Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 08, 2006 11:43 pm

Dat weet ik nog net niet. De Nederlandse competitie is toch anders en ik denk dat Davids een Sneijder en Perez dermate had kunnen ontlasten dat ze regelmatig samen zouden kunnen spelen. Het zou me niets verbazen als Ten Cate Davids na dit seizoen alsnog zou willen halen.

Jesse

Bericht door Jesse » wo nov 08, 2006 11:45 pm

Ik zie zéér graag en type-Davids erbij komen, maar om emotionele redenen hoef ik hem ook niet meer te zien. Afgelopen zomer was zijn kans en toen wou meneer niet. Dan niet.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » wo nov 08, 2006 11:52 pm

Inderdaad....Hoop alleen Seedorf ooit terug te zien... De rest kan de pleures krijgen
IK GELOOF!!!!!!

Jesse

Bericht door Jesse » wo nov 08, 2006 11:55 pm

Kanu en vd Sar mogen van mij ook nog wel. :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arwin

Bericht door Arwin » do nov 09, 2006 1:39 pm

Jesse schreef:Ik zie zéér graag en type-Davids erbij komen, maar om emotionele redenen hoef ik hem ook niet meer te zien. Afgelopen zomer was zijn kans en toen wou meneer niet. Dan niet.
Helemaal mee eens.

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 09, 2006 7:17 pm

Rishi schreef:Inderdaad....Hoop alleen Seedorf ooit terug te zien...
Want? Ons veelbelovende team zit m.i. niet op een megalomane spelvertrager te wachten...

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 09, 2006 10:17 pm

Ons veelbelovende team? Straks ga je me nog vertellen dat we een goede trainer hebben! :D

Afbeelding

Paul Gascoigne is woensdag gearresteerd. Hij wordt er van verdacht in een nachtclub een man mishandeld te hebben.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 10, 2006 12:26 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef:Inderdaad....Hoop alleen Seedorf ooit terug te zien...
Want? Ons veelbelovende team zit m.i. niet op een megalomane spelvertrager te wachten...
Ons veelbelovende team (ik vind er overigens nog teveel matige spelers tussen zitten) gaat sowieso 1 of 2 belangrijke spelers kwijt raken. Seedorf zou in mijn ogen goed passen op een middenveld met een 10 en Schaars.

wimpey

Bericht door wimpey » za nov 11, 2006 6:42 am

joey schreef:Ons veelbelovende team? Straks ga je me nog vertellen dat we een goede trainer hebben! :D
Ten Cate is een goede trainer... die in het belangrijkste duel van het seizoen echter geen goede trainer was. Dat is gewoon een feit, hij pakte dat duel niet goed aan en dat heeft voor Ajax vervelende financiele consequenties.

Thomas, Seedorf én een 10. Seedorf wil juist zelf de 10 zijn. In het kwadraat. Lekker in Milaan laten, zo'n egotripper verstoort de balans en harmonie in een selectie.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 11, 2006 4:35 pm

Ten Cate heeft fouten gemaakt. So be it. Vooralsnog zijn dat de enige opzichtige fouten die hij gemaakt heeft. Vergelijk dat maar eens met de fouten die.... Laat ook maar. ;)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za nov 11, 2006 4:41 pm

Het was wel een hele belangrijke fout Thomas.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 11, 2006 4:42 pm

Dat wel, ja. Maar gezien de dosis pech waarmee Ajax die avond te maken had was het allerminst zeker dat Ajax niet met 0-2 had verloren als Ten Cate wel (beter) had ingegrepen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 12, 2006 10:00 pm

Celtic wint dankzij productieve Gravesen

12/11/2006 21:24

Bij Real Madrid was hij niet langer gewenst, maar bij Celtic lijkt Thomas Gravesen zijn draai te hebben gevonden. De dertigjarige Deen nam tegen Saint Mirren alle doelpunten van de Schotse koploper voor zijn rekening: 3-1.

Gravesen toonde zich veelzijdig door te scoren met een afstandschot, een intikker en een kopbal. Het was ruimschoots voldoende voor Celtic om de uitwedstrijd te winnen. Celtic staat al vijftien punten los van Glasgow Rangers en Aberdeen, die de tweede plaats delen. Heart of Midlothian komt maandag nog in actie en kan dan de koploper tot dertien punten naderen.
vi.nl

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma nov 13, 2006 1:25 pm

Tottenham Hotspur wil David Beckham

Tottenham Hotspur wil in de winterstop David Beckham vastleggen voor het volgend seizoen. De club van Martin Jol heeft hoofdsponsor Mansion, een internet-wedkantoor, gevraagd het plan financieel te ondersteunen.

De sponsor wil Beckham met zijn wereldwijde uitstraling gebruiken om internationaal door te breken. Mansion is sinds afgelopen zomer shirtsponsor van de Spurs en telde daar een bedrag van 50 miljoen euro neer. Het bedrijf heeft zijn blik gericht op Azië en Amerika.
Zonder een miljoenenpakket aan salaris en imagorechten is het onmogelijk Beckham binnen te halen.

De middenvelder van Real Madrid heeft ook twee aanbiedingen op zak om na dit seizoen naar Amerika te verhuizen en daar tegelijk zijn Soccer school in Los Angeles te begeleiden. Beckham heeft nog steeds een groot huis in Londen (Beckhingham Palace).
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 14, 2006 1:34 am

Chelsea maakt van Hedman herintreder

13/11/2006 23:14

Chelsea heeft de ervaren doelman gevonden waar het naar op zoek was. Magnus Hedman vertelde op de Zweedse zender TV4 dat hij een akkoord heeft om tot aan het eind van het seizoen bij The Blues aan de slag te gaan.

Hedman (33) keepte voor het laatst bijna twee jaar geleden. Sinds 18 december 2004, toen hij met Celtic met 1-0 won van Dundee United, kwam hij niet meer in actie. In de zomer van 2005 beëindigde hij zijn actieve carrière om als analist te gaan werken. Vorige week was Hedman op proef bij Chelsea.

Met de herintreding van Hedman heeft Chelsea-coach José Mourinho weer drie volwaardige keepers ter beschikking. Hedman vervangt de langdurig geblesseerde Petr Cech, die met een zware hoofdblessure dit seizoen waarschijnlijk niet meer in actie komt.

vi.nl

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 18, 2006 3:14 pm

Man. City-Fulham stond 3-0 bij rust. Na rust worden er eerst nog twee goals van Collins John afgekeurd, maar zonet scoort hij een listig lobje.

Samaras had even daarvoor op assist van Trabelsi de 4-0 moeten maken, maar schoot hoog over.

Trabelsi speelt overigens geen rechtsback. Dat doet de hele talentvolle Michah Richards. Ze bespelen die rechterkant samen goed. De rechterflank staat in schraal contrast met de linkerflank, die niets voorstelt.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 18, 2006 4:17 pm

Gary Neville moet een van de spelers zijn die het slechtste met kansen weet om te gaan in Europa. Gillespie heeft Sheffield United inmiddels op 1-0 gezet tegen z'n oude club Man U.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 18, 2006 4:34 pm

Verschrikkelijk goed doelpunt van Rooney, 1-1. Heerlijke aanname in de loop met links (geloof ik) en het afmaken in de verre hoek met rechts.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 18, 2006 5:39 pm

De voorzet van Evra naar de tweede paal, Rooney met de volley naar de verre hoek. Klasse goal weer. Sneu voor Sheffield en Jagielka in het bijzonder, die staat als een beer te verdedigen.

Sheffield heeft een probleem aan de linkerkant. Ronaldo lokt z'n man constant mee naar binnen, waardoor er veel ruimte ontstaat voor Neville. Je ziet het bijna week in, week uit gebeuren bij tegenstanders van Man U.

Ronaldo net met een dot van een kans. Hij zag hem niet aankomen.

EDIT: Ronaldo doet z'n best om niet te scoren. Dat was de misser van het seizoen.

jabu

Bericht door jabu » zo nov 19, 2006 4:39 pm

ROBBEN: I'M OFF

ARJEN ROBBEN has threatened to quit Chelsea after they lined up £15million French ace Florent Malouda.

Dutch winger Robben, 22, has not been able to hold down a place since recovering consider other options. Chelsea said I would be playing more regularly so let us wait and see.

"There are some players here who get a lot of money for doing nothing but I don't want to be one of them. I am too young for that." Robben was a summer target for Real Madrid who are still keen.

Chelsea boss Jose Mourinho wants Lyon's Malouda, 26, as a replacement.

Goals

A close pal of the midfielder said: "It's true Chelsea are very interested in Florent for next summer and it's very possible the move will go ahead.

"Florent would be keen on the switch as he is a close friend of Didier Drogba."

Malouda has 26 caps and three goals for France and is considered one of the hottest properties in French football.
News Of The World

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 19, 2006 5:59 pm

Zit nu Blackburn Rovers-Tottenham Hotspur te kijken met heel wat bekenden (TH: Mido, Davids, Lee, Ghaly. BR: Ooijer, McCarthy, Emerton).

Tottenham staat met 1-0 achter dankzij een mooie knal van Tugay. Hij haalt van buiten het strafschopgebied in een keer de afvallende bal uit de lucht, zo de kruising in.

Ik vind Tottenham maar een ongeregeld zooitje. Davids speelt in aanvallend opzicht sterk. Hij loopt als een van de weinigen zonder bal en is nog altijd erg dynamisch en snel. Zonet snelde hij tussen twee man door, dreigde de bal te verliezen, maar zette een sliding in waardoor hij Mido in stelling bracht. In verdedigend opzicht speelt hij wat chaotischer, maar dat is opzich niet heel gek met verdedigende helden als Ghaly en Assou-Ekotto naast hem.

Mido heeft een gele kaart te pakken en kreeg twee hele aardige kansen. De eerste (stuiter)bal raakte hij belachelijk slecht toen hij vol wilde uithalen en de tweede schoot hij te rustig en te zacht in.

Ik vraag me af waarom Defoe speelt en niet Keane.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:06 am, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 19, 2006 8:39 pm

Het is nog 1-1 geworden. Ghaly kreeg de bal in de diepte, nam aan, wipte de bal knap over z'n tegenstander heen waarna hij neergehaald leek te worden door Tugay. Rood leek me wat zwaar bestraft, maar Tugay mocht inrukken en Defoe scoorde de penalty.

Mido maakte later nog hands in het strafschopgebied maar de scheidsrechter zag het niet. Wat hij wel zag was de elleboogstoot van Ghaly, die dus mocht vertrekken. :redcard:

Jol wisselde Davids overigens al in de rust.

jabu

Bericht door jabu » ma nov 20, 2006 10:58 am

Een terechte wissel of niet? Als ik de omschrijving van het spel van Davids in jouw post lees dan was hij één van de betere aan Spurs kant.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 20, 2006 12:00 pm

Ik vond hem van de middenvelders in aanvallend opzicht het beste, maar in verdedigend opzicht was het ongeorganiseerd. Jol bracht in de rust een echte aanvallende middenvelder voor hem, Steed Malbranque.

Benni verried z'n technische klasse overigens door vanaf de hoek van het strafschopgebied bijna een onmogelijke stift op goal te krijgen, de bal met de hak in een keer uit de lucht op goal te krijgen en nog wat andere hoogstandjes.

jabu

Bericht door jabu » ma nov 20, 2006 2:35 pm

Dezelfde Spurs (evenals West Ham) hebben volgens Kroatische media hun pijlen gericht op Vedran Ćorluka, een 21-jarige verdediger van Dinamo Zagreb.

Naast PSV is ook West Bromwich Albion geïnteresseerd in de diensten van Eduardo Alves da Silva.

Gesloten