Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Doodzonde, die jongen is zijn hele carriere aan het vergooien.
Tja, kiest voor het grote geld. Medelijden hoeven we niet te hebben met hem.
IK GELOOF!!!!!!
Goh.wimpey schreef:Zou me niets verbazen wanneer psv een lijntje uitgooit voor Van Ginkel. Die zoeken immers nog een allround middenvelder.

Ik lees op PN 'dat er niets uitlekt'. Dan ga ik er maar vanuit dat er niets speelt daar. Want Pasveer, Luuk, Viergever, Defour en Rekik lekte allemaal uit.
-
- AT Toto winner 15/16
Over Luuk gesproken, het lijkt wel of hij er helemaal geen klote meer van kan sinds zn periode bij Twente. Ik zal hem niet gelijk afschrijven maar het ziet er op zn zachtst gezegd allemaal een beetje onbeholpen uit.
Onbeholpen was hij toch altijd al? En daarnaast: Luuk is statisch. Met de arbeidsethos van N'Kufo werd Twente kampioen, met De Jong werd de club dat niet meer...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- InnerHarbour
Vanmiddag Aston Villa-Newcastle kijken in de pub, grotemannenvoetbal kijken met grotemannenglazen. 

YNWA
Engeland en Schotland
Siem speelt toch bij Newcastle?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
Net als Krul, Anita en Janmaat. Vlaar, Bacuna, El Ahmadi bij Aston Villa, al met al een redelijk ex-eredivisie gehalte.zeux schreef:Siem speelt toch bij Newcastle?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik associeer Siem niet met de grotemannen waar IH zo verkikkerd op is. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Op basis van de eerste verhalen die ik heb gehoord is het misschien wel de afscheidswedstrijd van Janmaat. 

Nil volentibus arduum
siem viel in (voor anita) en kreeg vlak voor tijd de kans op 0-1..
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Van Gaal wint weer niet, nu 1-1 tegen Southampton.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Sunderland.
Gelukkig komt Di Maria de gelederen versterken voor een 'fooitje'.
Gelukkig komt Di Maria de gelederen versterken voor een 'fooitje'.

Dan kan dat 3-5-2 systeem alweer in de kast.peter schreef: Gelukkig komt Di Maria de gelederen versterken voor een 'fooitje'.
The English are not impressed: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... rland.html
- InnerHarbour
Maar gelukkig zien we de patronen al.
Eerste twijfels al bij de supporters van MU:
http://www.redcafe.net/threads/louis-va ... 3/page-150

Eerste twijfels al bij de supporters van MU:
http://www.redcafe.net/threads/louis-va ... 3/page-150
Je speelt zoals je traint.Yopi schreef:Maar gelukkig zien we de patronen al.![]()

Ach, het is een goede trainer die vrijwel overal begint met slechte resultaten. Het zal ook bij United wel weer goed komen.
Waldorf en Statler zitten er al weer!wimpey schreef:Je speelt zoals je traint.Yopi schreef:Maar gelukkig zien we de patronen al.![]()

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik denk dat W & S vaststellen dat Man U onder een onwijs goede trainer onwijs slecht aan het seizoen is begonnen. Ondanks dat er 75 M GBP aan nieuw materiaal is geïnvesteerd. And counting...Duke schreef:Waldorf en Statler zitten er al weer!wimpey schreef:Je speelt zoals je traint.Yopi schreef:Maar gelukkig zien we de patronen al.![]()
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
En hoeveel van die 75m speelde er gisteren? Maar goed, jullie zullen blij zijn dat het nog niet loopt. Hebben jullie toch een hele zomer op moeten wachten. En als het zo wel loopt dan is het uiteraard vanwege alle investeringen en 'zo kan ik het ook'. Zeer vermoeiend discussiëren op deze manier.wimpey schreef:Ik denk dat W & S vaststellen dat Man U onder een onwijs goede trainer onwijs slecht aan het seizoen is begonnen. Ondanks dat er 75 M GBP aan nieuw materiaal is geïnvesteerd. And counting...Duke schreef:Waldorf en Statler zitten er al weer!wimpey schreef: Je speelt zoals je traint.
Zag het gisteren op MOTD (hoeveel van de wedstrijd hebben jullie gezien?) en het was slecht, voornamelijk de achterste linie, en het zal niet helpen dat domme verdedigers als Jones en Smalling opeens een ander systeem spelen, ze snappen het gewoon nog niet en dat maakt je heel erg kwetsbaar helaas.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Contacteer:
En hoeveel van die 75m speelde er gisteren? Maar goed, jullie zullen blij zijn dat het nog niet loopt. Hebben jullie toch een hele zomer op moeten wachten. En als het zo wel loopt dan is het uiteraard vanwege alle investeringen en 'zo kan ik het ook'. Zeer vermoeiend discussiëren op deze manier.wimpey schreef:Ik denk dat W & S vaststellen dat Man U onder een onwijs goede trainer onwijs slecht aan het seizoen is begonnen. Ondanks dat er 75 M GBP aan nieuw materiaal is geïnvesteerd. And counting...Duke schreef:Waldorf en Statler zitten er al weer!wimpey schreef: Je speelt zoals je traint.
Zag het gisteren op MOTD (hoeveel van de wedstrijd hebben jullie gezien?) en het was slecht, voornamelijk de achterste linie, en het zal niet helpen dat domme verdedigers als Jones en Smalling opeens een ander systeem spelen, ze snappen het gewoon nog niet en dat maakt je heel erg kwetsbaar helaas.
Die W&S hebben er kijk op.
Ik las hier een aantal weken geleden dat LVG wonderen had verricht. Niet alleen liep hij over water, hij had bovendien MU al volledig naar zijn hand gezet en matige spelers in goede omgetoverd. Welnu, dat gejubel blijkt voorbarig te zijn geweest. LVG mag zich gelukkig prijzen dat zijn team in het begin van de competitie een gemakkelijk programma heeft. Daardoor kan hij, als het meezit, nog wat puntjes sprokkelen.
Bij nader inzien blijkt hij zo goed als zijn selectie, net als andere trainers. No shit. Hij haalt 'gewoon' Di Maria voor zeventig miljoen.

Ik las hier een aantal weken geleden dat LVG wonderen had verricht. Niet alleen liep hij over water, hij had bovendien MU al volledig naar zijn hand gezet en matige spelers in goede omgetoverd. Welnu, dat gejubel blijkt voorbarig te zijn geweest. LVG mag zich gelukkig prijzen dat zijn team in het begin van de competitie een gemakkelijk programma heeft. Daardoor kan hij, als het meezit, nog wat puntjes sprokkelen.
Bij nader inzien blijkt hij zo goed als zijn selectie, net als andere trainers. No shit. Hij haalt 'gewoon' Di Maria voor zeventig miljoen.
- raymon
- Contacteer:
ManU speelde ook heel redelijk maar het blijven oefenwedstrijden. Tevens was Van Gaal helemaal niet zo tevreden vooral dus over de achterhoede. Maar goed, ik wacht het nog een paar weken af en verwacht dat het langzaam beter gaat.