Spanje
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Spanje
Drenthe wordt voor een jaar gehuurd door Hercules, aldus de Telegraaf.
VZ
Wat een droomvoorhoede...Santander haalt na Kennedy nu Rosenberg voor andere vleugelpositie
Dinsdag, 31 augustus 2010 om 19:14
Racing Santander heeft zich op de slotdag van de transfermarkt verzekerd van Markus Rosenberg (27). De Zweedse vleugelaanvaller wordt de rest van dit seizoen gehuurd van Werder Bremen, waar hij niet kon rekenen op veel speeltijd. Rosenberg was net van start gegaan met zijn vijfde seizoen in dienst van de Bundesliga-club.
Rosenberg lag nog tot juni volgend jaar vast in Duitsland, waardoor de kans aannemelijk is dat Santander zich na afloop van de huurdeal definitief zal kunnen versterken met de Zweed. De dertigvoudig international heeft een verleden in zijn geboorteland en de Eredivisie. Hij begon ooit bij Malmö FF en groeide er uit tot selectielid van de nationale ploeg. Vervolgens contracteerde Ajax hem met een meerjarig contract. Na één sterk seizoen (28 duels, twaalf goals) hield het echter alweer op voor de buitenspeler.
Werder haalde hem vervolgens op in Amsterdam en in zijn tweede jaar leefde Rosenberg weer helemaal op; met veertien treffers had hij een belangrijk aandeel in de tweede plaats op de ranglijst dat seizoen. Vorige week dinsdag kwam Rosenberg voor het laatst in actie voor de Duitsers, hij speelde toen mee tijdens de Champions League-krachtmeting met Sampdoria en scoorde in de negentigste minuut de belangrijke 3-2. Santander, dat nu zijn nieuwe thuis wordt, contracteerde met Kennedy Bakirciöglu al eerder een (oud-)Ajacied.
voetbalprimeur.nlHércules is te vergelijken met Ajax en PSV"
Royston Drenthe leek op weg naar de Engelse Premier League, maar koos uiteindelijk voor een verhuur aan Hércules CF. Volgend jaar hoopt de middenvelder weer het shirt van Real Madrid te dragen.
"Dit is de beste stap voor mijn carrière, ik ben er erg blij mee", zegt Drenthe tegenover Spits. Fulham en Stoke City waren dicht bij de komst van de linkspoot. "Maar zij wilden een optie tot koop en ik wil alleen verhuurd worden, klaar. Ik sta nog twee seizoenen onder contract bij Real, dus volgend seizoen zien we wel wat er gebeurt als ik terugkeer in Madrid. Nu ga ik me eerst volledig op Alicante focussen."
De 23-jarige Drenthe komt in Alicante terecht bij een promovendus. Van een grote stap achteruit wil hij echter niet spreken. "Dat zie je verkeerd. Het niveau hier in Spanje is hoog, heel hoog. Hercules Alicante kun je vergelijken met Feyenoord, PSV of Ajax."
"Ze hebben met David Trezeguet van Juventus en Nelson Valdez van Borussia Dortmund goede aankopen gedaan en er spelen veel jonge jongens die uit de jeugd van Real Madrid komen", verklaart hij zich nader. "Ik wil me hier bewijzen en daar heb ik alle vertrouwen in."
Drenthe aast op een terugkeer naar Madrid, maar geeft toe diep geraakt te zijn door de boodschap dat hij moest vertrekken. "Ik had een goede band met trainer José Mourinho, maar dat veranderde in één klap toen ik van bovenaf te horen had gekregen dat ik weg moest. Ik voelde me op mijn ziel getrapt. Het waren zware dagen, maar ik leef nog", zo besluit hij.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Het feit dat hij Ajax, Psv en Feyenoord qua niveau op een lijn zet geeft al aan hoe serieus je zo'n opmerking moet nemen.
Hij zal toch niet echt zo dom en/of naïef zijn?Drenthe aast op een terugkeer naar Madrid, maar geeft toe diep geraakt te zijn door de boodschap dat hij moest vertrekken. "Ik had een goede band met trainer José Mourinho, maar dat veranderde in één klap toen ik van bovenaf te horen had gekregen dat ik weg moest. Ik voelde me op mijn ziel getrapt. Het waren zware dagen, maar ik leef nog", zo besluit hij.
Naieve boer...
Tuurlijk is die jongen zo dom.

Tuurlijk is die jongen zo dom.
- SylvievdVaart
Een dramaqueen is het wel, he?Het waren zware dagen, maar ik leef nog", zo besluit hij.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Zolang er maar niemand met een pen een streep op zijn witte shirt zet overleeft hij het wel......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Drenthe heeft vandaag wel maar even een assist op zijn naam geschreven. Barcelona is gewoon in eigen huis afgetroefd door een promovendus
.

Echt cool.generaal schreef:Drenthe heeft vandaag wel maar even een assist op zijn naam geschreven. Barcelona is gewoon in eigen huis afgetroefd door een promovendus.

Lekker voor dat tering Barcelona. 

Edit: Weggehaald.
Laatst gewijzigd door Lionel op zo sep 12, 2010 3:36 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
IK GELOOF!!!!!!
Niveauloos, Rishi.Rishi schreef:Ben je soms verkracht op de Ramblas?
Ik wens HtC geen menselijk leed toe.Dat hoef jij in het geval van goodfella ook niet te doen.Rishi schreef:Hoeveel bijnamen heb jij voor HtC?
Dat doe ik toch niet? Althans, hoop niet dat hij of iemand dat denkt.. Denk dat jij de enige bent die het zo leest. En anders verwijder ik mijn post.
IK GELOOF!!!!!!
Dat doet Rishi toch ook helemaal niet?wimpey schreef:Ik wens HtC geen menselijk leed toe.Dat hoef jij in het geval van goodfella ook niet te doen.Rishi schreef:Hoeveel bijnamen heb jij voor HtC?

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Als hij had al zo gelezen had was het in ieder geval niet de bedoeling. Heb mijn post dan ook weggehaald.
IK GELOOF!!!!!!
Real Sociedad maakte het Real Madrid gisteravond aanzienlijk moeilijker dan Ajax woensdag. Ze kregen na 5 minuten al een grotere kans (kopbal net over), dan Ajax in 90 minuten. Knappe prestatie van een team dat voornamelijk uit zelf opgeleide spelers bestaat. Dankzij de individuele klasse van di Maria (prachtig schot in de kruising) en een van richting veranderde vrije trap van Ronaldo wist Real met moeite te winnen.
Schandalig dat 'non-voetballers' als Ujfalusi dit soort overtredingen durfen te maken tegen echte voetballers. Wat mij betreft wordt Ujfalusi net zo lang geschorst totdat Messi weer kan spelen.Messi zeker twee weken afwezig door aanslag
20/09/2010 10:06
Barcelona heeft goede hoop dat de enkelblessure van zijn sterspeler Lionel Messi meevalt. De eerste diagnose luidt dat de 23-jarige Argentijnse aanvaller niets heeft gebroken.
Messi kreeg zondag in de 92ste minuut van het uitduel met Atlético Madrid (2-1 winst) een trap van Tomasz Ujfalusi, die een rode kaart kreeg voor de overtreding. Messi moest per brancard van het veld.
De clubartsen houden het op een beschadiging van de banden in zijn rechterenkel, nader onderzoek moet maandag de exacte ernst uitwijzen. Vooralsnog is Messi zeker twee weken uitgeschakeld
Sarpong heeft tijdens zijn debuut de winnende gemaakt voor Sociedad tegen Espanyol. 

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Hij schoot op de lat, bal ging er via een Espanyol-speler in.
Gisteren was het Barcelona - Valencia.Ondanks dat Valencia met 0 - 1 voor kwam wist Barcelona toch met een 2 - 1 overwinning van het veld te stappen.
Een dag eerder werd bekend gemaakt dat Barcelona ook winnaar was, maar dan wat het SCHULDEN betreft.Met een kleine 430 miljoen - 400 miljoen euro won Barcelona nipt van Valencia ...
Te belachelijk voor woorden ...
Een dag eerder werd bekend gemaakt dat Barcelona ook winnaar was, maar dan wat het SCHULDEN betreft.Met een kleine 430 miljoen - 400 miljoen euro won Barcelona nipt van Valencia ...
Te belachelijk voor woorden ...
Blij met de punten ...