Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Duitsland

Bericht door Cruijff » do sep 13, 2018 11:33 am

Heibel in Duits voetbal na Hitlergroet

Heisa in het Duitse voetbal. Amateurclub SC 1920 Myhl heeft liefst zeven spelers op straat gezet na een wel heel dom incident met een elftalfoto. Het zevental bracht namelijk een Hitlergroet uit, op ’verzoek’ van de nieuwe sponsor.

Een teamfoto voor de eeuwigheid, zo kan je die van SC 1920 Myhl voor het nieuwe seizoen wel omschrijven. De club trok onlangs een nieuwe sponsor aan, de kebabzaak van ene Engin Arslan. Die vroeg vervolgens de spelers dan ook om een nieuwe elftalfoto te maken, want de vorige had nog de oude sponsor op de blauwe tenues staan.

Arslan vroeg aan de spelers om er een ’ludieke’ foto van te maken en deelde de foto daarna trots op Facebook. Waarbij zeven spelers dus een Hitlergroet uitbrengen voor zijn zaak.

Daarna ontstond uiteraard heel wat ophef en de foto werd snel weer offline gehaald. De club besliste om meteen een nieuwe sponsor te zoeken en zette zeven spelers (tussen 18 en 27 jaar oud) op straat.

Grote fout
„Toen we erachter kwamen, hebben we meteen een bestuursvergadering georganiseerd”, aldus voorzitter Marc Winkens tegen BILD. „Volgens de normen en waarden van onze club konden we niets anders doen dan deze leden te ontslaan. Ik denk dat we juist gehandeld hebben.”

De man achter de kebabzaak verontschuldigde zich meteen. „Het was een grote fout van mij en daarom bied ik aan iedereen mijn verontschuldigingen aan. Ook aan de club. Helaas helpt dit niet. Het spijt mij ook voor die voetballers”, klonk het.

Afbeelding

https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout

wimpey

Bericht door wimpey » za sep 22, 2018 6:57 pm

Dilrosun weer geweldig bij Hertha. Die speelt in no time in Oranje en bij een topclub.

De Dominee

Bericht door De Dominee » za sep 22, 2018 8:43 pm

Mooi kut. Malen en Dilrosun...
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

De Dominee

Bericht door De Dominee » di sep 25, 2018 7:49 pm

Dilrosun scoort weer, mooi ook. Gaat als een raket daar. Baal ik flink van, Bergwijn, Malen en Dilrosun. Had gewoon onze voorhoede kunnen zijn uit eigen kweek.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di sep 25, 2018 9:10 pm

De Dominee schreef:Dilrosun scoort weer, mooi ook. Gaat als een raket daar. Baal ik flink van, Bergwijn, Malen en Dilrosun. Had gewoon onze voorhoede kunnen zijn uit eigen kweek.
Tsja, het is ook balen. Aan Malen en Dilrosun doe je weinig, die kozen voor het grote geld. Bergwijn moest toch weg? Niet goed genoeg bevonden ofzo?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Toppie

Bericht door Toppie » za okt 06, 2018 6:17 pm

Adieu Kovacs 0-2

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » za okt 06, 2018 6:45 pm

Zo dan... dan Bayern stelt tegenwoordig ook niets meer voor...

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za okt 06, 2018 11:20 pm

Dit zet misschien de prestatie van Ajax wat meer in perspectief...?

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 07, 2018 1:44 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dit zet misschien de prestatie van Ajax wat meer in perspectief...?
Wat blijft is: Ajax overklaste Bayern.

Barca won met 4-0 van edsv en pakte daarna in La Liga in 3 wedstrijden tegen minors 2 punten. Ook topclubs hebben een mindere reeks. Moet je als Nederlandse club dan wél van profiteren he.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma okt 08, 2018 11:07 pm

Dit is hoe die goals tot stand kwamen trouwens, bij Bayern - Borussia Mönchengladbach

https://www.youtube.com/watch?v=Pu_fqztUCWY

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di okt 09, 2018 3:45 am

Mr. Ajax schreef:Bergwijn moest toch weg? Niet goed genoeg bevonden ofzo?
Vervelende papa die van alles eiste qua positie en speeltijd voor zoonlief.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do nov 15, 2018 5:21 pm

elliquido

Bericht door elliquido » vr nov 16, 2018 11:54 am

Bij de Duitse kampioen hebben routiniers Arjen Robben en Franck Ribéry en de 25-jarige Rafinha een aflopend contract. Of zij een nieuw contract krijgen, is nog maar de vraag.

Javi Martínez, James Rodríguez, Mats Hummels, Thomas Müller en David Alaba zich de komende maanden moeten laten zien.

Ze zijn allemaal welkom :ajaxsmiley.gif:
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 30, 2018 3:35 pm

https://www.abendzeitung-muenchen.de/in ... daabd.html

Kovac mag gaan uitkijken. Hopelijk staat hij in ieder geval nog aan het roer bij Ajax-Bayern.

Sandro

Bericht door Sandro » zo jan 06, 2019 4:15 pm

Compleet de weg kwijt.
Ribéry krijgt 'zeer hoge' boete bij Bayern München na tirade op Instagram

Franck Ribéry heeft een flinke boete gekregen bij Bayern München. De aanvaller had op Instagram een scheldkanonnade afgevuurd op een deel van zijn volgers.

"Ribéry heeft woorden gebruikt die Bayern München niet kan accepteren", zegt technisch directeur Hasan Salihamidzic zondag op de websitevan de Duitse club. "Als speler van deze club ben je een rolmodel, dan mag je zulke woorden nooit gebruiken."

"Ik heb gisteren een lang gesprek gevoerd met Franck en gezegd dat hij een zeer hoge boete krijgt. Dat heeft hij geaccepteerd."

Hoe hoog de boete precies is, wilde Salihamidzic niet zeggen. De bestuurder kon wel enig begrip opbrengen voor de tirade van Ribéry.

"Franck werd op Instagram flink beledigd. Niet alleen hij, maar ook zijn zwangere vrouw, zijn kind en zijn moeder die in het ziekenhuis ligt. Franck heeft het recht zich daartegen te verzetten, maar niet met deze woorden."

Ophef ontstond na gouden biefstuk
De ophef ontstond toen Ribéry eerder deze week een video plaatste waarin hij een met gouden korrels besprenkelde biefstuk bestelde in een restaurant in Dubai. De kritiek op zijn megalomane gedrag schoot bij de 35-jarige vleugelspits in het verkeerde keelgat.

"Laat ik beginnen met een boodschap aan de jaloerse mensen en haters, die ongetwijfeld door een gescheurd condoom ter wereld zijn gekomen", schreef Ribéry in een Instagram-story. "Fuck jullie moeders, fuck jullie grootmoeders en jullie hele familie. Ik heb jullie niks misdaan."

Daarna haalde Ribéry uit naar "pseudojournalisten, die alleen kritiek kunnen melden en nooit schrijven dat hij geld doneert aan goede doelen".

Salihamidzic vertelde verder dat Ribéry niet gestraft wordt voor een eerder incident, waarbij de aanvaller het aan de stok kreeg met een journalist in de mixed zone na een wedstrijd. Bayern beschouwt dat als een "privéaangelegenheid".

Ribéry speelde in de eerste seizoenshelft veertien duels voor Bayern en scoorde daarin vier keer. Zijn contract loopt komende zomer af.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 06, 2019 5:14 pm

Sandro schreef:
De ophef ontstond toen Ribéry eerder deze week een video plaatste waarin hij een met gouden korrels besprenkelde biefstuk bestelde in een restaurant in Dubai. De kritiek op zijn megalomane gedrag schoot bij de 35-jarige vleugelspits in het verkeerde keelgat.

"Laat ik beginnen met een boodschap aan de jaloerse mensen en haters, die ongetwijfeld door een gescheurd condoom ter wereld zijn gekomen", schreef Ribéry in een Instagram-story. "Fuck jullie moeders, fuck jullie grootmoeders en jullie hele familie. Ik heb jullie niks misdaan."

Daarna haalde Ribéry uit naar "pseudojournalisten, die alleen kritiek kunnen melden en nooit schrijven dat hij geld doneert aan goede doelen".

Tja. Zo'n met goud besprenkelde biefstuk dat valt gewoon niet heel erg goed bij de aanhang die jou 45-voudig miljonair heeft gemaakt door op het moment dat ze nog maar 800 euro kunnen missen, bereid zijn al die 800 euro's aan Bayern München te spenderen.

Beetje 't gevoel dat ik had toen Van der Wiel en co na een enorm mislukt EK 2012 met 3 poulewedstrijden en 3 nederlagen op Instagram deelden hoe ze 30 uur na de EK uitschakeling met een privéjet op vakantie naar Ibiza gingen.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo jan 06, 2019 5:39 pm

En dan is het Nederlands elftal door Menno Pot heel treffend beschreven als "methadon voor de heroïne die Ajax heet".

Bayern en Ajax zijn véél en véééééél belangrijker in het leven van de fanatieke aanhang dan zo'n Ribery zich ooit kan voorstellen.

wimpey

Bericht door wimpey » wo jan 09, 2019 10:50 am

Pavard per 1 juli naar Bayern.

Toppie

Bericht door Toppie » za feb 02, 2019 5:24 pm

3-1 Bosz krijgt Bayern op de knieën

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo feb 03, 2019 10:28 am

wimpey schreef:Pavard per 1 juli naar Bayern.
Voor mijn gevoel was dat al langer een zekere transfer. Speelt hij bij Stuttgart centraal? Of komt hij Bayern op RB en dan Kimmich op middenveld.

Mooi succesje van Bosz. Leverkusen heeft volgens mij ook wel een paar leuke talenten. Bailey, Brandt, Havertz. Met een beetje geluk kan ie nog meestrijden voor een CL plek.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo feb 03, 2019 1:05 pm

Jinne schreef:
wimpey schreef:Pavard per 1 juli naar Bayern.
Voor mijn gevoel was dat al langer een zekere transfer. Speelt hij bij Stuttgart centraal? Of komt hij Bayern op RB en dan Kimmich op middenveld.

Mooi succesje van Bosz. Leverkusen heeft volgens mij ook wel een paar leuke talenten. Bailey, Brandt, Havertz. Met een beetje geluk kan ie nog meestrijden voor een CL plek.

Ik gun het hem ook wel. :biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 03, 2019 1:40 pm

Ik ook. Toptrainer. Heerlijk om hem over voetbal te horen praten.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 03, 2019 2:41 pm

Lionel schreef:Ik ook. Toptrainer. Heerlijk om hem over voetbal te horen praten.
Dennis en Hennie waren belangrijker he. :excited.gif:

Maar ook onder Bosz faalde Ajax op cruciale momenten. Groningen, Excelsior, Twente, Roda, Willem 2. Goed maar geen top dus. Wel een trainer wiens teams iets met je doen. In positieve zin. :smallgrin.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 03, 2019 3:35 pm

Ik gun 'm zeker succes bij Leverkusen. Ik volg de Bundesliga niet zo maar mijn beeld is dat Leverkusen met enige regelmaat een leuke selectie heeft. Doen ze best knap. Zit daar nog altijd veel geld van Bayer achter of hebben ze de scouting zo goed voor elkaar?

Een van de dingen die ik zo waardeer aan Bosz is dat hij precies weet wat hij wil en dat ook goed kan uitleggen. Hij lijkt af en toe wat te veel vast te houden aan zijn eigen idealen. Soms moet je ook pragmatisch zijn. Maar het is wel een trainer met een visie en een goede presentatie. Niet onbelangrijk als je wil dat spelers je serieus nemen.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 03, 2019 4:28 pm

wimpey schreef:
Lionel schreef:Ik ook. Toptrainer. Heerlijk om hem over voetbal te horen praten.
Dennis en Hennie waren belangrijker he. :excited.gif:

Maar ook onder Bosz faalde Ajax op cruciale momenten. Groningen, Excelsior, Twente, Roda, Willem 2. Goed maar geen top dus. Wel een trainer wiens teams iets met je doen. In positieve zin. :smallgrin.gif:
Denk dat Ajax onder Bosz verder was geweest dan nu onder EtH.

Het spel was ook een stuk beter.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie