Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Lionel

Re: Duitsland

Bericht door Lionel » zo mar 02, 2014 11:11 am

Stel je voor dat Mourinho daar trainer zou zijn?
IK GELOOF!!!!!!

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo mar 02, 2014 11:25 am

Rishi schreef:Stel je voor dat Mourinho daar trainer zou zijn?
Alsjeblieft niet, zeg. Een vreselijke voetbalvervuiler wat mij betreft. Nee, gelukkig loopt die bezeten Guardiola daar rond, met flink wat schatplichtigheid aan Cruijff. Ik vind het fascinerend dat Johans voetbalfilosofie steeds weer zulk indrukwekkend veldspel oplevert. Dat deed Pep natuurlijk al bij Barca, maar hij gaat met Bayern nog een stapje verder. Volgens mij is het nou nog een streepje avontuurlijker en gevarieerder en zelfs dynamischer. Ongelooflijk eigenlijk. Ik dacht dat we met Barca in zijn toptijd het plafond wel bereikt hadden.

Of zou de medische staf van Bayern nog beter functioneren dan die van Barca? :666.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 02, 2014 2:12 pm

Jöhnk schreef:Slomka zou het aantal trainingsuren verdubbeld hebben, stond laatst in Bild. Of Dikkertje Dap daarin meekan is natuurlijk de vraag.
Gisteren i.i.g. niet. Na rust kwam de Joszef Kiprich-lookalike erin. Een paar corners trappen lukte nog. Voor de rest speelde ie niets klaar.

Issue voor Slomka. Calhanoglu en Arslan zijn simpelweg beter, fitter en slagen er wel in de creatieve oplossing in korte tijd uit te voeren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mar 02, 2014 2:19 pm

Zuidema schreef: Ik vind het fascinerend dat Johans voetbalfilosofie steeds weer zulk indrukwekkend veldspel oplevert. Dat deed Pep natuurlijk al bij Barca, maar hij gaat met Bayern nog een stapje verder.
Mwah, dat vind ik niet. Kijk anders nog een keer naar de CL finale van 2011. Of de 6-1 in Bernabeu. ;)

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 02, 2014 4:37 pm

Hoorde ik nou net goed bij Fox dat VDV voor Oranje is geselecteerd? :confused.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » zo mar 02, 2014 4:42 pm

Jöhnk schreef:
Zuidema schreef: Ik vind het fascinerend dat Johans voetbalfilosofie steeds weer zulk indrukwekkend veldspel oplevert. Dat deed Pep natuurlijk al bij Barca, maar hij gaat met Bayern nog een stapje verder.
Mwah, dat vind ik niet. Kijk anders nog een keer naar de CL finale van 2011. Of de 6-1 in Bernabeu. ;)
Incidenten, Jöhnk, incidenten... :666.gif:

Le T.

Bericht door Le T. » zo mar 02, 2014 6:58 pm

wimpey schreef:Hoorde ik nou net goed bij Fox dat VDV voor Oranje is geselecteerd? :confused.gif:
Uiteraard, hij is hersteld van zijn blessure.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Yopi
Erelid

Bericht door Yopi » zo mar 02, 2014 6:58 pm

Lachwekkend, sorry hoor. VDV raakt de laatste tijd geen bal.

Le T.

Bericht door Le T. » zo mar 02, 2014 7:27 pm

Hij hoeft zich ook niet meer in de kijker te spelen he. Het is wel duidelijk wat hij kan, de vorm kan er natuurlijk niet zijn maar er is geen enkele reden waarom hij geen goed WK zou kunnen spelen. Je gaat natuurlijk niet zomaar je spelmaker dumpen omdat zijn club in de shit zit.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 03, 2014 8:39 am

Le T. schreef: Je gaat natuurlijk niet zomaar je spelmaker dumpen omdat zijn club in de shit zit.
Hij is eerst en vooral de spelmaker van die club die in de shit zit. Dan zou er ergens een lichtje op moeten gaan. Ben ik nou zo slim...

Grappig, HSV vaagt BVB weg met Calhanoglu en Arslan die aan de touwtjes trekken. En tegen Bremen stokt het weer met VDV in de ploeg.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mar 03, 2014 9:41 am

wimpey schreef:
Le T. schreef: Je gaat natuurlijk niet zomaar je spelmaker dumpen omdat zijn club in de shit zit.
Hij is eerst en vooral de spelmaker van die club die in de shit zit. Dan zou er ergens een lichtje op moeten gaan. Ben ik nou zo slim...

Grappig, HSV vaagt BVB weg met Calhanoglu en Arslan die aan de touwtjes trekken. En tegen Bremen stokt het weer met VDV in de ploeg.

Waarvan Calhanoglu en Arslan gewoon de hele wedstrijd hebben gespeeld en VdVaart maar de helft.

Ben ik nou zo slim?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 03, 2014 9:43 am

Raymon schreef: Waarvan Calhanoglu en Arslan gewoon de hele wedstrijd hebben gespeeld en VdVaart maar de helft.

Ben ik nou zo slim?
Wedstrijd gezien? :hypocrite.gif:

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mar 03, 2014 9:54 am

wimpey schreef:
Raymon schreef: Waarvan Calhanoglu en Arslan gewoon de hele wedstrijd hebben gespeeld en VdVaart maar de helft.

Ben ik nou zo slim?
Wedstrijd gezien? :hypocrite.gif:
Nee, maar gezien het feit dat Bremen al in de eerste helft op voorsprong kwam (met je dreamteam) en in de tweede helft VdVaart samen met Arslan het beste pass gemiddelde had (daarbij gezegd met veel minder touches) lijkt het me niet dat het zo ontzettend slecht was. Maar mijn punt was meer dat jouw droom duo op een 1-0 achterstand kwam, daar had VdVaart niets mee te maken. Kan best dat hij alsnog een baggerwedstrijd heeft gespeeld, maar de statistieken zeggen daar weinig over.

wimpey

Bericht door wimpey » ma mar 03, 2014 10:02 am

Raymon schreef: Kan best dat hij alsnog een baggerwedstrijd heeft gespeeld, maar de statistieken zeggen daar weinig over.
Ik heb die wedstrijd dus wel gezien. Hij is niet fit. Te zwaar, nul explosief. Dat drukt een wissel op zijn spel en zijn ploeg. Je kunt in een team als HSV niet iemand hebben wiens inbreng zich vnl. beperkt tot het trappen van spelhervattingen. En die zonder bal niet meedoet. Da's een lastige voor Slomka, want VDV is een naam. En Arslan en Calhanoglu zijn broekies.

Dus ik vraag me af wat VDV op veel hoger niveau in de hitte van Brazilie te zoeken heeft... Ik zag zaterdagavond ook Schaars zoek gespeeld worden door ene Rijsdijk van Go Ahead. Schaars zit ook bij Oranje. Iemand als Nigel de Jong niet. Daar kan ik ook geen chocola van maken.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mar 03, 2014 10:31 am

Urby en De Jong zijn niet goed genoeg voor Van Gaal :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » ma mar 03, 2014 10:46 am

wimpey schreef:
Raymon schreef: Kan best dat hij alsnog een baggerwedstrijd heeft gespeeld, maar de statistieken zeggen daar weinig over.
Ik heb die wedstrijd dus wel gezien. Hij is niet fit. Te zwaar, nul explosief. Dat drukt een wissel op zijn spel en zijn ploeg. Je kunt in een team als HSV niet iemand hebben wiens inbreng zich vnl. beperkt tot het trappen van spelhervattingen. En die zonder bal niet meedoet. Da's een lastige voor Slomka, want VDV is een naam. En Arslan en Calhanoglu zijn broekies.

Dus ik vraag me af wat VDV op veel hoger niveau in de hitte van Brazilie te zoeken heeft... Ik zag zaterdagavond ook Schaars zoek gespeeld worden door ene Rijsdijk van Go Ahead. Schaars zit ook bij Oranje. Iemand als Nigel de Jong niet. Daar kan ik ook geen chocola van maken.
Arslan en Calhanoglu hebben dus gewoon de hele wedstrijd gespeeld. En VdVaart heeft het toch nooit van z'n explosiviteit moeten hebben? Ik geloof niet zo dat een trainer een speler opstelt vanwege z'n naam. Een trainer wil in eerste instantie gewoon winnen. En de club voor degredatie behouden.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 04, 2014 10:52 am

Hij is alweer naar huis. Siem vervangt hem bij Oranje. Patient out, patient in.

Le T.

Bericht door Le T. » di mar 04, 2014 1:59 pm

wimpey schreef:Dus ik vraag me af wat VDV op veel hoger niveau in de hitte van Brazilie te zoeken heeft...
Het spel maken, assists geven, met links en rechts (alleen binnenkant) op goal schieten.

wimpey

Bericht door wimpey » di mar 04, 2014 2:04 pm

Le T. schreef:
wimpey schreef:Dus ik vraag me af wat VDV op veel hoger niveau in de hitte van Brazilie te zoeken heeft...
Het spel maken, assists geven, met links en rechts (alleen binnenkant) op goal schieten.
Je schetst een heel romantisch beeld. Pirlo is er niets bij.

Hebben we het over dezelfde speler, die sinds 2003 alleen maar minder is geworden?

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mar 04, 2014 2:58 pm

Le T. schreef:
Wanneer heb je hem dat voor het laatst zien doen?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di mar 04, 2014 3:58 pm

In de 1e helft van Portugal-Nederland op het EK in 2012 toen hij met een geplaatst schot de score opende.

Lionel

Bericht door Lionel » di mar 04, 2014 4:14 pm

En de rest van het toernooi?

Sneijder schoot ons naar de WK-finale...
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 04, 2014 10:32 pm

Ja die pot was een groot succes. Wat een kamikaze-tactiek had Bert in de Warwijk toen uit z'n hoge hoed getoverd haha.

Van der Vaart is gewoon op. No way dat die gozer op een WK in staat is om een volledig toernooi 'af te draaien'. Het is voor hem nu al onmogelijk om twee keer in de week een wedstrijdje te spelen. Eigenlijk doodzonde, want die jongen had 10 jaar geleden een glansrijke toekomst. Heeft het nooit waar kunnen maken helaas. Zie nog die 2-2 voor me tegen Zweden en die overtreding die Zatan maakte. Tien jaar na dato is die gozer uitgegroeid tot de absolute superster en dwaalt van der Vaart in de krochten van de BuLi rond. Bizar hoe dingen kunnen lopen.

Wouter

Bericht door Wouter » di mar 04, 2014 10:37 pm

HSV wint nu ineens wel, van Dortmund! BvM is misschien toch niet 's werelds beste coach? De tweede plaats van Nederland op het wk van 2010 was te danken aan Sneijder, Stekelenburg, Robben, had niets te maken met BvM.
Van Marwijk had toen in ieder geval door dat hij met Van Bommel en De Jong als blok op het middenveld moest spelen om de verdediging te ontlasten. En dat snapte niemand in de Grachtengordel, Van Marwijk werd erom verguisd.

Hij hield alleen te lang vast aan zijn team. Dat werkte in 2012 niet meer.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mar 04, 2014 10:47 pm

Van Marwijk wordt nog steeds verguisd, hoor. Leuk zo'n WK, maar de speelwijze was/is om te janken met als dieptepunt de finale. Als je zo speelt, dan moet je winnen. Als je dat niet doet, dan blijft er niks over.

Plaats reactie