Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Zojuist Van Persie met een knappe actie gevolgd door een hard schot maar de hoek was onmogelijk. Volgens mij het eerste schot op doel van United.
-
- AT Toto winner 15/16
Net goed voor van Gaal als ze verliezen.
Geweldige actie van Rooney. Helaas was hij zo stom om op Van Persie af te leggen. Volgens mij had hij gewoon door moeten lopen en met links in moeten schieten.
Kansen over en weer.
Kansen over en weer.
Volgens mij wilde hij ook helemaal niet afleggen op Van Persie, maar probeerde hij te kappen zodat hij die bal dan met rechts inplaats van links zou kunnen schieten. Alsnog niet zo slim natuurlijk. Maar uiteraard een prachtige solo.Jöhnk schreef:Geweldige actie van Rooney. Helaas was hij zo stom om op Van Persie af te leggen. Volgens mij had hij gewoon door moeten lopen en met links in moeten schieten.
Sinds het 1-0 voor City staat is United veel beter in de wedstrijd gekomen. Je merkt eigenlijk niet meer dat ze met 10 man staan, als het 1-1 wordt dan kijk ik niet eens raar op.
Al had City natuurlijk allang een 2e of een 3e kunnen maken.
- InnerHarbour
Het CHC was weer onzichtbaar. Toch mooi al 3 goals in 10 wedstrijden. 

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo nov 02, 2014 4:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
Raar dat Di Maria niet werd gewisseld, die heeft alweer een offday en nu hebben ze niemand die de corners en vrije trappen goed kan nemen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Vindt iemand dit trouwens een echte Britse of Engelse wedstrijd?
Ik zie vanaf de 1e minuut al allerlei spelers die om kaarten vragen, die na een overtreding doorrollen en die op de grond blijven liggen terwijl er helemaal niets aan de hand is.
Kortom: allerlei taferelen die we gewend zijn van clubs uit Spanje en Portugal en maniertjes die InnerHarbour altijd zo grondig hekelt, eigenlijk.
Ik zie vanaf de 1e minuut al allerlei spelers die om kaarten vragen, die na een overtreding doorrollen en die op de grond blijven liggen terwijl er helemaal niets aan de hand is.
Kortom: allerlei taferelen die we gewend zijn van clubs uit Spanje en Portugal en maniertjes die InnerHarbour altijd zo grondig hekelt, eigenlijk.
Er stonden dan ook niet bijzonder veel Britten op het veld he...Cruijff schreef:Vindt iemand dit trouwens een echte Britse of Engelse wedstrijd?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Raar als niemand dat kan in zo'n dure selectie. Volgens mij heeft Rooney trouwens best een goede trap.Le T. schreef:Raar dat Di Maria niet werd gewisseld, die heeft alweer een offday en nu hebben ze niemand die de corners en vrije trappen goed kan nemen.
Chelsea heeft twee keer zoveel punten als United.... De wittebroodsweken zullen zo onderhand voorbij zijn. Vanaf nu moet er gewonnen worden.
Dit was dus het City waaraan FdB met Ajax - zonder 150 M GBP aan investeringen - gewoon 4 punten ontfutselde.
Het is vervelend voor Van Gaal, maar hij heeft zijn huiswerk niet gedaan. En dat wreekt zich vrijwel iedere wedstrijd weer.
Het is vervelend voor Van Gaal, maar hij heeft zijn huiswerk niet gedaan. En dat wreekt zich vrijwel iedere wedstrijd weer.
Klopt Mr. Ajax, heel wat meer buitenlanders en zelfs meer latino's dan Britten maar dan nog hoeft het toch niet meteen een veredeld potje meisjesvoetbal te worden?
Maar wellicht heb ik onrealistische verwachtingen: moet zeggen dat ik simpelweg heel wat aantrekkelijker voetbal had verwacht wanneer je twee ploegen die beiden meer dan een half miljard hebben gekost het veld op ziet gaan.
Maar wellicht heb ik onrealistische verwachtingen: moet zeggen dat ik simpelweg heel wat aantrekkelijker voetbal had verwacht wanneer je twee ploegen die beiden meer dan een half miljard hebben gekost het veld op ziet gaan.
Laat Frank de Boer maar eens zijn huiswerk doen tegen Pec Zwollewimpey schreef:Dit was dus het City waaraan FdB met Ajax - zonder 150 M GBP aan investeringen - gewoon 4 punten ontfutselde.

IK GELOOF!!!!!!
Ik heb nu al een aantal wedstrijden gezien van United dit seizoen. Maar ik vind Di Maria eigenlijk tegenvallen. Er komt wel dreiging van hem weg, maar het lijkt alleen maar een hoop rennen met de bal te zijn. Of dit nu komt omdat hij slechtere medespelers heeft dan bij Real Madrid of omdat hij op de flank staat. Als ik Van Gaal was zou ik de 4-4-2 met de ruit op het middenveld terughalen. En dan Di maria achter de spitsen zetten, dan kan hij schieten, een beetje zwerven en de spitsen bedienen.
Nu is het allemaal ren-je-rot van Di Maria, maar lijkt het er niet echt op dat hij veel visie heeft. Zeker als hij verdedigend aan de bal komt lijkt hij nogal in paniek te raken, dat is me al een paar keer opgevallen. In plaats van rustig de bal terug te spelen naar de keeper probeert hij om de aanvaller heen te rennen om vervolgens maar de bal naar voren te schoppen.
Nu is het allemaal ren-je-rot van Di Maria, maar lijkt het er niet echt op dat hij veel visie heeft. Zeker als hij verdedigend aan de bal komt lijkt hij nogal in paniek te raken, dat is me al een paar keer opgevallen. In plaats van rustig de bal terug te spelen naar de keeper probeert hij om de aanvaller heen te rennen om vervolgens maar de bal naar voren te schoppen.
Di Maria heeft een uitstekende trap, maar als je 80 minuten lang elke corner en elke vrije trap slecht neemt, dan gaat het in die laatste 10 minuten ook niet meer werken. Van Persie heeft jaren alle corners en een groot deel van de de vrije trappen genomen, en Rooney is beter op zijn plek voor de zestien voor de afvallende bal.Jöhnk schreef:Raar als niemand dat kan in zo'n dure selectie. Volgens mij heeft Rooney trouwens best een goede trap.Le T. schreef:Raar dat Di Maria niet werd gewisseld, die heeft alweer een offday en nu hebben ze niemand die de corners en vrije trappen goed kan nemen.
Hij heeft altijd wel veel risico in zijn spel gelegd en vaker naar wisselvalligheid geneigd, en het zal wel een impulsieve voetballer zijn. Maar zijn acties en trappen lukken gewoon even niet, dan maakt het niet zoveel waar die staat lijkt me.Rutger schreef:Ik heb nu al een aantal wedstrijden gezien van United dit seizoen. Maar ik vind Di Maria eigenlijk tegenvallen. Er komt wel dreiging van hem weg, maar het lijkt alleen maar een hoop rennen met de bal te zijn. Of dit nu komt omdat hij slechtere medespelers heeft dan bij Real Madrid of omdat hij op de flank staat. Als ik Van Gaal was zou ik de 4-4-2 met de ruit op het middenveld terughalen. En dan Di maria achter de spitsen zetten, dan kan hij schieten, een beetje zwerven en de spitsen bedienen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Cruijff schreef:Klopt Mr. Ajax, heel wat meer buitenlanders en zelfs meer latino's dan Britten maar dan nog hoeft het toch niet meteen een veredeld potje meisjesvoetbal te worden?
Dat ben ik helemaal met je eens, het was een zaadpot, van beide kanten trouwens. Dat een enorm slordig United met 10 man nog een paar flinke kansen heeft kunnen krijgen onderstreept dat ook wel denk ik.
Ik vind het sowieso schandalig dat er in zo'n traditie en historie rijke derby uit 22 spelers niet maar 6 Brits zijn. En eigenlijk geldt dat ook voor dat hele Premier League.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Bizar wat managers in de UK met al dat geld (mogen) aanrichten. 

Maar verder gaat het natuurlijk allemaal geweldig...Manchester United: All the damning statistics and the records broken as Louis van Gaal makes stuttering start to 'new era'
Manchester United lost 1-0 away at Manchester City on Sunday
It marks United's worst start to a season since 1986
Louis van Gaal has four fewer points than David Moyes had at this stage
Michael Carrick is now the 31st player used by Van Gaal this season
Southampton's XI vs Hull cost just £3million more than Angel di Maria
It was heralded as a fresh start after last season's torrid time under David Moyes, and nobody can deny Louis van Gaal's arrival at Manchester United has had its ups and downs.
But after the 1-0 defeat in the Manchester derby on Sunday, United sat in 10th place in the Premier League, which they have won 13 times.
They are undoubtedly struggling to adjust, and a depleted back line makes the outlook up to Christmas bleak. Records have been smashed, and not the type Sir Alex Ferguson used to break with pride.
Here, Sportsmail brings you the worst...
Louis van Gaal: I was stupid to say "judge me after three months"
United have their lowest points tally after 10 games since 1986 (when Sir Alex Ferguson was brought in)
Manchester City are only the second team in Premier League history to beat United in four consecutive games. Liverpool did it too (2000-2002)
Michael Carrick is now the 31st player used by Louis van Gaal this season
Van Gaal has used more players in 10 games than anyone else has in an entire Premier League campaign
Van Gaal has four fewer points and two fewer wins than Moyes at this stage, having spent £122million more at this stage of the season
United have conceded more goals (14) after 10 matches than they have points (13) for only third time in 40 years
United have failed to keep a clean sheet for the sixth PL match in a row (their worst streak since Jan - March 1997)
Despite spending £150m, United have actually only scored 16 goals in 10 Premier League matches this season, and seven of those were against promoted sides
United haven’t won away since April – that’s their worst run ever in the Premier League
United's available defenders for the game against Crystal Palace on Saturday have just 11 Premier League appearances for the club between them
United had five players sent off in Premier League in 2014, the joint highest
The only other teams without an away win this season are in the Premier League relegation places
Angel di Maria alone cost just £3m less than Southampton’s starting XI against Hull, but United trail the Saints by nine points
Saido Berahino has scored the same amount of Premier League goals this season - seven - as United's three top strikers, Wayne Rooney, Radamel Falcao and Robin van Persie combined

-
Wat een geweldig stukje journalistiek zeg.....wimpey schreef:Maar verder gaat het natuurlijk allemaal geweldig...Manchester United: All the damning statistics and the records broken as Louis van Gaal makes stuttering start to 'new era'
Manchester United lost 1-0 away at Manchester City on Sunday
It marks United's worst start to a season since 1986
Louis van Gaal has four fewer points than David Moyes had at this stage
Michael Carrick is now the 31st player used by Van Gaal this season
Southampton's XI vs Hull cost just £3million more than Angel di Maria
It was heralded as a fresh start after last season's torrid time under David Moyes, and nobody can deny Louis van Gaal's arrival at Manchester United has had its ups and downs.
But after the 1-0 defeat in the Manchester derby on Sunday, United sat in 10th place in the Premier League, which they have won 13 times.
They are undoubtedly struggling to adjust, and a depleted back line makes the outlook up to Christmas bleak. Records have been smashed, and not the type Sir Alex Ferguson used to break with pride.
Here, Sportsmail brings you the worst...
Louis van Gaal: I was stupid to say "judge me after three months"
United have their lowest points tally after 10 games since 1986 (when Sir Alex Ferguson was brought in)
Manchester City are only the second team in Premier League history to beat United in four consecutive games. Liverpool did it too (2000-2002)
Michael Carrick is now the 31st player used by Louis van Gaal this season
Van Gaal has used more players in 10 games than anyone else has in an entire Premier League campaign
Van Gaal has four fewer points and two fewer wins than Moyes at this stage, having spent £122million more at this stage of the season
United have conceded more goals (14) after 10 matches than they have points (13) for only third time in 40 years
United have failed to keep a clean sheet for the sixth PL match in a row (their worst streak since Jan - March 1997)
Despite spending £150m, United have actually only scored 16 goals in 10 Premier League matches this season, and seven of those were against promoted sides
United haven’t won away since April – that’s their worst run ever in the Premier League
United's available defenders for the game against Crystal Palace on Saturday have just 11 Premier League appearances for the club between them
United had five players sent off in Premier League in 2014, the joint highest
The only other teams without an away win this season are in the Premier League relegation places
Angel di Maria alone cost just £3m less than Southampton’s starting XI against Hull, but United trail the Saints by nine points
Saido Berahino has scored the same amount of Premier League goals this season - seven - as United's three top strikers, Wayne Rooney, Radamel Falcao and Robin van Persie combined

Whitey on the moon.
Het is grappig om te lezen maar het slaat nergens op natuurlijk.
IK GELOOF!!!!!!
Shoot the messenger, ignore the message.GangstaRiB schreef: Wat een geweldig stukje journalistiek zeg.....
Het zijn gewoon wat losse feitjes die aantonen dat Van Gaal er tot dusver helemaal niets van bakt met Man U.
-
No shit, sherlock. Maar wat voegt dat stukkie dan toe?wimpey schreef:Shoot the messenger, ignore the message.GangstaRiB schreef: Wat een geweldig stukje journalistiek zeg.....
Het zijn gewoon wat losse feitjes die aantonen dat Van Gaal er tot dusver helemaal niets van bakt met Man U.
Whitey on the moon.
Ik mag toch wel een stukkie bestaand uit losse feitjes posten?GangstaRiB schreef: No shit, sherlock. Maar wat voegt dat stukkie dan toe?

Benadrukken dat Van Gaal veel geld heeft uitgegeven en dat ManU nog niet goed draait.
Want dat wisten we allemaal natuurlijk nog niet...
Want dat wisten we allemaal natuurlijk nog niet...