AT's voetballer van het seizoen 2006/2007

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 3:34 pm

Waarom zeg je dat? Zoals je inmiddels kan zien heb ik Allback, Cannavaro en zelfs een grapje als Otten er bij gezet.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 17, 2007 3:36 pm

Wat is er mis met Cannavaro? Vind hem stukken beter dan die Ramos.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 3:38 pm

Laten we die discussie niet weer beginnen, maar in mijn ogen beleeft Cannavaro een zeer slecht seizoen. Dus of hij in potentie beter is dan Ramos maakt in deze verkiezing niets uit. Het gaat om de prestaties van dit seizoen. Maar goed, het ging even om het voorbeeld. Ik vind het maar een flauwe opmerking van Scherrer.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 17, 2007 3:39 pm

Nee, maar ik lees tot mijn verbazing dat geopperd wordt hem van de lijst af te halen.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do mei 17, 2007 3:40 pm

Thomas schreef:Waarom zeg je dat? Zoals je inmiddels kan zien heb ik Allback, Cannavaro en zelfs een grapje als Otten er bij gezet.
Was niet echt als een aanval bedoeld, hoor. Het viel me alleen op dat jij zelf alle regels hebt bedacht, zelf bijna de helft van de postings in deze topic hebt geplaats, zelf vrijwel alle spelers hebt voorgedragen, zelf bepaalt of spelers op de lijst mogen of niet, zelf de regels aanpast en zelf deze topic omhoog blijft schoppen. Niets negatiefs dus, meer een constatering. :aai.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 3:46 pm

Jöhnk schreef:Nee, maar ik lees tot mijn verbazing dat geopperd wordt hem van de lijst af te halen.
Wat is jouw voorstel dan, Jöhnk? Ik heb een aantal opties gegeven, waarbij spelers van de lijst halen me helemaal niet trekt.
Scherrer schreef:
Thomas schreef:Waarom zeg je dat? Zoals je inmiddels kan zien heb ik Allback, Cannavaro en zelfs een grapje als Otten er bij gezet.
Was niet echt als een aanval bedoeld, hoor. Het viel me alleen op dat jij zelf alle regels hebt bedacht, zelf bijna de helft van de postings in deze topic hebt geplaats, zelf vrijwel alle spelers hebt voorgedragen, zelf bepaalt of spelers op de lijst mogen of niet, zelf de regels aanpast en zelf deze topic omhoog blijft schoppen. Niets negatiefs dus, meer een constatering. :aai.gif:
Als je op had gelet had je het volgende kunnen constateren:

Ik heb de topic gestart, waarna ik niet duidelijk ben geweest met het bepalen van de regels. Daarna heb ik dankzij wat tips en 'subtiele' aanwijzingen van anderen (o.a. Jöhnk, Peter, Jesse) wel wat duidelijkere regels kunnen invoeren.

Ik inmiddels allang niet meer bepaal welke spelers er op de lijst komen. Je moet je standpunt alleen wel onderbouwen met voetbalargumenten.

Ik (en anderen hopelijk ook) plezier heb in deze topic en benieuwd ben naar de uitslag van de verkiezing.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do mei 17, 2007 3:48 pm

Thomas schreef:Wat is jouw voorstel dan, Jöhnk?
Iig. niet naar eigen inzicht schrappen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 3:51 pm

Ok. :biggthumpup.gif:

Ik had er trouwens ook een speler (Defoe) tussen staan die ik zelf heb genomineerd. Voordat ik dat weer over me heen krijg.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 17, 2007 3:54 pm

Scherrer schreef:Huh? Anderen actiever? :confused.gif:

"AT's voetballer van het seizoen" staat toch voor "Alleen Thomas' voetballer van het seizoen"?
:drecul.gif:

Op naar de 128!!!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 17, 2007 3:54 pm

Scherrer schreef:Huh? Anderen actiever? :confused.gif:

"AT's voetballer van het seizoen" staat toch voor "Alleen Thomas' voetballer van het seizoen"?
:drecul.gif:

Op naar de 128!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 3:58 pm

Sommige mensen kunnen zich overal druk om maken. Nu weet ik weer wat een beruchte AT'er bedoelde, een tijdje terug. Het is dus al moeilijk voor sommige mensen om te zien dat een andere AT'er plezier beleeft aan een door hem zelf opgerichte topic.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do mei 17, 2007 4:07 pm

Thomas schreef:Sommige mensen kunnen zich overal druk om maken. Nu weet ik weer wat een beruchte AT'er bedoelde, een tijdje terug. Het is dus al moeilijk voor sommige mensen om te zien dat een andere AT'er plezier beleeft aan een door hem zelf opgerichte topic.
Pfff, komop zeg, neem jezelf eens niet zo verschrikkelijk serieus. Dit slaat echt nergens op. :smallgrin.gif:

Voor de laatste keer, Thomas, het was geen aanval, het waas puur een objectieve constatering. Ga er vooral lekker mee door, maar reageer even niet meer zo gefrustreerd als iemand een opmerking plaatst. :aai.gif:

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do mei 17, 2007 4:11 pm

Het was gewoon een grap man...Wat ga je zo serieus doen...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do mei 17, 2007 4:12 pm

Scherrer schreef:
Thomas schreef:Sommige mensen kunnen zich overal druk om maken. Nu weet ik weer wat een beruchte AT'er bedoelde, een tijdje terug. Het is dus al moeilijk voor sommige mensen om te zien dat een andere AT'er plezier beleeft aan een door hem zelf opgerichte topic.
Pfff, komop zeg, neem jezelf eens niet zo verschrikkelijk serieus. Dit slaat echt nergens op. :smallgrin.gif:

Voor de laatste keer, Thomas, het was geen aanval, het waas puur een objectieve constatering. Ga er vooral lekker mee door, maar reageer even niet meer zo gefrustreerd als iemand een opmerking plaatst. :aai.gif:
Dit is inmiddels al twintig keer geconstateerd. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.

Bovendien heeft het weinig te maken met deze topic en kan het dus prima in een PM.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do mei 17, 2007 4:17 pm

Precies. Bedankt voor de positieve bijdrage, Scherrer. Thanks but no thanks. :wink.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do mei 17, 2007 4:17 pm

Bertje schreef:
Dit is inmiddels al twintig keer geconstateerd. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.

Bovendien heeft het weinig te maken met deze topic en kan het dus prima in een PM.
Blijkbaar was het niet overgekomen, anders had Thomas die laatste posting dus niet geplaatst. Maar ik houd er in deze topic wel over op, als iemand nu nog steeds niet begrijpt dat een opmerking over iemands activiteit niet meteen een aanval of belediging is kan die persoon mij per PM bereiken. En laat dat nu net een medium zijn waar Thomas wel graag gebruik van maakt... :icon_razz.gif:

cHr

Bericht door cHr » vr mei 18, 2007 12:40 am

Pardon?
"Not even fire can stop us"

Was getekend: Zlatan Ibrahimovic

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 12:53 am

Geintje. :hypocrite.gif:

Nog iemand anders die je wilt nomineren, cHr? Iemand uit de Portugese competitie, of zo?

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 18, 2007 10:09 am

cHr schreef:
Pardon?
:yourock.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr mei 18, 2007 10:20 am

Ik stel voor aangezien het seizoen bijna voorbij is te beginnen met een afval ronde. Als een speler zich nu nog in de laatste weken moet onderscheiden heeft hij in mijn ogen de maanden ervoor te weinig gedaan en verdient hij deze AT titel niet. :hypocrite.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 11:57 am

Ik wacht nog even tot na de CL-finale, want wellicht zijn we nog een aantal spelers vergeten.

wimpey

Bericht door wimpey » vr mei 18, 2007 9:28 pm

Jöhnk schreef:Wat is er mis met Cannavaro? Vind hem stukken beter dan die Ramos.
Die Ramos laat veel te veel steken vallen.

Ik nomineer Pavel Pardo en Fernando Meira van Stuttgart. Heb die 2 wekelijks aan het werk gezien en zij zijn de drijvende krachten achter een jonge ploeg die de BL gaat winnen. Die 2 hebben een buitengewone prestatie geleverd, dat kan van Ramos zeker niet gezegd worden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr mei 18, 2007 10:40 pm

Dan gooi ik deze er nog bij, want in dit tempo komen we nooit aan de 128 :wink.gif: :

Bernd Schneider: ik heb hem in Duitsland maar een paar keer zien spelen en toen maakte hij wel indruk. Hij lijkt met het jaar completer en stabieler te worden. Voor verdere toelichting mogen jullie Wimpey gaan vervelen. :smallgrin.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » za mei 19, 2007 10:20 am

Doe normaal joh! Deze namen winnen toch niet als je ze nu nog moet nomineren en helemaal als jij iemand nomineert die je maar een paar keer hebt zien spelen. Het is meer een naam uit het verleden.
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » za mei 19, 2007 10:42 am

Eens met Rishi en wat ZsoG zegt is zo gek nog niet, al geldt dit niet voor de spelers van Wimpey.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie