Doet als medium niet onder voor de Telegraaf of AD. Sterker nog, beide media citeren veelvuldig uit AS.InnerHarbour schreef:Dat is een fansite, dat neem ik niet serieus.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
- InnerHarbour
Duidelijk, je hebt weer een geen serieuze bron, ik schaar dit onder de grote duim van AC. 

YNWA
Je bent van harte uitgenodigd op De Toekomst. Sanchez loopt er niet meer rond, maar Onana spreekt zijn talen beter en beter. Vraag het hem gerust zelf.InnerHarbour schreef:Duidelijk, je hebt weer een geen serieuze bron, ik schaar dit onder de grote duim van AC.
By the way: was mijn bericht van 10 december er ook eentje uit de dikke duim?
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=6350
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=6350
- InnerHarbour
@Cruijff: Ik heb uit betrouwbare bron dat Ten Hag eruit vliegt ongeacht het resultaat tegen Feyenoord. Mark my words 

IK GELOOF!!!!!!
KloptInnerHarbour schreef:Ach gut je hebt een keer goed gegokt.

- InnerHarbour
Was ook zo moeilijk, die naam werd van de zomer al genoemd.
Maar goed je hebt de aandacht weer even van je duimzuigen kunnen verleggen.

YNWA
AhInnerHarbour schreef:Was ook zo moeilijk, die naam werd van de zomer al genoemd.Maar goed je hebt de aandacht weer even van je duimzuigen kunnen verleggen.

Ok, IH klim er maar in.
Zou Huntelaar aan verstandsverbijstering lijden?
https://www.youtube.com/watch?v=7lXwSi5S2Wc

https://www.youtube.com/watch?v=7lXwSi5S2Wc
- InnerHarbour
Of hij merkt gewoon dat hij op de training maar net aan mee kan.InnerHarbour schreef:Preken voor eigen parochie.
Terwijl hij bij Schalke één van de grote mannetjes was.
Zijn gebrek aan techniek en handelingssnelheid kwamen gisteren wel weer naar boven. Prima goal, maar een betere spits had er tegen dit zwakke Feyenoord meer gemaakt.
- Jinne
- Site Admin
Van de driehoeks transfer is Batshuayi gelijk prima begonnen. 2 goals en een assist.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- InnerHarbour
Leuk voor Lewandowski en Madrid maar heeft Bayern hier ook niet nog wat in te zeggen?
'Principe-akkoord tussen Real Madrid en Robert Lewandowski'
Robert Lewandowski is volgend seizoen spits van Real Madrid. Althans, als het aan de huidig aanvaller van Bayern München en Real Madrid ligt. De twee partijen hebben elkaar gevonden in een principe-akkoord, zo meldt het Spaanse Mundo Deportivo.
Guido Mos 17-03-18, 10:48 Laatste update: 10:50
Pini Zahavi, de nieuwe zaakwaarnemer van de Poolse doelpuntenmaker, kwam na twee ontmoetingen tot de overeenkomst met José Ángel Sánchez, de rechterhand van Real-voorzitter Florentino Pérez. De Israëlische Zahavi moet nu Bayern zien te overtuigen.
Lewandowski, die nog tot 2021 onder contract ligt in Duitsland, zou in de Spaanse hoofdstad een overeenkomst kunnen tekenen voor twee jaar met een optie voor nog een jaar. Hij zou bij de 'Koninklijke' nog beter gaan verdienen dan bij de club uit Beieren.
YNWA
Die hele competitie daar gaat toch ook helemaal nergens over?
- InnerHarbour
Toch een serieuze poging van Jesus om Boateng uit de wedstrijd te schoppen, en gelukt dus.
YNWA
Brazilie maakte op mij wel indruk. Ze gaven niks weg en zetten afwisselend hoog druk / zakten collectief in. Geen Duitse kans gezien. Vraag me af waarom Miranda 'maar' bij Inter speelt, dijk van een verdediger.InnerHarbour schreef:Toch een serieuze poging van Jesus om Boateng uit de wedstrijd te schoppen, en gelukt dus.
Spanje ranselt Argentinie compleet af. Messi gaat met de nationale ploeg geen eindtoernooi winnen.
- InnerHarbour
Ja wordt een leuk WK met Frankrijk, Duitsland, Spanje en Brazilië al zie ik de laatste het niet winnen, het is ze sinds 1958 niet meer gelukt om op het Europese continent te winnen. Daarachter heb je nog o.a. Argentinië, België, Engeland, Portugal en Denemarken die nog wel wat kunnen, je moet je alleen door de voorrondes heen worstelen.
Het wordt Frankrijk of Duitsland denk ik.
YNWA
Engeland ligt er na de 1/8 finales weer uit, naar traditie. Denemarken heeft naast Eriksen niet veel, dus behoort het ook tot het rijtje onder Argentinie, Belgie, en Portugal. Het gaat in mijn ogen inderdaad tussen Spanje, Duitsland, Brazilie en in iets mindere mate Frankrijk.InnerHarbour schreef:Ja wordt een leuk WK met Frankrijk, Duitsland, Spanje en Brazilië al zie ik de laatste het niet winnen, het is ze sinds 1958 niet meer gelukt om op het Europese continent te winnen. Daarachter heb je nog o.a. Argentinië, België, Engeland, Portugal en Denemarken die nog wel wat kunnen, je moet je alleen door de voorrondes heen worstelen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Argentinië speelde gisteren alles behalve op oorlogssterkte dus maak je over hun maar niet druk.
Maar Spanje maakte op mij wel echt indruk. Speelden Duitsland de eerste 30 minuten aan gort, Brazilië heeft een op papier hele sterke verdediging en een krachtig middenveld. Voorin natuurlijk een paar klasbakken.
Frankrijk wordt nooit een team, teveel sterren of spelers die denken sterren te zijn.
Maar Spanje maakte op mij wel echt indruk. Speelden Duitsland de eerste 30 minuten aan gort, Brazilië heeft een op papier hele sterke verdediging en een krachtig middenveld. Voorin natuurlijk een paar klasbakken.
Frankrijk wordt nooit een team, teveel sterren of spelers die denken sterren te zijn.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Normaal gesproken heb je daar gelijk in maar ze zitten in een poule met België, nu verwacht ik dat ze daarachter tweede worden en dan pakken zij de nummer 1 uit groep H en dat is een kneuzengroep met Polen, Senegal, Colombia en Japan, Engeland kan zomaar in de kwartfinales terechtkomenMr. Ajax schreef:Engeland ligt er na de 1/8 finales weer uit, naar traditie.

YNWA
-
Ik zou bij Engeland - Colombia toch eigenlijk echt niet weten waar ik mijn geld op zou moeten zetten.
+1.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik zou bij Engeland - Colombia toch eigenlijk echt niet weten waar ik mijn geld op zou moeten zetten.
Neig dan eigenlijk toch iets meer naar Colombia. Engeland op grote toernooien gaat gewoon niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Engeland. Het zou wel een leuke conftontatie worden tussen Kane en Sánchez.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik zou bij Engeland - Colombia toch eigenlijk echt niet weten waar ik mijn geld op zou moeten zetten.
YNWA