Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2014-2015
Die scheids heeft schade aan z'n dak. Fluit in de eerste 10 minuten 4 keer tegen Mandzukic. 3 keer was er niets aan de hand. Prima spits trouwens. Qua koppen, sleuren, fysiek is er geen betere.
-
En Diego Costa had een seizoen waarin veel lukte.Yopi schreef:Omdat zijn tegenstander niet de rode kreeg.
Vind Atletico een stuk minder dan vorig seizoen. Misschien werkt dat opgefokte niet jaren achter elkaar.
En daarna was het vrij schoppen en slaan naar Mandzukic. Serviers en Kroaten....wimpey schreef:Die scheids heeft schade aan z'n dak. Fluit in de eerste 10 minuten 4 keer tegen Mandzukic. 3 keer was er niets aan de hand. Prima spits trouwens. Qua koppen, sleuren, fysiek is er geen betere.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ze speelden tegen Real Madrid op volle sterkte he. Niet tegen Liverpool of AS Roma.
IK GELOOF!!!!!!
Gaat lekker met Munchen
Twee fouten, 2 goals. Alonso en Dante zagen d'r allebei niet heel erg lekker uit

Twee fouten, 2 goals. Alonso en Dante zagen d'r allebei niet heel erg lekker uit

Gaat weer lekker met Greg. Hij kan nog steeds niet verdedigen!
Die spits van Porto is wel even wat anders dan Siggy...
-
Karakteristieke Suarez goal!
Bayern wankelt met teveel spelers van het niveau Dante, Rafinha, Rode, Bernat. Xabi zwak en Lahm en Thiago net terug van lange blessures. Porto erg sterk trouwens, prima ploeg.
Ja, was al te zien tegen Basel. Heel goede ploeg.
Van Hanegem vindt Suarez een beperkte spits. Souitje aub.. demente kutkakkerlak.
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het verbaast me niet erg. Guardiola zet al jaren een speeltstijl neer die er met superieure spelers goed uitziet, maar relatief helemaal niet zo sterk is en bij geringe superioriteit van de spelers niet erg goed werkt.wimpey schreef:Bayern wankelt met teveel spelers van het niveau Dante, Rafinha, Rode, Bernat. Xabi zwak en Lahm en Thiago net terug van lange blessures. Porto erg sterk trouwens, prima ploeg.
-
De krullenbol van 50 miljoen liet zich gisteren trouwens tot twee maal toe wel erg kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door Suarez ("een beperkte spits" dixit die kakkie krullenbol); 2 panna's die vervolgens een goal opleverden!
-
En hoe hij die derde erin rost.... wat een lefgozer. Vol risico. Die gast is mentaal zo sterk.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:De krullenbol van 50 miljoen liet zich gisteren trouwens tot twee maal toe wel erg kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door Suarez ("een beperkte spits" dixit die kakkie krullenbol); 2 panna's die vervolgens een goal opleverden!
Whitey on the moon.
Was hij tegen Duitsland en NL niet ook een zwakke schakel??Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:De krullenbol van 50 miljoen liet zich gisteren trouwens tot twee maal toe wel erg kinderlijk eenvoudig in de luren leggen door Suarez ("een beperkte spits" dixit die kakkie krullenbol); 2 panna's die vervolgens een goal opleverden!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mij na het zien van Porto - Basel ook niet. FCB zonder Robben, Ribéry, Alaba, Schweinsteiger kwam technisch en qua handelingssnelheid tekort om zich onder het power voetbal van Porto uit te spelen. Als team zeer goed georganiseerd en daar bovenop individuele klasse van Jackson, Casimiro, Herrera, Brahimi. Zelfs Quaresma is na 10 jaar 'terug'. En gisteren zelfs beslissend.Le T. schreef: Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar het verbaast me niet erg.
Lastige zin, maar ik denk dat ik 'm begrijp. Hoe dan ook, Porto zette volle bak druk. Dan talmen spelers als Alonso, Boateng en Dante een fractie te lang. Normaliter hebben ze topklasse als Schweini en Alaba voor zich. Gisteren de beperkte Rode en verdediger Lahm. Je zag ze twijfelen bij hun fouten: bal aannemen of direct verplaatsen. Normaal hoeven ze niet te twijfelen, want Schweini en Alaba kun je altijd aanspelen.Guardiola zet al jaren een speeltstijl neer die er met superieure spelers goed uitziet, maar relatief helemaal niet zo sterk is en bij geringe superioriteit van de spelers niet erg goed werkt.
Ze moeten er minimaal 2 maken dinsdag. Hun voordeel is wel dat Porto's backs geschorst zijn. M.n. die Danilo op rechts is een regelrechte klasbak. FCB zal volle bak op de aanval spelen, dat wordt een niet te missen pot!
-
- AT Toto winner 15/16
Het zal toch niet zo zijn dat Bayern net als vorig jaar helemaal inkakt aan het einde van het seizoen?
Ik zie ze het tegen Porto nog wel redden, maar ze spelen gewoon niet opportunistisch genoeg. Robben is eigenlijk de enige die dreiging heeft en dan balbezit overhoudt als de actie smoort. Dat is te weinig. De onderste helft van de BL vernederen is heel wat anders dan de subtop van Europa verslaan, laat staan de top. Het lijstje van clubs tegen wie Pep's Bayern weinig weet uit te richten begint steeds langer te worden.wimpey schreef: Lastige zin, maar ik denk dat ik 'm begrijp. Hoe dan ook, Porto zette volle bak druk. Dan talmen spelers als Alonso, Boateng en Dante een fractie te lang. Normaliter hebben ze topklasse als Schweini en Alaba voor zich. Gisteren de beperkte Rode en verdediger Lahm. Je zag ze twijfelen bij hun fouten: bal aannemen of direct verplaatsen. Normaal hoeven ze niet te twijfelen, want Schweini en Alaba kun je altijd aanspelen.
Ze moeten er minimaal 2 maken dinsdag. Hun voordeel is wel dat Porto's backs geschorst zijn. M.n. die Danilo op rechts is een regelrechte klasbak. FCB zal volle bak op de aanval spelen, dat wordt een niet te missen pot!
Bayern heeft pech met de vele blessures, daarbij profiteerde Porto geweldig van de blunders van Alonso en Dante.
Vreemd trouwens dat Neuer geel kreeg...of hij maakt de overtreding wat rood moet opleveren, of hij maakt geen overtreding wat doorspelen moet betekenen. Een penalty en geel slaat in dit geval nergens op.
Ik vond het er overigens sterk op lijken dat Neuer wel degelijk de bal raakte, maar het was niet goed te zien.

Vreemd trouwens dat Neuer geel kreeg...of hij maakt de overtreding wat rood moet opleveren, of hij maakt geen overtreding wat doorspelen moet betekenen. Een penalty en geel slaat in dit geval nergens op.
Ik vond het er overigens sterk op lijken dat Neuer wel degelijk de bal raakte, maar het was niet goed te zien.
Hoeveel clubs staan op dat lijstje, 2?Le T. schreef:Het lijstje van clubs tegen wie Pep's Bayern weinig weet uit te richten begint steeds langer te worden.

- InnerHarbour
Wat zou dat nu vervelend zijn, Bayern Munchen, met afstand de meest enge Duitse club –en dat zegt wat- die er is en dan laat ik die voetbalvervuiler Gardiola nog maar even buiten beschouwing.brigade zuid schreef:Het zal toch niet zo zijn dat Bayern net als vorig jaar helemaal inkakt aan het einde van het seizoen?
YNWA
- InnerHarbour
Ik vind Bayern de laatste jaren een leuke club. Lage prijskaarten, gezonde club, aanvallend voetbal, betalen de reis en het hotel van supporters die in Oekraïne of ergens voetbal gingen kijken. Ze hielpen Dortmund van het faillissement. Wat is er mos met het Bayern van de laatste jaren?
IK GELOOF!!!!!!
Wanneer creëert Bayern eens een kans (die er niet in gaat)?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Man, man , man, wat eng dat Bayern. 5-0 voor met de rust.
Barca staat trouwens ook al op 2-0 tegen PSG, die met Zlatan en Verratti ook geen schijn van kans heeft. Iniesta heeft het nog zeer zeker, overigens. Wat een speler
Barca staat trouwens ook al op 2-0 tegen PSG, die met Zlatan en Verratti ook geen schijn van kans heeft. Iniesta heeft het nog zeer zeker, overigens. Wat een speler

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -