Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

zeux

Re: Engeland en Schotland

Bericht door zeux » di aug 19, 2014 9:30 am

peter schreef:Eigenlijk sinds 18 september niet (toen tegen Basel in de CL). In die pot op 24 september tegen Swindon voor de Capitol One Cup werd hij na 10 minuten met een zware blessure gewisseld.

11 maanden dus.
Ook hij loopt dus het risico terecht te komen op de mestvaalt van veelbelovende talenten die vroeg zijn gestrand met hun haast om naar het buitenland te gaan. Gozer is pas 22.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

elliquido

Bericht door elliquido » di aug 19, 2014 9:34 am

hij mag best bij ons een paar jaren ritme opdoen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 19, 2014 9:41 am

Zou me niets verbazen wanneer psv een lijntje uitgooit voor Van Ginkel. Die zoeken immers nog een allround middenvelder.

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di aug 19, 2014 10:06 am

Dan sturen ze hem naar Vitesse.

zeux

Bericht door zeux » di aug 19, 2014 10:13 am

Yopi schreef:Dan sturen ze hem naar Vitesse.
Dat lijkt mij ook. Maar ook een soort van blamage dan. Niet gered bij Chelsea, terug naar het oude nest. Maar als hij die 'trots' weet in te slikken, zou het voor hem zeker het beste zijn. In ieder geval weer spelen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » di aug 19, 2014 10:22 am

Hij kan er weinig aan doen. Zelf was hij liever naar Ajax gekomen. En het is lastig uitblinken met een gescheurde knieband.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di aug 19, 2014 11:27 am

Hoho, Van Ginkel heeft afgelopen maand in het Gelredome nog meegedaan in een vriendschappelijke wedstrijd tussen Vitesse en Chelsea. Naar verluid was die wedstrijd van een erg hoog niveau. :hypocrite.gif:

Maar zonder ironie: zonde van die jongen. Als Ajax zijnde zou ik hem nog steeds willen ophalen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di aug 19, 2014 12:23 pm

Yopi schreef:Hij kan er weinig aan doen.
Hij kan er zat aan doen, hij had ook gewoon bij Vitesse kunnen blijven. Er was geen enkele verplichting om naar Chelsea te gaan, als hij een ander scenario voor ogen had dan dit (het niet spelen bedoel ik niet de blessure) leidt hij aan grenzeloze grenseloze zelfoverschatting.
YNWA

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di aug 19, 2014 12:32 pm

Yopi schreef:Hij kan er weinig aan doen. Zelf was hij liever naar Ajax gekomen. En het is lastig uitblinken met een gescheurde knieband.
Tot op zekere hoogte. Je kunt natuurlijk ook op je strepen gaan staan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 19, 2014 9:48 pm

Manchester United en Sporting betrekken Nani in transfer Rojo

Louis van Gaal kan snel een beroep doen op Marcos Rojo. Manchester United heeft de Argentijnse verdediger voor twintig miljoen euro overgenomen van Sporting Portugal. De Portugese club meldt dat het negen miljoen euro in de verbouwing van het eigen trainingscomplex gaat steken. Nani bewandelt de omgekeerde weg en keert van United terug naar Sporting Portugal. Hij speelt een seizoen op huurbasis. De Portugezen hebben eveneens een optie tot koop bedongen.

Van Gaal debuteerde zaterdag met een nederlaag tegen Swansea (1-2) in de Premier League. Na dat duel drong de voormalige bondscoach van Oranje aan op defensieve versterkingen. Rojo is inzetbaar als linksback en linker centrale verdediger. United trok eerder de beurs voor linksback Luke Shaw, die voor bijna veertig miljoen euro overkwam van Southampton.

Bron: nusport.nl
Dat is de tweede speler voor de linkerkant. Kunnen we nu de conclusie trekken dat United deze maand niet meer concreet gaat worden voor Blind?
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 19, 2014 10:09 pm

Centrale verdediger. Blind zou centraal nog kunnen of als back-up voor de left-winger en linker centrale verdediger. Maar dat lijkt me ook niet. Laat hem maar blijven!
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » wo aug 20, 2014 10:03 am

De spanning stijgt bij MU.

Waarschijnlijk staat Daley niet bovenaan de lijst. Anders hadden ze hem allang gehaald.

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 20, 2014 10:25 am

Lionel schreef:Centrale verdediger. Blind zou centraal nog kunnen of als back-up voor de left-winger en linker centrale verdediger. Maar dat lijkt me ook niet. Laat hem maar blijven!
Blind speelt bij z'n club op het middenveld.

Het lijkt mij nogal simpel. Wanneer Van Gaal bij z'n systeem blijft, dan heeft ie - nu Rojo binnen is - nog een wing back op rechts (bijv. Cuadrado), een RCV (bijv. Benatia) en een middenvelder naast Herrera nodig (bijv. Vidal of Blind) nodig.

Wanneer Di Maria komt, gaat dat systeem (alweer) op de schop.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 20, 2014 10:32 am

Kuijt speelt bij zijn club in de .....
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 20, 2014 11:52 am

Delay centrale verdediger in de PL met zijn gebrek aan snelheid, lengte en mannelijkheid. :smallgrin.gif:
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 21, 2014 12:40 am

Dat verhaal kennen we nou wel, IH.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 21, 2014 6:51 am

Ik begin er niet over, jij komt met die rare dingen, Delay als CV in de PL. :drecul.gif:
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do aug 21, 2014 7:29 am

InnerHarbour schreef:Ik begin er niet over, jij komt met die rare dingen, Delay als CV in de PL. :drecul.gif:
Daley Blind was in de ogen van Van Gaal een middenvelder, althans zo zei hij het voor het WK. Opstellen in de verdediging was een noodgreep, er waren geen bekwame verdedigers genoeg.

MU zal Blind niet halen als verdediger en ik heb geen zich op wat er voor spelers bij MU aanwezig zijn voor het middenveld (MU interesseert mij niet), maar ik denk dat MU rekent op een hoger niveau.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 21, 2014 2:18 pm

Balotelli voor 16 M GBP naar Liverpool.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do aug 21, 2014 2:35 pm

Dan gaan ze er flink op achteruit. In vergelijking met Suarez nog wel de rare fratsen maar niet meer de klasse. Die kans op de titel hadden ze afgelopen jaar moeten grijpen. Nu is het alweer te laat.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » do aug 21, 2014 2:39 pm

Marillion schreef: In vergelijking met Suarez nog wel de rare fratsen maar niet meer de klasse.
Hoho: voor de klasse heeft Rodgers die Lambert gehaald. :biggrin.gif:

Kan me niet voorstellen dat Liverpool met deze meuk in de top 4 van de PL eindigt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 21, 2014 2:54 pm

Marillion schreef:Dan gaan ze er flink op achteruit. In vergelijking met Suarez nog wel de rare fratsen maar niet meer de klasse. Die kans op de titel hadden ze afgelopen jaar moeten grijpen. Nu is het alweer te laat.
Een beetje zoals fnoord. :headbang.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do aug 21, 2014 3:58 pm

Die mafketel gaat er gewoon 20 maken hoor, die scoort overal.
YNWA

gaizka

Bericht door gaizka » vr aug 22, 2014 8:25 am

wimpey schreef:
Marillion schreef: In vergelijking met Suarez nog wel de rare fratsen maar niet meer de klasse.
Hoho: voor de klasse heeft Rodgers die Lambert gehaald. :biggrin.gif:

Kan me niet voorstellen dat Liverpool met deze meuk in de top 4 van de PL eindigt.
Top 4 moet weer mogelijk zijn, ze hebben voorin ontzettend veel kwaliteit met Coutinho, Sturridge & Sterling.

Ik vind Balotelli ook een onbegrijpelijke aankoop, hoe kan het toch dat clubs/trainers er steeds weer aan beginnen? Voor dat geld had Liverpool waarschijnlijk ook Bony kunnen halen, zou een uitstekend duo kunnen vormen met Sturridge denk ik. Wat Bony betreft, lijkt mij ook een prima spits voor Arsenal.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 22, 2014 9:30 am

Marco van Ginkel zit in volle wachtkamer bij Chelsea
Door: Maarten Wijffels

Op papier is hij na Arjen Robben en Robin van Persie onze hoogst spelende profvoetballer. Maar Marco van Ginkel zit niet eens bij de voorselectie van Oranje. Regelmatig spelen bij Chelsea lijkt ook dit seizoen moeilijk. PSV zou Van Ginkel met liefde huren. 'Maar zijn kaliber spelers wordt inmiddels alleen binnen de Premier League of in Duitsland, Spanje of Italië gestald.'

Met de Braziliaanse WK-ganger Ramires was er een middenvelder geschorst en met Mohamed Salah een andere middenvelder niet van de partij. Toch zat Marco van Ginkel maandagavond niet eens bij de selectie van Chelsea voor de eerste competitiewedstrijd tegen Burnley.

In Londen gaan ze er prat op dat ze dit seizoen meer kwaliteit dan ooit in de breedte hebben. Maar hoe veel spelers kun je stapelen totdat het pervers wordt? En totdat die spelers de moed verliezen in een niet te winnen concurrentiestrijd?

'We zijn met Chelsea in gesprek. Natuurlijk wil Marco knokken voor zijn kansen, maar er moet wel een reëel perspectief zijn. Maandag was niet prettig om te zien natuurlijk', zegt zaakwaarnemer Karel Jansen.

Op papier spelen van alle Nederlandse profvoetballers wereldwijd alleen Arjen Robben en Robin van Persie bij een grotere club dan Van Ginkel (21). Dit zou het jaar van zijn internationale doorbraak moeten worden. Toen Chelsea hem vorig jaar haalde, noemde trainer José Mourinho Van Ginkel één van zijn 'beautiful young eggs', die hij als een ware moederkloek zou gaan uitbroeden.

Concurrenten
Mourinho sprak ook over de opvolging van Frank Lampard, vorig jaar bezig aan zijn laatste seizoen op Stamford Bridge. Van Ginkel had vorig jaar de pech zwaar geblesseerd te raken. Maar het monument Lampard is vertrokken en toch heeft Chelsea met Cesc Fabregas en Nemanja Matic 'gewoon' twee zware concurrenten voor de Nederlander erbij gehaald.

Vorig jaar viel er een fictief Chelsea-elftal te maken van alleen maar middenvelders die Mourinho kon opstellen (zie hieronder). Nu is dat nauwelijks anders. Van Ginkel heeft nog altijd liefst negen concurrenten voor telkens maar een paar basisplekken in dat middenrif. En het is dat Victor Moses, de Duitser Marko Marin en het Spaanse talent Oriol Romeo recent zijn verhuurd aan Stoke City, Fiorentina en Stuttgart, anders waren er zelfs dertien middenvelders geweest om uit te kiezen.

Mogelijk kan ook Van Ginkel volgende week, in de slotweek van de transfermarkt, worden verhuurd. 'We wachten op antwoord van Chelsea hoe zij het zien', zegt Karel Jansen. 'Of de Eredivisie een optie zou zijn? Nou, dat denk ik niet direct als je al een tijdje hebt meegedraaid bij een club van dit niveau.'

'Dat is helaas de tendens geworden', ziet Marcel Brands, technisch directeur van PSV. Brands zou 'altijd ja' zeggen als PSV Van Ginkel nu zou kunnen huren. ',Dat heb ik een tijd geleden al aangegeven bij zijn management. Maar Van Ginkel behoort tot een categorie spelers die clubs als Chelsea, Manchester City en Arsenal tegenwoordig binnen de Premier League uitlenen. En anders in Duitsland, Spanje, Italië. Ook al is zo'n jongen pas 21. Nederland vindt men een te laag niveau geworden. De spelers die Vitesse van Chelsea krijgt, daarbij kan het nog net. Die staan nog helemaal aan het begin van de ladder.'
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie