Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo okt 18, 2006 12:03 pm

Z'n reactie op het veld is ook niet echt sympathiek te noemen.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do okt 19, 2006 3:46 pm

Hunt gaat vrijuit na botsing met Cech

(Novum/AP) - De Engelse voetbalbond FA bestraft Stephen Hunt niet voor zijn vermeende overtreding op Petr Cech. Na een gesprek met scheidsrechter Mike Riley oordeelde de FA dat de speler van Reading de doelman van Chelsea niet bewust met zijn knie op het hoofd heeft geraakt. Cech liep zaterdag door de botsing een schedelbasisfractuur op.

Chelsea-trainer José Mourinho verklaarde na afloop van de competitiewedstrijd tegen Reading dat het leven van Cech in de kleedkamer aan een zijden draadje hing. Ook had Hunt volgens hem staan lachen toen de Tsjechische doelman naar de kant werd gedragen. De Portugese oefenmeester eiste daarop dat de FA een onderzoek naar het incident instelde.

Hunt verklaarde later dat er slechts sprake was van een ongelukkige botsing. Hij schreef daarop een brief aan Cech, waarin hij zijn excuses aanbood. De keeper kan minimaal een halfjaar niet in actie komen voor de Engelse landskampioen.

Na Cech viel in de slotminuten van de wedstrijd zijn vervanger Carlo Cudicini uit, na een botsing met Ibrahima Sonko. Ook in dit geval oordeelde de FA dat er geen sprake was van opzet.
www.elsevier.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 23, 2006 6:30 pm

Voorzitter Man City: schaamte en excuses

23/10/2006 18:10

Is het in Nederland crisis bij Feyenoord na de 4-0 thuisnederlaag tegen Ajax, in Engeland is iets soortgelijks aan de hand bij Manchester City. Voorzitter John Wardle bekritiseerde de spelers en bood de supporters zijn excuses aan. Man City werd in eigen stadion vernederd door het Wigan Athletic van Denny Landzaat en Arjan de Zeeuw. De gasten boekten een ruime 4-0 zege.

'Het was onacceptabel', aldus Wardle op de website van The Citizens. 'Als voorzitter schaamde ik mij voor wat er op het veld gebeurde. Ik begrijp de reactie van veel supporters die uit boosheid eerder het stadion verlieten. De spelers moeten deze week maar eens goed in de spiegel kijken. Deze club is dit soort beschamende prestaties niet gewend en we kunnen dit ook niet accepteren. We zijn vastberaden om dit recht te zetten.'

Intern is de club zich al aan het voorbereiden op de opening van de transfermarkt in januari. 'We steunen de manager bij zijn zoektocht naar nieuwe spelers. We hebben afgelopen zomer al twaalf miljoen euro uitgegeven en we blijven uitkijken naar mogelijkheden om het team te versterken. Onze supporters zijn altijd ongelooflijk trouw geweest. De komende weken en maanden doen we een beroep op die loyaliteit. We moeten met zijn allen achter het team gaan staan.'
Gefrustreerde Defoe hapt in Mascherano

23/10/2006 8 :58

'Het is een van de meest verbazingwekkende scène's ooit gezien op een Engels voetbalveld', oordeelde The Sun. Tijdens de derby tussen Tottenham Hotspur en West Ham United besloot Jermain Defoe tegenstander Javier Mascherano te bijten.

Het Engelse boulevardblad brengt de actie van de spits duidelijk in beeld en begeleidt deze op de voorpagina met de kop Bite Hart Lane, verwijzend naar White Hart Lane, de thuishaven van Tottenham.

Defoe besloot tot zijn actie nadat Mascherano hem van achter onderuit had gegleden en daarvoor werd bestraft door scheidsrechter Steven Bennett. Na de hap van Defoe ontstond er een flinke duw- en trekpartij, waarbij bijna alle 22 spelers betrokken waren en waardoor de wedstrijd enkele minuten stillag.

Martin Jol bagatelliseerde het incident. 'Hij sabbelde een beetje op zijn arm', zag de coach van The Spurs. 'Er zal geen afdruk van zijn. Vraag Mascherano maar of hij een afdruk heeft. Het hoort allemaal bij het spel. Ze schopten Defoe binnen tien minuten drie keer van achter en hij wilde zijn frustratie op een komische manier uiten.'
vi.nl

Feest

Bericht door Feest » za okt 28, 2006 3:45 pm

Liverpool speelt Villa helemaal dronken.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 28, 2006 4:09 pm

En Kuijt heeft de openingstreffer gemaakt.

Man U speelt trouwens ook behoorlijk sterk. Strak in de passing en in een behoorlijk tempo. Ik begin ook steeds meer fan van Saha te worden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za okt 28, 2006 4:45 pm

Van Persie met de 1-1 tegen Everton. Ik ga nu overschakelen naar die wedstrijd. Ik heb het meerendeel van de tweede helft van Liverpool-Villa zitten kijken en dat was een lekkere pot. Agbonlahor is een hele talentvolle speler.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » zo okt 29, 2006 11:32 pm

En nu niet meer klagen dat Chelsea zo'n poenerige russische mafiaclub is.

Die maandsalarissen vallen best wel mee. Weet je wel hoe duur een kaartje voor de londonse underground is?
OLHEM SÓ PARA OS SALÁRIOS (mensais)
DOS FUTEBOLISTAS DO CHELSEA!!!

1.º Frank Lampard - 524 mil euros
2.º John Terry - 500 mil euros
3.º Damien Duff - 408 mil euros
4.º Didier Drogba - 400 mil euros
5.º Eidur Gudjohnsen - 380 mil euros
6.º Makelele - 380 mil euros
7.º Joe Cole - 380 mil euros
8.º Crespo - 360 mil euros
9.º Arjen Robben - 360 mil euros
10.º Ricardo Carvalho - 348 mil euros
11.º Essien - 340 mil euros
12.º Shaun Wright - 340 mil euros
13.º Cech - 312 mil euros
14.º Paulo Ferreira - 280 mil euros
15.º Del Horno - 260 mil euros
16.º William Gallas - 200 mil euros
17.º Maniche - 200 mil euros
18.º Cudicini - 120 mil euros
19.º Robert Huth - 110 mil euros
20.º Glen Johnson - 100 mil euros

O Grande "Zé Mourinho" só ganha 610 mil euros/mês .
Sign your name on
the dotted line:

.............................

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 29, 2006 11:36 pm

De transfervrije Ballack (dus meer salaris) en Shevchenko zullen ook niet weinig verdienen.

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » ma okt 30, 2006 9:51 am

Vergeef me mijn gebrekkige Portugees (?), maar zijn dit de salarissen die ze voor hun hele contract krijgen? 524 miljoen euro per maand of per jaar lijkt me vrij veel. (Per vijf jaar ook trouwens.)
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma okt 30, 2006 9:54 am

Klopt niks van. Ronaldinho is de beste betaalde speler en die krijgt dat bij lange na niet.

Arthur

Bericht door Arthur » ma okt 30, 2006 11:24 am

Mil betekent duizend, mensen.

Feest

Bericht door Feest » ma okt 30, 2006 11:25 am

En mensais: maandelijks.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 30, 2006 12:17 pm

Ik ben ik schreef:Vergeef me mijn gebrekkige Portugees (?), maar zijn dit de salarissen die ze voor hun hele contract krijgen? 524 miljoen euro per maand of per jaar lijkt me vrij veel. (Per vijf jaar ook trouwens.)
:rofl:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 04, 2006 4:25 pm

Portsmouth (zonder Kanu in de basis) wordt overlopen door Manchester. Na een kwartier al 2-0.

Kuijt met de 1-0 voor Liverpool tegen Reading.

Ik ben ik

Bericht door Ik ben ik » za nov 04, 2006 4:29 pm

Steef schreef:En mensais: maandelijks.
En mês?

Feest

Bericht door Feest » za nov 04, 2006 5:59 pm

DK +2.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za nov 04, 2006 6:03 pm

Yup. Reading was kansloos.

Bij Manchester viel de eerste helft niemand uit de pas. Rooney en Ronaldo waren aan het showcasen geblazen, Neville heeft nog nooit zoveel ruimte en kansen gehad en leverde de ene goede voorzet na de andere af, het middenveld was oppermachtig en Evra (speelde in verdedigend opzicht sterk), Ferdinand en Vidic hadden niets te duchten van de aanval van Pompey.

Alleen Saha werd moeilijk bereikt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 05, 2006 6:17 pm

Robbie Keane dolt Boula tot twee keer toe (bij de tweede actie valt Boulahrouz zelfs op z'n gat) geeft de bal voor, Lennon neemt goed aan, kapt uit en schiet de 2-1 erin voor Tottenham.

Dezelfde Lennon waar Chelsea serieuze interesse in zou hebben. Lekker spelertje hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo nov 05, 2006 6:30 pm

Boulahrouz eruit voor Kalou. Zonet weer een moment dat Keane er knap langs glipte. Mooie techniek heeft die jongen.

Ghaly speelt ook sterk.

EDIT: Afgelopen. :cheer:

Nog een mooi bekeken schot van Robben op de paal, maar het is 2-1 gebleven. Een leuke wedstrijd, met veel tempo en schommelingen, die zomaar had kunnen ontsporen. Het was erg fel. :xyxthumbs:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 06, 2006 12:28 pm

Martin Jol blij dat Spurs van trauma is verlost

6/11/2006 10:58

Martin Jol slaagde er als manager van Tottenham Hotspur eindelijk in om van een van de erkende topclubs in Engeland te winnen. 'Het begon een beetje vervelend te worden, maar nu hebben we het toch gepresteerd', aldus Jol die spreekt van een keerpunt in het seizoen.

'We hadden het gewoon nodig om eens een topduel te winnen. Het was lang geleden dat we Chelsea hadden verslagen (zestien jaar, red.) en dit is dus iets om trots op te zijn. De eerste 25 minuten hadden we het moeilijk, maar daarna speelden we uitstekend.'

Jol deelde na afloop pluimen uit aan spits Robbie Keane en zijn centrale verdedigers Michael Dawson en Ledley King. De teamgeest die op dit moment bij de Spurs heerst, werd volgens de manager echter het best geïllustreerd door Pascal Chimbonda. 'Hij was geblesseerd en kon eigenlijk niet verder. Toch speelde hij door, omdat ik geen verdedigers meer tot mijn beschikking had.'

José Mourinho voorzag de Londense derby van een geheel ander commentaar. Volgens de manager van Chelsea had scheidsrechter Graham Poll de wedstrijd negatief beïnvloed. 'Hij stuurde John Terry van het veld voor vasthouden, maar trad niet op toen Hossam Ghaly een elleboogstoot uitdeelde.'

De ergernis over de arbitrage zit diep bij Mourinho. 'Scheidsrechters geven hun fouten nooit toe. Eigenlijk zouden ze hun beslissingen moeten toelichten op een persconferentie, maar dat zou nep zijn omdat ze altijd excuses aanvoeren voor foute beslissingen.
'
vi.nl

Tuurlijk, Terry werd van het veld gestuurd vanwege vasthouden. Schaamteloos, die vent.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 06, 2006 11:13 pm

Excuses belaagde Pardew voor Wenger

6/11/2006 19:11

Arsenal-coach Arsène Wenger wilde de blije Alan Pardew zondag in Upton park te lijf gaan. Maar de belaagde manager van West Ham United komt een dag later met excuses.

'Het spijt me als ik Arsène heb beledigd', aldus Pardew. 'Als ik te enthousiast was bij het juichen, waar ik zeker van ben, dat bied ik mijn volledige excuses aan, aan Arsène en Arsenal.'

Pardew was buiten zinnen toen 'zijn' West Ham via Marlon Harewood op voorsprong kwam tegen stadsgenoot Arsenal. 'We maken een moeilijk seizoen door en dat kwam er misschien wel uit.' Wat de oorzaak ook was, het gedrag van Pardew was tegen het zere been van Wenger, die dat ook liet blijken en na afloop weigerde de hand van zijn collega te schudden.

Met zijn knieval hoopt Pardew de verhoudingen weer te normaliseren. 'We zijn groot genoeg om elkaar in de ogen te kijken. Het niets persoonlijk, ik vierde alleen het doelpunt. Ik heb veel respect voor hem en dat zal niet veranderen', aldus de West Ham-coach.

De coach van West Ham deed na afloop tevergeefs een poging met een glas wijn de problemen met Wenger uit de wereld te helpen. Maar de Franse Arsenal-manager zag deze handreiking niet zitten.

vi.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di nov 07, 2006 12:24 am

Iedereen loopt altijd wel te zeuren op die Mourinho maar Wenger is veel erger.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di nov 07, 2006 12:40 am

Mwah, Wenger loopt echt niet na elke verloren wedstrijd te janken en de schuld op anderen af te schuiven.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 08, 2006 11:41 pm

Ik las deze week in Het Parool dat Edgar Davids geen deuk meer in een pak boter schopt, dat hij de indruk maakt zwaar over de hill te zijn, áls hij tenminste speelt (haast nooit). Moeten we blij zijn dat Ajax hem niet gehaald heeft?
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » wo nov 08, 2006 11:42 pm

Hij hoeft wat mij betreft iig niet meer naar Ajax te komen. Ik denk dat Ajax hem dit jaar zeker had kunnen gebruiken, maar het is graag of niet. Als hij er volgend jaar helemaal niets meer van bakt dan hoeft hij wat mij betreft niet in Amsterdam te komen aankloppen.

Gesloten