UEFA Cup

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo okt 01, 2006 9:11 am

Die punten uit de voorronde tellen wel maar voor de helft in vergelijking met het echte toernooi. Punt voor een winstpartij en een halve voor een gelijkspel.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 02, 2006 11:59 pm

Als ik morgenochtend opsta, is alles dus al bekend. Ik hoop op een mooie groep. Aansprekende doch verslaanbare tegenstanders en voor de meereizende supporters mooie uit-affiches.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di okt 03, 2006 1:06 am

Zo kan ie wel weer, Thomas Kuijt :redcard:

Ik hoop op onverslaanbare tegenstanders en lelijke affiches met clubs uit het Oostblok en andere verre oorden!
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 03, 2006 3:43 am

Giacomo Puccini schreef:Zo kan ie wel weer, Thomas Kuijt :redcard:
Ben ik hier ook zo'n fanfavorite? ;)

Feest

Bericht door Feest » di okt 03, 2006 11:01 am

Live op Eurosport. Nu.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di okt 03, 2006 11:06 am

"Blablabla."

Loten graag, ik heb haast. :eusa_pray:

joey
Erelid

Bericht door joey » di okt 03, 2006 11:15 am

Praag.
Het stinkt aan alle kanten!

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » di okt 03, 2006 11:18 am

Espanyol.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di okt 03, 2006 12:12 pm

Arwin schreef: Die haal je echter daarna wel weer in, als Roemenie zes clubs in europa heeft.
Dan ben je zo 6 jaar verder... :sad:

Daarom toch maar even noodgedwongen met een schuin oog naar de Roemeense poules kijken.

Een zeer zware loting voor Dinamo :eusa_dance: :

Groep B
Leverkusen
Club Brugge
Besiktas
Dinamo Boekarest
Tottenham Hotspur

Relatief makkelijke loting voor Rapid:

Groep G
Panathinaikos
Paris Saint Germain
Rapid Boekarest
Hapoel Tel Aviv
Boleslav

Rapid zal wel door gaan. Ik heb me laten vertellen dat Dinamo de sterkere van de twee is, dus laat die ajb poule B niet overleven :eusa_pray:
Ajax!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di okt 03, 2006 12:17 pm

Klopt, Dinamo is ruimschoots koploper in Roemenie met 30 punten uit 10 wedstrijden.

Die zie ik absoluut bij de eerste drie eindigen, want Brugge en Leverkusen zijn verre van wat ze ooit waren.

Denk dat Nederland eerder Duitsland (Frankfurt en Leverkusen respectievelijk in poules B en H) of Portugal inhaalt dat Roemenie.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di okt 03, 2006 12:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di okt 03, 2006 12:19 pm

Hier ook nog maar even de loting:

groep A: Auxerre (Fra), Rangers (Sch) , Partizan B. (Ser), Livorno (Ita) , Mac.Haifa (Isr)
groep B: B.Leverkusen (Dui), Club Brugge (Bel) , Besiktas (Tur) , D.Boekarest (Roe), Tottenham (Eng)
groep C: Sevilla (Spa), AZ (Ned), S.Liberec (Tsj), Grasshopper (Zwi), Braga (Por)
groep D: Parma (Ita) , Lens (Fra) , Heerenveen (Ned), Osasuna (Spa), Odense (Den)
groep E: Feyenoord (Ned), FC Basel (Zwi), Wisla Krakau (Pol), Blackburn (Eng), Nancy (Fra)
groep F: Ajax (Ned), Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa) , Austria Wien (Oos), Zulte Waregem (Bel)
groep G: Panathinaikos (Gri), Paris SG (Fra), R.Boekarest (Roe), H.Tel Aviv (Isr), M.Boleslav (Tsj)
groep H: Newcastle (Eng), Celta de Vigo (Spa), Palermo (Ita), Fenerbahçe (Tur), Frankfurt (Dui)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 03, 2006 1:42 pm

Dat valt zeker niet tegen. Het had veel en veel slechter gekund.
Loting Ajax groepsfase UEFA Cup

Amsterdam, 03 okt 2006
Ajax treft onder meer Sparta Praag en Espanyol als tegenstanders in de groepsfase van het UEFA Cuptoernooi. De overige tegenstanders in poule F zijn Austria Wien en Zulte-Waregem.

Het speelschema van Ajax ziet er als volgt uit:
19 oktober Ajax vrij
2 november Ajax-Austria Wien
23 november Sparta Praag-Ajax
30 november Ajax-Espanyol
13 december Zulte Waregem-Ajax
Ajax.nl

Alleen een beetje jammer dat we juist Zulte Waregem en Sparta Praag uit treffen.

Een snel wederzien met Sparta Praag, Austria Wien dat eens op zoek komt in het nieuwe stadion (en het effect van het staafincident mag bekijken ;) :sad: ), een makkie tegen ZW en eindelijk eens een Spaanse tegenstander. :xyxthumbs:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di okt 03, 2006 1:44 pm

Meer daarover in de wedstrijden zone.

Hier dus gewoon over de overige poules.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di okt 03, 2006 1:44 pm

Misschien handig om de poule/loting van AJAX in de andere topic te bespreken.

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ff9#487792

peter

Bericht door peter » di okt 03, 2006 1:45 pm

Spuit elf. ;)

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di okt 03, 2006 1:55 pm

2 zielen.....

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di okt 03, 2006 1:58 pm

Ik had het daarvoor al door. :bis:

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » di okt 03, 2006 8:58 pm

Duke schreef:Hier ook nog maar even de loting:

groep A: Auxerre (Fra), Rangers (Sch) , Partizan B. (Ser), Livorno (Ita) , Mac.Haifa (Isr)
groep B: B.Leverkusen (Dui), Club Brugge (Bel) , Besiktas (Tur) , D.Boekarest (Roe), Tottenham (Eng)
groep C: Sevilla (Spa), AZ (Ned), S.Liberec (Tsj), Grasshopper (Zwi), Braga (Por)
groep D: Parma (Ita) , Lens (Fra) , Heerenveen (Ned), Osasuna (Spa), Odense (Den)
groep E: Feyenoord (Ned), FC Basel (Zwi), Wisla Krakau (Pol), Blackburn (Eng), Nancy (Fra)
groep F: Ajax (Ned), Sparta Praag (Tsj), Espanyol (Spa) , Austria Wien (Oos), Zulte Waregem (Bel)
groep G: Panathinaikos (Gri), Paris SG (Fra), R.Boekarest (Roe), H.Tel Aviv (Isr), M.Boleslav (Tsj)
groep H: Newcastle (Eng), Celta de Vigo (Spa), Palermo (Ita), Fenerbahçe (Tur), Frankfurt (Dui)
Poule B is op papier de sterkste poule(qua namen). Verder zitten in poule H en Poule D(van Heerenveen) ook veel mooie ploegen.

De voorspelling voor de Nederlandse ploegen:

AZ:Sevilla is een klasse beter,de rest is te pakken..AZ wordt 2e
Feyenoord:Heeft waarschijnlijk de makkelijkste loting van de nederlandse ploegen,maar Feyenoord in deze vorm? dat word nog heel erg moeilijk.Nancy is een hele goeie ploeg..ik denk dat Feyenoord 4e wordt en alleen wisla krakow voor zich houd.
Heerenveen:Mooie poule met leuke teams,vooral Osasuna en RC Lens.Heerenveen begint met Odense thuis dus als het goed is staan ze gelijk op 3 punten.Een groot voordeel is denk ik dat Parma de Uefa-Cup niet al te serieus zal nemen en flink wat spelers rust zal geven voor in de competitie(daar hebben ze het al moeilijk genoeg)Ik denk Heerenveen van Odense wint, en verder via sneaky gelijkspelletjes uiteindelijk 3e gaat worden.
Ajax:Deze poule mag natuurlijk nooit een probleem worden.Zulte-Waregem moet je sowiezo pakken,Austria Wien moet voor Ajax natuurlijk ook te doen zijn.Sparta Praag en (vooral) Espanyol zijn goeie ploegen maar als Ajax gewoon z'n niveau haalt gaat het daar niet van verliezen hoor..ik gok op een 1e plaats!

Lionel

Bericht door Lionel » di okt 03, 2006 9:11 pm

AZ hoeft niet te verliezen van Sevilla vind ik.
Feyenoord gaat het ook wel halen--> Charisteas
Heerenveen, tja....Weet niet wat ik van die ploeg moet vinden
Ajax wordt gewoon 1e. Oppleuren met Espanyol. 3x niks
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 04, 2006 1:27 am

Reken er maar op dat AZ gewoon van Sevilla verliest hoor. Die zijn in staat om volgend seizoen in de CL te spelen. Het is wel een groep die minstens drie aanvallend sterke ploegen bevat. Naast AZ en Sevilla schijnt Braga ook leuk en aanvallend te voetballen. Misschien kan 666 ons wat meer over ze vertellen?

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo okt 04, 2006 3:43 am

"Aanvallend" is relatief. Voor portugese begrippen speelt Braga aanvallend, voor nederlandse begrippen is Braga een gewone solide portugese ploeg waar je moeilijk tegen scoort en als je even niet oplet...

Qua resultaten in de competitie is Braga het AZ van Portugal. Zijn vanuit het niks de top 3 gaan bedreigen. Braga speelt in dat rare stadion met een rotswand achter het ene doel en een afgrond achter het andere.

Ik heb ze dit seizoen alleen op een paar Talpa-samenvattingen gezien (die Humberto Tan moet een cursus "hoe spreek ik 'ç' en 'ão' uit" gaan volgen) dus ik kan ze niet echt vergelijken met vorig jaar.

Ze begonnen wisselvallig met nieuwe trainer Carlos Carvalhal: moeizaam voorbij Chievo Verona en na 5 competitiewedstrijden al 5 punten kwijt. Jesualdo Ferreira, de succestrainer van vorig jaar zit nu (met een omweg via Boavista) bij Porto op de bank. Afgelopen weekend kwam ie met z'n nieuwe club op bezoek bij z'n oude. Braga won met 2-1.

De nederlandse commentators mogen proberen de naam van sterspeler João Pinto goed uit te spreken als ie weer eens een goaltje meepikt. Luís Filipe (gescoord tegen Porto) en aanvoerder Paulo Jorge zijn andere oude bekenden.

Ze hebben 10 brazilianen (Wender, Zé Carlos) en een argentijn rondlopen. Helaas voor Steef staan die niet allemaal tegelijk in de basis.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 04, 2006 4:17 am

Bedankt, 666. :xyxthumbs:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo okt 04, 2006 8:46 am

666 schreef:"Aanvallend" is relatief. Voor portugese begrippen speelt Braga aanvallend, voor nederlandse begrippen is Braga een gewone solide portugese ploeg waar je moeilijk tegen scoort en als je even niet oplet...

Qua resultaten in de competitie is Braga het AZ van Portugal. Zijn vanuit het niks de top 3 gaan bedreigen. Braga speelt in dat rare stadion met een rotswand achter het ene doel en een afgrond achter het andere.

Ik heb ze dit seizoen alleen op een paar Talpa-samenvattingen gezien (die Humberto Tan moet een cursus "hoe spreek ik 'ç' en 'ão' uit" gaan volgen) dus ik kan ze niet echt vergelijken met vorig jaar.

Ze begonnen wisselvallig met nieuwe trainer Carlos Carvalhal: moeizaam voorbij Chievo Verona en na 5 competitiewedstrijden al 5 punten kwijt. Jesualdo Ferreira, de succestrainer van vorig jaar zit nu (met een omweg via Boavista) bij Porto op de bank. Afgelopen weekend kwam ie met z'n nieuwe club op bezoek bij z'n oude. Braga won met 2-1.

De nederlandse commentators mogen proberen de naam van sterspeler João Pinto goed uit te spreken als ie weer eens een goaltje meepikt. Luís Filipe (gescoord tegen Porto) en aanvoerder Paulo Jorge zijn andere oude bekenden.

Ze hebben 10 brazilianen (Wender, Zé Carlos) en een argentijn rondlopen. Helaas voor Steef staan die niet allemaal tegelijk in de basis.
Jo-a-o Pinto?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » do okt 19, 2006 5:11 pm

Frankfurt-Palermo vanaf 18.15 bij de ZDF. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » do okt 19, 2006 5:29 pm

Palermo heeft een topelftal. Kijken, dus.

Plaats reactie