Spanje
Moderator: mods
-
Re: Spanje
Denk na: JC is dit weekend in Nederland, logisch dat het dan fout gaat met Barcelona en dat Ajax wint. Ken je klassiekers.Jabu schreef:Gaat lekker met Barca bij Osasuna. Real wordt zo wel heel eenvoudig kampioen. Op de schop met die jeugdopleiding!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Volgens mij starte Barcelona zonder Xavi, Iniesta, Fabregas en een Messi die niet geweldig in vorm is, tja dan wordt het toch een stukske minder ...
Blij met de punten ...
Wat een boef die Ramos... En hij komt er ook mee weg...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En Iborra met 2x geel van het veld. Hij dacht even de bal te klemmen in de 16. Penalty koeltjes ingeschoten door CR7.
- peter
En Ronaldo met z'n tweede. Ook een fenomeen hoor.
Zoveel snelheid en kracht heeft dat elftal. En dan zie je bij Studio Voetbal Buly sprinten..
IK GELOOF!!!!!!
- peter
En dat is drie voor Ronaldo.
AbsoluutPeter schreef:En Ronaldo met z'n tweede. Ook een fenomeen hoor.

Messi krijgt terecht veel lof, maar cijfermatig presteert Ronaldo vorig seizoen en ook dit seizoen nog beter. Hij maakt onwaarschijnlijk veel goals, echt ontzettend knap!
- InnerHarbour
Kan zijn maar ik vind hem eigenlijk bijna altijd door het ijs zakken als het er werkelijk op aan komt, tegen de top teams, of dat nu voor Portugal is of voor RM.Baseman schreef:AbsoluutPeter schreef:En Ronaldo met z'n tweede. Ook een fenomeen hoor.![]()
Messi krijgt terecht veel lof, maar cijfermatig presteert Ronaldo vorig seizoen en ook dit seizoen nog beter. Hij maakt onwaarschijnlijk veel goals, echt ontzettend knap!
YNWA
Messi heeft volgens mij nog geen goede wedstrijd gespeeld voor Argentinie...dus dat zegt weinig.InnerHarbour schreef:Kan zijn maar ik vind hem eigenlijk bijna altijd door het ijs zakken als het er werkelijk op aan komt, tegen de top teams, of dat nu voor Portugal is of voor RM.
En volgens mij presteert Ronaldo voornamelijk tegen Barca wat minder, al scoorde hij laatst wel in de onderlinge wedstrijd.
- InnerHarbour
Juist tegen Barcelona geeft hij niet thuis. Een gigant tegen de kleintjes is hij ben niet kapot van hem
YNWA
Ik ben benieuwd of we vanavond voetbal van een andere planeet te zien krijgen of weer voetbal van een andere zwaartekracht.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- peter
Dan schakel je te laat in voor Real en zie je dat Ronaldo er weer eentje in heeft geprikt na 6 minuten.
Belachelijke tweede gele kaart voor Cisma van Racing.
Belachelijke tweede gele kaart voor Cisma van Racing.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins
Speelde verder vrij waardeloos. Madrid had overigens heel veel geluk. Rayo was in de eerste helft beter, bal binnenkant kruising eruit, Ramos en Pepe die opgepakt hadden moeten worden...
IK GELOOF!!!!!!
Het geluk van de a.s. kampioen van Spanje.Rishi schreef:Speelde verder vrij waardeloos. Madrid had overigens heel veel geluk.

Oneens.Barcelona was gewoon de betere en verdiende de overwinning tegen die schoppers van Atl. M. en die malloot van een coach ..
Blij met de punten ...
Dat zal best Jabu, maar tel dan ook de (meer) kansen van Barcelona mee.
Blij met de punten ...