Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Dat ploeg heeft zoveel (individuele) kwaliteit, of je nou met Benzema of Higuain in de spits speelt...Boeiend...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Ik kijk Dakar, maar de livescore vertelt me dat Ronaldo Real weer aan de hand neemt. 1-3 bij Getafe na 60".
Met Rene van Rijswijk in de spits winnen ze ook nog wel van Getafe en al die andere clubs.
Ik krijg hier misschien problemen mee maar zou Pellegrini het nou slechter dan Mourinho hebben gedaan met Khedira, Ozil, Di Maria en al die andere spelers erbij?
Ik krijg hier misschien problemen mee maar zou Pellegrini het nou slechter dan Mourinho hebben gedaan met Khedira, Ozil, Di Maria en al die andere spelers erbij?
IK GELOOF!!!!!!
Halverwege de wedstrijd gestopt met kijken. Daniel Parejo van Getafe is een geweldige speler. Nog eigendom van Real.
Real Madrid speelt wedstrijden waarin het verschil natuurlijk wél merkbaar is. CL bijv.Mr. Ajax schreef:Dat ploeg heeft zoveel (individuele) kwaliteit, of je nou met Benzema of Higuain in de spits speelt...Boeiend...
- peter
Ja. Mourinho heeft tot nu toe één wedstrijd verloren in het hele seizoen. Dat is buitengewoon knap.Ik zie een duidelijke progressie.Rishi schreef:Met Rene van Rijswijk in de spits winnen ze ook nog wel van Getafe en al die andere clubs.
- peter
Nationaal niet, maar dat komt mede omdat de competitie niets voorstelt. Internationaal was een drama. In de poulefase was het al niet veel tegen Milan en in de knockout ging men gelijk kopje onder tegen Lyon. Die 0-4 in de beker was ook erg pijnlijk, trouwens.
Bedoel je niet die 0-5?
Ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed. Maar met Ozil, Di Maria, Khedira en noem maar op erbij zou die Pellegrini het toch niet minder hebben gedaan.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer zo goed. Maar met Ozil, Di Maria, Khedira en noem maar op erbij zou die Pellegrini het toch niet minder hebben gedaan.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Hij heeft vorig jaar in ieder geval geen enkele prijs gewonnen en als je dan Mourinho kan halen, dan kies je uiteraard voor laatstgenoemde. Die man is een garantie voor succes namelijk en Pellegrini is dat helaas niet.
Ik moet het nog maar zien. Barca is onverslaanbaar. Zeker voor Madrid. Hahaha
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Mou zou, volgens de Gazzetta dello Sport, Adebayor als vervanger voor Higuain willen hebben. Overdreven als je het mij vraagt.
Hmmz. Heeft die gisteren niet gevochten op de training met Toure?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Benzema is prut. Adebayor een klasbak!Peter schreef:Mou zou, volgens de Gazzetta dello Sport, Adebayor als vervanger voor Higuain willen hebben. Overdreven als je het mij vraagt.
IK GELOOF!!!!!!
Aan Adebayor zit een steek los. En hij scoort te weinig. Is, net als Benzema, ook geen buitencategorie. Higuain m.i. wél.
Adebayor mist wat mij betreft het fijne voor een club als Real. Was bij Arsenal ook regelmatig een stoorzender in het aanvalsspel.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Hij is vandaag opgepakt voor het bezit van cannabis. 

Nu ik me zo bedenk he. Kaka is fit (?), voor wie moet hij in de ploeg?
Klopt. Maar die twee ruilen en er nog op winst op maken is geen slechte zaak volgens mij. Goede sterke spits die goed meevoetbalt.wimpey schreef:Aan Adebayor zit een steek los. En hij scoort te weinig. Is, net als Benzema, ook geen buitencategorie. Higuain m.i. wél.
Cannabis? Haha wat een lul!
IK GELOOF!!!!!!
30 minuten gespeeld, 0-0. Real met een B-elftal. Wat vinden jullie van Pedro Leon? Vind 'm vooralsnog geen geweldige indruk maken.
Prachtig. Fysiek zit die jongen trouwens ook nog eens uitstekend in elkaar.joey schreef:Messsssiiiiiiiii
Die jongen is een en al souplesse. De meeste spelers kúnnen dit niet eens. Als die een zetje krijgen zijn ze weg.
Het stinkt aan alle kanten!
Was altijd mooi bij Maradona. Die hield effe in, kreeg dan een zet in z'n rug van een tegenstander en weg was ie...joey schreef:Die jongen is een en al souplesse. De meeste spelers kúnnen dit niet eens. Als die een zetje krijgen zijn ze weg.
Messi is ook zo'n acrobaat. Volledige controle over bal, lichaam en tegenstander.
Klein zijn is in de sport zeker niet altijd een nadeel.