Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Benieuwd hoe het middenveld van Chelsea eruit gaat zien. Matic, Fabregas en Oscar, met Willian op rechts? Zo krijgt het middenveld van Chelsea langzaam maar zeker toch meer de dynamiek en de agressie van een typisch Mourinho-middenveld.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En weer minder kans op speeltijd voor Van Ginkel...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Als hij er direct achter zit, zeg maar als 1e wisselspeler, dan kan het nog wel werken. Ik denk dat je dan bij een club als Chelsea wel genoeg minuten maakt. Maar zit hij verder weg dan zal er van speeltijd niet veel komen. Wellicht een huurconstructie aan het einde van de voorbereiding. Hoewel Chelsea spelers misschien net zo lief op de tribune zet voor het geval ze door blessures of schorsingen ineens toch iemand nodig hebben.
Nil volentibus arduum
www.hln.beVermaelen persoonlijk rond met Manchester United
Thomas Vermaelen (28) houdt het na vijf seizoenen mogelijk voor bekeken bij Arsenal. Volgens onze informatie is de Rode Duivel rond met Manchester United. Op clubniveau moeten de onderhandelingen nog starten.
Een vertrek van Vermaelen zou verre van een verrassing zijn. De linksvoetige verdediger komt bij Arsenal (te) weinig aan spelen toe. In het afgelopen seizoen kwamen er slechts zeven basisplaatsen en evenveel invalbeurten in de Premier League op zijn teller te staan. Bovendien gaat hij zijn laatste contractjaar in. Vermaelen werd onder het bewind van David Moyes al eens aangeboden op Old Trafford. De club twijfelde toen door Vermaelens blessuregevoeligheid, maar zou nu toch overstag gaan. Met onze landgenoot zijn de Mancunians er al uit.
Arsenal is wel niet van plan Vermaelen zonder slag of stoot te laten gaan. Manager Arsène Wenger is erg tevreden over de 48-voudige Belgische international, die een grote invloed heeft binnen de kleedkamer en zich steeds professioneel opstelt. De Fransman wil daarom het contract van Vermaelen openbreken.
Manchester United is niet onder de indruk en werkte de voorbije weken aan een deal met Vermaelen. De start voor de onderhandelingen op clubniveau hangen af van de prestaties van Nederland op het WK in Brazilië. Bondscoach Louis van Gaal gaat na het WK bij Man U aan de slag. Dat gebeurt, zodra het WK met Oranje erop zit.
Hoewel nog slechts één jaar onder contract zal Vermaelen wel wat moeten kosten, want Arsenal betaalde in 2009 13 miljoen euro voor hem aan Ajax. Het laat zich raden dat de Londenaars een flink stuk van dat bedrag willen recupereren. Bij Manchester United zou Vermaelen een ploegmaat van Marouane Fellaini en Adnan Januzaj kunnen worden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Zolang het om een stevige transfersom gaat is het prima. Daar krijgen wij dan ook weer wat voor. Maar als ik dit lees speelt hij dus nauwelijks voor Arsenal. En dan moet hij United uit de brand gaan helpen? Zo bijzonder is die jongen toch niet?
Nil volentibus arduum
Transfers tussen clubs in Engeland onderling leveren ons geen geld op.
Backup van BMI bij Man U! 

- Jinne
- Site Admin
De Koemannetjes naar Southampton.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Lekkere carriere van Ronald. Elke volgende club is weer minder.
Gevaarlijk instapmoment ook. Vorig seizoen werd Southampton 8e in de PL. Meer zit er toch echt niet in lijkt me.
Lijkt me een prima stap van de Koemannen.
Volgens mij is Southampton een stabiele en rustige club, waar R. Koeman kan laten zien of hij ook goed kan presteren in de PL.
Volgens mij is Southampton een stabiele en rustige club, waar R. Koeman kan laten zien of hij ook goed kan presteren in de PL.
Mee eens, ik zou het dan ook een onbegrijpelijke actie vinden van ManU.Marillion schreef:Maar als ik dit lees speelt hij dus nauwelijks voor Arsenal. En dan moet hij United uit de brand gaan helpen? Zo bijzonder is die jongen toch niet?
Ik ook. Een aardige speler maar geen top. Uiterst blessuregevoelig bovendien.
-
- AT Toto winner 15/16
Southampton lijkt me wel wat beter dan fnoord. Ik vraag me trouwens af welke speler er nog bij fnoord blijft. De geruchten gaan dat Immers en Pelle meegaan naar Southampton. Janmaat, De Vrij, BMI zullen ook wel vertrekken. Misschien nog wel een paar.Arthur schreef:Lekkere carriere van Ronald. Elke volgende club is weer minder.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lekker Lallana vervangen voor Immers. Ja, dan weet je zeker dat je er na 6 maanden uitvliegt.
Vind je die Lallana zoveel soeps dan?peter schreef:Lekker Lallana vervangen voor Immers. Ja, dan weet je zeker dat je er na 6 maanden uitvliegt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb die jongen drie keer zien spelen vorig jaar en vond het een goede speler ja. Misschien heb ik net even wat geluk gehad. 

Nee hoor hij steekt er echt bovenuit.
niet voor niets dat hij op het WK speelt!
niet voor niets dat hij op het WK speelt!
Heb 'm een paar keer voor Engeland zien ballen. Was er niet echt weg van. Ik had hetzelfde met die Townsend. Het ziet er wel aardig uit, maar rendement en overzicht ontbreekt toch enigszins.
Ik hoop niet dat Koeman nu al die zogenaamde Feyenoord talenten voor veel te veel geld naar Southampton gaat halen. Lijkt me ook niet zo verstandig met het oog op zijn loopbaan. Als hij straks nog een keer bij een topclub wil gaan werken moet dit avontuur wel slagen.
Nil volentibus arduum
Ik hoop het ook niet, want dan heeft F. geld. 

-
De kans van slagen is na een goed seizoen voor Southampton toch niet zo groot, de juiste club, maar het verkeerde moment? Benfica en Valencia waren niet zo'n succes.Marillion schreef:Ik hoop niet dat Koeman nu al die zogenaamde Feyenoord talenten voor veel te veel geld naar Southampton gaat halen. Lijkt me ook niet zo verstandig met het oog op zijn loopbaan. Als hij straks nog een keer bij een topclub wil gaan werken moet dit avontuur wel slagen.
Op FN wordt al gespeculeerd op vele tientallen miljoenen, zelfs Immers is nu een enorm bedrag waard. In het Rotterdamse wordt al maanden gesproken over Pelle die Koeman zal volgen, ik ben benieuwd. Ik mag toch aannemen dat Koeman geen "carte blanche" krijgt, al is een contract van drie jaar wel lang.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Kunnen ze iets met dat geld doen dan?Yopi schreef:Ik hoop het ook niet, want dan heeft F. geld.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
De vrienden van Feyenoord (terug)betalen.zeux schreef:Kunnen ze iets met dat geld doen dan?Yopi schreef:Ik hoop het ook niet, want dan heeft F. geld.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
www.vi.nlHerrera eerste grote aanwinst Van Gaal bij United
Louis van Gaal heeft zijn eerste grote aanwinst bij Manchester United binnen. De gevallen Engelse topclub neemt middenvelder Ander Herrera voor ruim 37 miljoen euro over van Athletic de Bilbao.
Volgens BBC zijn United, Bilbao en Herrera het in grote lijnen eens over de transfer. United rondt de komst van de 24-jarige Spanjaard bewust zo vroeg in de zomer af omdat de vertrekclausule in zijn contract van 37 miljoen na 30 juni komt te vervallen. De centrale middenvelder moet dan ineens veel meer kosten.
Met de komst van Herrera komt een langgekoesterde wens van United uit. De Engelse club probeerde hem vorige zomer ook al vast te leggen, maar de deal ketste toen op opmerkelijke wijze af. Vlak voor het sluiten van de mark leek United de deal rond te krijgen, maar Bilbao bleek toen te hebben onderhandeld met drie bedriegers die niets met de Engelse club van doen hadden.
Op voorspraak van Van Gaal waagde United nu weer een poging voor Herrera, een allround middenvelder met een goede pass en loopvermogen. The Red Devils rekenen erop dat de transfer binnen enkele dagen beklonken wordt. Herrera moet op Old Trafford de Paul Scholes-rol op zich nemen. De roodharige middenvelder werd na zijn pensioen medio 2013 nooit adequaat vervangen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali