AT's voetballer van het seizoen 2006/2007

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za mei 19, 2007 10:48 am

wimpey schreef:
Jöhnk schreef:Wat is er mis met Cannavaro? Vind hem stukken beter dan die Ramos.
Die Ramos laat veel te veel steken vallen.

Ik nomineer Pavel Pardo en Fernando Meira van Stuttgart. Heb die 2 wekelijks aan het werk gezien en zij zijn de drijvende krachten achter een jonge ploeg die de BL gaat winnen. Die 2 hebben een buitengewone prestatie geleverd, dat kan van Ramos zeker niet gezegd worden.
Ik kan me vergissen, maar was het niet jij die tijdens het WK Fernando Meira een prutser noemde?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 19, 2007 2:30 pm

Jesse schreef:Eens met Rishi en wat ZsoG zegt is zo gek nog niet, al geldt dit niet voor de spelers van Wimpey.
Er zijn zoveel spelers genomineerd die echt totaal geen kans maken. Destijds zeiden jij en zoveel anderen iets van: 'ach, maak je er niet druk om. Ze winnen toch niet.' Grappig dat je je er nu wel druk om kan maken.

Maar goed, er zijn nog wel wat leuke spelers om te nomineren hoor. Spelers van Espanyol, Real Madrid, Atletico Madrid en Real Zaragoza bijvoorbeeld. Lang niet allemaal echte kanshebbers, maar wel spelers die het noemen waard zijn. Ik wil sowieso door gaan totdat het Europese seizoen afgelopen is. Dat lijkt me meer dan normaal.

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 19, 2007 2:40 pm

Niet als je een speler een paar keer hebt gezien. Hij moet uitblinken!
En niet Wimpey gaan vragen om opheldering.

Sommige spelers die aan het begin genomineerd waren hadden idd niet veel kans om uiteindelijk te winnen maar hadden nog wel een flink aantal maanden voor zich om ons ongelijk te bewijzen. Daarvoor waren ze genomineerd...om ze in de gaten te blijven houden.

Jij noemt uit het niets eigenlijk zo een Bernd Schneider. Iemand die je 'maar' een paar keer hebt zien spelen in totaal onbelangrijke wedstrijden
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 19, 2007 2:43 pm

Rishi schreef:Niet als je een speler een paar keer hebt gezien. Hij moet uitblinken!
En niet Wimpey gaan vragen om opheldering.

Sommige spelers die aan het begin genomineerd waren hadden idd niet veel kans om uiteindelijk te winnen maar hadden nog wel een flink aantal maanden voor zich om ons ongelijk te bewijzen. Daarvoor waren ze genomineerd...om ze in de gaten te blijven houden.

Jij noemt uit het niets eigenlijk zo een Bernd Schneider. Iemand die je 'maar' een paar keer hebt zien spelen in totaal onbelangrijke wedstrijden
Voor de duidelijkheid: ik heb Schneider een stuk of 10 keer zien spelen en toen maakte hij een uitstekende indruk. Als ik dan hoor van Wimpey dat hij in z'n algemeenheid een briljant seizoen draait dan hoort hij wat mij betreft hier thuis.

Jesse

Bericht door Jesse » za mei 19, 2007 2:48 pm

Maak ik me druk? Ik zeg alleen dat ik het eens ben met ZsoG, misschien moet je stoppen omdat het nu geen zin meer heeft, maar wachten tot het seizoen voorbij is, is inderdaad beter.

Over dat andere punt ga ik het niet meer hebben. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij bepaalt wie er op de lijst komen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 19, 2007 2:52 pm

Jesse schreef:Over dat andere punt ga ik het niet meer hebben. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij bepaalt wie er op de lijst komen.
Oh...my...God...Zucht. Dat heb ik sinds het begin van de topic dus ook niet meer gedaan.

Goed, iemand als Wayne Rooney staat er bijvoorbeeld ook nog niet in. Hij speelde niet constant genoeg om te winnen, maar hij was toch heel erg belangrijk voor Manchester United. Leverde 14 doelpunten en 11 assists, uit m'n hoofd.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 3:42 pm

Mijn AT elftal van het jaar, hou er rekening mee dat ik gewoon per linie een aantal spelers kies, en ze dus niet altijd op hun favourite positie staan.

Cech
Finnan Nesta Cannavaro Ramos

C. Ronaldo Kaka Sneijder (jaja)

Rooney Totti Morientes (van wat ik heb gezien)

Maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor Ronaldo. Die gsat heeft heel wat mooie dingen laten zien dit seizoen.
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za mei 19, 2007 3:43 pm

Dit is daar niet de topic voor, LS. :aai.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 4:41 pm

En ja hoor, we gooien er nog een bak koffie bij :onfire.gif:
Pompiedom

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » za mei 19, 2007 4:42 pm

Probeer eens een biertje. Van die koffie ga je ook niet beter schrijven.
Ik ben

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » za mei 19, 2007 4:51 pm

Probeer eens een biertje. Van die koffie ga je ook niet beter schrijven
Nee we hebben alleen nog maar Grolsch (hoe dat kan weet ik ook niet :confused.gif: )
Pompiedom

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 4:10 pm

Rafael van der Vaart: de aanvoerder en absolute supervedette van HSV speelde net genoeg wedstrijden (76% van de competitiewedstrijden) om in aanmerking te komen voor een nominatie. Hij scoorde wat minder, maar fungeerde des te meer als aanspeelpunt en spelverdeler. Gaat zonder enige twijfel na dit seizoen weg uit Hamburg. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat Van der Vaart een betere ploeg verdient. Indien hij fit kan blijven gaat hij z'n grote belofte eindelijk inlossen.

Wayne Rooney: wellicht zijn de verwachtingen van de Engelsen met betrekking tot Rooney wel te hoog, aangezien men na 14 doelpunten 11 assists nog steeds spreekt van een weinig bijzonder seizoen. Toegegeven, Rooney was niet de absolute uitblinker bij Manchester United, maar in een ploeg met Ronaldo, Scholes en Vidic is dat niet iets om je voor te schamen. Rooney vormde in mijn ogen met de beweeglijke Saha en Ronaldo een onnavolgbaar trio en was uiteindelijk toch gewoon zeer belangrijk voor Manchester United. Groot minpunt was toch de vele dryspells die Rooney kende. Ik betwijfel echter of Rooney hier veel beter in gaat worden. De grootste kansen zijn regelmatig niet aan Rooney besteed en ik zie hem liever inzakken en meedoen aan het spel dan als diepste spits de goal torpederen. Hopelijk stelt Ferguson Saha volgend seizoen weer op.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo mei 20, 2007 4:15 pm

Thomas schreef:Rafael van der Vaart: de aanvoerder en absolute supervedette van HSV speelde net genoeg wedstrijden (76% van de competitiewedstrijden) om in aanmerking te komen voor een nominatie. Hij scoorde wat minder, maar fungeerde des te meer als aanspeelpunt en spelverdeler. Gaat zonder enige twijfel na dit seizoen weg uit Hamburg. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat Van der Vaart een betere ploeg verdient. Indien hij fit kan blijven gaat hij z'n grote belofte eindelijk inlossen.
?? v/d Vaart heeft juist nog in een intervieuw gezegd dat hij zo goed als zeker bij HSV blijft. Weet niet of jij andere dingen gehoord maar dat lijkt me sterk.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 4:17 pm

Als er een topclub komt die wil betalen dan is hij weg. Dat zijn de wetten van het topvoetbal, die bijna altijd opgaan.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo mei 20, 2007 4:31 pm

ALS er een topclub komt ja.Dat is nog helemaal niet zeker,voor jou blijkbaar wel aangezien je er net al zo stellig van overtuigd was dat hij weggaat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 4:36 pm

Gezien de prestaties van Van der Vaart ben ik er behoorlijk van overtuigd dat er een grote club voor hem komt, ja. Dat lijkt me niet gek.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » zo mei 20, 2007 4:43 pm

Zou goed kunnen ja,maar dat gaat het me helemaal niet om.Jij zei net dat v/d Vaart zonder enige twijfel weggaat.En aangezien ik gister hele andere verhalen heb gehoord was ik wel benieuwd waar jij dat vandaan haalde,dat is alles.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 4:45 pm

Bij mij bestaat er geen twijfel over. Het is gewoon een stellige manier van schrijven om je verhaal wat body te geven.

Jesse

Bericht door Jesse » zo mei 20, 2007 5:00 pm

Huh? :confused.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 20, 2007 5:00 pm

Wat is er, Jesse?

wimpey

Bericht door wimpey » ma mei 21, 2007 6:42 am

Mr. Ajax schreef: Ik kan me vergissen, maar was het niet jij die tijdens het WK Fernando Meira een prutser noemde?
Jij hebt een goed geheugen.

Meira is dit seizoen stukken beter geworden. Veel meer constant en geconcentreerd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 21, 2007 6:56 pm

De nieuwste lijst, met 81 genomineerde spelers:

Zlatan Ibrahimovic (A)-Inter Milan-Zweden

Gilberto Silva (M)-Arsenal-Brazilië

Paul Scholes (M)-Manchester United-Engeland

Francesco Totti (A)-AS Roma-Italië

Adrian Mutu (A)-Fiorentina-Roemenië

Patrick Vieira (M)-Inter Milan-Frankrijk

Heurelho da Silva Gomes (K)-PSV-Brazilië

Phillip Cocu (M)-PSV-Nederland

Cristiano Ronaldo (A)-Manchester United-Portugal

Didier Drogba (A)-Chelsea-Ivoorkust

Deco (M)-Barcelona-Portugal

Ronaldinho (A)-Barcelona-Brazilië

Florent Malouda (M)-Olympique Lyon-Frankrijk

Ruud van Nistelrooij (A)-Real Madrid-Nederland

Fernando Baiano (A)-Celta de Vigo-Brazilië

Logan Bailly (K)-RC Genk-België

Marco Materazzi (V)-Inter Milan-Italië

Wesleij Sneijder (M)-Ajax-Nederland

Jaap Stam (V)-Ajax-Nederland

Jusse Jääskeläinen (K)-Bolton Wanderers-Finland

Diego (M)-Werder Bremen-Brazilië

Miroslav Klose (A)-Werder Bremen-Duitsland

Mickael Essien (V)-Chelsea-Ghana

Shunshuke Nakamura (M)-Celtic-Japan

Fabio Cannavaro (V)-Real Madrid-Italië

Afonso Alves (A)-Heerenveen-Brazilië

Freddy Kanouté (A)-Sevilla-Mali

Robin van Persie (A)-Arsenal-Nederland

Carlos Diogo (V)-Real Zaragoza-Uruguay

Daniel Alves (V)-Sevilla-Brazilië

Juninho (M)-Olympique Lyon-Brazilië

Cris (V)-Olympique Lyon-Brazilië

Sébastien Squillaci (V)-Olympique Lyon-Frankrijk

Timmy Simons (M)-PSV-België

Jermaine Defoe (A)-Tottenham Hotspur-Engeland

Frank Lampard (M)-Chelsea-Engeland

Alessandro Mancini (M)-AS Roma-Brazilië

Wayne Rooney (A)-Manchester United-Engeland

Abdul Kader Kéita (M)-Lille OSC-Ivoorkust

Dirk Kuijt (A)-Liverpool-Nederland

David Villa (A)-Valencia-Spanje

Nemanja Vidić (V)-Manchester United-Servië

Mark Otten (V)-NEC Nijmegen-Nederland

Douglas Sisenando Maicon (V)-Inter Milan- Brazilië

Ricardo Quaresma (A)-FC Porto-Portugal

David Albelda (M)-Valencia-Spanje

Gabriel Milito (V)-Real Zaragoza-Argentinië

Dejan Stankovic (M)-Inter Milan-Servië

Diego Milito (A)-Real Zaragoza-Argentinië

Luis Perea (V)-Atlético de Madrid-Colombia

Steven Gerrard (M)-Liverpool-Engeland

Edwin van der Sar (K)-Manchester United-Nederland

Levan Kobiashvili (M)-Schalke '04-Georgië

Jamie Carragher (V)-Liverpool-Engeland

Massimo Oddo (V)-Lazio Roma/AC Milan-Italië

Roberto Ayala (V)-Valencia-Argentinië

Luca Toni (A)-Fiorentina-Italië

Artur Boruc (K)-Celtic-Polen

Ryan Giggs (M)-Manchester United-Wales

Gary Neville (V)-Manchester United-Engeland

Alex Rodrigo Dias da Costa (V)-PSV-Brazilië

Dimitar Berbatov (A)-Tottenham Hotspur-Bulgarije

Marcus Allbäck (A)-FC Kopenhagen-Zweden

Javier Navarro (V)-Sevilla-Spanje

Willy Sagnol (V)-Bayern München-Frankrijk

Tal Ben Haim (V)-Bolton Wanderers-Israël

Bennedict McCarthy (A)-Blackburn Rovers-Zuid-Afrika

Roberto Abbondanzieri (K)-Getafe-Argentinië

Rafinha (V)-Schalke '04-Brazilië

David Silva (M)-Valencia-Spanje

Edgar Davids (M)-Ajax-Nederland

Kaká (M)-AC Milan-Brazilië

ClarenceSeedorf (M)-AC Milan-Nederland

Mario Gomez (A)-VFB Stuttgart-Duitsland

Mikael Arteta (M)-Everton-Spanje

Sergio Ramos (V)-Real Madrid-Spanje

Pavel Pardo (M)-VFB Stuttgart-Mexico

Fernando Meira (V)-VFB Stuttgart-Portugal

Bernd Schneider (M)-Bayer Leverkusen-Duitsland

Wayne Rooney (A)-Manchester United-Engeland

Rafael van der Vaart (M)-Hamburger SV-Nederland

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mei 21, 2007 7:27 pm

Thomas schreef:Bij mij bestaat er geen twijfel over. Het is gewoon een stellige manier van schrijven om je verhaal wat body te geven.
Ha, ha. Je kunt het ook gewoon een verzinsel noemen. :poketounge.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 21, 2007 7:49 pm

Volgens mij is het toch echt overduidelijk dat het gaat om iets wat ik denk. Dan kan het dus geen verzinsel zijn. Ouwe zeikerd. :wink.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mei 27, 2007 2:41 am

David Beckham: jij zegt opleving Real Madrid, ik zeg David Beckham. Becks levert vanaf rechts ouderwets klasse voorzet na voorzet af en bewijst het ongelijk van trainer Fabio Capello, namelijk dat hij wel degelijk een fantastische prof is. Ik heb in m'n hele leven nog nooit een speler meegemaakt die de bal met zoveel precisie neer kan leggen waar hij wil als Beckham. Sterker nog, ik hoor het graag van een ander indien hij of zij zich wel zo'n speler voor de geest kan halen. Beckham stuift langs de zijlijn en legt de voorzetten panklaar voor z'n medespelers. En om dan te denken dat Beckham nog niet al te lange tijd geleden leek te worden gedegradeerd tot persona non grata. Zonder zijn traptechniek had Real Madrid niet mee gedaan om de titel en was de trainer die hem een roemloos afscheid leek te gunnen allang ontslagen. Beckham en Van Nistelrooij, Madrileens superduo uit Manchester.

Plaats reactie