Europa & Conference League
Moderator: mods
-
Re: Europa League
Blind Rojo Varela. Die verdediging is shaky as Hell. Zal me verbazen als ze de nul houden.
Whitey on the moon.
Ik had er geen strafschop voor gegeven. Was gewoon een duik.
Nil volentibus arduum
Wel een beroerd niveau hoor. Als ze de bal vijf keer overspelen is het veel.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Hij werd iets of wat aangeraakt maar oh wat ging ie gretig liggen.
-
Martial laat trouwens zien dat ie drie klassen beter is dan Memphis.
Whitey on the moon.
Die Milner heeft het niet echt he....
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Liverpool wil niet scoren...
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
- AT Toto winner 15/16
Het bestaat niet dat United de 0 gaat houden.
Ik vond het toch wel een 100% strafschop hoor.Marillion schreef:Ik had er geen strafschop voor gegeven. Was gewoon een duik.
Wauwwwwwwwwwww
Wat moet IH toch een hekel hebben aan zaalvoetballers
Wat moet IH toch een hekel hebben aan zaalvoetballers

IK GELOOF!!!!!!
Liverpool had t allang binnen moeten hebben. Lekker, Coutinho. Man U is a joke.brigade zuid schreef:Het bestaat niet dat United de 0 gaat houden.
-
-
- AT Toto winner 15/16
Haha wat een kut verdediging ook..
Die VarelaSandro_Calááábro schreef:Wat een goal!!

Ik heb dit eens een helft zitten bekijken maar wat een draaf en vliegwerk is dit joh? Door het tempo gebeurd er van alles maar goed is het absoluut niet. Als dit het resultaat is van het investeren van vele miljoenen door PL clubs dan is er dus echt nog wel hoop voor clubs met een kleiner budget.
Nil volentibus arduum
Als MU een joke is dan is Liverpool dat toch ook op z'n minst als je kijkt naar de prestaties?wimpey schreef:Liverpool had t allang binnen moeten hebben. Lekker, Coutinho. Man U is a joke.brigade zuid schreef:Het bestaat niet dat United de 0 gaat houden.
Leicester dus.Marillion schreef:Ik heb dit eens een helft zitten bekijken maar wat een draaf en vliegwerk is dit joh? Door het tempo gebeurd er van alles maar goed is het absoluut niet. Als dit het resultaat is van het investeren van vele miljoenen door PL clubs dan is er dus echt nog wel hoop voor clubs met een kleiner budget.
IK GELOOF!!!!!!
Het is daarmee overigens wel weer vermakelijk want er gebeurd wel van alles.
Nil volentibus arduum
Ik zit te kijken naar de wedstrijd Man United tegen Livorno. Blind blijkt helaas nog altijd dezelfde liability als in z'n Ajax tijd. Maar wat zijn die Italianen slecht. Ze gaan volledig mee in het hersenloze spel van hun Engelse tegenstander waardoor het geheel zich laat aanschouwen als een lang uitgevallen sessie in de botsautootjes op de kermis van Brighton. Ongelofelijk dat de Serie A blijkbaar is afgezakt tot niveautje kick and rush.

EDIT: Livorno speelt Serie B, dat verklaart...

EDIT: Livorno speelt Serie B, dat verklaart...
De tegengoal was wel echt verdedigd op een niveautje Cambuur hoor.GangstaRiB schreef:United geeft zoveel ruimte weg. Dit kon niet uitblijven.
Ik ben eigenlijk nog positief verrast dat beide ploegen vandaag redelijk goed aan combineren toekomen en vaak de bal bij hun medespeler krijgen.Marillion schreef:Ik heb dit eens een helft zitten bekijken maar wat een draaf en vliegwerk is dit joh? Door het tempo gebeurd er van alles maar goed is het absoluut niet. Als dit het resultaat is van het investeren van vele miljoenen door PL clubs dan is er dus echt nog wel hoop voor clubs met een kleiner budget.
Feillani bijvoorbeeld, die passt ballen regelmatig gerust 7 keer op rij in de voeten van een tegenstander. Dat soort gepruts zie ik vanavond bijna niet dus wat dat betreft valt de wedstrijd mij mee.
Maar het is inderdaad zeker het niveau waar je als club die enkele honderden miljoenen minder te besteden heeft mijlenver vanaf zit.
Fellaini hoort in een inrichting... Klopp boekt wel progressie. Ik zie geregeld mannetjes tussen de linies en kansen gecreëerd worden. Die is al verder dan Van Gaal, ondanks dat ie nog niet met cash heeft gesmeten. Hij heeft er een aantal met VMBO denkniveau, maar qua bewegen zonder bal ziet t er aardig uit.