Achteraf is dat makkelijk zeggen.Peter schreef:Snapte ook niet zo goed dat de hele media Liverpool al tot 'kampioen' hadden gebombardeerd (al weken lang).
Wat verklooien ze dat zeg, doodzonde.
Moderator: mods
Achteraf is dat makkelijk zeggen.Peter schreef:Snapte ook niet zo goed dat de hele media Liverpool al tot 'kampioen' hadden gebombardeerd (al weken lang).
Onzin, diezelfde verdediging bleef gewoon overeind 10 overwinningen op rij waaronder wedstrijden tegen United, Spurs en City. De Nederlandse spelers die jij opnoemt doen mee in Liverpool -Cwimpey schreef:Skrtel - Sakho, da's niveau De Vrij - BMI / Bruma - Rekik.Peter schreef:Snapte ook niet zo goed dat de hele media Liverpool al tot 'kampioen' hadden gebombardeerd (al weken lang).
Mjah.. dat zijn een beetje loze woorden... Ik weet niet over welk fundament je praat, maar je weet dat je met Van Gaal iemand binnenhaalt die van stap 1 begint op zijn manier. Het lijkt me vrij naief om te denken dat ie voorbouwd op het huidge Man U, want dat is rampzalig.wimpey schreef:Marcel Bout en Frans Hoek mogen natuurlijk niet ontbreken.
Bij clubs als Barcelona, Bayern en Man U heb je het m.i. grotendeels zelf in de hand of je slaagt. Er is een enorm budget, een enorme traditie en een fantastisch fundament. Ze halen niet iemand om alles anders te doen, maar om net die meerwaarde bovenop het bestaande draagvlak te zijn.
Wanneer ie zich niet aanpast, wordt het (ook) bij Man U minder dan je o.b.v. zijn enorme kwaliteiten als trainer zou mogen verwachten.
Met Depay kan hij daar best aankomen. Dat type past daar wel en die gaat het niveau ook wel halen. Maar die moet nog wel veel leren. Past ook prima bij Man U, een speler halen die nog een aanpassingsjaar nodig heeft, Ferguson haalde ook spelers voor de lange termijn.Peter schreef:Het is officieel! Louis van Gaal is de nieuwe trainer van ManUtd.![]()
Eens kijken of hij zo slim is om nu echte topspelers te halen. Als hij nu gaat voor Indi, Clasie en Depay als aankopen, dan kan hij het direct schudden. Strootman zal hij hoe dan ook wel willen hebben.
Man U heeft een top-opleiding. Daar hoeft geen Masterplan op los te worden gelaten. Een slecht seizoen betekent niet dat alles kut is en anders moet. En dat een groot voetbalinstituut zich van A tot Z aan de wensen van een passant dient aan te passen. Het is geven en nemen. Nemen gaat 'm prima af, geven wat minder.GangstaRiB schreef: Mjah.. dat zijn een beetje loze woorden... Ik weet niet over welk fundament je praat, maar je weet dat je met Van Gaal iemand binnenhaalt die van stap 1 begint op zijn manier. Het lijkt me vrij naief om te denken dat ie voorbouwd op het huidge Man U, want dat is rampzalig.
De laatste tijd vind ik er geen toppers uit de opleiding komen hoor....wimpey schreef:Man U heeft een top-opleiding. Daar hoeft geen Masterplan op los te worden gelaten. Een slecht seizoen betekent niet dat alles kut is en anders moet. En dat een groot voetbalinstituut zich van A tot Z aan de wensen van een passant dient aan te passen. Het is geven en nemen. Nemen gaat 'm prima af, geven wat minder.GangstaRiB schreef: Mjah.. dat zijn een beetje loze woorden... Ik weet niet over welk fundament je praat, maar je weet dat je met Van Gaal iemand binnenhaalt die van stap 1 begint op zijn manier. Het lijkt me vrij naief om te denken dat ie voorbouwd op het huidge Man U, want dat is rampzalig.
Van Gaal heeft het zelf in de hand. Hij kan rücksichtlos zijn weg gaan. Zoals bij Barcelona: 2 keer kampioen worden met een team dat geen Catalaan aansprak. Of 4e staan in de BuLi omdat ie Neuer, Khedira enzo niet wil. Dat gevaar ligt bij Man U ook op de loer. De trainer LvG redt het overal, de mens daarentegen...
Januzaj. Laatst hadden ze een debutant die 2 keer scoorde. De LvG-doctrine is prima voor een seniorenploeg. Daar hoef je jeugd echter niet mee lastig te vallen.GangstaRiB schreef: De laatste tijd vind ik er geen toppers uit de opleiding komen hoor....
Je vergeet Welbeck, een uitstekende aanvaller.DelToro schreef:Daarna is er alleen middelmaat (Cleverly, Wellbeck, enzovoorts) uit voortgekomen. Ook hebben ze enorm veel matige jeugdspelers aangetrokken, al hebben ze nu met Januzaj hun eerste succes behaald op dat gebied.