Er is niet zoveel wat verklaring behoeft. Dat er veel werk te doen is betekent ook zeker niet dat Man U van een laag niveau was of dat het onbegonnen werk is, wel dat het tijd gaat kosten.wimpey schreef:Dit zal tactiek zijn: het niveau van Man U zover omlaag praten, dat het er op lijkt dat LvG aan onbegonnen werk is begonnen. Hetgeen dan de resultaten tot dusver en het kapot slaan van 200 M GBP 'verklaart'.Le T. schreef:Wel behoorlijk veredeld, maar niettemin veredeld primitief voetbal ja. In 1992 vond ik zijn veredeling nog sensationeel, het is tegenwoordig niet toereikend meer. In Engeland kun je er nog wel eens mee weg komen, in de CL niet meer.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik vond United ook niet best in de laatste jaren. En veel spelers zijn ook nog eens weg.
IK GELOOF!!!!!!
SAF werd gewoon kampioen met Man U minus Fellaini en plus al die oudjes die nu weg zijn. Wat Man U dit seizoen tot dusver aan resultaten neerzet is beneden alle peil. Dat is de kern. Maar die kern past natuurlijk niet in het straatje van Le T.Lionel schreef:Ik vond United ook niet best in de laatste jaren. En veel spelers zijn ook nog eens weg.
We hebben in het verleden kunnen constateren dat LvG's aanpak vooral in NL fantastisch functioneert. Jonge spelers, makkelijk te managen relatief kleine ego's en een zeer dominante trainer / coach / manager. In Duitsland en Spanje ging het vrij snel flink mis. Dat is in Engeland evenmin uit te sluiten, helemaal gezien het spel en de resultaten tot nu toe.
Hij heeft op AT menig blind volger, maar die zal hij bij zijn club nog veel harder nodig hebben. Zijn selectie zal zich met zijn aanpak moeten identificeren. Man U heeft met geld gesmeten als nooit tevoren. De boarding room staat dus pal achter hem. Maar die zullen onderhand ook een ingespeeld elftal en resultaten als ROI willen zien.
Werden ze niet derde in de CL? Juist die oudjes hielden het achterin dicht. Jones moet nu ineens de leider uithangen...
Maar dat de prestaties waardeloos zijn klopt hoor.
Maar dat de prestaties waardeloos zijn klopt hoor.
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tja, als je zo gaat redeneren. Van het team dat tegen MK Dons onderuit ging speelde alleen De Gea en Evans regelmatig in het kampioenselftal van 12/13.wimpey schreef:SAF werd gewoon kampioen met Man U minus Fellaini en plus al die oudjes die nu weg zijn. Wat Man U dit seizoen tot dusver aan resultaten neerzet is beneden alle peil. Dat is de kern. Maar die kern past natuurlijk niet in het straatje van Le T.Lionel schreef:Ik vond United ook niet best in de laatste jaren. En veel spelers zijn ook nog eens weg.
We hebben in het verleden kunnen constateren dat LvG's aanpak vooral in NL fantastisch functioneert. Jonge spelers, makkelijk te managen relatief kleine ego's en een zeer dominante trainer / coach / manager. In Duitsland en Spanje ging het vrij snel flink mis. Dat is in Engeland evenmin uit te sluiten, helemaal gezien het spel en de resultaten tot nu toe.
Hij heeft op AT menig blind volger, maar die zal hij bij zijn club nog veel harder nodig hebben. Zijn selectie zal zich met zijn aanpak moeten identificeren. Man U heeft met geld gesmeten als nooit tevoren. De boarding room staat dus pal achter hem. Maar die zullen onderhand ook een ingespeeld elftal en resultaten als ROI willen zien.
Tegen Swansea, De Gea en Rooney. Tegen Sunderland kwam daar vPersie bij.
Dat ze beter moeten spelen, betere resultaten moeten halen, helemaal mee eens en met deze investeringen moeten ze snel komen, maar vergelijken met het team van SAF van 12/13 is natuurlijk complete onzin.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Maar dat kan een keer gebeuren, toch? Overkwam Chelsea recent ook eens.Lionel schreef:Werden ze niet derde in de CL? Juist die oudjes hielden het achterin dicht.
Vraag is of je met Falcao en di Maria de structurele problemen aanpakt, wanneer je daarachter Rojo, Blind, Jones, Fletcher e.c. hebt staan.Jones moet nu ineens de leider uithangen...
Het lijkt me geen slecht materiaal. Wel dat het accent verkeerd gelegd is bij het verbrassen van 200 miljoen.
Nee dat kan dus niet gebeuren als dat team zo goed was. Het team dat SAF achterliet was waardeloos.
Jones en Smalling zullen tijd nodig hebben anders zou SAF ze toch niet voor bakken geld hebben gekocht?
Jones en Smalling zullen tijd nodig hebben anders zou SAF ze toch niet voor bakken geld hebben gekocht?
IK GELOOF!!!!!!
- raymon
- Contacteer:
Tering zeg, ik dacht dat die gasten eigen jeugd waren maar daar hebben ze gewoon fors geld voor neergeteld!Lionel schreef:Nee dat kan dus niet gebeuren als dat team zo goed was. Het team dat SAF achterliet was waardeloos.
Goed gezien van SAF. Hij liet dus gewoon brandhout achter.
IK GELOOF!!!!!!
Jawel hoor, het peil moet omhoog, dat gaat met een drastische verandering waardoor het eerst beneden peil is. Dat wisten we vantevoren, part of the deal, dat dat in de PL makkelijker tot puntverlies leidt verbaast mij ook niet.wimpey schreef:SAF werd gewoon kampioen met Man U minus Fellaini en plus al die oudjes die nu weg zijn. Wat Man U dit seizoen tot dusver aan resultaten neerzet is beneden alle peil. Dat is de kern. Maar die kern past natuurlijk niet in het straatje van Le T.Lionel schreef:Ik vond United ook niet best in de laatste jaren. En veel spelers zijn ook nog eens weg.
Zijn jaren in Spanje vond ik niet zo heel indrukwekkend, maar in Duitsland was het probleem dat het bestuur van Bayern voor Van Gaal koos, maar eigenlijk toch een diplomaat van een trainer wilde hebben die hun een veer in de reet stak voor hun voetbalkennis en hun liet bepalen welke spelers hij moest opstellen. Ik vond het wel een grote prestaties, binnen één seizoen de hele manier van voetballen van een monumentale club omgegooid en er meteen de best voetballende ploeg van Europa mee geworden.We hebben in het verleden kunnen constateren dat LvG's aanpak vooral in NL fantastisch functioneert. Jonge spelers, makkelijk te managen relatief kleine ego's en een zeer dominante trainer / coach / manager. In Duitsland en Spanje ging het vrij snel flink mis. Dat is in Engeland evenmin uit te sluiten, helemaal gezien het spel en de resultaten tot nu toe.
Dat zou een rare benadering van investment zijn dan, terwijl het helemaal idioot is om een grotere mate van ingespeeldheid te verwachten naarmate je meer nieuwe spelers haalt.Hij heeft op AT menig blind volger, maar die zal hij bij zijn club nog veel harder nodig hebben. Zijn selectie zal zich met zijn aanpak moeten identificeren. Man U heeft met geld gesmeten als nooit tevoren. De boarding room staat dus pal achter hem. Maar die zullen onderhand ook een ingespeeld elftal en resultaten als ROI willen zien.
Wollt ihr den totalen Mensch?
-
Een probleem is misschien wel dat hij Shaw eigenlijk niet wil (Hij had al problemen met zijn conditie), maar MU was er maanden over bezig, net als met de komst van Herrera, die in eind 2013 al werd gelinkt aan MU. Google biedt ook de mogelijkheid berichten van een andere periode te selecteren, zoals hieronder is gebeurd voor begin 2014.
Links voor Shaw:
https://www.google.nl/search?q=manchest ... -2014&tbm=
Links voor Herera
Links voor Shaw:
Links voor Herera
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Eens. Shaw kan je niet op het conto van LvG schrijven. Die zouden ze sowieso kopen. Met Herrera zijn ze ook al een jaar bezig.
IK GELOOF!!!!!!
Huwelijk DiMaria en Real ging al op WK stuk.
Di María verscheurde brief van Real
zaterdag 6 sep 2014, 10:40 (Update: 06-09-14, 10:43)
Ángel Di María heeft een opvallende onthulling gedaan in een interview met Radio América. De Argentijnse aanvaller zegt op de dag van de WK-finale een brief te hebben ontvangen van Real Madrid waarin hem werd verzocht de finale niet te spelen.
Di María, die inmiddels is verhuisd naar Manchester United, kampte in de eindfase van het WK met een blessure aan zijn dijbeen. De kans dat hij de finale tegen Duitsland kon spelen was klein, maar toch deed de brief van zijn toenmalige werkgever hem pijn.
"Ik dacht eraan om de finale te spelen, hoewel ik wist dat het risico heel groot was. Toen ik de brief las, heb ik hem meteen verscheurd. Het heeft me erg veel pijn gedaan, het was het ergste dat me ooit is overkomen", stelt Di María.
De 26-jarige voetballer besloot de brief te negeren en de beslissing over te laten aan de Argentijnse bondscoach Alejandro Sabella. Die hield de vleugelspits de hele wedstrijd op de bank.
Salariseisen
Di María gaat in het interview ook in op de bewering van Real Madrid-voorzitter Florentino Perez dat de salariseisen van de Argentijn de ware reden waren voor zijn vertrek. Volgens Perez had Di María financiële eisen op het niveau van Cristiano Ronaldo, waar Real Madrid niet aan kon voldoen. Dat is niet waar, zegt Di María. "Om het salaris van Cristiano te verdienen, zou ik eerst de Gouden Bal moeten winnen."
bron
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Strootman breekt met zijn zaakwaarnemer en wilt naar Man United in januari. Respectvol naar je werkgever toe.....
IK GELOOF!!!!!!
Waar lees je dat?
Ik kom alleen berichten tegen dat ManU Strootman wil halen in de komende winterstop, maar daarbij concurrentie gaat krijgen van PSG.
Ik kom alleen berichten tegen dat ManU Strootman wil halen in de komende winterstop, maar daarbij concurrentie gaat krijgen van PSG.
Google op: Strootman breekt met zaakwaarnemer.
Die gast is bijna een jaar eruit en wilt na 1,5 jaar alweer weg...
Die gast is bijna een jaar eruit en wilt na 1,5 jaar alweer weg...
IK GELOOF!!!!!!
Ik snap de interesse van United prima. Met al die aanvallende versterkingen die ze hebben gehaald moet er ook nog iemand de balans bewaken. Met zijn duelkracht zou hij denk ik een uitstekende versterking zijn.
Hij is moreel wel wat verschuldigd aan AS Roma omdat hij daar zo lang niet heeft kunnen spelen. Dan kun je het in mijn ogen in ieder geval niet maken om er echt herrie over te gaan maken. Maar dat lijkt me ook niet nodig als ik kijk naar de bedragen die United aan het betalen is. Met voldoende geld hebben ze het bij Roma nergens meer over.
Overigens kon het wel eens verstandiger zijn om die stap pas volgend jaar te maken. Doet hij er niet verstandiger aan om eerst bij Roma gewoon weer een goed seizoen te spelen? Dan kan United ondertussen constateren waar hun tekortkomingen liggen en dan stap je in de zomer op een goed moment binnen. Halverwege het seizoen zou ik in zijn positie niet direct happig op zijn.
Hij is moreel wel wat verschuldigd aan AS Roma omdat hij daar zo lang niet heeft kunnen spelen. Dan kun je het in mijn ogen in ieder geval niet maken om er echt herrie over te gaan maken. Maar dat lijkt me ook niet nodig als ik kijk naar de bedragen die United aan het betalen is. Met voldoende geld hebben ze het bij Roma nergens meer over.
Overigens kon het wel eens verstandiger zijn om die stap pas volgend jaar te maken. Doet hij er niet verstandiger aan om eerst bij Roma gewoon weer een goed seizoen te spelen? Dan kan United ondertussen constateren waar hun tekortkomingen liggen en dan stap je in de zomer op een goed moment binnen. Halverwege het seizoen zou ik in zijn positie niet direct happig op zijn.
Nil volentibus arduum
Ik zou eerst maar eens effe afwachten of de manager die 'm zo graag bij Man U wil hebben daar binnenkort nog wel actief is...
Dat is aan het einde van dit seizoen ook wel duidelijk. Al denk ik dat Strootman in goede doen daar sowieso basisspeler is, ook onder een eventuele andere coach.
Nil volentibus arduum
Echt waar? Die spelers zijn toch ná Van Gaal gecontracteerd?Lionel schreef:Eens. Shaw kan je niet op het conto van LvG schrijven. Die zouden ze sowieso kopen. Met Herrera zijn ze ook al een jaar bezig.

IH kan vast niet wachten tot komend weekend: het debuut van Delay in de PL!

- raymon
- Contacteer:
Shaw was van voor de aanstelling, en zeker een talent voor de toekomst. Herrera kwam toen VGaal net was aangesteld. Hij heeft er wel z'n fiat aan gegeven maar voorderest heeft hij er niets mee te maken gehad.
Ik snap niet dat ie Welbeck zo makkelijk heeft laten gaan. Potentieel een geweldige speler.