Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Vandaag dus ook D-Day in Italia en dat gaat het nog vaak helemaal los:
- Matri zou verkassen naar Lazio. Altijd vaste klant van het laatste uur. Staat altijd klaar om te verkassen. Nu ook weer.
- Blaszczykowski gaat naar Fiorentina. Zou betekenen dat Joaquin zijn transfer naar Betis krijgt.
- Hernanes zou op de nominatie staan om naar Juventus te gaan. Ze hebben gegokt en verloren en dit is dan plan E of F.
- Lemina naar Juventus. Ken die jongen niet, maar het is een middenvelder uit Frankrijk
- Witsel nog altijd op het lijstje van Milan
- Melo en Borini zijn last shots voor Inter.
- Matri zou verkassen naar Lazio. Altijd vaste klant van het laatste uur. Staat altijd klaar om te verkassen. Nu ook weer.
- Blaszczykowski gaat naar Fiorentina. Zou betekenen dat Joaquin zijn transfer naar Betis krijgt.
- Hernanes zou op de nominatie staan om naar Juventus te gaan. Ze hebben gegokt en verloren en dit is dan plan E of F.
- Lemina naar Juventus. Ken die jongen niet, maar het is een middenvelder uit Frankrijk
- Witsel nog altijd op het lijstje van Milan
- Melo en Borini zijn last shots voor Inter.
Witsel? Is die niet peperduur?
Ze willen Mastour verhuren, begrijp ik. Die jongen had beter naar Ajax kunnen komen.
Ze willen Mastour verhuren, begrijp ik. Die jongen had beter naar Ajax kunnen komen.
Hernanes is wel een leuke speler. Geen absolute top overigens. Snap niet dat niemand die Anderson bij Lazio heeft opgepikt.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Groot onderzoek in de Gazzetta dello Sport over de salarissen van de spelers:
http://i.imgur.com/AIUUxeA.jpg
Dit zijn netto bedragen.
Als je dat dan dus plot op de situatie van Ajax, dan betalen we salarissen a la Carpi.
http://i.imgur.com/AIUUxeA.jpg
Dit zijn netto bedragen.
Als je dat dan dus plot op de situatie van Ajax, dan betalen we salarissen a la Carpi.

Zo Balotelli is achteruit gegaan in salaris!
- peter
Ik schrok met name van Kishna...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Dat zal nog wel aangevuld worden uit Liverpool.WP_LeGeNd schreef:Zo Balotelli is achteruit gegaan in salaris!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Op de grote vijf/zes clubs na vind ik de bedragen meevallen trouwens.
Zie ik Barreto staan, die knakker van NEC? Voor mijn gevoel issie al 15 jaar weg uit Nederland.
Zie ik Barreto staan, die knakker van NEC? Voor mijn gevoel issie al 15 jaar weg uit Nederland.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
De Vrij mag dan weer op zoek naar een andere zaakwaarnemer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wie is de zaakwaarnemer van Hoedt?DelToro schreef:De Vrij mag dan weer op zoek naar een andere zaakwaarnemer.
3 wedstrijden in de eredivisie en dan een topsalaris in Italie!
*Edit*
ze hebben dezelfde zaakwaarnemer!
-
Hoeveel heeft Strootman per gespeelde wedstrijd verdiend...?
Het is wel netto he.beelzebub schreef:Op de grote vijf/zes clubs na vind ik de bedragen meevallen trouwens.
IK GELOOF!!!!!!
Dat weet ik, maar die 1 mln van Ajax is toch mooi EUR 450.000 die je ongeveer netto overhoudt. Ofwel 0,5 in het overzicht.
Maar ik bedoelde meer.. Als je die verhalen hoort over de megabedragen die in Engeland betaald worden dan valt het in Italie mee.
Maar ik bedoelde meer.. Als je die verhalen hoort over de megabedragen die in Engeland betaald worden dan valt het in Italie mee.
Tsja... En dan zie je dat loonlijstje van zo'n Inter... Echt onbegrijpelijk.Lionel schreef:Ja al die clubs zijn bijna failliet. Komt geen hond naar de wedstrijden.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Die hebben toch die rijke Thai?Mr. Ajax schreef:Tsja... En dan zie je dat loonlijstje van zo'n Inter... Echt onbegrijpelijk.Lionel schreef:Ja al die clubs zijn bijna failliet. Komt geen hond naar de wedstrijden.
Maar ook die zijn failliet. Daarom Kovavic ofzo verkocht aan Real.
IK GELOOF!!!!!!
Jep, het geld is goed, bankzitten is net iets minder tof. En heb je gezien door wie Moisander & co zijn uitgeschakeld in de voorronde van de EL en met welke cijfers?Lionel schreef:Die Raiola is zo gek nog niet. Moisander verdient ook heerlijk hoor!

Ajax is ook uitgeschakeld dus ja... En nu staat Riedewald op zijn plek. Win-win voor beide partijen.
IK GELOOF!!!!!!
Milan gaat thuis ook weer eens keihard onderuit tegen Napoli, 0-4 met nog 5 minuten op de klok. Mihajlovic zal binnenkort wel de deur uitgezet worden. Misschien een plekje voor Frank? 

- peter
Ja het is weer treurig gesteld bij Milan. Vederlichte verdediging en een erg matig middenveld. Wat dat betreft deed Seedorf (het met nog minder materiaal) eigenlijk nog erg goed.
Ga je mond spoelen met groene zeep. Er is maar een Milan en een Roma. Die andere twee zijn resp. Inter en Lazio. 

Bij Palermo begint Guiseppe Iachini aan zijn tweede termijn als hoofdtrainer. In dit seizoen wel te verstaan:
Palermo wisselt voor zesde keer van trainer dit seizoen
Palermo heeft maar weer eens van trainer gewisseld. Maandag maakte de nummer vijftien van de Italiaanse Serie A bekend dat de in november weggestuurde Giuseppe Iachini weer als coach is benoemd. Eind vorige maand werd duidelijk dat de pas aangestelde Argentijn Guillermo Barros Schelotto niet over de benodigde papieren bleek te beschikken. Hij werd vervangen door jeugdtrainer Giovanni Bosi maar dat was een tijdelijke oplossing. Iachini (51) werd in november opgevolgd door Davide Ballardini, die de twee maanden net niet volmaakte op de bank van de club uit de hoofdstad van Sicilië. Vervolgens traden Barros Schelotto, Bosi, Giovanni Tedesco en nogmaals Bosi op als trainer.
Voorzitter Maurizio Zamparini verontschuldigde zich in een brief aan de fans voor "de chaos van de afgelopen maand''. Hij sprak van een "verkeerde inschatting". Palermo wisselde de afgelopen dertien jaar meer dan dertig keer van trainer.
Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour