Ik zal gaan bidden dat die gooi mislukt. Vieze vuile Turijnse tyfuslijers!wimpey schreef:Juve heeft wel een verdomd mooie ploeg. Moeten weer eens een gooi naar de CL-finale kunnen doen.Peter schreef:Tevez dus naar Juventus. Knappe transfer.![]()
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Hoop dat ze snel weer een keer degraderen. (Al zal de Italiaanse voetbalbond ze 1 keer per 100 jaar een divisie terugzetten wel weer voldoende vinden...)
Ben benieuwd of Pirlo het komend jaar nog allemaal kan belopen. Zullen toch ook wel een vervanger voor hem moeten halen? Zeker in de topwedstrijden op Europees niveau kan hij niet meer mee.
IK GELOOF!!!!!!
Het elftal is juist zo neergezet dat Pirlo amper hoeft te lopen. Daarvoor staan Vidal, Marchisio, Asamoah en Lichtsteiner in het veld. Vooral Vidal is momenteel één van de beste middenvelders die er is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En dat pakte tegen Bayern Munchen natuurlijk heel goed uit
De rest van de spelers zijn niet zo goed dat ze het zich kunnen veroorloven om een speler op die plek op te stellen die én niet kan verdedigen én amper loopvermogen heeft.
Zag je ook bij Barca. Messi stond alleen maar stil en ze werden compleet overlopen.
Juve doet er m.i. goed aan om alvast een vervanger van Pirlo te contracteren. Hij blijft meesterlijk, één van de mooiste voetballers ooit en een speler waar ik ontzettend veel bewondering voor heb (zo veel meer dan voor Zidane bijvoorbeeld), maar zijn zwakke punten komen in sommige wedstrijden iets te nadrukkelijk boven water.
Vanavond, als hij speelt, zal dat ook blijken.

De rest van de spelers zijn niet zo goed dat ze het zich kunnen veroorloven om een speler op die plek op te stellen die én niet kan verdedigen én amper loopvermogen heeft.
Zag je ook bij Barca. Messi stond alleen maar stil en ze werden compleet overlopen.
Juve doet er m.i. goed aan om alvast een vervanger van Pirlo te contracteren. Hij blijft meesterlijk, één van de mooiste voetballers ooit en een speler waar ik ontzettend veel bewondering voor heb (zo veel meer dan voor Zidane bijvoorbeeld), maar zijn zwakke punten komen in sommige wedstrijden iets te nadrukkelijk boven water.
Vanavond, als hij speelt, zal dat ook blijken.
IK GELOOF!!!!!!
Wat Pirlo betreft ben ik om te beginnen nieuwsgierig naar hoe het vanavond gaat tegen Spanje. Nu die blaag van een Balotelli niet meer mee kan doen hoop ik vurig dat Italia ze in de pan hakt!
Iedere ploeg werd dit seizoen door Bayern van de mat gespeeld. Beetje vreemd om dat probleem alleen bij Pirlo te leggen. Enkele maanden eerder stal Pirlo de show tegen Duitsland.
Juventus' probleem lag eerder op de flanken. De buitenste centrumverdedigers wisten zich geen raad met het directe spel van Robben en Ribéry, terwijl de vleugelbacks met de Bayern-backs te kampen hadden.
Juventus' probleem lag eerder op de flanken. De buitenste centrumverdedigers wisten zich geen raad met het directe spel van Robben en Ribéry, terwijl de vleugelbacks met de Bayern-backs te kampen hadden.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Panini plaatjes Dries Mertens reeds te koop:

Heb op een ander forum met iemand een discussie over Del Piero, volgens hem zou het terecht zijn als niemand ooit meer met zijn rugnummer zou spelen bij Juventus vanwege zijn staat van dienst. Mijn inziens wat overdreven, een zeer goede voetballer maar niet meer dan dat, toch?
Wie is volgens jullie trouwens de beste speler die ooit voor Juventus heeft gespeeld, ik dacht zelf aan Platini.
Wie is volgens jullie trouwens de beste speler die ooit voor Juventus heeft gespeeld, ik dacht zelf aan Platini.
Bij Del Piero heeft het ook deels te maken met zijn loyaliteit aan Juventus gok ik. Hij bleef toch maar mooi toen Juve één of meerdere divisies terug werd gezet. De andere sterren - op Buffon na - wisten niet hoe snel ze weg moesten zijn.
Ik vind t overigens onzin om uit respect voor een speler een rugnummer niet meer te gebruiken.
Ik vind t overigens onzin om uit respect voor een speler een rugnummer niet meer te gebruiken.
Het zal inderdaad met die loyaliteit te maken hebben.
Volgens deze persoon is Del Piero net zo goed als van Basten en Bergkamp. Van Basten was vele malen beter, maar ook Bergkamp was toch een betere voetballer?
Volgens deze persoon is Del Piero net zo goed als van Basten en Bergkamp. Van Basten was vele malen beter, maar ook Bergkamp was toch een betere voetballer?
Cruijff schreef:Panini plaatjes Dries Mertens reeds te koop:

Is hij eigenlijk homo? Niet dat daar iets mis mee zou zijn, natuurlijk.
Vind ik wel. Van Basten sowieso. Top 10 beste aanvallers ooit.gaizka schreef:Het zal inderdaad met die loyaliteit te maken hebben.
IK GELOOF!!!!!!
Wat mij betreft zou van Basten met gemak op een lijst voorkomen van de '100 beste voetballers aller tijden', Bergkamp met moeite en Del Piero niet. Van Basten is misschien wel de beste spits ooit.Rishi schreef:Vind ik wel. Van Basten sowieso. Top 10 beste aanvallers ooit.gaizka schreef:Het zal inderdaad met die loyaliteit te maken hebben.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gomez naar Fiorentina. Toptransfer voor die lui.
Sowieso wordt er toch verdomd aardig ingekocht bij de Serie-A clubs tot op heden. Gomez, Tevez, Llorente, Biglia (Lazio), Cassano (Parma), Benatia (Roma), Belfodil (Inter), Joaquin (Fiorentina). Niet gek zo in de eerste weken.
Sowieso wordt er toch verdomd aardig ingekocht bij de Serie-A clubs tot op heden. Gomez, Tevez, Llorente, Biglia (Lazio), Cassano (Parma), Benatia (Roma), Belfodil (Inter), Joaquin (Fiorentina). Niet gek zo in de eerste weken.
En wat dacht je van Luca Toni naar Hellas Verona? Ik denk dat het Italiaanse voetbal (deels onbedoeld) komend jaar weer in de lift gaat omdat er nu echt spelers bij clubs zitten die qua type ook daadwerkelijk bij club, stad of gewoon het land Italië horen.
Zo'n project van Luis Enrique die even van plan was om de clubfilosofie van AS Roma te veranderen was natuurlijk gedoemd om te mislukken.
Zo'n project van Luis Enrique die even van plan was om de clubfilosofie van AS Roma te veranderen was natuurlijk gedoemd om te mislukken.
- Jinne
- Site Admin
Wel sneu voor de kansen van El Ham.Peter schreef:Gomez naar Fiorentina. Toptransfer voor die lui.

Ik had Gomez wel bij een grotere club verwacht trouwens. Waar in Italie dan Napoli de meest serieuze optie was, maar die moeten Cavani dan ook wel eerst echt verkopen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Napoli gaat voor Damiao of Dzeko in de spits. Op links is men dan bijna rond met Callejon en anders probeert men 't bij Lamela.
Milan zoekt een vervanger voor Robinho en komt uit bij Ljalic en Menez. Honda komt waarschijnlijk in de winter transfervrij over.
Milan zoekt een vervanger voor Robinho en komt uit bij Ljalic en Menez. Honda komt waarschijnlijk in de winter transfervrij over.
Denk niet dat Roma Lamela aan Napoli gaat verkopen. Las dat Napoli Martinez wilt van Porto.
IK GELOOF!!!!!!
Het is voor hem en Assaidi te hopen dat 'ritme' bij de Marokkaanse nationale ploeg geen criterium is.Jinne schreef: Wel sneu voor de kansen van El Ham.![]()
Hoewel continu de tribune warm houden natuurlijk ook een vorm van ritme is.
Damiao vind ik momenteel éém van de beste pure spitsen ter wereld, hij scoort zo makkelijk...
@Peter; wat is hier precies aan de hand? ADL is praeses Napoli. Protesteren ze soms tegen het contracteren van Mertens?

- peter
Mwah indirect natuurlijk wel een beetje.
'Stop eens met je verhaaltje over de Serie C. Je hebt miljoenen gepakt sinds je hier bent. Met de hulp van de lokale pers. Je denkt alleen maar aan meer, meer, meer (geld).
Mounir mag vertrekken bij Fiorentina. Twente en WBA hebben interesse, zo melden wat Italiaanse bronnen.
'Stop eens met je verhaaltje over de Serie C. Je hebt miljoenen gepakt sinds je hier bent. Met de hulp van de lokale pers. Je denkt alleen maar aan meer, meer, meer (geld).
Mounir mag vertrekken bij Fiorentina. Twente en WBA hebben interesse, zo melden wat Italiaanse bronnen.
Hoop dat hij naar Twente gaat. 

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Zou Le T. bij gelegenheid willen uitleggen waarom Fiorentina van Mournir af wil?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley