Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Zonde van Thiago deze absurde transfer. Gewoon een prestige kwestie geworden volgens mij.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hoezo zonde?
Iniesta kan ook voorin. Barca speelt ook het WK voor clubteams. Die hebben gewoon voldoende spelers nodig. Iniesta, Xavi, Fabregas, Busquets en Thiago. Dat zijn 5 spelers voor 3 posities. En dan kan je Iniesta ook voorin kwijt.
Iniesta kan ook voorin. Barca speelt ook het WK voor clubteams. Die hebben gewoon voldoende spelers nodig. Iniesta, Xavi, Fabregas, Busquets en Thiago. Dat zijn 5 spelers voor 3 posities. En dan kan je Iniesta ook voorin kwijt.
IK GELOOF!!!!!!
Voorin lopen andere zeer goede spelers. Dure spelers bovendien.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Kan op plek Iniesta en op alle posities voorin spelen m.i.Bertje schreef:Maar niet voor een positie centraal op het middenveld, toch?
Jij hebt Götze ongetwijfeld meer aan het werk gezien dan ik, maar hij lijkt me toch meer aanvaller dan middenvelder. Wel een aanvaller die zich graag laat uitzakken, maar toch.
Ik snap niet dat Barcelona aan Fabregas begint. M.i. overschat en haalt sowieso het niveau van Iniesta / Xavi niet. Nu niet, dan niet.
Dat ze Fabregas gehaald hebben snap ik wel. Al hadden ze nog 10 middenvelders. Barca wilde hem gewoon terug. Vind het wel mooi 

IK GELOOF!!!!!!
Dat is toch geen argument?Rishi schreef:Barca wilde hem gewoon terug.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- InnerHarbour
Met Sanchez en Fabregas erbij en wat ze daar al op het middenveld hebben lopen kan Appelvlaai beter naar een andere club gaan uitkijken.
YNWA
Ja, dat dacht ik ook al...
Ze spelen natuurlijk wel veel wedstrijden, maar ik zie hem nu zeker de basis niet meer halen.
Ze spelen natuurlijk wel veel wedstrijden, maar ik zie hem nu zeker de basis niet meer halen.
Vanavond de eerste Classico.
Ik ben benieuwd. Hoe gaat Madrid spelen? Ik heb geen idee.
Ik ben benieuwd. Hoe gaat Madrid spelen? Ik heb geen idee.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Supercup! Ik ben er klaar voor!
Ennio Morricone en een minuutje stilte. Zal wel niet voor Fritz Korbach zijn.
Een jonge dame. Geen idee.
Ennio Morricone en een minuutje stilte. Zal wel niet voor Fritz Korbach zijn.
Een jonge dame. Geen idee.
- peter
Heerlijke pot.
1-0 Ozil na een werelds passje van Benzema.
1-0 Ozil na een werelds passje van Benzema.
- peter
Barcelona raakt twee keer de bal en staat 1-2 voor. Messi met z'n eerste contact met de 1-2. Die van Villa was wonderschoon.
Inderdaad. Wat Barça laat zien is niét best. Maar een hoop spelers niét aanwezig en ook Madrid is niét best. Schijttrainer die Mourinho. Echt een angsthaas.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Wat? Real speelde de pannen van het dak in de eerste 30 minuten. Barcelona heeft geen bal gehad en Real is vol in de aanval geweest.
- peter
Heerlijke voetballer die Sanchez. Afellay kan beter op zoek gaan naar een andere club.
Haha vol op de aanval.. Wat jij wilt.Peter schreef:Wat? Real speelde de pannen van het dak in de eerste 30 minuten. Barcelona heeft geen bal gehad en Real is vol in de aanval geweest.
Pepe is toch de grootste teringmongol die er, op die Noor na, rondloopt op deze aarde.
IK GELOOF!!!!!!
Heb het na een minuut weer uitgezet, word nogal moe van al die randzaken rond deze wedstrijd (vnl. de matennaaierij over en weer).
Zo'n scheids gaat het ook allemaal veel te snel, anders kan ik niet verklaren dat je Sanchez geel geeft voor niks en vervolgens Pepe weg laat komen met een charge....
Zo'n scheids gaat het ook allemaal veel te snel, anders kan ik niet verklaren dat je Sanchez geel geeft voor niks en vervolgens Pepe weg laat komen met een charge....
- peter
Real Madrid speelde weer over het randje, maar voetballend was het beter dan Barca. Het viel me niet mee wat de blaugrana's lieten zien, zeg. Een wonder dat het 2-2 werd, want Real kreeg legio kansen.
Woensdag de beslissing in Camp Nou.
Wat, een replay? Of is die supercup daar altijd een een dubbelwedstrijd... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Altijd inderdaad.
Klopt. In Nou Camp krijgt Madrid voetballes.Peter schreef:Real Madrid speelde weer over het randje, maar voetballend was het beter dan Barca. Het viel me niet mee wat de blaugrana's lieten zien, zeg. Een wonder dat het 2-2 werd, want Real kreeg legio kansen.
IK GELOOF!!!!!!