Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag

Bericht door Lionel » di nov 05, 2024 10:12 am

Ik vond er ook wel wat van. Alsof United eindelijk was bevrijd van Ten Hag. Ik heb hem altijd een engerd gevonden. Ook omdat hij ons redelijk vaak heeft geslacht vroeger :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Yopii

Bericht door Yopii » di nov 05, 2024 10:27 am

zeux schreef:
ma nov 04, 2024 8:01 pm
peter schreef:
ma nov 04, 2024 7:05 pm
Wat vinden jullie van van Nistelrooij? Lijkt me echt een linkmiegel. :blush.gif:
Die ging toch al over 'lijken' in zijn spelerstijd?

(wat voor een killerspits niet per se een verkeerde mentaliteit is, maar als je met hem moet samenwerken lijkt het mij lastiger)
Zie je vaker, neem Van Basten. Ikke, ikke, totaal niet collegiaal. Luuk de Jong ook zondag: afkeurende gebaren maken bij de tegendoelpunten, maar zelf niet meeverdedigen.

zeux

Bericht door zeux » di nov 05, 2024 10:44 am

Yopii schreef:
di nov 05, 2024 10:27 am
zeux schreef:
ma nov 04, 2024 8:01 pm
peter schreef:
ma nov 04, 2024 7:05 pm
Wat vinden jullie van van Nistelrooij? Lijkt me echt een linkmiegel. :blush.gif:
Die ging toch al over 'lijken' in zijn spelerstijd?

(wat voor een killerspits niet per se een verkeerde mentaliteit is, maar als je met hem moet samenwerken lijkt het mij lastiger)
Zie je vaker, neem Van Basten. Ikke, ikke, totaal niet collegiaal. Luuk de Jong ook zondag: afkeurende gebaren maken bij de tegendoelpunten, maar zelf niet meeverdedigen.
Vergelijking Van Basten dacht ik ook aan ja. Daarom waren ze als spits ook zo succesvol denk ik.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii

Bericht door Yopii » di nov 05, 2024 11:23 am

Zlatan ook, trouwens.

Van Basten vernederde medespelers op een dusdanige wijze dat Cruijff moest ingrijpen. Sonny Silooy barstte eens in tranen uit.

Zie je nog steeds aan Van Basten, hij denkt zich alles te kunnen permitteren. Alles is geoorloofd, want hij is de grote Van Basten.

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 05, 2024 11:45 am

Yopii schreef:
di nov 05, 2024 11:23 am
Zlatan ook, trouwens.

Van Basten vernederde medespelers op een dusdanige wijze dat Cruijff moest ingrijpen. Sonny Silooy barstte eens in tranen uit.

Zie je nog steeds aan Van Basten, hij denkt zich alles te kunnen permitteren. Alles is geoorloofd, want hij is de grote Van Basten.
Het is ongekend hoe slecht hij zich voorbereidt op Rondo of andere interviews. De man heeft echt geen idee. Ook als je hem over voetbal of tactiek hoort praten komt er nooit iets zinnigs uit.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » di nov 05, 2024 12:09 pm

Lionel schreef:
di nov 05, 2024 11:45 am
Yopii schreef:
Zlatan ook, trouwens.

Het is ongekend hoe slecht hij zich voorbereidt op Rondo of andere interviews. De man heeft echt geen idee. Ook als je hem over voetbal of tactiek hoort praten komt er nooit iets zinnigs uit.
Of hij houdt er van om te reageren op wat hij ziet, in plaats van de wedstrijd vooraf al helemaal 'dood' te researchen (en daarmee met een eventueel vooringenomen idee aan het kijken te beginnen).

Volgens mij is Van Hanegem ook zo'n type. Dat maakt hun (tegen)mening ook vaak wel interessant. Geen ballast.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii

Bericht door Yopii » di nov 05, 2024 1:00 pm

zeux schreef:
di nov 05, 2024 12:09 pm
Lionel schreef:
Yopii schreef:
Zlatan ook, trouwens.

Of hij houdt er van om te reageren op wat hij ziet, in plaats van de wedstrijd vooraf al helemaal 'dood' te researchen (en daarmee met een eventueel vooringenomen idee aan het kijken te beginnen).

Volgens mij is Van Hanegem ook zo'n type. Dat maakt hun (tegen)mening ook vaak wel interessant. Geen ballast.
Mwah, er zit nog iets tussen 'dood'researchen en je helemaal niet informeren.

Van Hanegem heeft er veel meer kijk op, trouwens.

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 05, 2024 1:28 pm

zeux schreef:
di nov 05, 2024 12:09 pm
Lionel schreef:
Yopii schreef:
Zlatan ook, trouwens.

Nee, hij is onwetend.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » di nov 05, 2024 1:28 pm

Yopii schreef:
di nov 05, 2024 1:00 pm
Mwah, er zit nog iets tussen 'dood'researchen en je helemaal niet informeren.
Hij kijkt 'onbelast' (wel belast met zijn eigen pre-occupaties natuurlijk :ajaxsmiley.gif: ). Ik houd daar wel van. D'r zitten toch meer lui aan die tafel? Lekker ieder zijn methode. De één tot op het bot geïnformeerd, de ander vers van de lever, it's all in the mix.

zeux

Bericht door zeux » di nov 05, 2024 1:30 pm

Lionel schreef:
di nov 05, 2024 1:28 pm
Nee, hij is onwetend.
Dat lijkt me curieus als je zoals hij jaren aan de top hebt gevoetbald. Eigenzinnig, vast. Misschien onconventioneel. Maar 'onwetend' lijkt me raar, want hij 'weet' al zijn eigen ervaringen in en buiten het veld in zeer competitieve omgevingen.

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 05, 2024 1:33 pm

zeux schreef:
di nov 05, 2024 1:30 pm
Lionel schreef:
di nov 05, 2024 1:28 pm
Nee, hij is onwetend.
Dat lijkt me curieus als je zoals hij jaren aan de top hebt gevoetbald. Eigenzinnig, vast. Misschien onconventioneel. Maar 'onwetend' lijkt me raar, want hij 'weet' al zijn eigen ervaringen in en buiten het veld in zeer competitieve omgevingen.
Ajax wil Francesco Farioli in de komende dagen presenteren als nieuwe trainer. Niet iedereen is voorstander van de keuze voor de 35-jarige Italiaan. Zo reageerde Van Basten onlangs verrast bij Rondo van Ziggo Sport.

“Ik ben niet op de hoogte, ik ken de man niet”, gaf Van Basten aan, toen hem gevraagd werd naar zijn mening over Farioli. “Ik vind het wel heel vreemd dat Ajax vanuit het niets met een naam komt die niets en niemand kent eigenlijk.” De analist liet weten niet te begrijpen waarom Ajax bij Farioli uitkwam en ziet liever een trainer die in zijn carrière nog meer heeft gepresteerd.

Jurriaan van Wessem, die de Ligue 1 al jaren op de voet volgt, sprak afgelopen weekend uitgebreid met Voetbalzone over de aanstaande komst van Farioli en heeft de verbazing van Van Basten over de aanstelling van de Italiaan bij Ajax ook meegekregen.

“Dat vind ik verbazingwekkend, want ik ken Van Basten eigenlijk als iemand die altijd heel goed voorbereid was toen hij tien jaar geleden als analist begon bij Sport 1, de voorloper van Ziggo Sport”, zei de journalist. “Ik leverde destijds prepkits aan. Dat waren 8 à 9 A4-tjes met informatie wat commentatoren of analisten moesten weten aan feiten, situaties, maar ook met het nieuws van de persconferenties en tactische informatie.”

“Van Basten bereidde dat echt geweldig voor. Nu heeft hij zoiets van: ik ken Farioli niet. Hij was juist iemand die achter zijn bureau research zou doen. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je dat zegt… Maar Stefan Kovács was in de jaren 70’ ook niet zo bekend toen hij trainer van Ajax werd. Die won uiteindelijk zeven prijzen.”

“Van Basten heeft in Monaco gewoond, dus die is echt wel bekend met wat er in Nice te koop is hoor”, vervolgde Van Wessem. Het zou hem verbazen als Van Basten Farioli echt niet heeft gekend. “Dus het is gewoon een beetje een blufferige uitspraak van hem. Als je hem niet kent, dan vind ik gewoon dat je je er niet mee moet bemoeien. Of het een goede trainer is voor Ajax, dat is de tweede vraag. Als Van Basten had gezegd dat hij Farioli te defensief vindt, dan had ik de kritiek begrepen. Maar niet kennen vind ik flauw. Emery kende bijvoorbeeld ook niemand en die stond er opeens bij Sevilla.”
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di nov 05, 2024 1:33 pm

Dit tekent Van Basten. De man kijkt amper voetbal, weet echt niet wat er allemaal gebeurt. Hij dacht ooit dat een alleenstaande moeder in de bijstand een ton ontving...
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » di nov 05, 2024 1:41 pm

Lionel schreef:
di nov 05, 2024 1:33 pm
Dit tekent Van Basten. De man kijkt amper voetbal, weet echt niet wat er allemaal gebeurt. Hij dacht ooit dat een alleenstaande moeder in de bijstand een ton ontving...
Haha, ja bij het bespreken van zo'n trainer is het wel handig als je een beetje weet over wie het gaat.

Ik heb het meer over wedstrijdanalyse.

Yopii

Bericht door Yopii » di nov 05, 2024 3:31 pm

“Van Basten bereidde dat echt geweldig voor. Nu heeft hij zoiets van: ik ken Farioli niet. Hij was juist iemand die achter zijn bureau research zou doen. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat je dat zegt… Maar Stefan Kovács was in de jaren 70’ ook niet zo bekend toen hij trainer van Ajax werd. Die won uiteindelijk zeven prijzen.”
Wat een kulargument. Kovacs was een trainer van achter het IJzeren Gordijn uit de tijd dat we vandaar amper info kregen. Nu kon hij Farioli simpel vinden op internet.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di nov 05, 2024 11:18 pm

Amorim nog wel met een mooi laatste Europese kunstje bij Sporting.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

999

Bericht door 999 » ma nov 11, 2024 6:14 pm

Ruud van Nistelrooy moet na klus als interim-trainer vertrekken bij Manchester United
onze telesportredactie

Aangepast: 1 min geleden2 min geledenin Voetbal

Ruud van Nistelrooy vertrekt bij Manchester United na de komst van de nieuwe trainer Ruben Amorim. Dat laat de Engelse topclub weten op sociale media.
Blij met de punten ...

columbus

Bericht door columbus » ma nov 11, 2024 6:17 pm

Had ik niet verwacht eerlijk gezegd. De nieuwe trainer had wel gezegd de hele staf mee te willen nemen maar dacht dat hij RvN wel zou houden

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma nov 11, 2024 6:42 pm

Ik denk dat de voorzichtige conclusie dan kan zijn dat hij hem eerder als een risico ziet in plaats van een toegevoegde waarde.
Nil volentibus arduum

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma nov 11, 2024 6:59 pm

Marillion schreef:
ma nov 11, 2024 6:42 pm
Ik denk dat de voorzichtige conclusie dan kan zijn dat hij hem eerder als een risico ziet in plaats van een toegevoegde waarde.
Tja, je kunt zeggen wat je wil, maar de resultaten van ManU waren wel een heel stuk beter de laatste weken. Verder is vNistelrooij een zeer matige trainer natuurlijk maar blijkbaar wist hij wel de juiste snaar te raken.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

columbus

Bericht door columbus » ma nov 11, 2024 7:15 pm

Marillion schreef:Ik denk dat de voorzichtige conclusie dan kan zijn dat hij hem eerder als een risico ziet in plaats van een toegevoegde waarde.
Zou het? Dat geloof ik niet echt. Je ziet tegenwoordig steeds meer dat hele teams mee gaan. Vraag me af of RvN dit al wist, hij beweerde van niet maar Manchester United zou dit al wel hebben geweten

De laatste wedstrijden ging het wel beter, maar dat is al snel

999

Bericht door 999 » ma nov 11, 2024 7:19 pm

Past niet in de staf van de nieuwe trainert, aldus de berichten
Blij met de punten ...

Toppie

Bericht door Toppie » ma nov 11, 2024 9:48 pm

Ten Rouwelaar :smallgrin.gif: EXIT

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di nov 12, 2024 9:34 am

Toppie schreef:
ma nov 11, 2024 9:48 pm
Ten Rouwelaar :smallgrin.gif: EXIT
Ja dat is wel echt genieten.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di nov 12, 2024 10:29 am

Karma. Al kan ie nu wel even op de ponden teren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopii

Bericht door Yopii » di nov 12, 2024 12:24 pm

Het waren drie geweldige maanden! :smallgrin.gif:

Plaats reactie