Duitsland
Moderator: mods
- Jinne
- Site Admin
Re: Duitsland
Kovac de nieuwe trainer van Bayern. Opvallend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 15/16
Heeft iemand toevallig vanavond naar Mainz - Freiburg gekeken? Wat ik begrijp is dat de videoref in de rust toch vond dat Mainz een penalty had moeten hebben en dat iedereen toen teruggeroepen is om alsnog die penalty te laten nemen. Belangrijke wedstrijd trouwens om degradatie, Mainz 2-0 gewonnen.
- InnerHarbour
Niet gezien wel gelezen. An sich niks mis mee maar het duurt te lang. Ik ben erg benieuwd hoe het op het wk gaat.
YNWA
- Jinne
- Site Admin
Favre een seizoen later wel naar Dortmund.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hebben jullie de DFB Pokal nog gezien? Hoe kan het zo zijn dat die scheids na het raadplegen van de VAR geen penalty geeft voor Bayern?
-
- AT Toto winner 15/16
Ja gezien, was een belachelijke beslissing, net als laatst Sparta die een penalty had moeten hebben in Emmen. Ik was eerst voorstander van de videoref maar ik begin steeds meer tegenstander te worden. Het blijft interpretatie en mijn grootste bezwaar is dat je na een doelpunt nooit meer gelijk superblij kan zijn, het is altijd eerst even afwachten of de scheidsrechter geen beeldscherm-gebaartje maakt.
Dat was bizar. Boateng gaf na afloop ook toe dat het een 100% pingel was, hij raakte enkel en alleen Martinez.Peter schreef:Hebben jullie de DFB Pokal nog gezien? Hoe kan het zo zijn dat die scheids na het raadplegen van de VAR geen penalty geeft voor Bayern?
Wel een verdiende zege voor Frankfurt trouwens, met mooie goals van die Rebic. Bij Bayern waren m.n. James en Thiago extreem slecht.
- InnerHarbour
-
Dat lijkt mij wel, snap wel dat hij de Bundesliga wel gezien heeft na zoveel jaar.
Hazard & Lewandowski ipv Ronaldo en Benzema?
Hazard & Lewandowski ipv Ronaldo en Benzema?
-
Sane niet met Duitsland naar het WK, heel bijzonder. Erg goede speler die bovendien een fantastisch seizoen achter de rug heeft.
Vroeger... toen we Bayern München nog helemaal kleurenblind speelden:
https://www.youtube.com/watch?v=w_-TH54TcGY
https://www.youtube.com/watch?v=w_-TH54TcGY
-
Was er niet ook nog een afscheidswedstrijdje van Jopie tegen Bayern...?
- InnerHarbour

Ozil is gestopt als international, laat ik nu denken dat hij dat al tijdens het WK was.

YNWA
Klopt, de beroemde 0-8.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Was er niet ook nog een afscheidswedstrijdje van Jopie tegen Bayern...?

Zoals broer Henny toen tegen mijn beroemde oudoom zei: "volgens mij wil daarboven iemand duidelijk maken dat dit nog niet helemaal het juiste moment is om er al mee te stoppen, Johan".
En het komt natuurlijk weer allemaal door racisme.InnerHarbour schreef:![]()
Ozil is gestopt als international, laat ik nu denken dat hij dat al tijdens het WK was.

Heeft ie elk jaar een paar keer de tijd om in het vliegtuig te stappen en weer een paar selfies met Erdolf te maken.Wouter schreef:En het komt natuurlijk weer allemaal door racisme.InnerHarbour schreef: Ozil is gestopt als international, laat ik nu denken dat hij dat al tijdens het WK was.![]()
![]()
InnerHarbour schreef:Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Was er niet ook nog een afscheidswedstrijdje van Jopie tegen Bayern...?![]()

- InnerHarbour
Mist Duitsland niets aan, RM deed hem niet voor niets weg, ik zie hem zelden uitblinken bij Arsenal waar ik hoop dat ze hem nog jaren blijven opstellen.Wouter schreef:En het komt natuurlijk weer allemaal door racisme.InnerHarbour schreef:![]()

YNWA
Arme Mesut....
Duitser op het moment dat het hem financieel uitkomt. Duidelijk waarom hij voor spelen voor Duitsland i.p.v. Turkije koos.
En racisme-kaart trekkende Turk zodra hij met (terechte) kritiek op z'n foto-moment met die islam-fascist wordt geconfronteerd.
In het algemeen: "hier" leven én Erdolf / islam-fundamentalisme supporteren, dat gaat niet. Keuzes maken. Als je voor Erdolf kiest, lekker wieberen.

Duitser op het moment dat het hem financieel uitkomt. Duidelijk waarom hij voor spelen voor Duitsland i.p.v. Turkije koos.
En racisme-kaart trekkende Turk zodra hij met (terechte) kritiek op z'n foto-moment met die islam-fascist wordt geconfronteerd.
In het algemeen: "hier" leven én Erdolf / islam-fundamentalisme supporteren, dat gaat niet. Keuzes maken. Als je voor Erdolf kiest, lekker wieberen.
Uli Hoeness doet even waar zowel Arie van Os als Michael van Praag altijd zo goed waren. Een speler die inmiddels de competitie van hun land verruild heeft voor een buitenlandse competitie nog even een verbale schop na geven.wimpey schreef: Duitser op het moment dat het hem financieel uitkomt. Duidelijk waarom hij voor spelen voor Duitsland i.p.v. Turkije koos.
Uli Hoeness over Özil schreef:Ik ben blij dat we van dat spook af zijn. Hij speelt al jaren als een natte krant. Zijn laatste duel heeft hij vóór het WK 2014 gewonnen. En nu verschuilt hij zichzelf en zijn wanprestaties achter deze foto.
-
- AT Toto winner 15/16
Heel lafjes de racisme-kaart trekken, ga maar gauw op de koffie bij Erdogan.
-
Heibel in Duits voetbal na Hitlergroet
Heisa in het Duitse voetbal. Amateurclub SC 1920 Myhl heeft liefst zeven spelers op straat gezet na een wel heel dom incident met een elftalfoto. Het zevental bracht namelijk een Hitlergroet uit, op ’verzoek’ van de nieuwe sponsor.
Een teamfoto voor de eeuwigheid, zo kan je die van SC 1920 Myhl voor het nieuwe seizoen wel omschrijven. De club trok onlangs een nieuwe sponsor aan, de kebabzaak van ene Engin Arslan. Die vroeg vervolgens de spelers dan ook om een nieuwe elftalfoto te maken, want de vorige had nog de oude sponsor op de blauwe tenues staan.
Arslan vroeg aan de spelers om er een ’ludieke’ foto van te maken en deelde de foto daarna trots op Facebook. Waarbij zeven spelers dus een Hitlergroet uitbrengen voor zijn zaak.
Daarna ontstond uiteraard heel wat ophef en de foto werd snel weer offline gehaald. De club besliste om meteen een nieuwe sponsor te zoeken en zette zeven spelers (tussen 18 en 27 jaar oud) op straat.
Grote fout
„Toen we erachter kwamen, hebben we meteen een bestuursvergadering georganiseerd”, aldus voorzitter Marc Winkens tegen BILD. „Volgens de normen en waarden van onze club konden we niets anders doen dan deze leden te ontslaan. Ik denk dat we juist gehandeld hebben.”
De man achter de kebabzaak verontschuldigde zich meteen. „Het was een grote fout van mij en daarom bied ik aan iedereen mijn verontschuldigingen aan. Ook aan de club. Helaas helpt dit niet. Het spijt mij ook voor die voetballers”, klonk het.
https://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal ... ailsignout