Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Wat denk je zelf.... 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
En rekenwonder JC wil ons wijsmaken dat FC Barcelona óók in financieel opzicht een voorbeeld is.999 schreef: Een dag eerder werd bekend gemaakt dat Barcelona ook winnaar was, maar dan wat het SCHULDEN betreft.Met een kleine 430 miljoen - 400 miljoen euro won Barcelona nipt van Valencia ...
Te belachelijk voor woorden ...

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Real is bezig met een galavoorstelling. Bijna rust.
Leuk om Baki en Rosi weer te zien. Ze zijn nog slechter geworden haha.
4-0 is het nu. Higuain en 3x Ronaldo.
En 5-0 door een penalty. Een aanval zoals wij ze ook zagen toen we in Bernabeu waren.
En 6-0....
Maar JC zou die Mou niet als coach willen hebben. Gottegot.
Leuk om Baki en Rosi weer te zien. Ze zijn nog slechter geworden haha.
4-0 is het nu. Higuain en 3x Ronaldo.
En 5-0 door een penalty. Een aanval zoals wij ze ook zagen toen we in Bernabeu waren.

En 6-0....
Maar JC zou die Mou niet als coach willen hebben. Gottegot.
Iedereen wordt toch kampioen met Real? Oh nee, dat was Barcelona. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Racing Santander speelt ook kansloos voetbal, hoor. Die lui spelen telkens met 5 man voor de bal. Iedere uitbraak van Real is een levensgrote kans. Dit wordt wel 10-0 zo. Real speelt ook wel erg goed. Beste team op dit moment?
Vind ze de laatste tijd erg goed spelen, ook al zit er nog wel een verschil tussen uit en thuis, volgens mij.
Speelde nog een dramatische pot tegen Auxerre uit.
Speelde nog een dramatische pot tegen Auxerre uit.
- peter
Wat een goal hehe. Diop poeiert van afstand en schiet tegen het achterhoofd van de gehurkte Rosi aan. 6-1.
Er staat geen maat op Ozil, Ronaldo en Higuain, hoor. Dat is zo verschrikkelijk goed (en in vorm).
Er staat geen maat op Ozil, Ronaldo en Higuain, hoor. Dat is zo verschrikkelijk goed (en in vorm).
Vond de wedstrijd tegen AC Milan afgelopen woensdag een aardige test.. en die doorstonden ze goed.
Op dit moment een van de beste teams in Europa.
Op dit moment een van de beste teams in Europa.
- peter
Wat een schwalbe van Mallorca. Zo zie je ze echt heel zelden, hoor. Zal morgen even op zoek gaan naar beelden. 
Het staat nu al wel 0-2. Mallorca speelt aardig voetbal.
En 1-2 door een penalty. Een onbegrijpelijke overtreding ging er aan vooraf.

Het staat nu al wel 0-2. Mallorca speelt aardig voetbal.
En 1-2 door een penalty. Een onbegrijpelijke overtreding ging er aan vooraf.
voetbalprimeurCruijff: 'Mourinho nooit de coach van mijn team'
Johan Cruijff heeft respect voor José Mourinho, maar de manier van aanpak van de Portugees stemt de oud-voetballer minder tevreden. In gesprek met radiostation Onda Cero laat Cruijff zijn licht schijnen op Mourinho.
"Ik heb veel respect voor Mourinho als coach. Hij heeft veel bereikt en veel prijzen gewonnen, maar hij zou nooit de coach van mijn team zijn", aldus Cruijff in het interview.
"Ik vind dat een coach meer moet doen dan zijn team goed laten spelen. Hij moet een uithangbord voor de gehele club zijn. In dat kader zijn Frank Rijkaard en Josep Guardiola representatief voor een wereldwijd bekende club."
Onder leiding van Mourinho kent Real Madrid tot op heden een vrijwel foutloos seizoen. Dinsdag boekte de club in de Champions League nog een 2-0 zege op AC Milan. Daarmee houdt Real Madrid de leidende positie in de groep in handen.
Hij vindt de lama wel een goed uithangbord?

Ach, Cruijff zijn mening wordt in de eerste plaats bepaald door de vraag of je vriendje van hem bent of niet.
I think I lost my fucking headache
Mourinho slaapt slecht van Cruijff
Madrid - De kritiek van Johan Cruijff op José Mourinho, is de trainer van Real Madrid niet in de koude kleren gaan zitten. "Zien jullie mijn ogen?", vroeg de Portugees op een persconferentie. "Ik heb er een week niet van kunnen slapen."
"Ik heb veel respect voor Mourinho als coach", had Cruijff gezegd op radiostation Onda Cero. "Hij heeft veel bereikt en veel prijzen gewonnen, maar hij zou nooit de coach van mijn team zijn. Ik vind dat een coach meer moet doen dan zijn team goed laten spelen. Hij moet een uithangbord voor de gehele club zijn. In dat kader zijn Frank Rijkaard en Josep Guardiola beter geschikt voor een wereldwijd bekende club."
Blij met de punten ...
Mourinho is en blijft een held. Beste trainer aller tijden ?!
- peter
Dat gaat hem wel lukken, hoor. Een paar kampioenschappen erbij en hij is er al wel.
En dan nog als bondscoach. De coach van Spanje komt ook aardig in de buurt. Laat zijn teams daarnaast ook nog eens schitterend voetbal spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Bij Del Bosque heb ik hetzelfde idee als bij Rijkaard en Guardiola; het zijn vooral people managers die alleen met de absolute top presteren.
Heel knap, maar Mourinho flikte het ook bij Porto.
Heel knap, maar Mourinho flikte het ook bij Porto.
Klopt. Maar zet Mourinho neer bij Feyenoord en ze winnen heus niet van Ajax hoor.
Mourinho heeft fantastisch werk geleverd bij Porto maar met Chelsea en Inter kampioen worden in Engeland en Italie is geen kunst. De CL winnen met Inter is een fantastische prestatie maar ook geen wonder...
En bij Real hoeft hij ook niet te klagen. Met dat team zal Jol ook anders spelen..
Mourinho heeft fantastisch werk geleverd bij Porto maar met Chelsea en Inter kampioen worden in Engeland en Italie is geen kunst. De CL winnen met Inter is een fantastische prestatie maar ook geen wonder...
En bij Real hoeft hij ook niet te klagen. Met dat team zal Jol ook anders spelen..
IK GELOOF!!!!!!
Cruijff is onderhand een relikwie uit het verleden. Hij was zelf een lekker uithangbord met die uitgemergelde kop en die peuk in z'n hoofd.Jöhnk schreef: Hij vindt de lama wel een goed uithangbord?Onzin natuurlijk. Mourinho is van onbesproken gedrag en laat Real mooier voetballen dan Barcelona ooit heeft gedaan.

Hij krabbelt al terug trouwens, nu speelt Mourinho's elftal ineens goed.

Cruijff zou eens een beetje meer respect moeten tonen voor mensen die niet als knipmessen vor hem buigen.
Dat zal allemaal wel. Zo kun je iedere prestatie wel relativeren. Die van Guardiola bij Barcelona bijv.Rishi schreef: Mourinho heeft fantastisch werk geleverd bij Porto maar met Chelsea en Inter kampioen worden in Engeland en Italie is geen kunst. De CL winnen met Inter is een fantastische prestatie maar ook geen wonder...
Lees dan ff waarop ik reageer. Ik vind het nog iets te vroeg om hem de beste coach ooit te noemen..
IK GELOOF!!!!!!
Rishi schreef:Lees dan ff waarop ik reageer. Ik vind het nog iets te vroeg om hem de beste coach ooit te noemen..
Ok. Ik vind het nog te vroeg om Guardiola een goede coach te noemen.