Yes, nice. :-)InnerHarbour schreef:Grappige loting.
Europa & Conference League
Moderator: mods
Re: Europa League
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
'Fellow giants on the European stage'. 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Fallen giants?Bert schreef:'Fellow giants on the European stage'.

Ik kijk er wel naar uit, dit zijn de grootste clubs van de UK. Is vanavond live op RTL7 te zien, neem ik aan...
- InnerHarbour
Weet het niet ik kijk BT sports, hoef ik dat Nederlandse gewauwel niet te horen.
YNWA
Lekker doelpunt van Reus.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Wat zijn ze goed he, die Engelse ploegen! 

Ik verwacht dat Liverpool zometeen met 2-0 of 3-0 ManU oprolt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Geloof je er niet meer in, zeux?
Liverpool is ook niet veel soeps, hoor. Geld hebben ze in de UK wel, goede spelers en modern management daarentegen... BVB zal in de volgende ronde graag weer tegen een Engelse ploeg spelen. Klopp at BVB zou geinig zijn. En pijnlijk ook.

Volgens mij heb jij dit seizoen niet opgelet. Maar dat past je ook.wimpey schreef:Geloof je er niet meer in, zeux?![]()
-
Europa League
Heer-lij-ke sfeer op Anfield Road. Als ik die supporters elkaar zo hoor afzeiken valt het gemis van de kakkiesupporters bij onze eigen klassieker weer op.
Sinds die Duitser er zit zijn het wel schwalbekonigen aan het worden. Barcelona zou er jaloers op zijn.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
-
Europa League
Viel me bij Man U ook al op dat er erg aanstellerig wordt gevallen.
Maar wat Depay daar deed was natuurlijk zwakbegaafd.
Maar wat Depay daar deed was natuurlijk zwakbegaafd.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op do mar 10, 2016 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Gea....
- InnerHarbour
Dan had dit de 2-0 moeten zijn.
Liverpool speelt aardig, frivool soms. Man U doet niks wat ergens op lijkt.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Wat een buitengewoon zwakke eerste helft van ManU. Mijn hemel.
- InnerHarbour
Dit moet Liverpool na rust afmaken. Wanneer Man U op deze voet doorgaat, wordt het 5-0. Tactisch en mentaal klopt er geen hout van.InnerHarbour schreef:Je moet verdomme met 2, 3-0 voorstaan.
Dat lijkt me wel ja.wimpey schreef: Wanneer Man U op deze voet doorgaat, wordt het 5-0.