Juve en Barcelona staan al in de bekerfinale. Bayern moet Dortmund nog lozen in de halve finale.
En van deze vier worden er drie geheid landskampioen natuurlijk.

Moderator: mods
En dan komt Eindje, na 6 jaar niet in staat te zijn geweest om zich voor de CL te plaatsen, in potje 1 bij de CL-loting terecht.beelzebub schreef: En van deze vier worden er drie geheid landskampioen natuurlijk.
Wie Juve krijgt is blij.wimpey schreef:Dit zijn ook wel de 4 besten. Duitsers hebben 't altijd lastig tegen Italianen, dus daar hoop ik op. En dan 2 * openluchttheater Catalonie tegen Castillia.beelzebub schreef: Het zijn allemaal poenerige clubs bij de laatste vier, maar tenminste clubs met historie. Dit zijn de top-vier ploegen met de meeste Europese halve finales.
Dat viel mij ook al op, dat soort dingen vallen me wel eens vaker op. Wat zit erachter denk je?wimpey schreef:Van onze belastingcenten wordt dus zo'n Grueter betaald he! Wat een konijn. Heeft ie iets moois met Chicharito? Als je Grueter zo hoorde, dan waren het niet Isco, CR7 en Kroos die aan de touwtjes trokken, maar die erwt, die geen bal tussen de palen krijgt.
Dus het mooiste scenario is een Spaanse CL winnaar die niet de landskampioen wordt.wimpey schreef:En dan komt Eindje, na 6 jaar niet in staat te zijn geweest om zich voor de CL te plaatsen, in potje 1 bij de CL-loting terecht.beelzebub schreef: En van deze vier worden er drie geheid landskampioen natuurlijk.
Geen idee. Het was wel onwijs irritant. Die gast krijgt 1 op 1 met Oblak geen bal tussen de palen, maar deed het zogenaamd geweldig. Dat ie zichzelf voor de gek wil houden: prima. Maar val de tv-kijker, wiens munten zijn job financieren, er niet mee lastig.Le T. schreef: Dat viel mij ook al op, dat soort dingen vallen me wel eens vaker op. Wat zit erachter denk je?
Mensen kunnen natuurlijk een wedstrijd anders zien, maar dit sloeg nergens meer op. Hij hield een promopraatje voor de erwt zonder zich iets aan te trekken van wat er te zien was. Waar komt bij hem die behoefte vandaan, het is immers niet de voetballiefhebber laat staan deskundige die hier spreekt.wimpey schreef:Geen idee. Het was wel onwijs irritant. Die gast krijgt 1 op 1 met Oblak geen bal tussen de palen, maar deed het zogenaamd geweldig. Dat ie zichzelf voor de gek wil houden: prima. Maar val de tv-kijker, wiens munten zijn job financieren, er niet mee lastig.Le T. schreef: Dat viel mij ook al op, dat soort dingen vallen me wel eens vaker op. Wat zit erachter denk je?
Zo moeilijk was het niet om vast te stellen dat CR7, Kroos, Isco en Arda veel beter speelden dan die erwt. Dan verwacht je dat iemand die verslag doet dat ook ziet en benadrukt. Maar die gast was enkel aan het cummen op die erwt.
Als Robben niet fit is heeft Bayern echt geen kans.Jöhnk schreef:Rishi tegen wimpey. Interessant.
Helemaal vergeten dat die loting vandaag was...Jöhnk schreef:Rishi tegen wimpey. Interessant.
Mij ook, maar Bayern is wat meer op dat Barcelona gaan lijken en Barcelona wat meer op het Bayern van Heynkes.wimpey schreef:Helemaal vergeten dat die loting vandaag was...Jöhnk schreef:Rishi tegen wimpey. Interessant.
50 - 50, wanneer Bayern geen 6 basisspelers moet missen, tenminste... De achterhoede van Barcelona is niet veel soeps. En met de 7-0 van seizoenen geleden in het achterhoofd lijkt Bayern me favoriet. Ik hoop ook dat ze winnen, dat openluchttheater van Neymar, Busquets enzo irriteert me.
De overtredingen van Schweinsteiger laatste tijd trouwens gemist, Wimpey? Daar moet je je aan irriteren.wimpey schreef:Helemaal vergeten dat die loting vandaag was...Jöhnk schreef:Rishi tegen wimpey. Interessant.
50 - 50, wanneer Bayern geen 6 basisspelers moet missen, tenminste... De achterhoede van Barcelona is niet veel soeps. En met de 7-0 van seizoenen geleden in het achterhoofd lijkt Bayern me favoriet. Ik hoop ook dat ze winnen, dat openluchttheater van Neymar, Busquets enzo irriteert me.