UEFA Champions League 2007-2008

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » di feb 19, 2008 9:31 pm

Voetske schreef:
Real Ajax schreef:
Raymon schreef:Bij nader inzien was het wel een HEEL gemakkelijk gegeven 2de gele kaart..
Heb het niet gezien maar voor De Kampbeul bestaat niet zoiets als een gemakkelijk gegeven kaart. :1evil.gif:
Wat een onzin ...
Ik heb nooit medelijden met die schopper. Inderdaad wel ironisch dat hij juist voor Mickey Mouse overtredingen rode kaarten krijgt. :drecul.gif:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 9:32 pm

Thomas schreef:Ah, nu weet ik het weer. Daar had Ibra eerder af moeten spelen, trouwens. Volgens mij was het Maxwell die goed onderweg was.
Klopt, die liep goed mee, maar stond wel achter enkele spelers.. Maar Zlatan had idd eerder moeten afspelen.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 9:34 pm

Real Ajax schreef:
Voetske schreef:
Real Ajax schreef: Heb het niet gezien maar voor De Kampbeul bestaat niet zoiets als een gemakkelijk gegeven kaart. :1evil.gif:
Wat een onzin ...
Ik heb nooit medelijden met die schopper. Inderdaad wel ironisch dat hij juist voor Mickey Mouse overtredingen rode kaarten krijgt. :drecul.gif:
Gewoon een goede verdediger.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di feb 19, 2008 9:35 pm

Voetske schreef: Dan had dieje patat-belg meteen moeten fluiten en niet 10 seconden later toen er GEEN contact meer was ..
Ik hoef de Bleeckere niet te verdedigen want ik vind het een nare scheidsrechter. Maar dat heeft niks te maken met wat ik zeg natuurlijk: Materazzi moet gewoon zijn handen thuis houden. Punt uit. Dat je 1e gele kaart een misser was wil niet zeggen dat je daarna maar wat mag aanklungelen natuurlijk.

Prima aanval van Liverpool net voor rust trouwens.

jabu

Bericht door jabu » di feb 19, 2008 9:35 pm

Doet de tuinman ook mee?

jabu

Bericht door jabu » di feb 19, 2008 9:36 pm

Doet de tuinman ook mee? :hypocrite.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 19, 2008 9:36 pm

Ja.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 9:37 pm

Zlatan Son of God schreef:Ja deze wedstrijd is en beetje doodgefloten door deze scheidsrechter.

Mwah, voor de rode kaart was het ook al niet veel soeps.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 19, 2008 9:37 pm

Jabu schreef:Doet de tuinman ook mee?
Uiteraard. Is dit seizoen sterk bezig en basisspeler.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di feb 19, 2008 9:37 pm

yep Cruz doet ook mee, ontzichtbaar

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 19, 2008 9:38 pm

Chivu zie ik trouwens ook nog wel rood krijgen. Mancini heeft zich verslikt in de snelheid van Torres.

Als Inter niet wisselt zou ik Kuijt eraf halen, Torres vanaf rechts laten komen en Crouch in het centrum zetten. Dan ga je zo spelen:

--------------Crouch

Babel-----------------------Torres

-------Lucas--Masche--Gerrard

Aurelio--Hyypiä--Carragher--Finnan

---------------Reina

Pressie zetten met Lucas en Gerrard in de as en over Zanetti en Cambiasso heen denderen. Je loopt weinig risico omdat Cambiasso toch allen maar wil schakelen. Torres blijft op deze manier een bedreiging voor Chivu als hij uitstapt en in de lopende duels. Babel in de zak bij Maicon, maar dat maakt niet uit. Cordoba is niet opgewassen tegen Crouch en er komt altijd aansluiting bij Liverpool met Gerrard en Lucas.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di feb 19, 2008 9:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » di feb 19, 2008 9:39 pm

Ik heb hem vandaag op het wedstrijdformulier zien staan, maar daar is ook alles mee gezegd.

Toppie

Bericht door Toppie » di feb 19, 2008 9:42 pm

De eerste was absoluut geen gele kaart , belachelijke beslissing Kut belg :redcard.gif:

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 9:46 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:
Voetske schreef: Dan had dieje patat-belg meteen moeten fluiten en niet 10 seconden later toen er GEEN contact meer was ..
Ik hoef de Bleeckere niet te verdedigen want ik vind het een nare scheidsrechter. Maar dat heeft niks te maken met wat ik zeg natuurlijk: Materazzi moet gewoon zijn handen thuis houden. Punt uit. Dat je 1e gele kaart een misser was wil niet zeggen dat je daarna maar wat mag aanklungelen natuurlijk.

Prima aanval van Liverpool net voor rust trouwens.
Dat is jouw mening, mijn mening is dat je er helemaal naast zit ...
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 9:52 pm

Als ik kijk hoeveel Liverpool spelers, nemen we de onterechte gele kaarten van Matarazzie als maatstaf, een gele kaart hadden moeten hebben, lijkt het wel of deze patat-belg bewust opzoek is gegaan om Matarazzie er af te sturen ...
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 9:53 pm

Materazzi heeft een reputatie, Voetske. Net als Suarez een reputatie heeft. Scheidsrechters kunnen daar niet mee omgaan.

Daarbij is De Bleeckere een thuisfluiter. Dat heb ik voor Feyenoord - Ajax ook al eens gezegd.

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 9:59 pm

Jöhnk schreef:Materazzi heeft een reputatie, Voetske. Net als Suarez een reputatie heeft. Scheidsrechters kunnen daar niet mee omgaan.
Deze in ieder geval niet.Daarbij Matarazzi heeft de reputatie dat ie spelers doormidden schopt das dus van een heel andere orde dan wat er nu aan de hand was ... Deze scheids hadden wij bij Feyenoord uit.Was ie ook niet al te best ...
Laatst gewijzigd door 999 op di feb 19, 2008 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di feb 19, 2008 10:00 pm

Als je geel hebt moet je gewoon niet aan je tegenstander gaan zitten, Materazzi is toch geen beginneling meer. Je neemt dan een heel groot risico. Reputatie of niet: als je met geel op zak aan een aanvaller gaat hangen dan ben je oerstom, of de scheidsrechter nou slechts is of de tegenstander een duikelaar of niet.

@Voetske. Ik heb werkelijk geen idee waar je met mij de discussie over aan wil. Maargoed, laten we het hier maar bij laten. Torres mist een joekel van een kans ondertussen.

Voor een thuisfluiter zijn er overigens wel heel veel handsballen in de 16 nodig voor een strafschop :wink.gif:
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op di feb 19, 2008 10:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di feb 19, 2008 10:02 pm

Hier had men zo maar een penalty kunnen geven.

En Roma leidt! Mancini!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 19, 2008 10:02 pm

En de assistent-scheids vergeet Liverpool een penalty te geven na een opzichtige handsbal van Vieira.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di feb 19, 2008 10:02 pm

Hij ging er niet aan hangen. Zijn arm raakte eventjes de schouder van Torres die overigens vijf meter later pas ging vallen.

Had zelf het idee dat de kaart pas kwam nadat Materazzi heftig reageerde.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di feb 19, 2008 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di feb 19, 2008 10:03 pm

2 grote kansen voor Liverpool (Torres en Hyppia) en een niet gegeven penalty (duidelijker krijg je ze niet). Overigens zou ik een verdediger er af halen voor Crouch. Inter komt er toch niet meer uit.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 19, 2008 10:04 pm

Jöhnk schreef:Hij ging er niet aan hangen. Zijn arm raakte eventjes de schouder van Torres die vijf meter overigens later pas ging vallen.

Had zelf het idee dat de kaart pas kwam nadat Materazzi heftig reageerde.
Het was wel ontzettend dom hoor. In de eerste situatie laat hij zich eruit lopen en tikt hij Torres aan terwijl er nog geen enkel gevaar dreigt. Bij die tweede situatie hangt hij weldegelijk eventjes aan Torres z'n schouder. Een jongen als Materazzi moet weten dat hij in zo'n'situatie geel op gaat lopen.

Fout van de scheidsrechter of niet, Materazzi stond gewoon matig te verdedigen.

999

Bericht door 999 » di feb 19, 2008 10:05 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Als je geel hebt moet je gewoon niet aan je tegenstander gaan zitten, Materazzi is toch geen beginneling meer. Je neemt dan een heel groot risico. Reputatie of niet: als je met geel op zak aan een aanvaller gaat hangen dan ben je oerstom, of de scheidsrechter nou slechts is of de tegenstander een duikelaar of niet.

@Voetske. Ik heb werkelijk geen idee waar je met mij de discussie over aan wil. Maargoed, laten we het hier maar bij laten. Torres mist een joekel van een kans ondertussen.
Nog een keer dan.Bij de 1e gele kaart was er niks aan de hand, en bij de 2e had die scheids dus meteen moeten fluiten, niet toen er allang geen sprake meer was van een handje op de schouder.Hij fluiit omdat Torres duikelt, niet omdat Matarazzi z'n handje op de schouder van Torres heeft , en Torres valt ook niet door de handje van Matarazzie ...
Blij met de punten ...

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » di feb 19, 2008 10:06 pm

Jöhnk schreef:Hij ging er niet aan hangen. Zijn arm raakte eventjes de schouder van Torres die overigens vijf meter later pas ging vallen.
Hij pakte hem vast Jöhnk, dat is een overtreding en dus stom. Hoe licht, hoe onbelangrijk, hoe wat dan ook. Dat het zwaar bestraft is en de Bleeckere een wedstrijdverpester doet daar niks aan af.

Ik vind het een domme actie van Materazzi, eigen schuld dikke bult.
Voetske schreef:
Raul Gonzalez Blanco schreef:Als je geel hebt moet je gewoon niet aan je tegenstander gaan zitten, Materazzi is toch geen beginneling meer. Je neemt dan een heel groot risico. Reputatie of niet: als je met geel op zak aan een aanvaller gaat hangen dan ben je oerstom, of de scheidsrechter nou slechts is of de tegenstander een duikelaar of niet.

Nog een keer dan.Bij de 1e gele kaart was er niks aan de hand, en bij de 2e had die scheids dus meteen moeten fluiten, niet toen er allang geen sprake meer was van een handje op de schouder.Hij fluiit omdat Torres duikelt, niet omdat Matarazzi z'n handje op de schouder van Torres heeft , en Torres valt ook niet door de handje van Matarazzie ...
Ik ben het niet helemaal met je eens( Materazzi raakt Torres volgens mij wel licht bij de 1e, ook al vind ik het verder geen geel) maar dat doet er niet toe. Ik merkte slechts op dat ik het een domme actie vond van Materazzi.

EDIT, helemaal eens met Thomas dus.
Laatst gewijzigd door Raul Gonzalez Blanco op di feb 19, 2008 10:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie