Confederations cup 2009
Moderator: mods
Re: Confederations cup 2009
Mwah, deze pingel was toch wel errug opgezocht. Chielini kon weinig andere kanten op.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Peter schreef:Dieprood. Geen enkele intentie om de bal te spelen, wat mij betreft. Bal was allang weg en deze tackle was er puur om gedaan om hem te raken.
Pienaltie. Was toch niet zoveel aan de hand? Nee, toch wel. 100% pingel.
Bril .. roze ..

Blij met de punten ...
-
Nou dan kan je wel met rood blijven strooien in een wedstrijd. Niet om het goed te praten, maar dit was een duidelijk geval dat een Chileense scheidsrechter geimponeerd wordt door de Italianen.999 schreef:Tja, ik vond het wel rood .. de ernst van de overtreding viel mee maar de intentie was er wel degelijk volgens mij ..
Whitey on the moon.
Dat zou best kunnen , maar dat been van die Amerikaan ging bewust een halve meter de lucht in om iemand te raken ..GangstaRiB schreef:Nou dan kan je wel met rood blijven strooien in een wedstrijd. Niet om het goed te praten, maar dit was een duidelijk geval dat een Chileense scheidsrechter geimponeerd wordt door de Italianen.999 schreef:Tja, ik vond het wel rood .. de ernst van de overtreding viel mee maar de intentie was er wel degelijk volgens mij ..
Blij met de punten ...
-
Ach pootje haken om de snelheid eruit te halen... gebeurt wel vaker hoor.999 schreef:Dat zou best kunnen , maar dat been van die Amerikaan ging bewust een halve meter de lucht in om iemand te raken ..GangstaRiB schreef:Nou dan kan je wel met rood blijven strooien in een wedstrijd. Niet om het goed te praten, maar dit was een duidelijk geval dat een Chileense scheidsrechter geimponeerd wordt door de Italianen.999 schreef:Tja, ik vond het wel rood .. de ernst van de overtreding viel mee maar de intentie was er wel degelijk volgens mij ..
Whitey on the moon.
Pardon ?.Weet je zeker GangstaRiB dat we over de zelfde tackle hebben ?.GangstaRiB schreef:Ach pootje haken om de snelheid eruit te halen... gebeurt wel vaker hoor.999 schreef:Dat zou best kunnen , maar dat been van die Amerikaan ging bewust een halve meter de lucht in om iemand te raken ..GangstaRiB schreef: Nou dan kan je wel met rood blijven strooien in een wedstrijd. Niet om het goed te praten, maar dit was een duidelijk geval dat een Chileense scheidsrechter geimponeerd wordt door de Italianen.
Blij met de punten ...
Die -21 wedstrijd op de Mof is ook al niet erg boeiend.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vind Bradley, ok hij is nog erg jong, niet zo heel veel bijzonders vooralsnog.
Iaquinta bakt er werkelijk waar niets van, zeg. Wissel die comedy capers van Juve eens.
Iaquinta bakt er werkelijk waar niets van, zeg. Wissel die comedy capers van Juve eens.
-
Jonge jonge.. Italie is echt treurig zeg. Grosso die met rechts echt he-le-maal niks kan. Zambrotta die a la Bruno Silva alleen maar langs de lijn kan denderen. En nog een aantal uitgerangeerde 30-ers op het middenveld.
Whitey on the moon.
Hoe kennen we die naam toch?? Ik kom er effe niet op...Steef schreef: Het is wachten bij de VS op Jermaine Jones.

Wat is die Kleber trouwens een prutser. Prima dat ie bij Hannover´96 prutste, maar bij het grote Brazilie?!
Die Dunga begrijpt er trouwens sowieso weinig van. Z'n ploeg hing als los zand aan elkaar. Het veldspel van Egypte was vele malen beter en verzorgder. Jammer dat de defensie van Egypte steeds bleef hangen en niet aansloot. Zo kon Brazilie er toch nog uit komen.
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- peter
Ah Rossi en Montolivo. Eindelijk wat kwaliteit erbij.
Wat een goal, wat een invalbeurt
.

- peter
Rossi dus. Opletten Lippi.
Rossi!
x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 5:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
x
Die ene Charlie Davies die erin kwam voor Altidore liep in het verleden stage bij Ajax, overigens.
Ook de wildplasser krijgt nog wat speelminuten toebedeeld.
- peter
De Rossi. Koning, zoals altijd.
- Jinne
- Site Admin
Huh, over wie heb je het nou?Steef schreef:Het kan toch raar lopen, he: Via Willem II, Feyenoord, Galatasaray en het helen van auto's tot spits van de VS.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
De gelijkenis met Ulli was toch wel zichtbaar.Jinne schreef:Huh, over wie heb je het nou?Steef schreef:Het kan toch raar lopen, he: Via Willem II, Feyenoord, Galatasaray en het helen van auto's tot spits van de VS.
- Jinne
- Site Admin
Altidore, I see.Peter schreef:De gelijkenis met Ulli was toch wel zichtbaar.Jinne schreef:Huh, over wie heb je het nou?Steef schreef:Het kan toch raar lopen, he: Via Willem II, Feyenoord, Galatasaray en het helen van auto's tot spits van de VS.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!