AT's voetballer van het seizoen 2006/2007
Moderator: mods
Laten we die discussie niet weer beginnen, maar in mijn ogen beleeft Cannavaro een zeer slecht seizoen. Dus of hij in potentie beter is dan Ramos maakt in deze verkiezing niets uit. Het gaat om de prestaties van dit seizoen. Maar goed, het ging even om het voorbeeld. Ik vind het maar een flauwe opmerking van Scherrer.
-
- AT Toto winner 10/11
Was niet echt als een aanval bedoeld, hoor. Het viel me alleen op dat jij zelf alle regels hebt bedacht, zelf bijna de helft van de postings in deze topic hebt geplaats, zelf vrijwel alle spelers hebt voorgedragen, zelf bepaalt of spelers op de lijst mogen of niet, zelf de regels aanpast en zelf deze topic omhoog blijft schoppen. Niets negatiefs dus, meer een constatering.Thomas schreef:Waarom zeg je dat? Zoals je inmiddels kan zien heb ik Allback, Cannavaro en zelfs een grapje als Otten er bij gezet.

Wat is jouw voorstel dan, Jöhnk? Ik heb een aantal opties gegeven, waarbij spelers van de lijst halen me helemaal niet trekt.Jöhnk schreef:Nee, maar ik lees tot mijn verbazing dat geopperd wordt hem van de lijst af te halen.
Als je op had gelet had je het volgende kunnen constateren:Scherrer schreef:Was niet echt als een aanval bedoeld, hoor. Het viel me alleen op dat jij zelf alle regels hebt bedacht, zelf bijna de helft van de postings in deze topic hebt geplaats, zelf vrijwel alle spelers hebt voorgedragen, zelf bepaalt of spelers op de lijst mogen of niet, zelf de regels aanpast en zelf deze topic omhoog blijft schoppen. Niets negatiefs dus, meer een constatering.Thomas schreef:Waarom zeg je dat? Zoals je inmiddels kan zien heb ik Allback, Cannavaro en zelfs een grapje als Otten er bij gezet.
Ik heb de topic gestart, waarna ik niet duidelijk ben geweest met het bepalen van de regels. Daarna heb ik dankzij wat tips en 'subtiele' aanwijzingen van anderen (o.a. Jöhnk, Peter, Jesse) wel wat duidelijkere regels kunnen invoeren.
Ik inmiddels allang niet meer bepaal welke spelers er op de lijst komen. Je moet je standpunt alleen wel onderbouwen met voetbalargumenten.
Ik (en anderen hopelijk ook) plezier heb in deze topic en benieuwd ben naar de uitslag van de verkiezing.
-
- AT Toto winner 10/11
Pfff, komop zeg, neem jezelf eens niet zo verschrikkelijk serieus. Dit slaat echt nergens op.Thomas schreef:Sommige mensen kunnen zich overal druk om maken. Nu weet ik weer wat een beruchte AT'er bedoelde, een tijdje terug. Het is dus al moeilijk voor sommige mensen om te zien dat een andere AT'er plezier beleeft aan een door hem zelf opgerichte topic.

Voor de laatste keer, Thomas, het was geen aanval, het waas puur een objectieve constatering. Ga er vooral lekker mee door, maar reageer even niet meer zo gefrustreerd als iemand een opmerking plaatst.

Dit is inmiddels al twintig keer geconstateerd. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.Scherrer schreef:Pfff, komop zeg, neem jezelf eens niet zo verschrikkelijk serieus. Dit slaat echt nergens op.Thomas schreef:Sommige mensen kunnen zich overal druk om maken. Nu weet ik weer wat een beruchte AT'er bedoelde, een tijdje terug. Het is dus al moeilijk voor sommige mensen om te zien dat een andere AT'er plezier beleeft aan een door hem zelf opgerichte topic.![]()
Voor de laatste keer, Thomas, het was geen aanval, het waas puur een objectieve constatering. Ga er vooral lekker mee door, maar reageer even niet meer zo gefrustreerd als iemand een opmerking plaatst.
Bovendien heeft het weinig te maken met deze topic en kan het dus prima in een PM.
-
- AT Toto winner 10/11
Blijkbaar was het niet overgekomen, anders had Thomas die laatste posting dus niet geplaatst. Maar ik houd er in deze topic wel over op, als iemand nu nog steeds niet begrijpt dat een opmerking over iemands activiteit niet meteen een aanval of belediging is kan die persoon mij per PM bereiken. En laat dat nu net een medium zijn waar Thomas wel graag gebruik van maakt...Bertje schreef:
Dit is inmiddels al twintig keer geconstateerd. Ik denk dat de boodschap wel is overgekomen.
Bovendien heeft het weinig te maken met deze topic en kan het dus prima in een PM.

- Daily Blind
Die Ramos laat veel te veel steken vallen.Jöhnk schreef:Wat is er mis met Cannavaro? Vind hem stukken beter dan die Ramos.
Ik nomineer Pavel Pardo en Fernando Meira van Stuttgart. Heb die 2 wekelijks aan het werk gezien en zij zijn de drijvende krachten achter een jonge ploeg die de BL gaat winnen. Die 2 hebben een buitengewone prestatie geleverd, dat kan van Ramos zeker niet gezegd worden.