Is er in de jeugdopleiding van Barcelona dan geen speler te vinden?gaizka schreef:Past totaal niet bij Barcelona. Hij blinkt uit door zijn rushes en voorzetten, bij Barca is er geen ruimte voor rushes en staat er geen spits om zijn voorzetten af te ronden. Gaat geen succes worden denk ik.Rishi schreef:Bale waarschijnlijk naar Barca. Zal hij linksback worden of linksbuiten?
Spanje
Moderator: mods
-
Re: Spanje
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Jinne
- Site Admin
In Spanje is CL-deelnemer Villarreal gewoon gedegradeerd dit seizoen. De Guzman had beter bij Mallorca kunnen blijven.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Aangezien hij nu nog in Spanje speelt
http://www.speld.nl/2012/05/14/johan-cr ... stelrooij/
Ik vind hem grappig :)
http://www.speld.nl/2012/05/14/johan-cr ... stelrooij/
Ik vind hem grappig :)
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Leuk 

Gehe die kan in het rijtje ‘Hij heeft een goede techniek voor een slechte voetballer, maar een slechte techniek voor een goede voetballer' alleen jammer dat het op de Speld staat en niet van Cruijff zelf is. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De druk en stress?
www.nu.nl
Villarreal-trainer Preciado (54) overleden
De Spaanse trainer Manolo Preciado is in de nacht van woensdag op donderdag overleden aan een hartstilstand.
De oefenmeester werd 54 jaar. Hij zou vrijdag worden gepresenteerd bij Villarreal, waarmee hij woensdag een akkoord over een contract bereikte.
De afgelopen jaren was Preciado werkzaam voor Sporting Gijon. Wegens de matige resultaten werd hij daar eind januari ontslagen.
Daarvoor werkte Preciado onder meer bij Racing Santander.
Villarreal degradeerde vorig seizoen uit de Primera Division.
De Spaanse voetbalwereld is opgeschrikt door het overlijden van Miki Roqué. De oud-speler van Liverpool is op 23-jarige leeftijd gestorven door de gevolgen van een bekkentumor.
Roqué werd eerder met goed gevolg geopereerd aan de ziekte, maar overleed zondag alsnog. Hij zette ongeveer een jaar geleden een punt achter zijn loopbaan om tegen de slopende ziekte te kunnen vechten.
Tussen 2005 en 2009 stond Roqué onder contract bij Liverpool, dat hem aan diverse Spaanse clubs uitleende. In 2009 keerde Roqué definitief terug naar zijn vaderland, waar hij voor Real Betis uitkwam.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Modric naar RM volgens diverse engelse media. 45 miljoen.
- InnerHarbour
Spanje ligt aan het gas, RM heeft iets van 400 miljoen schuld maar vrolijk dit soort bedragen blijven uitgeven, volkomen van de zotte.
YNWA
Helemaal mee eens. Ik ga me er alleen niet meer druk om maken. Een club als Madrid wordt nooit aangepakt. Barça ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maakt de weg vrij voor Kaká en Lass naar Milan.wimpey schreef:Modric naar RM volgens diverse engelse media. 45 miljoen.
- InnerHarbour
Hadden we in Nederland maar een paar types van het kaliber Pepe rondlopen dan hielden we niet om de haverklap open huis of moesten we zoals onder van Marwijk met 2 brekers op het middenveld te spelen.
YNWA
- InnerHarbour
Ach wat vervelend nu voor die altijd sympathieke Afellay.Barcelona-coach Vilanova schetst Afellay doemscenario
20/08/2012 20:50
Ibrahim Afellay heeft van FC Barcelona-trainer Francesc 'Tito' Vilanova te horen gekregen dat zijn werkgever bereid is om mee te werken aan een vertrek. De Utrechter kreeg in een persoonlijk onderhoud met de coach te horen dat de Spaanse topclub hem niet de speeltijd kan bieden die hij, na te zijn hersteld van een kruisbandblessure, nodig heeft om weer op niveau te komen.
Vilanova benadrukte dat de international niet weg moet, maar dat hij slechts open kaart met Afellay wilde spelen. FC Barcelona opteert in eerste instantie voor een verhuurperiode van de voormalig aanvoerder van PSV. Dat wil echter niet zeggen dat een definitieve verkoop uitgesloten is.
In de visie van Vilanova moet Afellay concurreren met Lionel Messi, Alexis Sánchez, David Villa, Pedro, Tello en Cuenca. De eerste is de beste voetballer ter wereld, de tweede en de derde werden voor tientallen miljoenen gekocht en de laatste drie zijn afkomstig uit de eigen opleiding. Het keurmerk van La Masia weegt enorm zwaar in de Catalaanse stad.
Momenteel is er nog geen club concreet voor Afellay, die eventueel tot de winterstop zijn kans wil afwachten in Catalonië. (Thijs Slegers) VI.nl
YNWA
Het Marokkaanse kliekje (Afelay, Bouhlarouz en van Persie) heeft het goed verziekt bij Oranje afgelopen EK. Dat krijg je ervan als je een grote bek geeft: "Ik speel bij Barcelona en jij?" 

Sukkeltje. Dacht die Affelay nou echt dat hij bij Barca in het eerste kwam?
Mwa, met een beetje zelfkennis weet je dat het een kansloze stap is. Net zoals Buttner naar Man. United of Drenthe naar Real.
Ja, toen hij nog braaf ja meneer en nee meneer tegen journalisten zei was het een voorbeeldige Marokkaan, maar nu lijkt hij te denken dat hij zich net zoveel kan veroorloven als een ander. Laatst was er ook al een Marokkaan die dacht dat hij over zijn salaris mocht onderhandelen, het moet niet veel gekker worden met dat tuig.beelzebub schreef:Het Marokkaanse kliekje (Afelay, Bouhlarouz en van Persie) heeft het goed verziekt bij Oranje afgelopen EK. Dat krijg je ervan als je een grote bek geeft: "Ik speel bij Barcelona en jij?"
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hij heeft eventjes dicht tegen de basis aangezeten, in die periode dat hij in de halve finale CL tegen Real inviel en een assist op Messi gaf.Alexander schreef:Sukkeltje. Dacht die Affelay nou echt dat hij bij Barca in het eerste kwam?
Zou jij niet gaan?Alexander schreef:Mwa, met een beetje zelfkennis weet je dat het een kansloze stap is. Net zoals Buttner naar Man. United of Drenthe naar Real.
IK GELOOF!!!!!!
Büttner en Drenthe vergelijken met Affelay
Maar inderdaad, wie zegt er nee tegen clubs als Barca, Real en ManU?

Maar inderdaad, wie zegt er nee tegen clubs als Barca, Real en ManU?
Niemand met de kwaliteiten van bovengenoemd drietal. Logisch. Niks arrogants aan.
IK GELOOF!!!!!!