Shaw en ...?Lionel schreef:Er zijn 2 centrale verdedigers a 20 miljoen pond per stuk geblesseerd.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Jones en Smalling.
Verder hebben ze dit jaar 60 miljoen uitgegeven aan Rojo en Shaw. En dan Daley voor op het middenveld.
Verder hebben ze dit jaar 60 miljoen uitgegeven aan Rojo en Shaw. En dan Daley voor op het middenveld.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jones?
Shaw zat in ieder geval al wel op de bank.
Shaw zat in ieder geval al wel op de bank.
Shaw was volgens Van Gaal nog niet klaar voor de basis. Anders had hij vanmiddag wel wat minuten gemaakt, maar Louis had zijn wissels elders nodig. Waarschijnlijk volgende week wel.peter schreef: Shaw zat in ieder geval al wel op de bank.
Als ik die jongens van RedCafe mag geloven is het grootste probleem achterin dat er geen leider rondloopt. Al die gasten, hoe duur ook, spelen als los zand met mekaar. Weinig coordinatie, samenwerking, coaching en back-up.
Hieronder trouwens de 4-3 van Leicester. Raar dat die Blackett de man uitbrekend over links wat wijfelend benadert en zijn man in het centrum loslaat. Nou is ie altijd gezien. Anders hadden Blind en de anderen misschien nog een kleine kans gehad om op tijd terug te komen. Ik kan trouwens niet goed zien wie er op het middenveld zo afgebluft wordt.
http://gfycat.com/UnrulyImpoliteEuropeanpolecat
En het voorspel voor de 5-4. Ook bijzonder sterk werk van die Blackett, beloond met een rode kaart en een penalty:
http://gfycat.com/WeightyUntimelyHeron

Heel slecht hoor. Dit kan je Van Gaal niet kwalijk nemen hoor zulke fouten. Zijn Engels overigens wel.
IK GELOOF!!!!!!
Blijft beroerd inderdaad. Ik denk dat Van Gaal wel zeer tevreden was over de 2-0 van Di Maria. Prachtig doelpunt, na een fraai steekpassje van Rooney.Lionel schreef:Heel slecht hoor. Dit kan je Van Gaal niet kwalijk nemen hoor zulke fouten. Zijn Engels overigens wel.

http://gfycat.com/JubilantOnlyBustard

Nee, want de invloed van een trainer is beperkt. Al ziet hij dat zelf niet zo.Lionel schreef:Dit kan je Van Gaal niet kwalijk nemen hoor zulke fouten.
Vandaar dat ie nog steeds zo relaxed op de bank zit. It is beyond his power. Maar goed, hij stelt ze wel op en hij traint en coacht ze ook. Ook die formidabele Blackett. Kennelijk is Louis nog steeds bezig met het doorgronden van zijn selectie. Van Gaal was in ieder geval na afloop niet erg in zijn nopjes. In plaats van op balbezit de boel uit te spelen, worden er zulke fouten gemaakt en geef je toch nog alles weg. Iets van die strekking meende ik van hem te horen. Er is in ieder geval nog erg veel werk aan de winkel, vooral in defensief/controlerend opzicht.Yopi schreef:Nee, want de invloed van een trainer is beperkt. Al ziet hij dat zelf niet zo.Lionel schreef:Dit kan je Van Gaal niet kwalijk nemen hoor zulke fouten.

Hij had (ik weet, het is vloeken in de kerk) in plaats van Falcao een goede CV kunnen halen.
Over de 4-3 gesproken: waarom loopt Blind niet door? Die speler in het midden achterhaalt de spits nog bijna, en hij is verder weg.
Over de 4-3 gesproken: waarom loopt Blind niet door? Die speler in het midden achterhaalt de spits nog bijna, en hij is verder weg.
Lijkt me ook prioriteit, zeker zoals het nu gaat. Aanvallend zit het wel redelijk snor bij Man Utd met een Di Maria enz. Alhoewel Van Persie, afgezien van zijn doelpunt, kennelijk weer een draak van een wedstrijd speelde.Yopi schreef:Hij had (ik weet, het is vloeken in de kerk) in plaats van Falcao een goede CV kunnen halen.
Ik denk dat Blind beter naar die gast op rechts had kunnen rennen om te proberen die koste wat kost nog wat op te houden, zodat de rest kon aansluiten. Maar Blackett liet zijn man al los in het midden en zo kon die dus eenvoudig met een hoog balletje aangespeeld worden met vrij baan naar de 16. Niemand had toen meer de kans om nog op tijd terug te sluiten. De bal is immers altijd sneller dan de speler. Ik vind Blackett hier een knoert van een fout maken met zijn gezwem, niet Blind. Maar alle ellende begint natuurlijk met dat geknoei van die ene gast (wie?) op het middenveld die zich zo laat afbluffen.Over de 4-3 gesproken: waarom loopt Blind niet door? Die speler in het midden achterhaalt de spits nog bijna, en hij is verder weg.

Het doelpunt was niet zijn schuld, dat beweer ik heus niet. Ik vind alleen dat hij best door kan lopen. Die aanvaller kan ook nog tegen de keeper aan schieten.
Bij Ajax deed Blind dit ook vaak, zelfs als hij back stond. Ik heb hem er altijd van verdacht dat hij dat deed omdat niemand dan kon zien hoe traag hij was.
Iets anders: ik begrijp dat LVG in de winterstop Strootman wil halen. Maar waarom? Wat moet je met Strootman én Blind?

Bij Ajax deed Blind dit ook vaak, zelfs als hij back stond. Ik heb hem er altijd van verdacht dat hij dat deed omdat niemand dan kon zien hoe traag hij was.
Iets anders: ik begrijp dat LVG in de winterstop Strootman wil halen. Maar waarom? Wat moet je met Strootman én Blind?
Nee, dat hoor ik je ook niet beweren. Ik geef alleen aan wat ik denk dat Blind op dat moment het beste had kunnen doen. En Blind is zoals bekend niet een van de snelsten, maar die gast van Man Utd die door het midden bijna de aanvaller nog achterhaalt is ook wel heel erg rap.Yopi schreef:Het doelpunt was niet zijn schuld, dat beweer ik heus niet. Ik vind alleen dat hij best door kan lopen. Die aanvaller kan ook nog tegen de keeper aan schieten. Bij Ajax deed Blind dit ook vaak, zelfs als hij back stond. Ik heb hem er altijd van verdacht dat hij dat deed omdat niemand dan kon zien hoe traag hij was.
Snap ik ook niet helemaal. Strootman is natuurlijk voor de balans wel een aanwinst, als hij tenminste weer terugkomt op zijn oude niveau. En dat gebrek aan balans is voorlopig nog steeds de grootste grief van Van Gaal. Misschien komt Blind dan op de bank te zitten? Of toch een 4-4-2? Met Blind en Strootman als middelste twee naastelkaar en Di Maria en Herrera op de kanten? Maar wie kiest Van Gaal dan voorin uit het trio Rooney, Van Persie en Falcao? Lastig.Iets anders: ik begrijp dat LVG in de winterstop Strootman wil halen. Maar waarom? Wat moet je met Strootman én Blind?
Oei, link plaatje. Als ik lees hoezeer Moyes verguisd wordt bij de Man Utd-supporters... Maar dit kon je verwachten, als de resultaten niet goed zijn.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
De 1-2 leek een achterbal en de 2-3 was natuurlijk nooit een penalty. Tot dan speelde ManU best redelijk. Maar ja, dan 3 persoonlijke fouten. Ga er maar aanstaan.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Inderdaad, de 1-2 en zeker de 2-3 waren lachwekkend. En als er ineens zo geknoeid wordt, sta je machteloos als coach. Hoe goed je ook bent, daar heb je bitter weinig vat op. Maar ja, je wordt uiteindelijk wel afgerekend op die resultaten. Hopelijk krijgt ie nog de tijd om zich te rehabiliteren.Raymon schreef:De 1-2 leek een achterbal en de 2-3 was natuurlijk nooit een penalty. Tot dan speelde ManU best redelijk. Maar ja, dan 3 persoonlijke fouten. Ga er maar aanstaan.

- InnerHarbour
Na Feyenoord-Ajax nog naar City-Chelsea gekeken, tis gewoon een andere sport dan.
YNWA
Ongetwijfeld, maar doordat je er nul spanning bij voelt is het toch minder leuk om te kijken.InnerHarbour schreef:Na Feyenoord-Ajax nog naar City-Chelsea gekeken, tis gewoon een andere sport dan.
Wat is dat Chelsea eeb grafploeg. Bah.InnerHarbour schreef:Na Feyenoord-Ajax nog naar City-Chelsea gekeken, tis gewoon een andere sport dan.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Een grafploeg vol met winnaars, neem alleen die Costa wat een kolerelijer maar man wat zou ik die graag bij Ajax in de spits zien.
YNWA
Ja de laatste 10 minuten waren geweldig. Zelfs bij 1-1 en nog een paar minuten te spelen niet voor de winst gaan. Tegen 10 man. Hoe ben je dan een winnaar?
IK GELOOF!!!!!!
Wat vriend Louis presteert in Engeland met 200 miljoen aan uitgaven is wel echt om te janken hoor. Zijn verdiende loon.
Van Gaal is direct na het WK aan een welverdiende vakantie begonnen, die nog steeds voortduurt. Dure vakantie, aan alle extra's is gedacht. Alleen is de fundering van het vakantiehuisje half af en het dak lekt. De manager van het resort had z'n prioriteitenlijstje blijkbaar niet op orde.
- InnerHarbour
Kijk eens een hele wedstrijd mannenvoetbal i.p.v. die spaanse homo's voetbal uit Barcelona waar je zo gek op bent.Lionel schreef:Ja de laatste 10 minuten waren geweldig. Zelfs bij 1-1 en nog een paar minuten te spelen niet voor de winst gaan. Tegen 10 man. Hoe ben je dan een winnaar?

YNWA
Waarom zijn het winnaars? Ze spelen tegen 10 man en het staat 1-1. In plaats van iets doen om te winnen spelen ze de bal rond op de middenlijn en de scheids fluit af. Dan ben je geen winaar maar een stel losers bij elkaar en ook een loser als coach.
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Van Gaal is in Engeland gepresenteerd als een bijna mythische figuur. Het enige probleem is dat hij zelf in die mythe is gaan geloven.
Wie had gedacht dat hij echt 3-5-2 zou gaan spelen?! Niks geen verkapte 5-3-2. Doodleuk drie man achterin, en dat zijn dan ook nog eens de slechtste spelers in de selectie. Daar sta je dan met je peperdure vedettes op het middenveld en voorin.
Het zal best een lekker stoeltje zijn waar van Gaal op zit, en op een karatetrap zitten we niet meer te wachten, maar je mag best eens een keer opstaan om wat aanwijzingen te geven en bijvoorbeeld toch maar wat meer mensen achter de bal te krijgen. Zo gewillig naar de slachtbank past niet bij een topcoach. Dit was 'amateur hour'.
Wie had gedacht dat hij echt 3-5-2 zou gaan spelen?! Niks geen verkapte 5-3-2. Doodleuk drie man achterin, en dat zijn dan ook nog eens de slechtste spelers in de selectie. Daar sta je dan met je peperdure vedettes op het middenveld en voorin.
Het zal best een lekker stoeltje zijn waar van Gaal op zit, en op een karatetrap zitten we niet meer te wachten, maar je mag best eens een keer opstaan om wat aanwijzingen te geven en bijvoorbeeld toch maar wat meer mensen achter de bal te krijgen. Zo gewillig naar de slachtbank past niet bij een topcoach. Dit was 'amateur hour'.
Het schijnt dat hij tekeer is gegaan maar dat er ook een speler zich afvroeg waarom Di Maria werd gewisseld. (Bron: Voetbalprimeur)
IK GELOOF!!!!!!