Daar heb ik zo mijn twijfels bij. Van Higuain naar Adebayor. Pfoe...Peter schreef:Toptransfer.Adebayor op huurbasis naar Real Madrid
Uitgegeven: 25 januari 2011 20:22
Laatst gewijzigd: 25 januari 2011 20:26
AMSTERDAM - Real Madrid heeft een akkoord bereikt met Manchester City over de transfer van Emmanuel Adebayor.
© ANPDat meldt De ‘Koninklijke’ dinsdag op de clubwebsite.
Real huurt de 26-jarige spits uit Togo tot aan het einde van dit seizoen. In de huurovereenkomst is ook een optie tot koop opgenomen.
De huidige nummer twee van Spanje kwam bij Adebayor uit nadat Hamburger SV weigerde om Ruud van Nistelrooij te laten gaan.
Blessure Higuain
Door de langdurige afwezigheid van Gonzalo Higuain wilde Real Madrid zich voor het sluiten van de transfermarkt over een kleine week per se versterken met een aanvaller
City nam Adebayor in de zomer van 2009 voor circa dertig miljoen euro over van Arsenal. Na een productief eerste seizoen zat de spits dit seizoen meer dan hem lief is op de bank. Door de komst van miljoenenaankoop Edin Dzeko vertroebelde zijn zicht op speeltijd onlangs nog meer.
NU.nl
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Adebayor vind ik een zwaar overschatte spits, maar het is natuurlijk wel een behoorlijk goede deal voor Real.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is een noodverbandje, natuurlijk. Ik heb dan 100x liever Adebayor dan van Nistelrooy. Gezien de mogelijke opties vind ik het een prima invulling.
Eens. Als noodverband is het een prima deal. Waarschijnlijk het beste wat er te krijgen valt. Maar het is wel een serieuze verzwakking t.o.v vorig seizoen. En ik zou ze zo graag die titel zien pakken dit jaar. 

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Dat meen je niet. Van Nistelrooy is een winnaar. Adebayor een vreemde vogel en een niet meer dan redelijke spits. Wordt niets. Net zoals het bij Man City niets werd. Die gast heeft maanden niet gespeeld en heeft 0 ritme.Peter schreef: Ik heb dan 100x liever Adebayor dan van Nistelrooy.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van Nistelrooy is over the hill. Een winnaar, maar geen goede voetballer meer. Adebayor is op dit moment gewoon beter.wimpey schreef:Dat meen je niet. Van Nistelrooy is een winnaar. Adebayor een vreemde vogel en een niet meer dan redelijke spits. Wordt niets. Net zoals het bij Man City niets werd. Die gast heeft maanden niet gespeeld en heeft 0 ritme.Peter schreef: Ik heb dan 100x liever Adebayor dan van Nistelrooy.
En Barcelona staat alweer met 3-0 voor tegen Almeria. Deze stand was al bereikt na 16 minuten.
Wow.
Wow.

En inmiddels 4-0 na een half uur. Voetbalshow weer. Wat kan voetbal toch ongelooflijk mooi zijn. Dank, dank, dank, Barca!Justin schreef:En Barcelona staat alweer met 3-0 voor tegen Almeria. Deze stand was al bereikt na 16 minuten.
Wow.
Klose? Als het toch maar voor een half jaartje is en geen restwaarde hoeft te hebben.Beloki schreef:Eens. Als noodverband is het een prima deal. Waarschijnlijk het beste wat er te krijgen valt.
Genieten! Ingelooflijk. Wie kan ze stoppen?Zuidema schreef:En inmiddels 4-0 na een half uur. Voetbalshow weer. Wat kan voetbal toch ongelooflijk mooi zijn. Dank, dank, dank, Barca!Justin schreef:En Barcelona staat alweer met 3-0 voor tegen Almeria. Deze stand was al bereikt na 16 minuten.
Wow.
IK GELOOF!!!!!!
Real verliest met 1-0 bij Osasuna en lijkt nu toch wel kansloos voor de titel.
Had toch wel iets meer verwacht van Mourinho, eerlijk gezegd.
Had toch wel iets meer verwacht van Mourinho, eerlijk gezegd.
- Giacomo Puccini
Madrid is echt matig. Had ik ook niet verwacht zeg. Ook Mourinho kan er geen mannen van maken.
Adebayor en Benzema bij Madrid voorin is wel armoede hoor. Beiden overschatte spitsen, de Sulejmani's van het internationale topvoetbal. Ruud van Nistelrooy op zijn oude dag is nog twee klassen beter.
Adebayor en Benzema bij Madrid voorin is wel armoede hoor. Beiden overschatte spitsen, de Sulejmani's van het internationale topvoetbal. Ruud van Nistelrooy op zijn oude dag is nog twee klassen beter.
Ajax!
Kom op, Madrid heeft goede spelers. Daar ligt het niet aan.
Mourinho heeft het (nog) niet voor elkaar. We zullen zien of het hem gaat lukken. Het zou zomaar kunnen dat hij een mens blijkt te zijn en een keertje faalt.
Mourinho heeft het (nog) niet voor elkaar. We zullen zien of het hem gaat lukken. Het zou zomaar kunnen dat hij een mens blijkt te zijn en een keertje faalt.
Het stinkt aan alle kanten!
- Giacomo Puccini
Kwaliteit genoeg, maar ook een hoop wijven zeg. Volgens mij zitten er een stuk of wat dagelijks in de kapsalon. En Benzema vind ik helemaal niet zo'n kanjer. Had bij AZ of PSV niet misstaan, maar is geen Real Madrid materiaal.
Ajax!
Mourinho is de weg kwijt. Zijn spelers zijn het niet gewend om 3x per week te spelen 

IK GELOOF!!!!!!
Ja, Real Madrid kan er niks van. Alle spelers zijn bagger...
(2-0 en 0-4 was het toch?)
Dat is geen argument, want Ajax stelt niet veel voor. Wanneer je zelfs van Auxerre verliest...Feest schreef: (2-0 en 0-4 was het toch?)
Ja want ik vergelijk Ajax met MadridFeest schreef:Ja, Real Madrid kan er niks van. Alle spelers zijn bagger...

Mourinho zegt dat zijn spelers het niet gewend zijn om 3x per week te spelen. Dan zak je hoor......
IK GELOOF!!!!!!
En Messi heeft er weer eens 3 inliggen...
-
40 dit seizoen in 33 wedstrijdengaizka schreef:En Messi heeft er weer eens 3 inliggen...

Barca speelt 1-1 tegen Gijon, en Real kan morgen op vijf punten komen. Het wordt weer spannend!