Het aantal keren dat het mis gaat staat in geen verhouding tot de aanwezige kwaliteiten, vind ik. AZ had Standard thuis compleet in de achterzak en ging toch de boot in. Vanavond had het in de tweede helft ook weinig problemen meer, maar wederom ging het mis.Jöhnk schreef:Aller tijden? Qua prijzenkast valt dat nog best mee, geloof ik.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.
AZ komt ook tekort, hoor. Een beetje ploeg wint hier met 0-3. Standard was historisch slecht.
Dit seizoen alleen al: Twente 1x, Heerenveen 3x, AZ 2x. Vorig seizoen Ajax tegen Marseille. De afgelopen jaren AZ tegen Sporting, Ajax tegen Milan, Ajax tegen het zeer matige Slavia Praag, Ajax in een uitstekende uitgangspositie thuis tegen Kopenhagen, PSV tegen Milan, Nederland met veel meer kwaliteit eruit tegen Rusland. Gewoon een stelletje losers.Jinne schreef:Heerenveen en AZ draaien dit seizoen ook in de eredivisie niet lekker, dus ik vind dat te makkelijk gezegd. Bovendien won PSV wel in de laatste minuut tegen Sparta Praag.Enganche schreef:Herhaling van vorige week: Nederlandse clubs zijn gewoon de grootste anti-winnaars aller tijden. Loser instelling.