Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di feb 20, 2007 1:51 pm

Morgen wordt het iene miene mutte wat ik ga kijken. Tenminste, als Casema de Digitale TV weer aan de praat heeft :nooo:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 9:31 pm

Daar was super Ruud weer. :xyxthumbs:

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 20, 2007 9:46 pm

Damn, 3-1 bij Real tegen Bayern :shock:
Raul 2 maal, VN 1 maal en Lucio 1 maal, waarvan 3 doelpunten in 11 minuten...apart !

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 20, 2007 10:34 pm

Lothar maakt de 3-2, vlak voor tijd.

Baseman

Bericht door Baseman » di feb 20, 2007 10:52 pm

Topper die Van Bommel :D
Maar een erg belangrijke goal voor Bayern !

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo feb 21, 2007 12:33 am

Na de rellen van Nancy en het verlies van Ajax in Bremen opnieuw een gitzwarte dag voor het Nederlandse voetbal. Winst voor Psv en goals van Van Bommel en Van Nistelrooy. X'C ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 6:39 am

Real Madrid-Bayern München 3-2:
Jöhnk schreef:Daar was super Ruud weer. :xyxthumbs:
Zeker weten. Hij bereidde na even zoeken en wat wegdraaien van tegenstanders de 1-0 voor via een mooie steekpass op Raul. En nog voor rust tekende VN uiteraard zelf voor de 3-1.

De wedstrijd liep zoals voorspeld uit op een aardig foutenfestijn. Zo liet Sagnol Raul wel heel makkelijk bij hem weglopen bij de 1-0, maakte Cannavaro z'n wekelijkse blunder door Lucio compleet uit het oog te verliezen bij de 1-1 en bij de 3-1 liep Van Nistelrooij weg bij drie man van Bayern. Enfin, oordeel zelf maar:

Real Madrid-Bayern München 3-2

Als Real Madrid alsnog wordt uitgeschakeld dan zal het dat voor een groot deel te danken hebben aan de verdedigende instelling na de 1-0 en 3-1. Real Madrid had niet zo heel veel te duchten van Bayern, maar ging zich toch beperken tot het verdedigen van de voorsprong. Erg zonde, want Bayern stelde niet veel voor. Vanaf de zijkanten kwam er maar erg weinig aanvoer. Vooral Lahm zat niet bepaald lekker in de wedstrijd en in de slotfase zag ik zelfs Schöll en Van Bommel (die overigens irritant maar wel sterk speelde) aan de zijkanten opduiken om voor voorzetten te zorgen. Bayern schoot er maar weinig mee op. Ze hebben volgens mij last van een schromelijk gebrek aan creativiteit.
Ik vraag me trouwens ook af of ik nu de enige ben die niet onder de indruk is van zo'n Podolski. Ik heb hem vandaag weer niet of nauwelijks gezien. Ik vind het maar een overschat ventje. Sebastien Schweinsteiger vind ik nou ook niet echt het beste tot z'n recht komen aan de linkerkant.

RGB zal trouwens wel blij zijn. Ik vond Raúl namelijk één van z'n beste wedstrijden van de laatste twee jaar spelen. De grote uitblinker was voor mij echter David Beckham. Capello mag zich kapot schamen dat hij een topprof als Beckham zo heeft gekleineerd en heeft betiteld als onprofessioneel. Beckham is sinds z'n terugkeer in het elftal een toonbeeld van tomeloze inzet en is met z'n vrije trappen en corners ook nog eens beslissend. Vandaag etaleerde hij ook buiten de dode spelmomenten z'n fantastische trap.
Het hele middenveld Beckham-Gago-Guti speelde overigens wel goed tegenover Demichelis en Hargreaves, die amper een voet aan de grond kregen.

PS In het filmpje is trouwens ook te zien hoe Van Bommel een gebaar maakt naar de supporters van Real Madrid. Ik ben benieuwd of dat nog iets van een schorsing gaat opleveren.

Celtic-Milan 0-0:

Het verschil in techniek was zo overduidelijk dat ik me niet kan voorstellen dat Milan niet minstens twee keer gaat scoren in het San Siro. Celtic is eigenlijk niet eens toegekomen aan een goede offensieve periode (berust op daadkracht, of iets dergelijks).
Ik vond Kaka inderdaad één van de gevaarlijkste mensen op het veld. Celtic kon hem niet bijbenen. Ook Evander Sno had het moeilijk tegen hem en had een aantal overtredingen nodig. Verder vond ik Sno heel constant en secuur spelen in de punt naar achteren. Hij leed niet of nauwelijks balverlies, was altijd aanspeelbaar voor z'n verdedigers of mede-middenvelders, heroverde ook nog wat ballen en maakte hier en daar overtredingen waar nodig.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo feb 21, 2007 9:28 am

Gilardino had er wel ééntje kunnen maken. Milan was een paar maatjes te groot voor dit Celtic, hoor.

Vanavond is mijn oma jarig en zal ik het dus moeten doen met de NOS. Geen Roma. X'C

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 9:35 am

Prioriteiten stellen Peter...

Gewoon om zes uur naar je oma en dan om 8 uur weer naar huis.

Lionel

Bericht door Lionel » wo feb 21, 2007 10:08 am

Inderdaad

Iemand nog wat meegekregen van Lille? Die stapten gewoon het veld af. En is het volgens de regels dat die vrije trap genomen mag worden?
IK GELOOF!!!!!!

Deli
Contacteer:

Bericht door Deli » wo feb 21, 2007 11:12 am

Rishi schreef:Inderdaad

Iemand nog wat meegekregen van Lille? Die stapten gewoon het veld af. En is het volgens de regels dat die vrije trap genomen mag worden?
Je ziet in de herhaling duidelijk dat Braamhaar een stap naar achteren zet en hem 'laat' nemen. Volgens mij is daar weinig aan de hand.

Lille zou een straf boven het hoofd hangen voor het :pukey: gedrag van die coach.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato

J.C.

Bericht door J.C. » wo feb 21, 2007 1:43 pm

Geweldige schwalbe trouwens van Gilardino! :D

Alexander

Bericht door Alexander » wo feb 21, 2007 1:56 pm

Haha jezus dit is toch een rode kaart?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo feb 21, 2007 2:29 pm

Rishi schreef:Inderdaad

Hier de hoogtepunten van de wedstrijd. Overigens is het volgens mij zo dat een vrije trap zo snel genomen mag worden als de scheids het toestaat. In dit geval vond Braamhaar het goed, lijkt me dus geen probleem. Moeten die verdedigers maar opletten.
Lille beklaagt zich over treffer

Lille heeft bij de zich bij de UEFA formeel beklaagd na de 1-0 nederlaag in het Champions-Leagueduel met Manchester United.

De enige treffer werd door Ryan Giggs gemaakt. De aanvaller nam snel een vrije trap, terwijl Lille-keeper Sylva nog met het neerzetten van zijn muur bezig was. Scheidsrechter Eric Braamhaar keurde de treffer tot afgrijzen van Lille goed. De thuisploeg dreigde uit protest van het veld te lopen, maar zover kwam het niet.

Volgens Manchester-coach Alex Ferguson is Giggs' treffer legitiem. Hij riep de UEFA op het gedrag van Lille na de goal te onderzoeken."Het was schandalig. Pure intimidatie van de scheidsrechter." ...

Real boos over gedrag Van Bommel

... Real Madrid gaat bij de UEFA een klacht indienen tegen Mark van Bommel, zo melden Spaanse media.

De Bayern München-middenvelder 'vierde' zijn treffer in de 88ste minuut van het Champions-Leagueduel in Madrid (de 3-2) met obscene gebaren richting de Spaanse fans. Foto's van een gesticulerende Van Bommel stonden woensdag prominent in de sportkranten. Real-officials spraken van een "ontoelaatbare provocatie".

Van Bommel maakte vlak na de wedstrijd al zijn excuses."Ik verontschuldig me bij het publiek. Ik heb niets tegen hen, wel tegen een speler." De Limburger zei door een speler van Real vanwege zijn Barca-verleden te zijn geprovoceerd.
www.nos.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » wo feb 21, 2007 3:25 pm

RGB zal trouwens wel blij zijn. Ik vond Raúl namelijk één van z'n beste wedstrijden van de laatste twee jaar spelen. De grote uitblinker was voor mij echter David Beckham.
:cheer:

RA-RU is hét CL spitsenkoppel, samen 108 CL goals :worshippy:

Beckham was inderdaad majestueus. Mooi voor hem, de lof komt hem zeer toe. Real was beter en had Bayern veel verder moeten weg zetten, met 3-2 moet ik het nog maar zien. Maar verder, Real viel me echt 200 % mee.
Van Bommel is een nare vent in het veld maar ik snap het wel. Hij werd flink gezocht. Om dan zoals Roberto Carlos luidkeels te gaan zeuren om een schorsing vindt ik ook een beetje Real onwaardig.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 3:30 pm

Wat een geneuzel over die vrije trap. Ik vind het eerlijk gezegd maar onzin dat er gewacht moet worden tot de tegenstander zich helemaal heeft opgesteld. Wat mij betreft mogen vrije trappen altijd zo snel mogelijk genomen worden. Dat houdt meer tempo in de wedstrijd en gaat ook meer doelpunten opleveren.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 3:38 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Beckham was inderdaad majestueus. Mooi voor hem, de lof komt hem zeer toe. Real was beter en had Bayern veel verder moeten weg zetten, met 3-2 moet ik het nog maar zien. Maar verder, Real viel me echt 200 % mee.
Het zal de opdracht van Capello geweest zijn om achterover te leunen, gok ik. Zou Capello nog lang blijven zitten?
Raul Gonzalez Blanco schreef:Van Bommel is een nare vent in het veld maar ik snap het wel. Hij werd flink gezocht. Om dan zoals Roberto Carlos luidkeels te gaan zeuren om een schorsing vindt ik ook een beetje Real onwaardig.
Dat vind ik ook wel. Apart trouwens dat juist Roberto Carlos daar over begint. Ik heb hem altijd een van de sportiefste topspelers gevonden. Echt een sympathiek ventje.

Ik volg de ontwikkeling van Miguel Torres trouwens met veel belangstelling. Hij heeft tot nu toe een prima indruk op me gemaakt. Wat jij, RGB?

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » wo feb 21, 2007 5:18 pm

Wat mij betreft mogen vrije trappen altijd zo snel mogelijk genomen worden. Dat houdt meer tempo in de wedstrijd en gaat ook meer doelpunten opleveren.

Maar minder mooie doelpunten...Verder vind ik het erg onsportief. Maar verder zijn er geen regels tegen, dus ophouden met zeuren.

Vies vind ik het wel hoor...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 5:37 pm

Wat is er zo onsportief aan? Je gaat na een overtredingloos duel toch ook niet wachten tot je tegenstander weer is opgestaan, voordat je door loopt?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo feb 21, 2007 6:34 pm

De aanleiding is een overtreding van de tegenstander, als je daar als ploeg voordeel uit kunt halen, lijkt me dat alleen maar terecht.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 9:47 pm

Mij zie je voorlopig even niet meer in deze topic, maar kijkt er vandaag niemand?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo feb 21, 2007 10:21 pm

Ja, geinige pot in Barcelona.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 10:34 pm

Thomas schreef:Mij zie je voorlopig even niet meer in deze topic, maar kijkt er vandaag niemand?
Neuh. Geen zin meer na gisteravond. Gebeurt er wat dan?
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 10:37 pm

Gheghe.

Barca achter met 1-2
Liverpool verrast Barcelona in Camp Nou

21/2/2007 22:36

Barcelona is dichtbij uitschakeling in de Champions League. Liverpool beet in Camp Nou brutaal van zich af. Het fysieke spel leverde The Reds een verdiende zege op: 1-2.

Vanaf de aftrap waren de intenties van Liverpool duidelijk. De gasten waren niet van plan zich op de eigen helft te verschansen, maar kozen waar mogelijk de aanval. Barcelona koesterde wel het meeste balbezit, maar kon dat niet omzetten in kansen.

De eerste keer dat de ploeg van coach Frank Rijkaard voor het vijandelijke doel verscheen, was het wel meteen raak. Giancluca Zambrotta, die Giovanni van Bronckhorst uit de basis had gehouden, verzond een goede voorzet vanaf links die door Deco bij de tweede paal werd binnengekopt: 1-0.

Liverpool liet zich niet uit het veld slaan. Craig Bellamy en Dirk Kuijt verstoorden voortdurend de opbouw van Barcelona en konden zelf ook gevaarlijk worden. Bellamy kopte eerst nog in het zijnet, maar vlak voor het rustsignaal was het wel raak voor de Welshman. Barcelona-doelman Víctor Valdés blunderde op de kopbal van de kleine aanvaller: 1-1.

Barcelona ging na de rust wel op zoek naar minimaal een winnende treffer, maar kon het gewenste aanvalsspel niet op de mat leggen. Lionel Messi en Ronaldinho dribbelden voortdurend naar binnen en centrumaanvaller Javier Saviola kreeg daardoor geen ruimte en bovendien ook geen bespeelbare ballen.

Liverpool profiteerde optimaal van het slordige spel van Barcelona. Kuijt was dichtbij een doelpunt, maar kopte via de lat over. Kort daarop vond Jon Arne Riise wel het net. De Noor schoot raak na zwak verdedigen van Rafael Marquez: 1-2. Het ongeloof was af te lezen van de sterren van Barcelona, die de resterende speeltijd niet verder kwamen dan een schot op de paal van Deco.

www.alain.nl

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 10:40 pm

En 11 gele kaarten bij Roma - Olympique

Plaats reactie