Italië

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » wo sep 03, 2014 1:45 pm

Lees nu de reden ook. Roma heeft die Holebas gehaald omdat Urby moeite heeft met niveau. Hij is dus van reserve linksback naar reserve reserve linksback gegaan.

Voor de volledigheid, zodat jullie een beeld hebben van die selectie:
Verdediging:
Torosides - Manolas - Yanga Mbiwa - Cole
Maicon - Castan - Astori - Holebas
REST: Balzaretti, Urby

Middenveld:
Nainggolan - De Rossi - Pjanic
Keita - Ucan - Strootman
REST: Florenzi, Paredes

Spitsen:
Iturbe - Totti - Gervinho
Ljajic - Destro - Sanabria
REST: Borriello

Lionel
Berichten: 47689
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » wo sep 03, 2014 1:48 pm

Zo slecht is/was hij toch niet?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » wo sep 03, 2014 1:54 pm

Zie aanpassing. Concurrentie is moordend.

wimpey
Berichten: 52151
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Italië

Bericht door wimpey » wo sep 03, 2014 2:05 pm

peter schreef: Die de Vrij bakt ze wel bruin, hoor. Die gozer geeft nu al aan dat hij problemen heeft met de taal
Wat een kneus. Italiaans is ook nog eens vrij makkelijk te leren, heb ik me laten vertellen...

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do sep 04, 2014 12:16 am

Klopt, is echt een lekker taaltje. Klinkt ook een stuk mooier dan het Spaans met al z'n lelijke klanken.

Vraag me niet waarom, maar in 't café waar ik de laatste uren van mijn woensdagavond doorbracht zonden ze een volledig integrale herhaling van AC Milan - Lazio Roma uit en daar zag ik De Vrij toch een partij schutteren. Veroorzaakte totaal onnodig een strafschop waaruit Lazio op een 3-0 achterstand kwam en was in diverse situaties voor die penalty al een aantal keren flink in de fout gegaan.

Lionel
Berichten: 47689
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » do sep 04, 2014 9:03 am

wimpey schreef:
peter schreef: Die de Vrij bakt ze wel bruin, hoor. Die gozer geeft nu al aan dat hij problemen heeft met de taal
Wat een kneus. Italiaans is ook nog eens vrij makkelijk te leren, heb ik me laten vertellen...
Dan 'vrees' ik voor Clasie. Die heeft echt het iq van een strontvlieg.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8593
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Italië

Bericht door Alexander » do sep 04, 2014 9:47 am

peter schreef:Die lui hebben een gigantisch brede selectie en dan valt een Emanuelson inderdaad buiten de boot. Snap dat, gelet op het materiaal, ook nog.

Die de Vrij bakt ze wel bruin, hoor. Die gozer geeft nu al aan dat hij problemen heeft met de taal en hij heeft gevraagd of z'n teammaten geen Engels met hem willen praten. Oh ja, hij is tevens niet gewend aan het Italiaanse voetbal.

:excited.gif:
Lullig voor Urby, had dan beter bij ons kunnen komen.

Die de Vrij is wel een ongelofelijke droeftoeter.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Italië

Bericht door Demosthenes » do sep 04, 2014 2:29 pm

Het is blijkbaar slecht gesteld met ons onderwijss, Stefan de Vrij heeft volgens onderstaande website een vwo-diploma :ajaxsmiley.gif:
De Vrij is anders dan veel andere voetballers. Nuchter, intelligent, soms zelfs een tikkeltje schuchter. Hij voltooide het VWO tijdens zijn jeugdopleiding bij Feyenoord.
http://spelersvrouw.nl/marloes-vriendin ... n-de-vrij/
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do sep 04, 2014 2:42 pm

Ja, mooi verhaal op die site waar hij ook nog eens wordt omschreven als "de uitblinker van Oranje op het WK in 2014". :excited.gif:

Dat die jongen met hard werken, sober leven zonder gekke uitspattingen en veel bidden in zijn gereformeerde kerk een VWO diploma gehaald heeft, betekent natuurlijk niet dat hij ook daadwerkelijk erg intelligent is. Hij heeft een aantal dingen een stuk serieuzer aangepakt dan bijvoorbeeld Gregory van der Wiel die met een Gymnasium advies begon en uiteindelijk struikelend door het VMBO rolde.

Verder is Stefan de Vrij natuurlijk gewoon echt een zacht ei. Die zal nooit een grote ploeg of een semi grote ploeg gaan dragen. Aan de andere kant heeft hij het nu al een stuk verder geschopt dan je op basis van zijn intrinsieke talent zou verwachten dus petje af voor dat ventje.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Italië

Bericht door Demosthenes » do sep 04, 2014 3:21 pm

Hij heeft een aantal dingen een stuk serieuzer aangepakt dan bijvoorbeeld Gregory van der Wiel die met een Gymnasium advies begon en uiteindelijk struikelend door het VMBO rolde.
Verkeerd advies?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » do sep 04, 2014 3:25 pm

Dat is inderdaad ook goed mogelijk. Van der Wiel heeft het buskruit niet uitgevonden en de resultaten van een CITO toets of de beoordeling van een leraar op de basisschool in groep 8 komt lang niet altijd overeen met het daadwerkelijke niveau van een leerling.

In ieder geval heb je aan de speler Gregory van der Wiel in je team wel een stuk meer dan aan Stefan de Vrij. Hoewel ik Van der Wiel ook erg vaak vervloekt heb. Pfoe, wat heeft die jongen in het veld vaak staan snurken zeg!

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Italië

Bericht door Iniesta » do sep 04, 2014 7:54 pm

Italië maakt binnen drie minuten duidelijk waarom hij er toch maar een mannetje bij zette achterin.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » do sep 04, 2014 9:52 pm

Iniesta schreef:Italië maakt binnen drie minuten duidelijk waarom hij er toch maar een mannetje bij zette achterin.
Heb niet gekeken, maar was 't wat (van Italiaanse zijde)?

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33801
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Italië

Bericht door zeux » do sep 04, 2014 11:09 pm

peter schreef:
Iniesta schreef:Italië maakt binnen drie minuten duidelijk waarom hij er toch maar een mannetje bij zette achterin.
Heb niet gekeken, maar was 't wat (van Italiaanse zijde)?
Ze waren er. That sums it up. Op de schaal van nutteloze, ongeïnspireerde interlands scoort deze heel hoog.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Italië

Bericht door Mano » vr sep 05, 2014 8:10 am

zeux schreef:
peter schreef:
Iniesta schreef:Italië maakt binnen drie minuten duidelijk waarom hij er toch maar een mannetje bij zette achterin.
Heb niet gekeken, maar was 't wat (van Italiaanse zijde)?
Ze waren er. That sums it up. Op de schaal van nutteloze, ongeïnspireerde interlands scoort deze heel hoog.

ik heb jaren geleden besloten; kijk geen oefen- en kwalificatiewedstrijden meer.
Zo te horen, heb ik nog steeds geen spijt van die beslissing.

erger me altijd dood aan die wedstrijden tegen moldavie, ijsland, en/of quasi toppers (Italië) maar dan om keizers baard.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47689
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » vr sep 05, 2014 8:41 am

Ik ga er ook niet meer speciaal voor zetten. In 2001 voor het laatst...
IK GELOOF!!!!!!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Italië

Bericht door Baseman » vr sep 12, 2014 11:03 am

Dit kan nog interessant worden, uit het AD:
AS Roma: Strootman wordt onze winteraankoop

Louis van Gaal doet er goed aan om Kevin Strootman uit zijn hoofd te zetten. Die boodschap gaf Walter Sabatini, technisch directeur van AS Roma, vandaag. 'Hoe duur Strootman is? Er is geen prijs, want hij is niet te koop', aldus Sabatini vandaag op de website van de Italiaanse club.

Strootman kampt sinds maart met een knieblessure en kan pas eind dit jaar spelen. In Engelse media duiken veelvuldig berichten op dat Manchester United de Oranje-international in januari zou willen overnemen. 'We krijgen aanbiedingen van clubs, maar we zullen hem beschermen. Strootman was afgelopen seizoen een cruciale speler voor AS Roma. Daarom was zijn blessure een grote klap. Strootman zal daarom straks onze winteraankoop zijn.'

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » za sep 13, 2014 10:07 am

Ze spelen wel in op een vertrek met het kopen van al die middenvelders. Rabiot zal in de winter die kant ook nog wel op gaan.

Roma weet dat Man Utd smijt met het geld, dus dat wordt gewoon 40-50 miljoen aftikken.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » vr sep 19, 2014 10:54 am

De eerste resultaten in Europa zijn goed. Eens kijken of dit het jaar is dat ze weer wat uit het dal klimmen. :biggthumpup.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23236
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Italië

Bericht door Cruijff » vr sep 19, 2014 12:22 pm

Ja, zou dit seizoen heel goed kunnen.

Komende CL ronde staat Manchester City - AS Roma op het programma. Dan zou Roma meteen een gat van 6 punten kunnen slaan met bovendien een monsterachtig goed doelsaldo! Zou wel mooi zijn!

Lionel
Berichten: 47689
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » vr sep 19, 2014 1:15 pm

Lijkt me dat Roma geen partij is voor een City in normale doen.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Italië

Bericht door Jöhnk » zo sep 21, 2014 3:13 am

Milan-Juventus, 0-1. Van Ginkel weer geen enkele minuut gespeeld.

Lionel
Berichten: 47689
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Italië

Bericht door Lionel » zo sep 21, 2014 8:29 am

Haha lekker voor hem.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48036
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Italië

Bericht door peter » zo sep 21, 2014 10:36 am

Was wel een goede clash, trouwens. Aardig hoog niveau van beide kanten. Torres mocht overigens nog wel eventjes invallen en dat zal voor Inzaghi nog een hele puzzel worden om die jongen in te passen. Het systeem is nu zo ingericht dat Shaarawy en Menez voorin een vrije rol hebben, dus dan moet je een middenvelder opofferen om Torres in te passen. Weet niet of hij daar toe bereid is.

Pogba en Tevez zijn overigens wel klasbakken, zeg. Goeie genade.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33999
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Italië

Bericht door Duke » di sep 23, 2014 8:24 pm

Van Ginkel na een half uur vervangen, geblesseerd?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie