Engeland en Schotland
Moderator: mods
En de eerste "zielige" verhalen over hoe ze behandeld worden duiken al weer op in de pers:
Hoezo vreemd vinden dat er alleen over geld wordt gesproken, als je overduidelijk zelf de oorzaak bent...
Bron: VIMan City: 'Milan en Kaká spraken alleen over geld'
20/01/2009 14:31
Manchester City voelt zich in de steek gelaten door AC Milan. Algemeen directeur Garry Cook hield een nare smaak over aan de onderhandelingen met de Italiaanse club over een transfer van Kaká.
Maandagavond maakte Milan bekend dat Kaká had besloten af te zien van een overgang naar de Engelse club. Bij monde van premier en erevoorzitter Silvio Berlusconi reageerden de Rossoneri dolgelukkig op het besluit van de Braziliaanse spelmaker.
Op zijn beurt vertelt Cook op de City-site zowel teleurgesteld als gefrustreerd te zijn. 'Ik denk dat AC Milan duidelijk de intentie had hun speler te verkopen. Enkele weken geleden hadden wij een akkoord: de speler was te koop en wij wilden hem kopen. Maar volgens mij was er een grote druk vanuit de politiek en de media waarmee zij te maken hebben. Om eerlijk te zijn, ik denk dat zij zijn teruggekrabbeld. Zo simpel is het.'
Cook houdt ook vol dat Man City de onderhandelingen heeft stopgezet en niet Kaká, zoals Milan beweert. 'We hebben nooit met de speler gesproken, alleen met zijn zaakwaarnemers. We hebben hem nooit een aanbod gedaan. Dan is het ook heel erg moeilijk iets af te slaan, als het je niet eens is aangeboden.'
'Ik heb geen zin in moddergooien, maar het gedrag van Milan was niet wat we hadden verwacht. We zijn vier keer naar Milaan geweest en de delegatie van gisteren (maandag, red.) bestond uit drie advocaten, een bestuurslid dat was overgekomen uit Abu Dhabi, een ouder bestuurslid én ikzelf. We kregen een kamer toegewezen, zonder eten of drinken.'
'Wij stelden vragen aan de club en de zaakwaarnemers, maar ze konden ons geen enkel antwoord geven. Het enige waarover ze wilden praten was: Hoeveel gaan jullie hem betalen? Daarmee wilden wij ons niet bezighouden en daarom hebben we de speler geen aanbod gedaan. Geld was gisteren het enige motief.'
Hoezo vreemd vinden dat er alleen over geld wordt gesproken, als je overduidelijk zelf de oorzaak bent...
-
- AT Toto winner 15/16
natuurlijk is dat belachelijk in deze context. Als een delegatie komt onderhandelen over een speler en ze zijn bereid om daar 100 miljoen voor te betalen, dan zorg je er voor dat ze er goed bijzitten.LucaS schreef:Wat!!???? Moesten ze zelf hun eten en drinken regelen en betalen? Belachelijk! Ik pleit voor het uitsluiten van Milan uit de CL voor 5 jaar!
Ik begrijp het in dit geval wel. Man City is de dood voor het voetbal.Harm schreef:natuurlijk is dat belachelijk in deze context. Als een delegatie komt onderhandelen over een speler en ze zijn bereid om daar 100 miljoen voor te betalen, dan zorg je er voor dat ze er goed bijzitten.LucaS schreef:Wat!!???? Moesten ze zelf hun eten en drinken regelen en betalen? Belachelijk! Ik pleit voor het uitsluiten van Milan uit de CL voor 5 jaar!
Milan wilde het bedrag misschien niet weigeren, maar kon het niet. Dat zou wanbeleid zijn, en dat is strafbaar.
-
- AT Toto winner 15/16
Als Madrid 100 miljoen zou bieden voor Ronaldo, dan behandelt United de vertegenwoordigers ook met alle egards. Net zoals PSV United (Kenyon) goed behandelde, hoewel zowel in het geval van Stam als Van Nistelrooij er onoorbare zaken zijn voorgevallen.LucaS schreef:Jij hoort nog duidelijk bij de oude banktop, Harm. Gejammer, dan ga je zelf naar een restaurant. Als je 100.000.000 voor een voetballer kan betalen, moet een pizaatje betalen ook nog wel kunnen lukken
Maar goed, een dergelijke reactie valt te verwachten van iemand die niet eens naar de bruiloft van zijn broer gaat. Waarom ging je ook alweer niet?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Blind: bedrag voor Nigel de Jong mooie meevaller
"De transfer is nog niet rond. Maar dit zou een mooie meevaller zijn", zei manager technische zaken Danny Blind in De Telegraaf over de transfer van Nigel de Jong. "Zeker als je bedenkt dat Nigel bij HSV nog maar een contract voor een half jaar heeft."
"De oude club heeft maximaal recht op vijf procent van de transfersom. Maar dat is afhankelijk van hoelang hij daar vanaf zijn twaalfde heeft gevoetbald. Nigel heeft maar twee jaar níét bij ons gespeeld." En dus krijgt Ajax ongeveer 800.000 euro.
Blij met de punten ...
120 miljoen voor Kaka had ik wel gedaan als Milan-zijnde... Niet dat Kaka nou een prutser is maar je helpt jezelf er onwijs mee.
Je hebt met Ronaldinho, Seedorf, Pirlo al genoeg spelverdelers, spelen die de bal in de voeten willen hebben. Ronaldinho zou, met wat meer zekerheid achter zich, de rol van Kaka kunnen overnemen, wel op zijn eigen manier.
Met het geld hadden ze Drogba, Essien, een keeper, 2 verdedigers kunnen halen... Drogba en Essien haal je nu op voor 50 miljoen (Abra wilt geld zien!), 2 verdedigers zijn wel noodzakelijk, misschien nog een jonge talentvolle en met Drogba heb je een goede spits erbij.
Gourcuff speelt ook met de week beter in Frankrijk dus ja..... Ik had het gedaan!
Je hebt met Ronaldinho, Seedorf, Pirlo al genoeg spelverdelers, spelen die de bal in de voeten willen hebben. Ronaldinho zou, met wat meer zekerheid achter zich, de rol van Kaka kunnen overnemen, wel op zijn eigen manier.
Met het geld hadden ze Drogba, Essien, een keeper, 2 verdedigers kunnen halen... Drogba en Essien haal je nu op voor 50 miljoen (Abra wilt geld zien!), 2 verdedigers zijn wel noodzakelijk, misschien nog een jonge talentvolle en met Drogba heb je een goede spits erbij.
Gourcuff speelt ook met de week beter in Frankrijk dus ja..... Ik had het gedaan!
IK GELOOF!!!!!!
Ik maak me helemaal geen zorgen, ik wist niet dat je zo gevoelig was dat je niet tegen een geintje kan. Ik zal het niet meer doenHarm schreef:Jij begint over bankdirecteuren. En dit is pas de eerste keer, maar het zal waarschijnlijk niet de laatste keer zijn hoor. Maar je maar geen zorgen.LucaS schreef:Sneu, dat is al de tweede keer. Het zit je erger dwars dan mijn broer.
I think I lost my fucking headache
Dit moet ook wel een geintje zijn:
Van Nedved naar Kuijt.
Nu.nl‘Juve wil buidel trekken voor Kuijt’
AMSTERDAM - Juventus ziet in Dirk Kuijt de ideale opvolger van Pavel Nedved, zo meldt de Corriere dello Sport donderdag. Volgens de krant heeft de Oude Dame een vierjarig contract met een jaarsalaris van drie miljoen euro klaarliggen.
De transfersom bedraagt naar verluidt twintig miljoen euro, maar over vijftien miljoen zou met Liverpool te praten vallen.
Kuijt is bezig aan zijn derde seizoen bij Liverpool. Hij wordt door coach Rafael Benítez meestal als middenvelder gebruikt en in die rol wekte hij de belangstelling van Juve. Het contract van Nedved loopt aan het einde van dit seizoen af. De 36-jarige Tsjech is nog niet akkoord over een nieuwe verbintenis.
Van Nedved naar Kuijt.

www.sportweek.nlOud-Ajacied Mido maakt seizoen af bij Wigan Athletic
Ahmed Hossam, alias Mido, speelt de rest van het seizoen voor Wigan Athletic. The Latics huren de 25-jarige Egyptenaar van Middlesbrough met het oog op het waarschijnlijke vertrek van Emile Heskey naar Aston Villa.
‘Mido heeft veel ervaring opgedaan bij grote Europese clubs,’ aldus Wigan-manager Steve Bruce. Dit seizoen scoorde de ex-Ajacied vier keer in dertien optredens voor Middlesbrough
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-