Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Shako ipv Lucas was gisteren een groot verschill geweest maar het grotste probleem was de slappe manier waarop de spelers aan de wedstrijd begonnen. idereen wist dat Leicester erin zou klappen en dan beginnen als nichten man ik wordt er weer pislink om. 

YNWA
Je spelling lijdt onder het boos zijn.InnerHarbour schreef:Shako ipv Lucas was gisteren een groot verschill geweest maar het grotste probleem was de slappe manier waarop de spelers aan de wedstrijd begonnen. idereen wist dat Leicester erin zou klappen en dan beginnen als nichten man ik wordt er weer pislink om.

- InnerHarbour
- InnerHarbour
Nog even hier op terugkomen, ik zat op mijn iPhone te klooien vanmiddag, daar heb je gelijk in. Volgens mij worden ook alleen de eigenaren vrolijk van dat soort berichten. Henry steekt een fortuin in de Red Sox die voor het komend seizoen een payroll hebben van ongeveer $ 200 miljoen en dat is voor 25 man. Nu gaat die vergelijking niet helemaal op want je hebt daar geen transfersommen die je ontvangt maar je hoeft ze ook niet te betalen.wimpey schreef:Kijk naar wat Klopp uitgeeft en wat er binnen komt. Per saldo ongeveer gelijk. Vind je het heel gek dat Liverpool niet significant beter wordt? Top-4 zou een topprestatie zijn, temidden van clubs als City, United en Arsenal.
Klop gaf een tijdtje terug zelf nog aan dat hij eigenlijk meer wijzigingen door had willen voeren maar dat hij de selectie niet helemaal op zijn kop wilde zetten in het eerste jaar. Voor het komend seizoen hebben we een CV aan de linkerkant nodig, een fullback op links, twee middenvelders die er direct staan en een scorende diepe spits. Nou als je dat goed invult is het onmogelijk om per saldo ongeveer gelijk uit te komen, dan ga je flink het rood in maar noodzakelijk.
YNWA
- InnerHarbour
Persoonlijk lijkt mij het beste als je gaat, je bent de helft van de tijd geblesseerd en als je speelt scoor je niet of nauwelijks, verder loop je niet over van ijver. Een club uit het zuiden van Spanje of Italië lijkt mij wel wat voor je, misschien ben je wat minder vaak geblesseerd in een warm klimaat en hoef je daar niet zoveel te lopen.
YNWA
- InnerHarbour
Shhhhhsst 
Mooie overwinning, maar er worden teveel punten verspeeld tegen de kleintjes.

Mooie overwinning, maar er worden teveel punten verspeeld tegen de kleintjes.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Tuurlijk, elk team die niets te verliezen heeft parkeert de bus en speelt op de counter, volgend weekend tegen Burnley met mij in de stand, nog nooit verloren als ik op Anfield ben.
YNWA
-
op welke stand heb je een kaartje, IH?
- InnerHarbour
De nieuwe Main Stand. Het moet geweldig zijn om een keer op de Kop te staan maar gaat nooit lukken.
YNWA
-
Nee, daar zul je echt mensen voor moeten kennen..
Op The Kop bij Liverpool - Everton, die staat nog wel op mijn bucket list.
Fla - Flu en Boca - River Plate wil ook ooit nog eens bezoeken, trouwens.
Fla - Flu en Boca - River Plate wil ook ooit nog eens bezoeken, trouwens.
- InnerHarbour
Oh wanneer je kaartje daarvoor hebt wil he mij inlichten, ga blind mee.
YNWA
-
Oké dan. Ik dacht er eerst over Rishi mee te nemen.
Geinig. Ik ben zaterdag bij Everton - WBA.InnerHarbour schreef:Tuurlijk, elk team die niets te verliezen heeft parkeert de bus en speelt op de counter, volgend weekend tegen Burnley met mij in de stand, nog nooit verloren als ik op Anfield ben.
Bizar dat die zure Fransoos zonder Alexis begint vandaag. Het proces van dementie neemt steeds dramatischer vormen aan bij die man.
- InnerHarbour
Hoezo heb je straf?wimpey schreef: Geinig. Ik ben zaterdag bij Everton - WBA.

Inderdaad bizar. Wij, Liverpool- en Arsenal fans in OC stonden allemaal, wat doet hij nu, tegen de lengte van Matip en Klavan zet hij lengte i.p.v. bewegelijkheid.Bizar dat die zure Fransoos zonder Alexis begint vandaag. Het proces van dementie neemt steeds dramatischer vormen aan bij die man.
YNWA
Boca-River lijkt mij ook geniaal! En dan moet het lekker escaleren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Oké dan. Ik dacht er eerst over Rishi mee te nemen.
Flu-Fla is ook een soort classico?
IK GELOOF!!!!!!
-
Een van de heftigste! In het Maracanã.
Als je dat moet vragen mag je niet naar binnen.Lionel schreef:Boca-River lijkt mij ook geniaal! En dan moet het lekker escaleren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Oké dan. Ik dacht er eerst over Rishi mee te nemen.
Nil volentibus arduum
Ik heb in Maracanã Flamengo-Vasco gezien. Dat was ook al best imposant.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Een van de heftigste! In het Maracanã.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Braziliaanse clubvoetbal volg ik wat minder. Raar systeem ook altijd.Marillion schreef:Als je dat moet vragen mag je niet naar binnen.Lionel schreef:Boca-River lijkt mij ook geniaal! En dan moet het lekker escaleren.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Oké dan. Ik dacht er eerst over Rishi mee te nemen.
IK GELOOF!!!!!!
Da's zo geregeld.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Nee, daar zul je echt mensen voor moeten kennen..
Appeltje eitje.
Je leest wel eens dat een trainer een jaar te lang blijft. Wenger een decennium.InnerHarbour schreef:
Inderdaad bizar. Wij, Liverpool- en Arsenal fans in OC stonden allemaal, wat doet hij nu, tegen de lengte van Matip en Klavan zet hij lengte i.p.v. bewegelijkheid.
- InnerHarbour
Er speelde dus wat meer, het zoveelste incident, hij heeft ook al een keer getwijfeld aan zijn ploeggenoten of die wel kampioen willen worden bijvoorbeeld, ik schat in dat hij weg is deze zomer.
YNWA
Naar Liverpool?InnerHarbour schreef:Er speelde dus wat meer, het zoveelste incident, hij heeft ook al een keer getwijfeld aan zijn ploeggenoten of die wel kampioen willen worden bijvoorbeeld, ik schat in dat hij weg is deze zomer.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent