Lekker voor Barcelona.
Moderator: mods
Prima! Oa de schuld van Affelay begrijp ik uit Spanje. Volgens mij hebben ze in de 3 of 4 wedstrijden dat ie er nu zit al meer punten verspeeld dan in de hele eerste seizoenshelft. He he he, hadden ze maar moeten leren van het debacle v Bommel.generaal schreef:Barca speelt 1-1 tegen Gijon, en Real kan morgen op vijf punten komen. Het wordt weer spannend!
'Barça twijfelt over verkoop Afellay aan Liverpool'
Ibrahim Afellay is pas enkele weken speler van FC Barcelona, maar wordt alweer gelinkt aan een vertrek uit Catalonië. Liverpool wil de Nederlander overnemen, weet AS.
Volgens het Spaanse dagblad is Liverpool bereid tien miljoen euro te betalen voor Afellay, een veelvoud van het bedrag dat Barça in januari betaalde voor de oud PSV'er.
Barcelona zou dan ook in de verleiding zijn gekomen om mee te werken aan de transfer. Zoals bekend kampt de club met grote financiële tekorten en door een verkoop van Afellay kan snel een forse winst worden geboekt.
Trainer Pep Guardiola zou de beslissende stem krijgen over al dan niet verhandelen van Afellay. Het is een lastig dilemma voor de coach, want bij een verkoop van de Oranje-international zou hij meer kans maken op de komst van Arsenal-vedette Cesc Fabregas.
Nee, voor iedereen is het zielig.beelzebub schreef:Klinkt misschien hard, maar dat is voor veel mensen de harde realiteit. Nu is het een voetballer van Barcelona en vinden we het zielig?
Nee, geen 50 miljoen, maar 40 miljoen zouden ze, ondanks de enorme schuld, gewoon aftikken .. proest ..Fabregas te duur voor Barça
BARCELONA - De kans is klein dat Cesc Fabregas terugkeert naar zijn jeugdliefde Barcelona. "We gaan geen 50 miljoen euro betalen voor een speler."
"Vorig jaar wezen ze ons voorstel af", zegt voorzitter Sandro Rosell. "Ze vragen weer te veel geld." Superster Lionel Messi wil Fabregas er maar al te graag bij hebben. "Ik denk dat Fabregas gaat doen wat hij wil en wat de supporters van Barcelona willen."
Chelsea is tevens zeer gecharmeerd van de Catalaan. Eigenaar Roman Abramovich wil deze zomer een bod van 59 miljoen euro uitbrengen op de Arsenal-speler.
Ik vraag mij af hoe ze dan willen spelen. Gaan ze dan met Xavi, Iniesta en Fabregas samen spelen? Volgens mij gebeurd dat in het nationale team iig niet. Zou dat dan ten koste gaan van Busquets of Mascherano?999 schreef:Nee, geen 50 miljoen, maar 40 miljoen zouden ze, ondanks de enorme schuld, gewoon aftikken .. proest ..Fabregas te duur voor Barça
BARCELONA - De kans is klein dat Cesc Fabregas terugkeert naar zijn jeugdliefde Barcelona. "We gaan geen 50 miljoen euro betalen voor een speler."
"Vorig jaar wezen ze ons voorstel af", zegt voorzitter Sandro Rosell. "Ze vragen weer te veel geld." Superster Lionel Messi wil Fabregas er maar al te graag bij hebben. "Ik denk dat Fabregas gaat doen wat hij wil en wat de supporters van Barcelona willen."
Chelsea is tevens zeer gecharmeerd van de Catalaan. Eigenaar Roman Abramovich wil deze zomer een bod van 59 miljoen euro uitbrengen op de Arsenal-speler.
Fabregas is goed, maar wel van een ander niveau dan Xavi en Iniesta. Dat bleek ook onlangs in de CL, ik zie in Wilshere dan meer potentie, die speelde echt goed in beide wedstrijden tegen Barcelona.Rishi schreef:Barcelona is beter dan de Spaanse ploeg dus het zou best kunnen. Die gasten spelen fantastisch positiespel en lopen vooruit. En het zijn alle drie slimme spelers.
Xavi is bovendien ook niet de jongste meer. Ben benieuwd.
Hoop dat de UEFA er een stokje voor steekt.