Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey

Re: Engeland en Schotland

Bericht door wimpey » di okt 21, 2014 3:33 pm

Lionel schreef:Logisch dus dat er flink geïnvesteerd werd in de aanvallende krachten.
En dat zo'n Falcao op de bank zit en Persie in alle rust verder mag krukken...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 21, 2014 5:09 pm

Is die Falcao nog niet fit of zo? Hij was vorig jaar natuurlijk zwaar geblesseerd. Dat is de enige reden die ik kan bedenken om zo'n spits niet op te stellen. Zeker als je er ook nog eens een godsvermogen voor hebt neergelegd.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » di okt 21, 2014 5:20 pm

Marillion schreef: Zeker als je er ook nog eens een godsvermogen voor hebt neergelegd.
Ik vind dat je de manier van besteden van die 150 M GBP wel een beetje kunt vergelijken met wat MVB met 35 M bij Ajax aanrichtte.

Le T.

Bericht door Le T. » di okt 21, 2014 6:51 pm

wimpey schreef:
beelzebub schreef:Volgens de statistieken is van Persie al jaren aan het afnemen qua aanvallende waarde.
Fijne stats, B! :biggthumpup.gif:

De bevestiging van wat een ieder (die het wil zien tenminste) heeft kunnen waarnemen.
Het is vooral de bevestiging van het feit dat mensen die het voetbal niet zo goed waarnemen geneigd zijn om dan maar met statistieken te gaan smijten. Zijn eerste seizoen bij Man U was hij namelijk van enorme invloed op het kampioenschap.
Marillion schreef:Is die Falcao nog niet fit of zo? Hij was vorig jaar natuurlijk zwaar geblesseerd. Dat is de enige reden die ik kan bedenken om zo'n spits niet op te stellen. Zeker als je er ook nog eens een godsvermogen voor hebt neergelegd.
Als je hem hebt zien spelen dan weet je dat hij niet zomaar aanspraak kan maken op een basisplaats, het is nog niet veel. Sowieso is het een speler die eigenlijk nog moet laten zien dat hij het niveau van Van Persie van de laatste jaren kan evenaren.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di okt 21, 2014 7:02 pm

Ik had toch de indruk dat hij er bij Porto en Atletico wel eens een aardig balletje in schoot.

Maar als hij nog niet volledig terug is op niveau na zijn blessure dan is het wellicht logisch dat hij nog niet speelt. Ik vraag me in dat geval overigens wel af of je als Manchester dan uitgerekend afgelopen zomer voor die transfer had moeten gaan. Zeker in het licht van de situatie dat er andere problemen in het elftal zijn.
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » wo okt 22, 2014 8:30 am

Marillion schreef:Ik had toch de indruk dat hij er bij Porto en Atletico wel eens een aardig balletje in schoot.

Maar als hij nog niet volledig terug is op niveau na zijn blessure dan is het wellicht logisch dat hij nog niet speelt. Ik vraag me in dat geval overigens wel af of je als Manchester dan uitgerekend afgelopen zomer voor die transfer had moeten gaan. Zeker in het licht van de situatie dat er andere problemen in het elftal zijn.
Ik ook, maar hij is dan ook niet voor niks gehuurd. Het lijkt me echter niet dat er geen centrale verdediger is gekomen omdat het geld opging aan Falcao, maar omdat zich niet voldoende goede kandidaten aandienden. Ik denk dat elke club een probleem heeft wanneer de 2 centrale verdedigers tegelijkertijd over hun houdbaarheidsdatum heen zijn. Het lijkt me echter geen vanzelfsprekendheid dat als iedereen fit en in vorm is, Falcao de eerste keus voor de spitspositie.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 26, 2014 4:47 pm

Over een kwartier Blind die het middenveld van Chelsea gaat rampeneren!
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 4:50 pm

Lionel schreef:Over een kwartier Blind die het middenveld van Chelsea gaat rampeneren!
We rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer!! :headbang.gif: :headbang.gif: :headbang.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo okt 26, 2014 5:07 pm

Van Persie verkloot zijn eerste kans.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » zo okt 26, 2014 5:24 pm

Voorlopig doet ManU niet voor Chelsea onder.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 26, 2014 5:51 pm

Inderdaad. Wel oppassen voor de counter van Chelsea. Leuke wedstrijd. Wel 3 niveautjes minder dan El Classico.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 6:16 pm

Deze goal van Drogba lijkt erg veel op die kopbal waarmee hij Bayern München in 2012 in de CL finale in eigen stadion enorm veel pijn deed.

Had ik nu toch maar het aanbod van IH om samen met hem wat pints te pakken en tegelijkertijd de wedstrijd te aanschouwen, aangenomen. Dit wedstrijdverloop zal ie wel mooi vinden die kale! :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 6:35 pm

Goede genade, wat zakt Van Persie vandaag (weer) door het ijs.

Arthur

Engeland en Schotland

Bericht door Arthur » zo okt 26, 2014 6:38 pm

Het is voor het eerst in tijden dat ik weer een PL wedstrijd kijk, maar voorlopig is dat ook wel weer even genoeg.

Als ze nu eens niet letterlijk alles in de vijfde versnelling zouden doen dan kunnen ze misschien af en toe eens eens een keer nadenken over wat ze doen. Dit fysieke geworstel de hele tijd wordt snel vervelend.

zeux

Bericht door zeux » zo okt 26, 2014 6:41 pm

ManU gelijkwaardig in eerste helft, machteloos in tweede.

Volgende week minimaal Rooney terug, misschien ook Falcao? (weet niet hoe die blessure is). Van Persie dan op de bank zetten. Creëert niets en verprutst de kans die hij heeft.

ManU staat in de aanval ook steeds in ondertal tegen die stevige verdedigers van Chelsea.

Rooie

Bericht door Rooie » zo okt 26, 2014 6:45 pm

Van Persie :excited.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo okt 26, 2014 6:55 pm

Loon voor laf voetbal. Als fucking Mourinho niet zo'n antihouding ten opzichte van voetbal had gehad, had Chelsea doorgedrukt en kunnen winnen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 6:55 pm

Van Persie moet wel heel erg vol frustratie zitten als hij na zo'n intikker met het uittrekken van zijn shirt nog even een gele kaart pakt.

Gezien zijn temperament, lading domme acties en ook gezien hoe vroeg het nu nog in het seizoen is gaat hij met dank aan deze actie zeker nog wel een keer tegen een schorsing aanlopen. Tenzij hij vroegtijdig zijn basisplaats kwijtraakt, natuurlijk.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo okt 26, 2014 6:56 pm

zeux schreef:Loon voor laf voetbal. Als fucking Mourinho niet zo'n antihouding ten opzichte van voetbal had gehad, had Chelsea doorgedrukt en kunnen winnen.
En ondertussen kan Mourinho straks weer helemaal los gaan tegen de arbitrage en zich straks weer het schoolvoorbeeld van een slechte verliezer tonen. Met die 2 gele kaarten voor Ivanovic zal hij het vast niet eens zijn. :smallgrin.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » zo okt 26, 2014 7:00 pm

Ik zou niet veel Man U spelers weten die vandaag beter waren dan Van Persie, en gewoon een goeie spitsengoal op een heel belangrijk moment. Chelsea was wel wat sterker, maar die Ivanovic alleen al had wel 5 gele kaarten verdiend. Dat is wat Chelsea doet, de hele tijd van die niet zo zware overtredingen maken om de aanval eruit te halen en het tempo te breken. Als de scheidsrechters daar eens consequent tegen zouden optreden heeft Chelsea 8 punten minder.

zeux

Bericht door zeux » zo okt 26, 2014 7:04 pm

Van Persie was 90 minuten kut en onzichtbaar. Iedereen die daar stond had m erin kunnen rammen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo okt 26, 2014 7:54 pm

zeux schreef:Van Persie was 90 minuten kut en onzichtbaar. Iedereen die daar stond had m erin kunnen rammen.
Huntelaar maakt op die manier altijd furore.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 26, 2014 8:05 pm

Ik moest bij het bekijken van deze pot denken aan Zlatan laatst. Die had geen zin om z'n vrienden in Amsterdam pijn te doen. Mourinho wilde z'n vriend Van Gaal eveneens sparen, denk ik. Die kwam naar City voor een punt en naar United ook. Mission accomplished.

Ik ben niet erg onder de indruk van het werk van Van Gaal daar. Hij zit passief op de bank, komt met een onlogische opstelling en van enige progressie t.o.v. vorig seizoen is na 150 M GBP geen sprake. Dan doe je als manager je werk dus gewoon niet zo goed.

Le T.

Bericht door Le T. » zo okt 26, 2014 8:34 pm

GangstaRiB schreef:
zeux schreef:Van Persie was 90 minuten kut en onzichtbaar. Iedereen die daar stond had m erin kunnen rammen.
Huntelaar maakt op die manier altijd furore.
Om deze erin te rammen mist die de handelingssnelheid, maar verder heb je wel gelijk.

Lionel

Bericht door Lionel » zo okt 26, 2014 9:23 pm

Als Van Persie 'gewoon' bij de eerste paal was blijven staan had Drogba nooit gescoord.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie