De Ligt en Maz zijn wel twee goede spelers (itt zo’n Amrabat bijvoorbeeld), al vraag ik me af of Maz niet te blessuregevoelig is voor de PL.Zuidema schreef: ↑ma aug 05, 2024 12:41 pmAD.nl13:31
Gesprekken over De Ligt en Mazraoui
Manchester United gaat zich opnieuw melden in München om de gesprekken over Matthijs de Ligt en Noussair Mazraoui te heropenen, meldt Fabrizio Romano. ManUnited heeft met beide spelers al een persoonlijk akkoord bereikt, maar wacht nu nog op een deal met de Duitse topclub. Als dat zover is, verwelkomt Erik ten Hag de twee oud-Ajacieden spoedig op Old Trafford.
Niet-te-geloven.![]()
Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
Moderator: mods
Re: Manchester United, met of zonder Erik ten Hag
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Op zich zijn het in hun Ajax-vorm goede spelers. Dat heb ik alleen na Ajax te weinig terug gezien. De Ligt moet sowieso in de steigers om zaken als dynamiek en wendbaarheid weer terug te krijgen. De PL kan inderdaad fysiek wel eens te zwaar zijn voor Mazza, maar ik zie dolgraag het koppel Antony-Mazza herenigd worden. Helaas zijn er sterke geruchten dat EtH Antony wil ruilen voor jawel... Frenkie de Jong. En zo blijft EtH dus volharden op dat gevaarlijke pad om van MU een soort Ajax2019 te maken, wat eerder al sterk bekritiseerd is door AT.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Het zijn allemaal goede spelers. Maar MU lijdt aan gruwelijke creatieve armoede. Hetzelfde geld door Ajax, alleen is daar helemaal geen geld
Maar het zijn betere spelers dan waar hij het nu mee moet doen dus ik snap hem wel. Antony ruilen voor Frenkie zou voor beide partijen weleens goed kunnen uitpakken. Ook voor Barca.Zuidema schreef: ↑ma aug 05, 2024 1:53 pmOp zich zijn het in hun Ajax-vorm goede spelers. Dat heb ik alleen na Ajax te weinig terug gezien. De Ligt moet sowieso in de steigers om zaken als dynamiek en wendbaarheid weer terug te krijgen. De PL kan inderdaad fysiek wel eens te zwaar zijn voor Mazza, maar ik zie dolgraag het koppel Antony-Mazza herenigd worden. Helaas zijn er sterke geruchten dat EtH Antony wil ruilen voor jawel... Frenkie de Jong. En zo blijft EtH dus volharden op dat gevaarlijke pad om van MU een soort Ajax2019 te maken, wat eerder al sterk bekritiseerd is door AT.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is wel lekker voor onze fee toch. Hopelijk houdt Ten Hag het nog een jaartje uit daar en pakt hij een Europese prijs, maar ontslaan ze hem wel. Kan hij daarna ergens anders heen en krijgen we weer wat geld voor onze "jeugdproducten".
Barcelona wil Frenkie elk jaar kwijt vanwege zijn torenhoge salaris. Goede kans dat hij gewoon blijft.Helaas zijn er sterke geruchten dat EtH Antony wil ruilen voor jawel... Frenkie de Jong.
Dat Manjax-gedoe gaat ETH opbreken, zeker als Slot het wel goed doet en hij niet. Nederlandse coaches vergelijken wordt een leuk spelletje voor de Tabloids.
F. De Jong in de Premiere L, nou kweet niet of dat nou zo'n goede zet zal zijn ..
Blij met de punten ...
F. De Jong in de Premiere L, nou kweet niet of dat nou zo'n goede zet zal zijn ..
Blij met de punten ...
Mutd heeft het moeilijk tegen een jeugdig city...
Savinho erin bij City... Daar gaan ze veel plezier aan beleven... Was bij PSV niet veel, maar wat een ras voetballer is dat.
Man utd A tegen city B en gewoon heel moeilijk hoor..
En het lijkt rond:Mr. Ajax schreef: ↑ma aug 05, 2024 1:22 pmDe Ligt en Maz zijn wel twee goede spelers (itt zo’n Amrabat bijvoorbeeld), al vraag ik me af of Maz niet te blessuregevoelig is voor de PL.Zuidema schreef: ↑ma aug 05, 2024 12:41 pmAD.nl13:31
Gesprekken over De Ligt en Mazraoui
Manchester United gaat zich opnieuw melden in München om de gesprekken over Matthijs de Ligt en Noussair Mazraoui te heropenen, meldt Fabrizio Romano. ManUnited heeft met beide spelers al een persoonlijk akkoord bereikt, maar wacht nu nog op een deal met de Duitse topclub. Als dat zover is, verwelkomt Erik ten Hag de twee oud-Ajacieden spoedig op Old Trafford.
Niet-te-geloven.![]()
Matthijs de Ligt en Noussair Mazraoui gaan volgens diverse buitenlandse media naar het Manchester United van manager Erik ten Hag verkassen. De Engelse grootmacht heeft een dubbeldeal van circa 70 miljoen euro gesloten met Bayern München.
United en Bayern hebben volgens Sky Deutschland, The Athletic en transferexpert Fabrizio Romano na wekenlange onderhandelingen een definitief akkoord bereikt. De Ligt verkast voor minimaal 45 miljoen euro naar United. Dat bedrag kan middels bonussen met 5 miljoen oplopen. Mazraoui verlaat Bayern voor minimaal 15 en maximaal 20 miljoen euro.
De Ligt en Mazraoui ondergaan in de komende dagen een medische keuring bij United. Voor beide verdedigers ligt een contract tot minimaal de zomer van 2029 op Old Trafford klaar.
Ten Hag werkte bij Ajax al samen met De Ligt en Mazraoui. Het trio bereikte met de Amsterdammers in het seizoen 2018/2019 de halve finales van de Champions League. Daarin verloren ze van Tottenham Hotspur.(nu.nl)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hoeveel is dat voor ons erbij? 1-2 miljoen?
-
Hebben we toch mooi weer een paar maandjes salaris voor Henderson te pakken!
Man U speelde toch ook niet bepaald met het sterkste opstelling, toch? Evans of De ligt is normaal gesproken wel een verschilletje, bijvoorbeeld.
- Monkey Tonk
Ten Hag denkt dat hij Ajax 2019 over kan hevelen. Maar die spelers van toen zijn allang niet meer van hetzelfde niveau. Waaarom niet? Omdat het totaal toen groter was dan de som van de individuele delen. En dat kwam niet door EtH. Die vonk begon met Tadic. Ten Hag is op zoek naar de vonk, maar die vind je niet zomaar even.
Daarnaast is Rashford een gigantische blunderaar voor de goal geworden. Die gast heeft tien kansen nodig om er eentje te maken.
Daarnaast is Rashford een gigantische blunderaar voor de goal geworden. Die gast heeft tien kansen nodig om er eentje te maken.
Uit MT's Grote Sprookjesboek ...
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
29 augustus 2018: 'Als Ajax door blijft groeien kunnen ze de CL winnen'.
Ten Hag speelde met 9 basisspelers... City met 5...
Geen Stones, Silva, KdB, Ake, Foden, Grealish bijvoorbeeld...
Hoe tel jij 9 basisspelers? Maguire, Evans, Diallo en Mount zijn normaal gesproken ook geen starters daar.
Wie is dan de rechtsbuiten Antony? Ik denk dat Garnacho en Diallo het gaan uitvechten.Mr. Ajax schreef:Hoe tel jij 9 basisspelers? Maguire, Evans, Diallo en Mount zijn normaal gesproken ook geen starters daar.WP_Legend schreef: ↑zo aug 11, 2024 12:07 pmTen Hag speelde met 9 basisspelers... City met 5...Mr. Ajax schreef:
Man U speelde toch ook niet bepaald met het sterkste opstelling, toch? Evans of De ligt is normaal gesproken wel een verschilletje, bijvoorbeeld.
Geen Stones, Silva, KdB, Ake, Foden, Grealish bijvoorbeeld...
En Eriksen vertrekt dus ik denk dat Mount wel degelijk basisspeler gaat worden...
Onana; Dalot/Nous, De Ligt, Martinez, Shaw; Casemiro, Mainoo, Fernandes; Garnacho, Hjolund, Rashford
Zoiets wordt het.
Zoiets wordt het.
IK GELOOF!!!!!!
Dan is dus alleen de verdediging 'Ajax'.
Geen Antony?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Denk niet dat hij in de basis zal starten. Maar het ging mij er meer om dat er werd gesteld dat United met 9 basisspelers speelde. Totale onzin.
IK GELOOF!!!!!!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bedankt Erik ;-)