Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » di sep 23, 2014 8:26 pm

Problema muscolare.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » ma nov 03, 2014 5:59 pm

Voorlopig blijft van Ginkel ook op die 31 minuutjes staan en zitten we in november. Wordt het niet tijd dat die jongen zijn management aan de dijk zet? Treurig hoe zijn carriere nu verloopt.

Over Milan gesproken, gisteren verloren ze thuis kansloos van Palermo met 0-2. Inzaghi doet het daar ook maar niet beter dan een Seedorf. En bij Inter staat de baan van Mazzari nu echt op de tocht. Als hij de komende pot niet wint, dan is het schluss. Martinez of good old Sinisa Mihajlovic moet hem opvolgen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Italië

Bericht door InnerHarbour » ma nov 03, 2014 6:01 pm

Blijven ze daar onervaren trainers aanstellen?
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » ma nov 03, 2014 6:02 pm

peter schreef:Voorlopig blijft van Ginkel ook op die 31 minuutjes staan en zitten we in november. Wordt het niet tijd dat die jongen zijn management aan de dijk zet? Treurig hoe zijn carriere nu verloopt.
Kan natuurlijk ook dat hij misschien iets van zijn brille heeft verloren na die zware blessures, waardoor hij niet meer weet te overtuigen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » ma nov 03, 2014 6:11 pm

InnerHarbour schreef:Blijven ze daar onervaren trainers aanstellen?
Sinisa heeft natuurlijk wel wat ervaring opgedaan, maar de vraag is even of hij het nou allemaal zo goed doet. Martinez lijkt eerste keuze, maar dat gaat Thorir een bom met duiten kosten. Zelfde geldt voor Mihajlovic, trouwens.

En dan kom je dus in een derde garnituur:
Walter Zenga, Leonardo, David Moyes, Clarence Seedorf of Alberto Zaccheroni. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » ma nov 03, 2014 6:16 pm

zeux schreef:
peter schreef:Voorlopig blijft van Ginkel ook op die 31 minuutjes staan en zitten we in november. Wordt het niet tijd dat die jongen zijn management aan de dijk zet? Treurig hoe zijn carriere nu verloopt.
Kan natuurlijk ook dat hij misschien iets van zijn brille heeft verloren na die zware blessures, waardoor hij niet meer weet te overtuigen.
Plus dat de concurrentie ook gewoon hevig is bij een club als Milan. Hij moet/moest zorgen dat je bij een club weer ritme pakt en zo kan uitgroeien tot een absolute klasbak. Dan kom je binnen als een 'maestro' in plaats van een nobody.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » za nov 15, 2014 2:55 pm

Boom boom Mancini is de nieuwe oude trainer van Inter.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Italië

Bericht door Baseman » di dec 02, 2014 11:52 am

Van Ginkel is zowaar actief geweest, uit het AD:
'Inzaghi en andere mensen waren complimenteus'

Marco van Ginkel kende een moeilijke start bij AC Milan, maar zondag kreeg hij zijn kans en oogstte hij complimenten na de 2-0 zege tegen Udinese. ,,Het was belangrijk om er meteen te staan'', beseft de 22-jarige middenvelder, die wordt gehuurd van Chelsea. ,,Anders gaan mensen toch denken: Waarom wordt hij niet opgesteld?''

En, opgestaan met spierpijn op je verjaardag?
Marco van Ginkel: ,,Ha, nee, dat niet. Maar ik was vandaag (maandag, red.) inderdaad jarig en het was inderdaad ook een poos geleden dat ik weer eens mocht beginnen en tot de 89ste minuut bleef staan. We hadden vijf wedstrijden niet meer gewonnen. Er moest iets veranderen. Niet alleen de trainer (Filippo Inzaghi, red.) was zondag complimenteus, ook andere mensen op de club.''

Milan deed de afgelopen zomer veel moeite om je te huren van Chelsea. Waarom heb je nog maar zo weinig gespeeld?
,,Ik kan je geen echte reden geven. Natuurlijk heb je altijd een aanpassingsperiode. Ook kon ik in september en oktober een paar weken niet spelen vanwege een enkelblessure. Maar ook daarna speelde ik niet veel, iets wat ik niet had verwacht. Je maakt niet voor niets deze overstap. Milan bleef afgelopen zomer maar bellen om te zeggen dat de club me graag wilde.''

,,Laatst is er daarom een gesprek geweest. Ik ben niet iemand die heel erg boos doet, maar je kunt wel om duidelijkheid vragen. Nu kwam mijn kans en dan moet je er toch maar weer meteen staan. Als ik nu niet goed had gespeeld, gaan mensen toch denken: Waarom wordt hij niet opgesteld?''

Waar vind je zelf dat je staat, anderhalf jaar na je vertrek bij Vitesse en na een lange, zware blessure? Van Chelsea naar AC Milan, je had nu ook een makkelijkere weg kunnen kiezen via een verhuur aan Ajax of PSV.
,,Ik heb deze zomer bewust gezegd: ik heb drie jaar in Nederland gespeeld en het meeste daar wel gezien. Het bevalt me op zich prima in het buitenland. In mentaal opzicht ben ik rijper dan toen ik bij Vitesse vertrok. Ik heb bij Chelsea gezeten, daar van alles meegemaakt.

,,Terugknokken na zo'n lange blessure heeft me ook fysiek sterker gemaakt. Wat mensen soms vergeten: ik ben net weer topfit. Krijg ik bij Milan een aantal wedstrijden op een rij de kans, dan zal het voetballend ook steeds beter gaan. De Serie A heeft een goed niveau en op de trainingen kan ik prima mee. Als je daar alleen maar een beetje mee zou huppelen, voel je dat zelf heus wel aan.''

Je blijft een middenvelder met onderscheidende kwaliteiten. Als rechtshalf diepgaan zonder bal, dat deed je zondag meteen alweer een paar keer.
,,Het was jammer dat ik op die momenten net niet de bal meekreeg. Als dat lukt, kun je nog meer bijdragen in het team.''

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » di dec 02, 2014 12:09 pm

Emirates pompt er nog maar eens wat geld in bij Milan. Zou mij niks verbazen als men in de winter weer de markt op gaat.

Lionel
Berichten: 47687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » di dec 02, 2014 3:52 pm

Denk dat hun TD nog waardelozer is dan Overmars als het gaat om aankopen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do dec 04, 2014 12:11 pm

Marco van Ginkel als jonge Ajaxfan met Nigel de Jong op de foto:

Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do dec 04, 2014 2:20 pm

En als je je afvroeg waarom Urby nooit (meer) speelt; dit is zijn vrouw Elena Parrondo:

Afbeelding
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » do dec 04, 2014 2:23 pm

Vind je dat aantrekkelijk Beelzebub?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do dec 04, 2014 2:34 pm

Nee totaal niet. Doe mij maar een volle(re) dame
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Italië

Bericht door InnerHarbour » do dec 04, 2014 4:52 pm

Als Emanuelson loodgieter geweest was waren ze vast ook getrouwd.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48034
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » vr dec 05, 2014 10:42 am

beelzebub schreef:Nee totaal niet. Doe mij maar een volle(re) dame
Nog voller? Opgepompter als dit krijg je ze niet. :smallgrin.gif:

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » vr dec 05, 2014 12:09 pm

zeux schreef:Vind je dat aantrekkelijk Beelzebub?
Mag ik ook antwoorden?

Selfie's: daaraan heb ik net zo'n hekel als aan carnaval. Instagram, FB enzo: iedere maf wil tegenwoordig 'de krant halen'. Knockers on display, lipjes tuiten.

Ik zal ouderwets zijn. Ik hou van 'understated'.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33800
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » vr dec 05, 2014 12:15 pm

wimpey schreef:
zeux schreef:Vind je dat aantrekkelijk Beelzebub?
Mag ik ook antwoorden?

Selfie's: daaraan heb ik net zo'n hekel als aan carnaval. Instagram, FB enzo: iedere maf wil tegenwoordig 'de krant halen'. Knockers on display, lipjes tuiten.

Ik zal ouderwets zijn. Ik hou van 'understated'.
Vanzelfsprekend mag je antwoorden!!!!

Ik houd van naturel. Geen artificieel gedoe.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » vr dec 05, 2014 1:37 pm

peter schreef:
beelzebub schreef:Nee totaal niet. Doe mij maar een volle(re) dame
Nog voller? Opgepompter als dit krijg je ze niet. :smallgrin.gif:

Mwoah. Zo'n taille vind ik niks. Een beetje babyvet is prima. Ze moeten niet breken als ik iets te wild ben :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Italië

Bericht door beelzebub » do dec 11, 2014 1:29 pm

AC Milan wil een nieuw stadion bouwen, met 'slechts' een capaciteit van 42.000 toeschouwers. Wel opvallend. Dat is een halvering van t.o.v. San Siro. Zal wel moeilijker worden om kaartjes te krijgen. Maar een kleinere volle bak is altijd sfeervoller dan een halfleeg stadion. Voor Juventus heeft het ook goed uitgepakt in de tijd van teruglopende toeschouwersaantallen in Italie.

We hebben in Amsterdam en Rotterdam best grote stadions als je kijkt naar de grootste Europese voetbalstadions met een vaste bespeler. Chelsea/Juventus/Liverpool doen het ook maar met 40.000 a 45.000 man elke twee weken.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Italië

Bericht door InnerHarbour » do dec 11, 2014 3:53 pm

Anfield road ligt midden in een woonwijk en daar is het wat lastiger om de capaciteit te vergroten maar afgelopen maandag zijn ze begonnen met de uitbreiding. Ze gaan van 45.000 naar 59.000.
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do dec 11, 2014 6:49 pm

Goed plan dat AC Milan voor een compacter stadion gaat. Bij de echte top affiches kan men dan uiteraard alsnog gewoon naar San Siro uitwijken.

Diverse clubs in Italië kunnen absoluut een kleiner onderkomen gebruiken terwijl het in mijn ogen ook logisch is dat Ajax het aantal toeschouwers dat in de Arena past gaat uitbreiden.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Italië

Bericht door brigade zuid » do dec 11, 2014 7:40 pm

Dat gaat ook gebeuren. In de winterstop komen er ongeveer 300 plaatsen bij. Het zal mooi zijn als het EK in de Arena gespeeld wordt dat er dan nog een uitbreiding komt. Ik vind sowiezo als fnoord met een nieuwe grotere kuip komt dat we mee moeten gaan. Wij zijn Ajax, wij zijn de grootste.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do dec 11, 2014 8:07 pm

Uiteraard! We gaan het niet accepteren dat Feyenoord langer dan 2 of 3 maanden een groter stadium dan Ajax bespeelt. Leuk dat Ajax weer een gracht dicht bouwt, want die stelling aan de oostkant / tijdelijke tribune ziet er nu nog wat gaar uit.

Overigens wil ik dat Ajax over een X aantal jaar of XX aantal jaar in een eigen, aanzienlijk wat groter stadion gaat spelen. Het ontwerp van het stadion en ook de flexibele manier van omgaan met vaste stoelnummers (simpel niet hanteren op het merendeel van de tribunes, heb ik al vrij uitgebreid in mijn hoofd zitten.

Maarja dat heeft verder niet zoveel met het Italië topic te maken. :smile-ajax.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do dec 11, 2014 8:20 pm

brigade zuid schreef:Dat gaat ook gebeuren. In de winterstop komen er ongeveer 300 plaatsen bij. Het zal mooi zijn als het EK in de Arena gespeeld wordt dat er dan nog een uitbreiding komt. Ik vind sowiezo als fnoord met een nieuwe grotere kuip komt dat we mee moeten gaan. Wij zijn Ajax, wij zijn de grootste.
Jep, Ajax is op tig facetten echt met afstand een heel stuk groter. Hoewel onder meer Dirk Kuijt en Jack van Gelder nog weleens iets anders beweren, is de fanbase van Ajax echt veeeeeel groter dan die van Feyenoord en laat staan die van PSV.

Plaats reactie