Ik kan me vergissen, maar was het niet jij die tijdens het WK Fernando Meira een prutser noemde?wimpey schreef:Die Ramos laat veel te veel steken vallen.Jöhnk schreef:Wat is er mis met Cannavaro? Vind hem stukken beter dan die Ramos.
Ik nomineer Pavel Pardo en Fernando Meira van Stuttgart. Heb die 2 wekelijks aan het werk gezien en zij zijn de drijvende krachten achter een jonge ploeg die de BL gaat winnen. Die 2 hebben een buitengewone prestatie geleverd, dat kan van Ramos zeker niet gezegd worden.
AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Er zijn zoveel spelers genomineerd die echt totaal geen kans maken. Destijds zeiden jij en zoveel anderen iets van: 'ach, maak je er niet druk om. Ze winnen toch niet.' Grappig dat je je er nu wel druk om kan maken.Jesse schreef:Eens met Rishi en wat ZsoG zegt is zo gek nog niet, al geldt dit niet voor de spelers van Wimpey.
Maar goed, er zijn nog wel wat leuke spelers om te nomineren hoor. Spelers van Espanyol, Real Madrid, Atletico Madrid en Real Zaragoza bijvoorbeeld. Lang niet allemaal echte kanshebbers, maar wel spelers die het noemen waard zijn. Ik wil sowieso door gaan totdat het Europese seizoen afgelopen is. Dat lijkt me meer dan normaal.
Niet als je een speler een paar keer hebt gezien. Hij moet uitblinken!
En niet Wimpey gaan vragen om opheldering.
Sommige spelers die aan het begin genomineerd waren hadden idd niet veel kans om uiteindelijk te winnen maar hadden nog wel een flink aantal maanden voor zich om ons ongelijk te bewijzen. Daarvoor waren ze genomineerd...om ze in de gaten te blijven houden.
Jij noemt uit het niets eigenlijk zo een Bernd Schneider. Iemand die je 'maar' een paar keer hebt zien spelen in totaal onbelangrijke wedstrijden
Sommige spelers die aan het begin genomineerd waren hadden idd niet veel kans om uiteindelijk te winnen maar hadden nog wel een flink aantal maanden voor zich om ons ongelijk te bewijzen. Daarvoor waren ze genomineerd...om ze in de gaten te blijven houden.
Jij noemt uit het niets eigenlijk zo een Bernd Schneider. Iemand die je 'maar' een paar keer hebt zien spelen in totaal onbelangrijke wedstrijden
IK GELOOF!!!!!!
Voor de duidelijkheid: ik heb Schneider een stuk of 10 keer zien spelen en toen maakte hij een uitstekende indruk. Als ik dan hoor van Wimpey dat hij in z'n algemeenheid een briljant seizoen draait dan hoort hij wat mij betreft hier thuis.Rishi schreef:Niet als je een speler een paar keer hebt gezien. Hij moet uitblinken!
Maak ik me druk? Ik zeg alleen dat ik het eens ben met ZsoG, misschien moet je stoppen omdat het nu geen zin meer heeft, maar wachten tot het seizoen voorbij is, is inderdaad beter.
Over dat andere punt ga ik het niet meer hebben. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij bepaalt wie er op de lijst komen.
Over dat andere punt ga ik het niet meer hebben. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij bepaalt wie er op de lijst komen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Oh...my...God...Zucht. Dat heb ik sinds het begin van de topic dus ook niet meer gedaan.Jesse schreef:Over dat andere punt ga ik het niet meer hebben. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat jij bepaalt wie er op de lijst komen.
Goed, iemand als Wayne Rooney staat er bijvoorbeeld ook nog niet in. Hij speelde niet constant genoeg om te winnen, maar hij was toch heel erg belangrijk voor Manchester United. Leverde 14 doelpunten en 11 assists, uit m'n hoofd.
Mijn AT elftal van het jaar, hou er rekening mee dat ik gewoon per linie een aantal spelers kies, en ze dus niet altijd op hun favourite positie staan.
Cech
Finnan Nesta Cannavaro Ramos
C. Ronaldo Kaka Sneijder (jaja)
Rooney Totti Morientes (van wat ik heb gezien)
Maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor Ronaldo. Die gsat heeft heel wat mooie dingen laten zien dit seizoen.
Cech
Finnan Nesta Cannavaro Ramos
C. Ronaldo Kaka Sneijder (jaja)
Rooney Totti Morientes (van wat ik heb gezien)
Maar als ik dan moet kiezen, kies ik toch voor Ronaldo. Die gsat heeft heel wat mooie dingen laten zien dit seizoen.
Pompiedom
-
Rafael van der Vaart: de aanvoerder en absolute supervedette van HSV speelde net genoeg wedstrijden (76% van de competitiewedstrijden) om in aanmerking te komen voor een nominatie. Hij scoorde wat minder, maar fungeerde des te meer als aanspeelpunt en spelverdeler. Gaat zonder enige twijfel na dit seizoen weg uit Hamburg. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat Van der Vaart een betere ploeg verdient. Indien hij fit kan blijven gaat hij z'n grote belofte eindelijk inlossen.
Wayne Rooney: wellicht zijn de verwachtingen van de Engelsen met betrekking tot Rooney wel te hoog, aangezien men na 14 doelpunten 11 assists nog steeds spreekt van een weinig bijzonder seizoen. Toegegeven, Rooney was niet de absolute uitblinker bij Manchester United, maar in een ploeg met Ronaldo, Scholes en Vidic is dat niet iets om je voor te schamen. Rooney vormde in mijn ogen met de beweeglijke Saha en Ronaldo een onnavolgbaar trio en was uiteindelijk toch gewoon zeer belangrijk voor Manchester United. Groot minpunt was toch de vele dryspells die Rooney kende. Ik betwijfel echter of Rooney hier veel beter in gaat worden. De grootste kansen zijn regelmatig niet aan Rooney besteed en ik zie hem liever inzakken en meedoen aan het spel dan als diepste spits de goal torpederen. Hopelijk stelt Ferguson Saha volgend seizoen weer op.
Wayne Rooney: wellicht zijn de verwachtingen van de Engelsen met betrekking tot Rooney wel te hoog, aangezien men na 14 doelpunten 11 assists nog steeds spreekt van een weinig bijzonder seizoen. Toegegeven, Rooney was niet de absolute uitblinker bij Manchester United, maar in een ploeg met Ronaldo, Scholes en Vidic is dat niet iets om je voor te schamen. Rooney vormde in mijn ogen met de beweeglijke Saha en Ronaldo een onnavolgbaar trio en was uiteindelijk toch gewoon zeer belangrijk voor Manchester United. Groot minpunt was toch de vele dryspells die Rooney kende. Ik betwijfel echter of Rooney hier veel beter in gaat worden. De grootste kansen zijn regelmatig niet aan Rooney besteed en ik zie hem liever inzakken en meedoen aan het spel dan als diepste spits de goal torpederen. Hopelijk stelt Ferguson Saha volgend seizoen weer op.
?? v/d Vaart heeft juist nog in een intervieuw gezegd dat hij zo goed als zeker bij HSV blijft. Weet niet of jij andere dingen gehoord maar dat lijkt me sterk.Thomas schreef:Rafael van der Vaart: de aanvoerder en absolute supervedette van HSV speelde net genoeg wedstrijden (76% van de competitiewedstrijden) om in aanmerking te komen voor een nominatie. Hij scoorde wat minder, maar fungeerde des te meer als aanspeelpunt en spelverdeler. Gaat zonder enige twijfel na dit seizoen weg uit Hamburg. De eerlijkheid gebiedt ook te zeggen dat Van der Vaart een betere ploeg verdient. Indien hij fit kan blijven gaat hij z'n grote belofte eindelijk inlossen.
De nieuwste lijst, met 81 genomineerde spelers:
Zlatan Ibrahimovic (A)-Inter Milan-Zweden
Gilberto Silva (M)-Arsenal-Brazilië
Paul Scholes (M)-Manchester United-Engeland
Francesco Totti (A)-AS Roma-Italië
Adrian Mutu (A)-Fiorentina-Roemenië
Patrick Vieira (M)-Inter Milan-Frankrijk
Heurelho da Silva Gomes (K)-PSV-Brazilië
Phillip Cocu (M)-PSV-Nederland
Cristiano Ronaldo (A)-Manchester United-Portugal
Didier Drogba (A)-Chelsea-Ivoorkust
Deco (M)-Barcelona-Portugal
Ronaldinho (A)-Barcelona-Brazilië
Florent Malouda (M)-Olympique Lyon-Frankrijk
Ruud van Nistelrooij (A)-Real Madrid-Nederland
Fernando Baiano (A)-Celta de Vigo-Brazilië
Logan Bailly (K)-RC Genk-België
Marco Materazzi (V)-Inter Milan-Italië
Wesleij Sneijder (M)-Ajax-Nederland
Jaap Stam (V)-Ajax-Nederland
Jusse Jääskeläinen (K)-Bolton Wanderers-Finland
Diego (M)-Werder Bremen-Brazilië
Miroslav Klose (A)-Werder Bremen-Duitsland
Mickael Essien (V)-Chelsea-Ghana
Shunshuke Nakamura (M)-Celtic-Japan
Fabio Cannavaro (V)-Real Madrid-Italië
Afonso Alves (A)-Heerenveen-Brazilië
Freddy Kanouté (A)-Sevilla-Mali
Robin van Persie (A)-Arsenal-Nederland
Carlos Diogo (V)-Real Zaragoza-Uruguay
Daniel Alves (V)-Sevilla-Brazilië
Juninho (M)-Olympique Lyon-Brazilië
Cris (V)-Olympique Lyon-Brazilië
Sébastien Squillaci (V)-Olympique Lyon-Frankrijk
Timmy Simons (M)-PSV-België
Jermaine Defoe (A)-Tottenham Hotspur-Engeland
Frank Lampard (M)-Chelsea-Engeland
Alessandro Mancini (M)-AS Roma-Brazilië
Wayne Rooney (A)-Manchester United-Engeland
Abdul Kader Kéita (M)-Lille OSC-Ivoorkust
Dirk Kuijt (A)-Liverpool-Nederland
David Villa (A)-Valencia-Spanje
Nemanja Vidić (V)-Manchester United-Servië
Mark Otten (V)-NEC Nijmegen-Nederland
Douglas Sisenando Maicon (V)-Inter Milan- Brazilië
Ricardo Quaresma (A)-FC Porto-Portugal
David Albelda (M)-Valencia-Spanje
Gabriel Milito (V)-Real Zaragoza-Argentinië
Dejan Stankovic (M)-Inter Milan-Servië
Diego Milito (A)-Real Zaragoza-Argentinië
Luis Perea (V)-Atlético de Madrid-Colombia
Steven Gerrard (M)-Liverpool-Engeland
Edwin van der Sar (K)-Manchester United-Nederland
Levan Kobiashvili (M)-Schalke '04-Georgië
Jamie Carragher (V)-Liverpool-Engeland
Massimo Oddo (V)-Lazio Roma/AC Milan-Italië
Roberto Ayala (V)-Valencia-Argentinië
Luca Toni (A)-Fiorentina-Italië
Artur Boruc (K)-Celtic-Polen
Ryan Giggs (M)-Manchester United-Wales
Gary Neville (V)-Manchester United-Engeland
Alex Rodrigo Dias da Costa (V)-PSV-Brazilië
Dimitar Berbatov (A)-Tottenham Hotspur-Bulgarije
Marcus Allbäck (A)-FC Kopenhagen-Zweden
Javier Navarro (V)-Sevilla-Spanje
Willy Sagnol (V)-Bayern München-Frankrijk
Tal Ben Haim (V)-Bolton Wanderers-Israël
Bennedict McCarthy (A)-Blackburn Rovers-Zuid-Afrika
Roberto Abbondanzieri (K)-Getafe-Argentinië
Rafinha (V)-Schalke '04-Brazilië
David Silva (M)-Valencia-Spanje
Edgar Davids (M)-Ajax-Nederland
Kaká (M)-AC Milan-Brazilië
ClarenceSeedorf (M)-AC Milan-Nederland
Mario Gomez (A)-VFB Stuttgart-Duitsland
Mikael Arteta (M)-Everton-Spanje
Sergio Ramos (V)-Real Madrid-Spanje
Pavel Pardo (M)-VFB Stuttgart-Mexico
Fernando Meira (V)-VFB Stuttgart-Portugal
Bernd Schneider (M)-Bayer Leverkusen-Duitsland
Rafael van der Vaart (M)-Hamburger SV-Nederland
Zlatan Ibrahimovic (A)-Inter Milan-Zweden
Gilberto Silva (M)-Arsenal-Brazilië
Paul Scholes (M)-Manchester United-Engeland
Francesco Totti (A)-AS Roma-Italië
Adrian Mutu (A)-Fiorentina-Roemenië
Patrick Vieira (M)-Inter Milan-Frankrijk
Heurelho da Silva Gomes (K)-PSV-Brazilië
Phillip Cocu (M)-PSV-Nederland
Cristiano Ronaldo (A)-Manchester United-Portugal
Didier Drogba (A)-Chelsea-Ivoorkust
Deco (M)-Barcelona-Portugal
Ronaldinho (A)-Barcelona-Brazilië
Florent Malouda (M)-Olympique Lyon-Frankrijk
Ruud van Nistelrooij (A)-Real Madrid-Nederland
Fernando Baiano (A)-Celta de Vigo-Brazilië
Logan Bailly (K)-RC Genk-België
Marco Materazzi (V)-Inter Milan-Italië
Wesleij Sneijder (M)-Ajax-Nederland
Jaap Stam (V)-Ajax-Nederland
Jusse Jääskeläinen (K)-Bolton Wanderers-Finland
Diego (M)-Werder Bremen-Brazilië
Miroslav Klose (A)-Werder Bremen-Duitsland
Mickael Essien (V)-Chelsea-Ghana
Shunshuke Nakamura (M)-Celtic-Japan
Fabio Cannavaro (V)-Real Madrid-Italië
Afonso Alves (A)-Heerenveen-Brazilië
Freddy Kanouté (A)-Sevilla-Mali
Robin van Persie (A)-Arsenal-Nederland
Carlos Diogo (V)-Real Zaragoza-Uruguay
Daniel Alves (V)-Sevilla-Brazilië
Juninho (M)-Olympique Lyon-Brazilië
Cris (V)-Olympique Lyon-Brazilië
Sébastien Squillaci (V)-Olympique Lyon-Frankrijk
Timmy Simons (M)-PSV-België
Jermaine Defoe (A)-Tottenham Hotspur-Engeland
Frank Lampard (M)-Chelsea-Engeland
Alessandro Mancini (M)-AS Roma-Brazilië
Abdul Kader Kéita (M)-Lille OSC-Ivoorkust
Dirk Kuijt (A)-Liverpool-Nederland
David Villa (A)-Valencia-Spanje
Nemanja Vidić (V)-Manchester United-Servië
Mark Otten (V)-NEC Nijmegen-Nederland
Douglas Sisenando Maicon (V)-Inter Milan- Brazilië
Ricardo Quaresma (A)-FC Porto-Portugal
David Albelda (M)-Valencia-Spanje
Gabriel Milito (V)-Real Zaragoza-Argentinië
Dejan Stankovic (M)-Inter Milan-Servië
Diego Milito (A)-Real Zaragoza-Argentinië
Luis Perea (V)-Atlético de Madrid-Colombia
Steven Gerrard (M)-Liverpool-Engeland
Edwin van der Sar (K)-Manchester United-Nederland
Levan Kobiashvili (M)-Schalke '04-Georgië
Jamie Carragher (V)-Liverpool-Engeland
Massimo Oddo (V)-Lazio Roma/AC Milan-Italië
Roberto Ayala (V)-Valencia-Argentinië
Luca Toni (A)-Fiorentina-Italië
Artur Boruc (K)-Celtic-Polen
Ryan Giggs (M)-Manchester United-Wales
Gary Neville (V)-Manchester United-Engeland
Alex Rodrigo Dias da Costa (V)-PSV-Brazilië
Dimitar Berbatov (A)-Tottenham Hotspur-Bulgarije
Marcus Allbäck (A)-FC Kopenhagen-Zweden
Javier Navarro (V)-Sevilla-Spanje
Willy Sagnol (V)-Bayern München-Frankrijk
Tal Ben Haim (V)-Bolton Wanderers-Israël
Bennedict McCarthy (A)-Blackburn Rovers-Zuid-Afrika
Roberto Abbondanzieri (K)-Getafe-Argentinië
Rafinha (V)-Schalke '04-Brazilië
David Silva (M)-Valencia-Spanje
Edgar Davids (M)-Ajax-Nederland
Kaká (M)-AC Milan-Brazilië
ClarenceSeedorf (M)-AC Milan-Nederland
Mario Gomez (A)-VFB Stuttgart-Duitsland
Mikael Arteta (M)-Everton-Spanje
Sergio Ramos (V)-Real Madrid-Spanje
Pavel Pardo (M)-VFB Stuttgart-Mexico
Fernando Meira (V)-VFB Stuttgart-Portugal
Bernd Schneider (M)-Bayer Leverkusen-Duitsland
Rafael van der Vaart (M)-Hamburger SV-Nederland
David Beckham: jij zegt opleving Real Madrid, ik zeg David Beckham. Becks levert vanaf rechts ouderwets klasse voorzet na voorzet af en bewijst het ongelijk van trainer Fabio Capello, namelijk dat hij wel degelijk een fantastische prof is. Ik heb in m'n hele leven nog nooit een speler meegemaakt die de bal met zoveel precisie neer kan leggen waar hij wil als Beckham. Sterker nog, ik hoor het graag van een ander indien hij of zij zich wel zo'n speler voor de geest kan halen. Beckham stuift langs de zijlijn en legt de voorzetten panklaar voor z'n medespelers. En om dan te denken dat Beckham nog niet al te lange tijd geleden leek te worden gedegradeerd tot persona non grata. Zonder zijn traptechniek had Real Madrid niet mee gedaan om de titel en was de trainer die hem een roemloos afscheid leek te gunnen allang ontslagen. Beckham en Van Nistelrooij, Madrileens superduo uit Manchester.