Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Hoe kan dat geen 2e gele kaart zijn?
90 minuten gallery play...
- SylvievdVaart
Tja. Stumper.D_skilled schreef:Ronaldo op een paar momenten na niet gezien. Gebeurt hem te vaak in een El Classico.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Real tegen Barca, altijd fijn voor wat knetterende ruzie in huis. En fijn, over een week mogen we weer!
Ook leuk: ik win praktisch altijd! Ha!

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Een reguliere overwinning van Barcelona op Real Madrid.
Laatste 13 Classicos:
- 9 maal winst Barcelona
- 3 gelijke spelen
- 1 maal winst Real Madrid
Laatste 13 Classicos:
- 9 maal winst Barcelona
- 3 gelijke spelen
- 1 maal winst Real Madrid
Ik vraag me af wat de rol van Fabregas is? Aan Thiago heb je meer aan (op dit moment)
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Dat win jij toch altijdSylvievdVaart schreef:Real tegen Barca, altijd fijn voor wat knetterende ruzie in huis. En fijn, over een week mogen we weer!![]()
![]()

Blij met de punten ...
- SylvievdVaart

Ik vond hem juist sterk. Wereldklasse.Rachid schreef:Ik vraag me af wat de rol van Fabregas is? Aan Thiago heb je meer aan (op dit moment)
IK GELOOF!!!!!!
Fabregas vind ik ook wel een missertje van Barcelona. Zeker als je ziet voor welk bedrag Real Ozil haalde. Die is twee keer zo goed en twee keer zo goedkoop.
Fabregas heeft een andere rol, speelt in de basis bij barça, is van Barça... allemaal zaken die meespeelden.
IK GELOOF!!!!!!
Ik ook, hij beheerst het simpel spelen (1 keer raken) en zorgt met zijn loopvermogen voor diepgang. Past prima binnen dit Barcelona.Rishi schreef:Ik vond hem juist sterk. Wereldklasse.Rachid schreef:Ik vraag me af wat de rol van Fabregas is? Aan Thiago heb je meer aan (op dit moment)
-
Fabregas was de verloren zoon en die zijn altijd duurder als je die terug wilt halen.Jöhnk schreef:Fabregas vind ik ook wel een missertje van Barcelona. Zeker als je ziet voor welk bedrag Real Ozil haalde. Die is twee keer zo goed en twee keer zo goedkoop.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Fabregas was vorige week erg sterk. Xabi had enorm veel moeite met zijn beweeglijkheid.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Real is beter inderdaad, klein wondertje dat het nog 0-0 staat.
- SylvievdVaart
Whahaha, jammerrrrrr Lucas, het is 1-0! 

1-0 Pedro, mooie assist van Messi
2-0 Dani Alves, prachtige knal
2-0 Dani Alves, prachtige knal
- SylvievdVaart
Yep, 2-0. Makkie 

Tja, zo is het toch 'gewoon' 2-0. Wel knap.
Ja, Real had vooral in het 1e half uur prima kansen, schot van Ozil verdiende beter, maar uiteindelijk raken ze toch weer teveel gefrustreerd.