Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
HSV speelt op dit moment tegen Karlsruhe in de poging om degradatie af te wenden. Het staat nog 0-0.
HSV heeft heel veel bolpossesjun, maar doet er weinig mee. Raf hobbelt op het middenveld rond en geeft af en toe een aardige bal.
Live bij de ARD.
HSV heeft heel veel bolpossesjun, maar doet er weinig mee. Raf hobbelt op het middenveld rond en geeft af en toe een aardige bal.
Live bij de ARD.
-
- AT Toto winner 15/16
Hsv is beter maar Karlsruhe is zeer slordig als ze snel eruit kunnen komen met een counter.
Karlsruhe 1-0 voor met nog 12 minuten te gaan (+ extra tijd)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Oei! zit HSV ook niet mee. Bal op de paal en zojuist bal van de lijn gehaald
Hoe die speler net vlak voor het doel mist... Bizar dat zo iemand profvoetballer kan zijn.
En HSV maakt in de 90ste minuut gelijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wow 1-1 vrije trap in blessuretijd
Die hoek lag ook vreselijk open!
Keeper focuste op VdVaart en die andere knakker lepelt hem er zo in. 

Overigens is VdV zijn traptechniek niet verleerd...
Wel een zure vrije trap zeg. Was echt geen hands.
Wahnsinn!
Een cadeautje, die vrije trap.
Raf durfde niet, denk ik.
Wat is hij slecht, zeg. Balletje links of rechts neerleggen kan hij nog wel, maar hij heeft nul komma nul Laufpensum meer en dan loopt hij ook nog weg voor de verantwoordelijkheid.

Een cadeautje, die vrije trap.
Raf durfde niet, denk ik.
Wat is hij slecht, zeg. Balletje links of rechts neerleggen kan hij nog wel, maar hij heeft nul komma nul Laufpensum meer en dan loopt hij ook nog weg voor de verantwoordelijkheid.
Laatst gewijzigd door Yopi op ma jun 01, 2015 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij heeft ook goede momenten, maar daarbuiten brengt hij niet veel meer. Die 1-0 was ook erg ongelukkig van hem.
Wat een mazzel zeg. Hoop toch wel dat ze het halen.
Hoop dat ze hem niet halen.
HSV kan er geen reet van. En dat Karlsruhe al helemaal niet.

HSV kan er geen reet van. En dat Karlsruhe al helemaal niet.
Vd Vaart speelt echt niet slecht. Laatste kwartier wordt hij overgeslagen omdat de lange ballen hoogtij vierde.
Maar wat een spannend potje. 90e minuut gelijk maken is toch wel een opsteker. Ben benieuwd of HSV het af kan maken
Maar wat een spannend potje. 90e minuut gelijk maken is toch wel een opsteker. Ben benieuwd of HSV het af kan maken
Hij speelt als een veteraan.
Is dat projectie?Yopi schreef: Raf durfde niet, denk ik.
Verrassingseffect was nu veel groter.
Als rechtsgetrapte bal draaide die van de keeper weg. Een linksgetrapte bal was juist richting de keeper ingedraaid. En daar rekende die ook op volgens mij.
Vond het erg slim.
Ik heb eerste helft niet gezien. VdV zal vast traag zijn en weinig 'push' meer hebben, maar zie hem toch een paar fraaie passen geven.
Niet dat ik hem nu ineens bij Ajax wil. :-) Maar als iets positief is, moet je het ook benoemen.
Hij valt mij juist erg tegen. Volg hem maar eens als hij de bal niet heeft.
Je zag allang dat hij hem niet ging nemen, trouwens.
Je zag allang dat hij hem niet ging nemen, trouwens.
Laatst gewijzigd door Yopi op ma jun 01, 2015 8:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Als ze er in blijven zullen ze flink moeten investeren, anders gaat het binnen no time alsnog mis.
Het hele elftal vervangen lijkt me het verstandigste.
Wat gebeurt er als het 1-1 blijft? Strafschoppen?
Wat gebeurt er als het 1-1 blijft? Strafschoppen?
Over en uit.
Raf gaat erbij zitten.
Raf gaat erbij zitten.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Toch knap dat ze het weer weten te flikken. Ook wel weer leuk eigenlijk.
Wat was dit spannend he. Vond Vaart prima spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik hoopte juist dat ze het niet zouden halen, belachelijke vrije trap trouwens.Peter schreef:Toch knap dat ze het weer weten te flikken. Ook wel weer leuk eigenlijk.