Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Ongelofelijk om Real zo te zien ploeteren, want met hun b-team spelen ze Ajax helemaal zoek.
Ja, Barca is in deze editie een stuk beter dan in de vorige. Nu staan ze alleen wel achter.
- SylvievdVaart
Guttegut, Cristina R. kan scoren tegen Barca 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Maar dit is ook een veredeld B-elftal. Die Altintop kan bijvoorbeeld echt weinig.
Gelukkig speelt AJAX volgend seizoen, dankzij JC, net als Barcelona ...
Blij met de punten ...
Pepe 
Eindelijk, een voetballende wissel van Mourinho.

Eindelijk, een voetballende wissel van Mourinho.
Laatst gewijzigd door Rooie op wo jan 18, 2012 11:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Pepe..... Als hij zou blijven maakt hij miljoenen mensen blij. Zelfs in Madrid en Portugal.
IK GELOOF!!!!!!
Messi moet zich niet zo aanstellen, maar wederom een mongolenactie van Pepe....
Schiet die Pepe nu eens af, man wat een ongelooflijke achterlijke misselijkmakende gemene kwal ..
Blij met de punten ...
Wel eens ooit enkele noppen op de bovenkant van je hand gehad ? ..Benji schreef:Messi moet zich niet zo aanstellen, maar wederom een mongolenactie van Pepe....
Blij met de punten ...
Ja en toen ging ik niet rollen.999 schreef:Wel eens ooit enkele noppen op de bovenkant van je hand gehad ? ..Benji schreef:Messi moet zich niet zo aanstellen, maar wederom een mongolenactie van Pepe....
Messi rolde nietBenji schreef:Ja en toen ging ik niet rollen.999 schreef:Wel eens ooit enkele noppen op de bovenkant van je hand gehad ? ..Benji schreef:Messi moet zich niet zo aanstellen, maar wederom een mongolenactie van Pepe....

Blij met de punten ...
Ik voel geen spanning meer bij El Classico's, daarvoor wint Barcelona te vaak.
Bah, een aanslag op Messi van Carvalho. Ordinaire schopploeg.
En toch elke keer blijven beweren dat je de scheids tegen hebt 
Wat een frustratie toch weer...

Wat een frustratie toch weer...
Laatst gewijzigd door Rooie op wo jan 18, 2012 11:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronaldo op een paar momenten na niet gezien. Gebeurt hem te vaak in een El Classico.