Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Fabregas. De blaugranas zijn niet te stoppen. Schitterend doelpunt.
Gaan we nu nog +- 25 minuten trappen krijgen op alles wat aan de kant van Barcalona beweegt ?...
Blij met de punten ...
Hahaha heerlijk dit. Een Madrileen die het onterecht vond of Ramos wilt verdedigen?
Mourinho verneukt het imago van Real.
Mourinho verneukt het imago van Real.
IK GELOOF!!!!!!
Overgens vond ik de wedstrijd, ondanks dat de clubs tezamen zo'n +- 500 miljoen schuld hebben en er +- voor hetzelfde bedrag aan spelers en spelerssalarissen op het veld stonden, niet zo'n beste wedstrijd ..
Blij met de punten ...
999 schreef:Tja, het nivo is niet al te best .. Lijkt AJAX wel .. bijna toch

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Klopt.. Dit Madrid schijt voor Barça.999 schreef:Overgens vond ik de wedstrijd, ondanks dat de clubs tezamen zo'n +- 500 miljoen schuld hebben en er +- voor hetzelfde bedrag aan spelers en spelerssalarissen op het veld stonden, niet zo'n beste wedstrijd ..
IK GELOOF!!!!!!
-
Niet een al te beste wedstrijd, maar Barca speelde het vakkundig uit in de 2de helft. De passing van Barca blijft ongeëvenaard. De manier waarop Messie en Alexis elkaar inspelen en kaatsen op de rand 16 van Madrid... strakke pass en gelijk onder controle.
Whitey on the moon.
Dat is nou ook weer overdreven, maar de tweede goal was natuurlijk wel mazzel. Qua kansen had Real er ook nog wel een paar kunnen maken. Het niet afmaken van kansen heeft natuurlijk niet in de eerste plaats met geluk te maken, maar de suggestie dat Real kansloos was is overdreven. Het was van beide kanten een zeer matige wedstrijd.Rishi schreef:Volgens Pepe had Barça geluk...
I think I lost my fucking headache
Eerlijkheidshalve moet je er bij vertellen dat dat pas gebeurde na de gelukkige voorsprong van Barcelona en dat Real ook nog enkele zeer goede kansen kreeg.
Blij met de punten ...
Wat was Busquets goed. Özil liep er voor Jan met de korte achternaam bij. Zelfs toen Alves werd doorgeschoven en men achterin één op één ging spelen en Busquets dus ook nog Piqué in het centrum moest ondersteunen. Die accentverschuiving van Guardiola creëerde meer ruimte voor Messi en nekte Real. Mourinho had geen antwoord.
Ondanks dat het tweede doelpunt natuurlijk flinke mazzel was (maar dat was het eerste doelpunt ook), bleek Guardiola flexibeler dan Mourinho. Daar werd de strijd gewonnen.
Ondanks dat het tweede doelpunt natuurlijk flinke mazzel was (maar dat was het eerste doelpunt ook), bleek Guardiola flexibeler dan Mourinho. Daar werd de strijd gewonnen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Sergi was inderdaad klasse. Zie hem bij Spanje ook daar spelen. Maak je ruimte voor Xabi, Xavi, Iniesta op het middenveld.
Barça was slordig maar op 2 kansen na, had Real niks in te brengen..
Barça was slordig maar op 2 kansen na, had Real niks in te brengen..
IK GELOOF!!!!!!
Natuurlijk niet. Dan moet je Ramos laten vallen. Eén van de weinige spelers die iets van breedte in het spel van Spanje brengt. Bovendien is een middenveld met Xabi, Xavi en Iniesta erg kwetsbaar.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
C. Ronaldo was trouwens de grote dissonant gisteren. De paar kansen die hij krijgt, verprutst ie grandioos.
Whitey on the moon.
Dat werkt niet als je Busquets structureel als een soort libero/controleur voor de verdediging wil laten spelen.Rishi schreef:Ramos rechtsback?
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Volgens die commentator eet Özil niet al te vaak thuis .. ( een van de redenen waarom ie er naast staat )
Blij met de punten ...
Rishi schreef:Madrid krijgt voetballes maar staat toch 0-2 voor.

2-6 zag ik. Hoe wil je dat rijmen? Scorebordjournalistiek?

Als je de wedstrijd niét gezien hebt komt het ongeloofwaardig over. Maar Sevilla had me toch een paar kansen. Madrid is een counterploeg. Niks meer.
IK GELOOF!!!!!!
Die reddingen van Casillas b.v. is natuurlijk een klasbak maar had wel het nodige geluk daarbij ..
Blij met de punten ...