan er dus blijkbaar een hoop goeds in de basis verknoeid worden. Zelfs als je Van Gaal heet. Maar goed, dat zal ook wel weer allemaal de schuld van onzelieveheer zijn.
Laatst gewijzigd door Zuidema op vr nov 07, 2014 5:46 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.'' :ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 07, 2014 5:30 pm

Drie jaar, tis AZ niet een club met zo’n budget daar moet je presteren en vrijwel direct, als hij blijft verliezen staat hij met de Kerst op straat.
YNWA

Arthur

Bericht door Arthur » vr nov 07, 2014 5:58 pm

InnerHarbour schreef:Met andere woorden, van Gaal had het beter gedaan hoogmoedswaanzin ten top. :excited.gif:
Grappig genoeg zou het menselijk lichaam waarschijnlijk inderdaad een stuk beter en logischer in elkaar zitten als die door een intelligent wezen was bedacht.

Zuidema

Bericht door Zuidema » vr nov 07, 2014 6:00 pm

Arthur schreef:
InnerHarbour schreef:Met andere woorden, van Gaal had het beter gedaan hoogmoedswaanzin ten top. :excited.gif:
Grappig genoeg zou het menselijk lichaam waarschijnlijk inderdaad een stuk beter en logischer in elkaar zitten als die door een intelligent wezen was bedacht.
:smallgrin.gif: :666.gif:

Monkey Tonk

Bericht door Monkey Tonk » vr nov 07, 2014 7:08 pm

Het blijft natuurlijk prachtig drama, dat van Gaal circus in Manchester. Inderdaad opvallend hoeveel details hij verkeerd ingeschat heeft. Maar ook niet zo gek als iemand bij binnenkomst zo hoog van de toren blaast. Dan kan je nog maar een kant op, en die is niet omhoog. Het geloof in zijn eigen legende is inmiddels aardig bijgeschaaft door de harde realiteit, en daarmee de zweverigheid binnen het team. Voetbal begint nog steeds met beide benen op de grasmat. Een goede serie wedstrijden lijkt me niet ver weg.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr nov 07, 2014 7:49 pm

Tot en met 8 december, een maand, krijgt hij Crystal Palace thuis, Arsenal uit, Hull en Stoke thuis en Southampton uit. Zitten drie must win thuiswedstrijden bij.
YNWA

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » za nov 08, 2014 9:36 am

Drie jaar? :drecul.gif:

Hoelang geven ze hem nog? Drie maanden? Het kan zo niet doorgaan. Dan ligt hij er snel uit.

MU heeft veel te veel blessures. Verkeerde trainingsopbouw?

Zuidema

Bericht door Zuidema » za nov 08, 2014 10:57 am

Monkey Tonk schreef: Inderdaad opvallend hoeveel details hij verkeerd ingeschat heeft.
Ik vermoed dat daarin ook meespeelt dat Van Gaal een erg korte assessmenttijd heeft gehad. De WK duurde langer dan verwacht, een week later stond ie al voor de selectie van Man Utd. Het lijkt er zelfs op dat hij nog steeds bezig is met het inschatten en uitproberen van zijn spelers binnen zijn 'philosophy''.

In dat verband blijf ik het merkwaardig vinden dat hij in 1997 vrij kort na zijn overstap van Ajax naar Barcelona al een lijst van 277 verbeterpunten voor Barça kon presenteren. 277 verbeterpunten... Zo'n lange lijst flans je niet in een paar dagen in mekaar. Dan moet je al een tijdje bezig zijn geweest met de orientatie en voorbereiding bij je nieuwe club. Waarbij je je ook direct kunt afvragen hoe groot zijn focus eigenlijk nog was op Ajax in 96/97. Dat was immers niet bepaald zijn beste seizoen bij onze grote liefde.
Yopi schreef: MU heeft veel te veel blessures. Verkeerde trainingsopbouw?
Die forse en voortdurende blessuregolf is inderdaad opmerkelijk. Heeft Louis een te zware trainingsintensiteit toegepast in combinatie met de op zich al slopende voorbereiding in de VS met veel vlieguren en daarna de zeer intensieve PL? Kortgeleden heeft hij de conditietrainer van Man Utd toch de laan uitgestuurd? Dat zou erop kunnen duiden dat er iets niet goed is gegaan in de trainingsopbouw.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za nov 08, 2014 6:18 pm

Een klinkende 1-0 overwinning op Palace vanmiddag. Het lek is boven!

Wel bizar dat ze maar 1 keer weten te scoren met zulke stats.

Afbeelding
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Zuidema

Bericht door Zuidema » za nov 08, 2014 7:30 pm

Raymon schreef:Een klinkende 1-0 overwinning op Palace vanmiddag. Het lek is boven!
Tijd voor een bacootje! :headbang.gif:

Al dat balbezit was voornamelijk 'domineren' op zijn FdBs. Heel geraffineerd en sluw het balletje breed en terugleggen met bijzonder weinig drive naar voren. En als de aanval toch eens gezocht werd, was dat lang erg voorspelbaar en plichtmatig. De vijandelijke 16 was kennelijk de 1e helft verboden gebied, zoveel werd die opzichtig gemeden. Bij de vele afstandschoten stond het vizier ook niet bepaald op scherp. Man Utd mag dan achterin forse problemen hebben, voorin is het inmiddels ook flink behelpen nu Di Maria in een wak zit. Van Persie blijft veel te passief, Rooney moet steeds van veel te ver komen, Januzaj maakt ook bitter weinig klaar. Verbazingwekkend veel aanvallende armoede tegen een degradatiekandidaat, die voornamelijk achterover hing en wat probeerde tegen te houden. De drie punten zijn binnen, maar daar is eigenlijk ook alles wel mee gezegd. Gaat niet goed zo voor Louis.

Plaats reactie