Champions League
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Champions League 2014-2015
Die assist van Modric op Bale was overigens puur genieten he. Dat soort ballen zie je echt zelden.
- peter
Zeer mooie aanval van Juventus die leidt tot de 1-0.
Op hoeveel schermen kijk jij? :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Switch net even naar Gala. Sneijder met een fantastische pass, maar Yilmaz verkloot het totaal in de voortzetting, terwijl hij alleen op de keeper af ging.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
Drie haha. Juventus kon er wel zes maken, maar die Lichtsteiner en Llorente verkloten het continu.zeux schreef:Op hoeveel schermen kijk jij? :-)
Dortmund vond ik impressive. Overigens moeten ze in Engeland eens gaan nadenken. Arsenal kansloos eraf tegen Dortmund en Liverpool thuis op 1-1 tegen Ludogorets. Honderden miljoenen erin pompen, maar het komt niet tot een Europees succes.
Worden jullie niet moe van Adriaanse en Jacques van Gelder op de NOS?
Adriaanse is nota bene de man waarom de jeugdopleiding in Nederland is zoals die is.
Adriaanse is nota bene de man waarom de jeugdopleiding in Nederland is zoals die is.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Cheque was alvast stemming aan het maken richting morgen.
Belachelijk dat de nummer 11 van Nederland geen CL speelt, zeg.
Belachelijk dat de nummer 11 van Nederland geen CL speelt, zeg.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Liverpool wint 'gewoon'..peter schreef:Drie haha. Juventus kon er wel zes maken, maar die Lichtsteiner en Llorente verkloten het continu.zeux schreef:Op hoeveel schermen kijk jij? :-)
Dortmund vond ik impressive. Overigens moeten ze in Engeland eens gaan nadenken. Arsenal kansloos eraf tegen Dortmund en Liverpool thuis op 1-1 tegen Ludogorets. Honderden miljoenen erin pompen, maar het komt niet tot een Europees succes.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Jammer dat we niet Arsenal geloot hebben.
Je bedoelt met spelers die de WK-finale haalden en derde werden...Rachid schreef:Worden jullie niet moe van Adriaanse en Jacques van Gelder op de NOS?
IK GELOOF!!!!!!
-
Ja, daar was ik ook benieuwd naar. Maar we hebben gezien wat het opleverde..gaizka schreef:Basel moet vanavond op bezoek bij Real Madrid, waar wij 2 x kansloos verloren, ben benieuwd hoe zij stand houden aangezien ze het altijd wel aardig doen in Europa.
Rachid schreef:Adriaanse is nota bene de man waarom de jeugdopleiding in Nederland is zoals die is.

Hij was sowieso niet op dreef. Het ging mis toen positiespel geen doel maar een middel werd, volgens hem. Lijkt me een Freudiaanse verspreking.
En Klopp is geen 'intellectuele' trainer, zegt ie. Daarna haastte hij zich om er bij te zeggen: 'maar wel een hele goede'. Lijkt me een eufemisme. Klopp heeft op de krochten van een bijna-failliesement en de rokende puinhopen van o.a. BVM een Europese topclub uit de grond gestampt. Haalt spelers uit Japan, Polen, van Mainz, Berlijn, St. Etienne en uit eigen jeugd en speelt alles overhoop. Op een prachtige manier.
Was inderdaad opvallend. Al moet je Adriaanse niet belangrijker maken dan hij is. Hij is niet in zijn eentje verantwoordelijk voor de jeugdopleidingen van de Nederlandse clubs.Rachid schreef:Worden jullie niet moe van Adriaanse en Jacques van Gelder op de NOS?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Was Van Gelder weer over Ajax bezig? Ik heb het idee dat hij geen informatie meer krijgt en dat hij daarom zo loopt te mekkeren. Beetje als een klein kind dat zijn zin niet krijgt.
Nil volentibus arduum
Hij is stemmingmaker van beroep.Jöhnk schreef:Cheque was alvast stemming aan het maken richting morgen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Zeker, en dat zonder Reus, Hummels & Gundogan!Khraa schreef:Dortmund is wel een genot om naar te kijken.
Die goal van Immobile was trouwens puur geluk hoe hij hem meenam...
Absoluut! Het tempo, loopvermogen, beleving, gogme, aanvallende intenties.Lionel schreef:De intentie van Dortmund is al om te genieten.
Arsenal viel me erg tegen moet ik zeggen. Lijkt wel een beetje op ons Ajax, talent genoeg en de ervaren spelers zijn prut...
Arsenal viel ontzettend tegen inderdaad, terwijl ze het afgelopen weekend vrij aardig deden tegen City. Ozil word ook met week tragischer, ik zou op dit moment voor Cazorla kiezen als ik Wenger was.columbus schreef:Absoluut! Het tempo, loopvermogen, beleving, gogme, aanvallende intenties.Lionel schreef:De intentie van Dortmund is al om te genieten.
Arsenal viel me erg tegen moet ik zeggen. Lijkt wel een beetje op ons Ajax, talent genoeg en de ervaren spelers zijn prut...
Is er veel gegokt op Roma - Cska?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
-
Alleen in China.Khraa schreef:Is er veel gegokt op Roma - Cska?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha vroeg ik me in de rust van Ajax ook al af toen ik hun goals in het stadion zag. Vooral die knakker van CSKA die alleen op de doelman afloopt en dan ineens over een polletje struikelt..Khraa schreef:Is er veel gegokt op Roma - Cska?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat Chelsea tegen S04 (dat 11 man miste) niet won, was verrassend. Goede goal van Huntelaar trouwens.