Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Speciaal voor Yopi:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mooi tekeningetje. Precies wat ik schreef: hij hobbelde ergens bij de middencirkel rond.
Hoop niet dat De Boer dit ook ziet en concludeert dat Ajax nog een ultieme poging moet wagen.
Hoop niet dat De Boer dit ook ziet en concludeert dat Ajax nog een ultieme poging moet wagen.
Ik denk dat Raf plan A, B en C is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Daar ben ik ook bang voor, Duke.
Als Raf slim is gaat hij afbouwen in Qatar of zo.
Als Raf slim is gaat hij afbouwen in Qatar of zo.
Dat verwacht je niet van een middenvelder? Waar hadden die gele stippen dan wel moeten staan?Yopi schreef:Mooi tekeningetje. Precies wat ik schreef: hij hobbelde ergens bij de middencirkel rond.
I think I lost my fucking headache
Vroeger dook hij af en toe op in het strafschopgebied, maar daar heeft hij nu (blijkbaar) de fut niet meer voor.
VdV is echt nog wel goed genoeg om het spel bij Ajax te bepalen. Lopers hebben we genoeg. Of willen we echt zien dat Viergever het spel bepaalt?
IK GELOOF!!!!!!
Een andere mogelijkheid is er niet? 
Stel dan Daley Sinkgraven op. Die heeft tenminste toekomst.

Stel dan Daley Sinkgraven op. Die heeft tenminste toekomst.
Zeg niet dat er niks anders is. Verbaas me alleen over je conclusie wat betreft de stippen.
IK GELOOF!!!!!!
Gisteren de wedstrijd gezien? Alles gaat bij hem in een rustig tempo, en dan druk ik me eufemistisch uit.
Ik begrijp wel dat De Boer hem alleen als spits wil. Op het middenveld kan hij het niet meer belopen. Maar willen we hem als spits?
Ik begrijp wel dat De Boer hem alleen als spits wil. Op het middenveld kan hij het niet meer belopen. Maar willen we hem als spits?

Ik vind je echt te negatief. Ik zie Rafael op het middenveld passjes geven die ik niemand bij Ajax zie geven.
Maar zonder bal speel je met 10 man.
Dat is ook weer een interessante conclusie, want hij heeft dus regelmatig wél de bal. En om de bal te hebben moet je aanspeelbaar zijn. En doet hij dus gewoon mee.
Ingewikkeld!!!!
Ingewikkeld!!!!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nee, niet ingewikkeld. Simpel juist.
VDV kan alleen mee als het team volledig op hem is afgestemd. Zodat hij vanaf zijn postzegel mooie passjes kan geven. Helaas hebben we daar het team niet voor. Neem AEG en Kishna: geen jongens die lopen te bikkelen bij balverlies. Die jongens ga je ook niet opofferen, want ze hebben meer toekomst dan VDV. Met AEG, Kishna en VDV heb je dan drie spelers lopen die niet meedoen bij balverlies. Dat is dodelijk.
Over het mentale aspect heb ik het dan niet eens. De teruggang van een grote competitie naar de Eredivisie is zelfs voor karakterspelers een lastige. Laat staan voor VDV.
VDV kan alleen mee als het team volledig op hem is afgestemd. Zodat hij vanaf zijn postzegel mooie passjes kan geven. Helaas hebben we daar het team niet voor. Neem AEG en Kishna: geen jongens die lopen te bikkelen bij balverlies. Die jongens ga je ook niet opofferen, want ze hebben meer toekomst dan VDV. Met AEG, Kishna en VDV heb je dan drie spelers lopen die niet meedoen bij balverlies. Dat is dodelijk.
Over het mentale aspect heb ik het dan niet eens. De teruggang van een grote competitie naar de Eredivisie is zelfs voor karakterspelers een lastige. Laat staan voor VDV.
- InnerHarbour
Aanvallers die niet meedoen bij balverlies kunnen beter van het niveau Ronaldo zijn anders hebben ze niets te zoeke in het huidige voetbal.Yopi schreef:Met AEG, Kishna en VDV heb je dan drie spelers lopen die niet meedoen bij balverlies. Dat is dodelijk.
YNWA
In het huidige topvoetbal misschien niet. Hoewel je daarover nog kunt twisten.
Een kat-en-muisspelletje: wie loopt achter wie aan? Een trainer kan besluiten een aanvaller juist diep te laten staan, zoals Cruijff met Romario deed. Onder het motto: daar doe je meer goed dan achterin. Een topaanvaller bindt al snel twee verdedigers.
In de Eredivisie heb je geen Cristiano Ronaldo nodig.
Ik ben het wel eens met wat je impliceert: dat voetballers vandaag de dag atleten zijn die het kunnen opbrengen om vuil werk op te knappen. De luie nummer 10 is verleden tijd.
Een kat-en-muisspelletje: wie loopt achter wie aan? Een trainer kan besluiten een aanvaller juist diep te laten staan, zoals Cruijff met Romario deed. Onder het motto: daar doe je meer goed dan achterin. Een topaanvaller bindt al snel twee verdedigers.
In de Eredivisie heb je geen Cristiano Ronaldo nodig.
Ik ben het wel eens met wat je impliceert: dat voetballers vandaag de dag atleten zijn die het kunnen opbrengen om vuil werk op te knappen. De luie nummer 10 is verleden tijd.
-
Op Messi na dan.
- InnerHarbour
Noch AEG noch Kishna zijn van een bijzonder niveau al spreekt voor AEG in zijn voordeel dat hij niet alleen maar in de publiciteit komt door zijn eigen grote mond of die van zijn zaakwaarnemer zonder twee behoorlijke wedstrijden achter elkaar gespeeld te hebben. Als Victor Fisher ook maar enigszins zijn niveau haalt wat hij normaal gesproken kan halen blijft die Kishna volkomen terecht op het bankje zitten.
Over van der Vaart hoeven we het niet te hebben, die is nooit van plan geweest om terug te komen, die heeft een veel te duur entourage, die gaat nog ergens cashen.
Over van der Vaart hoeven we het niet te hebben, die is nooit van plan geweest om terug te komen, die heeft een veel te duur entourage, die gaat nog ergens cashen.
YNWA
Die man spot met alle voetbalwetten.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Op Messi na dan.
Kans dat VDV naar Ajax komt is net zo groot als de kans was dat Blatter hier herkozen zou worden.Yopi schreef: Over het mentale aspect heb ik het dan niet eens. De teruggang van een grote competitie naar de Eredivisie is zelfs voor karakterspelers een lastige. Laat staan voor VDV.
En laat 't maar aan Overmars over om het bij bijv. Finnbogason of Altidore te proberen. Die gast is zo'n kansloze nitwit.
Veel moeten lopen is een gebrek aan kwaliteit volgens Cruijff.
I think I lost my fucking headache
Je moet weten wanneer en hoe je moet lopen.
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247137
HSV de mooiste club van de wereld? Blijf maar lekker weg.
Wat vinden jullie hiervan:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247137
HSV de mooiste club van de wereld? Blijf maar lekker weg.

-
Heeft ie al beloofd dat ie er op een dag terugkomt?
Dat is eerder een dreigement. 

Douglas Costa van Shaktar naar Bayern. Costat? 30 M.